loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسام بازدید : 809 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (10)

رایان گیگز ستاره با تجربه منچستر به تمجید از رونی پرداخت . او معتقد است تاثیر وین رونی در بازی های منچستریونایتد بیش از گل هایی است که به ثمر می رساند.

گیگز در مصاحبه با روزنامه سان گفت : وین از آن دسته بازیکنانی است که اگر یک بازیکن دیگر از او بیشتر گل بزند ناراحت نمی شود . او گفت : رونی از اینکه گل سازی می کند خوش حال می شود مثلا زمانی که رونالدو در منچستریونایتد بود او با اینکه گل کمتر از او می زد ولی سعی داشت که بیشتر در گل ها تاثیر گذاری کند .

از زمان پیوستن فن پرسی به منچستریونایتد، او و رونی زوج بسیار خوبی تشکیل دادند و نقش زیادی در صدرنشینی این تیم در لیگ برتر و صعود به دور بعد چمپیونزلیگ داشتند اما گیگز تاکید کرد که چندان از این مسئله متعجب نشده است.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1391/09/24 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

به هر حال حيف شد ديگه كاش تو كه با امير دوست بودي نميذاشتي سايت بشه چه كاري بود سايت راه بيفته و خودش بره و تو بري يه عده ديگه بخاطر شما برن اونجا بعد شما جاي ديگه باشين!
شهاب آقاي گلشکلکشکلک
پاسخ : به هر حال دیگه مسیر تقریبا جدا شده. تصمیم ما که نبود فقط خیلی از کاربرها راضی هستن میگن سایت یه ابهت دیگه داره جلو بقیه کاربرای تیمای دیگه و ... تصمیم جمعی بود باید بهش احترام گذاشته میشد!
من همون موقع هم از اینکه بخوام تو سایتی شبیه ورزش 3 یا گل یا حتی طرفداری و manutd.ir که خیلی هم تلاش کردن من و امیر بریم پیششون روزهای اول، وحشت داشتم! کلا سایت نوشتن کار من نیست. ولی خوب شکی نیست که سایت از بلاگ بهتر و پر بازدید تر و ... است.
ولی من بلاگ رو ترجیح میدم خیلی هم بیشتر ترجیح میدم. تصمیمی بود که نمی شد جلوش وایسی و جلوی پیشرفت سایت رو بگیری. اینجوری هم بد نشده بالاخره هر کی به اونچیزی که دوست داره میرسه دیگه. بچه های یونایتدی یه سایت یونایتدی دران که همه چی تمومه مطمئنم نویسنده هم جور میکنه امیر در اسرع وقت.
منم اینجا بلاگ کوچیک خودم رو دارم که بسمه شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1391/09/24 و 16:26 دقیقه ارسال شده است

بابا 2-3تومن كه اين حرفارو نداشت داش ول كردين همتون يه جايي
پاسخ : نه داداش اولش اینه که خیلی هم این حرفا رو داشت خیلی مرام گذاشتین مقدارش مهم نبود، مسئله مرام و اعتمادی بود که داشتین و آستین بالا زدین اونجا رو درست کردین. همه ش هم با همت خودتون بود. ولی من آخرش حکمت سایت شدن بلاگ برام جا نیفتاد و نیفتاده! انصافی اینجا اوضاع خیلی راحتتره تو بلاگ. هر وقت بخوام بازی بعدی رو تغییر میدم، کلی منو آماده داره، اونجا باید وایسیم بازی بعدی رو کسایی که قالب بلدن و فوتوشاپ بلدن حتما تغییر بدن. البته که امیر رو که من میشناسم، مطمئنم نمیذاره اونجا بخوابه و بلافاصله رفیق مفیق زیاد داره برای آپ نگه داشتن و رسیدن به سایت سریع راه میندازه کار سایت رو تا یکی دو هفته دیگه....
---------------
تازه بین خودمون باشه... من ممدگیگز هم تقریبا مطمئنم دیر یا زود دوباره میاد سایت الآن واقعا سرش شلوغه برا دانشگاه... خداییش سایت برا ترجمه خبر یه ابهت دیگه ای داره به شرطی که بهش برسی! هیچ خری سایت رو ول نمی کنه بچسبه به بلاگ جز من شکلک
منم الگوم میلاده فامیلیش رو نمی دونم!) مدیر سایت اخرین خبرهای منچستر یونایتد! می خوام فعلا این یه ساله آرشیو اینجا رو کامل کنم ایشالا، مخصوصا بخشهای تاریخچه و بیوگرافی رو... بعد این یه سال، هم خدا بزرگه! سربازی و ... شکلک

این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1391/09/24 و 5:14 دقیقه ارسال شده است

DUS DARAM TAMAME RECORDHA RO BEZANE IN WAYNE ROONYE .KHODAYI EMSAL BA ROBIN YE ZOJI TO0 HAMLE HASTAN KE HAR TIMI AREZUYE BUDANESHUN RO DARE .
پاسخ : واقعا امسال خط حمله ی توپی داریم

این نظر توسط FARZAD-KLAUS در تاریخ 1391/09/24 و 5:08 دقیقه ارسال شده است

BE NOBEYE KHODAM SALAM VA ARZE ERADAT DARAM KHEDMATE DASH SHAHAB VA DIGAR NEWISANDEGANE SIT.AGE GARAR BASHE INJA HAMISHE UP BASHE MANAM HAMISHE PASH HASTAM VA MIAM INJA VA MOZAHEMETUN MISHAM.RASTI DASH SHAHAB BAVAR KON DELEMUN ENGAD VASAT TANG RAFTE BUD KE NAGU,BA IN HAL BAZAM DUSET DARIM VA MIAIM .MOVAFAG VA SAR BOLAND BASHI شکلک شکلک شکلکشکلکشکلک
پاسخ : مخلص داش فرزاد گل شکلک
خیلی لطف داری داداش! منم دلم تنگ رفته بود مخصوصا جدول پیش بینی هم دیگه نیومدی در نهایت غم و اندوه حذفت کردم شکلک

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1391/09/24 و 0:45 دقیقه ارسال شده است

راستی حسینی کجا رفت مگه؟شکلکشکلک
پاسخ : یادم نیست فکر کنم تیم جنوبی بود... منوچهری و حسینی رو با هم فروخت این قلعه نویی... کلا چهار تا اوشکول دور خودش جمع کرده مثل هاشم بیک زاده دویست ساله هم که بشن می خواد اینا رو تا گور دنبال خودش بکشونه... دهن ما رو سرویس کرد میثم حسینی به اون خوبی نمی دونم چش شده فروختش رفت... :|

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1391/09/24 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

من عاشق این پشت کارتم دیگه ازیه طرف میگی مشغله درسی دارم از یطرف ی بلاگ راه انداختی خوشم میلاد ریسک پذیریشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مشغله درسی که فراوون ریخته شکلک
ولی خوب خوبی اینجا اینه که هر وقت خواستیم مطلب میذاریم، هر وقت نخواستیم و نرسیدیم لنگامون رو میندازیم هوا مطلب نمی ذاریم شکلک
اونجا نمی شد تو رودربایستی پولی که بچه ها برا سایت داده بودن آدم مجبور بود همیشه مطلب بذاره نمی ذاشتیم عذاب وجدان میگرفتیم شکلک
اصلا یکی از عواملی که نمی ذاشت اونجا راحت کار کنم من همین حس زوری بودن کار بود شکلک

این نظر توسط شهاب در تاریخ 1391/09/24 و 0:25 دقیقه ارسال شده است

رونی و ونپرسی محشرن.... مخصوصا ون پرسی عزمش رو جزم کرده برای اینکه نشون بده که انتقالش به یونایتد الکی نبوده و فردا توسط آرسنالی ها مسخره نشه، حتما حتما امسال قهرمان بشه... مسلما از هیچ تلاشی هم فروگذار نمی کنه...
-----------
ولی گیگز! امسال خیلی خسته ست! معلومه بازیهای المپیک خسته ش کرده تابستون باید استراحت میکرد.... ایشالا سال بعد با یه استراحت تابستونی روی فرم میاد! شکلک
پاسخ : واقعا فن پرسی خیلی عالیه من از همون اول می خواستم رابین به منچستر بیاد واقعا نعمتی بود فن پرسی برایمان
گیگز هم امیدوارم کمی رو به فرم بره و اون بازی های همیشگی رو انجام بده

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1391/09/23 و 22:14 دقیقه ارسال شده است

شهاببببب خیلی بدی بی اطلاع کوچ کردی اومدی اینجاشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : کوچ کدومه بابا! من که هنوز کامل اونرم سر جدول پیش بینی شکلک
روزی یه خبر اینجا میذارم حذف نکنه رزبلاگ این همه پاش زحمت کشیدم... تا تابستون بشه یا مطالبش رو انتقال بدم بلاگ رزبلاگ منچستر یونایتد قبلی یا همینو یه جایی برسونم... راستش داداش اینجا رو فعلا تفننی راه انداختم بیشتر میخوام توش بیوگرافی و تاریخچه کامل کنم تا اینکه بخوام خبر بذارم

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/09/23 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان
دمش گرم روني واقعا بهترين بازيكن جهانه بدون استثنا
اين پسر يه نعمت بزرگ در كنار اسكولز براي ماست
پاسخ : سلام داش قاسم علی گل شکلک
ولی این پست داش حسام بود شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 41,647
  • بازدید سال : 212,841
  • بازدید کلی : 3,838,006
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30