loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 1045 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (12)

 

 

 

 

 

******************

 

سرانجام پس از حرف و حدیث‌های فراوان امروز لوئیس فان خال به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد معرفی شد تا از فصل بعد این سرمربی هلندی مسئولیت هدایت شیاطین سرخ را بر عهده داشته باشد.

رایان گیگز، ستاره سرشناس منچستریونایتد که پیش از ورود فان خال به عنوان سرمربی موقت یونایتدها را هدایت می‌کرد، پس از معرفی رسمی فان خال برای همیشه کفش‌هایش را آویخت و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

این ستاره ولزی دنیای فوتبال،از سمت بازیگری فوتبال خداحافظی کرد، اما به عنوان دستیار فان خال معرفی شد.

گیگز 40 ساله پس از جلسه خصوصی‌اش با فان خال این تصمیم را گرفت.

*******************

نامه خداحافظی رایان گیگز: از امروز فصل تازه ای برای من شروع می شود
 
دوشنبه 29 اردیبهشت ساعت 21:21
گیگز اولین بازی اش برای منچستریونایتد را در سال 1991 انجام داد و در 23 سال حضور در ترکیب اصلی این تیم، به افتخارات زیادی از جمله 13 قهرمانی در لیگ برتر و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ رسید.

آی اسپورت- رایان گیگز، اسطوره منچستریونایتد، که امروز از دنیای بازی خداحافظی کرد تا فصل آینده به عنوان دستیار لوئی فن خال در این باشگاه فعالیت کند، با انتشار نامه ای، هواداران شیاطین سرخ تشکر کرد.

گیگز اولین بازی اش برای منچستریونایتد را در سال 1991 انجام داد و در 23 سال حضور در ترکیب اصلی این تیم، به افتخارات زیادی از جمله 13 قهرمانی در لیگ برتر و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ رسید.

او در این نامه نوشت:" امروز، روز فوق العاده ای برای منچستر یونایتد است. لوییس فن خال انتخاب فوق العاده است و اجازه دهید در ابتدا بگویم که چقدر از کار کردن با فردی با قابلیت های او خوشحالم. کارنامه او فوق العاده است و من به موفقیت منچستر تحت رهبری او در سال های پیش رو خوشبین هستم.

هم چنین می خواهم از این فرصت استفاده کنم و بازنشستگیم را از فوتبال اعلام و کنم و مشتاقانه منتظر شروع فصلی دیگر از زندگیم هستم، مربی گری در منچستر یونایتد. من به شدت مفتخر هستم و خوش شانس هستم که برای بهترین باشگاه دنیا 963 بار و برای ولز 64 بار به میدان رفتم. رویای من همیشه بازی کردن برای منچستریونایتد بود، و با اینکه می دانم از این که بار دیگر نمی توانم به عنوان بازیکن پیراهن این تیم را به تن کنم، بسیار ناراحت خواهم شد اما من خوش شانس بوده ام که توانسته ام رویایم را محقق کنم و کنار بعضی از بهترین بازیکن های دنیا بازی کنم و زیر نظر مربی فوق العاده ای به نام سر الکس فرگوسن و از همه مهم تر برای بهترین هواداران دنیای فوتبال بازی کنم. من همواره حمایت شما را احساس و تقدیر کرده ام.

من همچنین می خواهم تشکر بزرگی از کارکنان و تیم های حمایت کننده ای که در سال های حضورم در منچستر به ما کمک کردند، انجام دهم. من نمی توانستم این موفقیت ها را بدون کمک ها و تعهدتان به این کار کسب کنم و شما بهترین شرایط را برای بازیکنان برای رسیدن به افتخار فراهم کردید. من بدون شما هرگز نمی توانستم 34 جام را کسب کنم. هم چنین می خواهم یک تشکر ویژه از دوستان و خانواده ام به خاطر حمایت و محبتشان داشته باشم.

امروز فصل تازه ای برای من شروع می شود که همراه احساسات متفاوتی است. احساس افتخار، ناراحتی ولی از همه مهم تر هیجان برای آینده پیش رو. هواداران یونایتد امیدوارم این حس را داشته باشند که باشگاه، مربیان و مدیران تمام تلاششان را خواهند کرد که باشگاه را به جایی که به آن تعلق دارد برسانند، و امیدوارم در طول مسیر به این جایگاه برسیم.

از بهترین هواداران دنیای فوتبال تشکر می کنم، من از تک تک دقایق بازی کردن برای شما و بازی کردن برای بزرگترین و بهترین باشگاه دنیا لذت بردم. فصل آینده شما را خواهم دید.
رایان"

منبع:آی اسپورت

cool ( موفق باشی،آخرین بازیکن از نسل طلایی ) surprise

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Erfan در تاریخ 1393/02/30 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

سلام
موافق تبادل لینک هستید؟ ما قصد داریم با شما تبادل لینک کنیم.
لطفا پاسخ دهید
با تشکر
آدرس:manufc.ir
پاسخ : سلام دوست عزیز ، مدیریت وب حتمآ این کامنتو میبینن و اگر مایل بودن خبر میدن...
خیلی ممنون از لطفتون...
پاسخ : لینک شدید البته فقط در صفحات داخلی بخش سایتهای ورزشی... و مادامی که سایتتون به روز باشه لینک می مونید موفق باشید شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/02/29 و 22:43 دقیقه ارسال شده است

ما هم از تو تشكر ميكنيم سر رايان گيگز با اينكه سر نشدي ولي واسه ما سر هستيشکلکشکلک
پاسخ : دقیقآشکلک شکلک

این نظر توسط mohsen a در تاریخ 1393/02/29 و 22:14 دقیقه ارسال شده است

من این متن رو چند روز پیش هم نوشتم اما ترجیح میدم به جای هر سخنی دوباره همین متن رو بنویسم
اسطوره ای که هواداران باشگاه های بزرگ دنیا آرزوی داشتن افتخاراتش رو برای باشگاهشون دارن،چه برسه به بازیکنانشون

افتخارات اسطوره ی تمام نشدنی:

افتخارات تیمی:
لیگ برتر: 13 بار
جام حذفی فوتبال انگلیس: 4 بار
جام اتحادیه فوتبال انگلیس: 4 بار
لیگ قهرمانان اروپا: 2 بار
جام خیریه انگلیس: 11 بار
جام در جام اروپا: 1 بار
جام بین قاره‌ای: 1 بار
سوپر جام اروپا: 1 بار
جام باشگاه های جهان: 1 بار
افتخارات فردی:
بهترین بازیکن تاریخ باشگاه منچستریونایتد به انتخاب هواداران
بهترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس در نظرسنجی سال ۲۰۱۲
شخصیت ورزشی برتر سال BBC ۲۰۰۹
بهترین بازیکن فصل فوتبال انگلستان سال ۲۰۰۹
بهترین بازیکن جوان فصل فوتبال انگلستان سال ۱۹۹۲ و ۱۹۹۳
جایزه براوو سال ۱۹۹۳
شخصیت ورزشی برتر BBC در ولز سال ۱۹۹۶ و ۲۰۰۹
برترین بازیکن ماه لیگ برتر: سپتامبر ۱۹۹۳ - آگوست ۲۰۰۶ - فوریه ۲۰۰۷
زننده برترین گل فصل: ۱۹۹۹
عضو تالار مشاهیر فوتبال انگلستان
عضو تیم منتخب دهه لیگ برتر انگلستان
عضو تیم منتخب قرن فوتبال انگلستان
عضو تیم منتخب فوتبال انگلستان: ۱۹۹۳ - ۱۹۹۴ - ۱۹۹۵ - ۱۹۹۶ - ۱۹۹۸ - ۲۰۰۱ - ۲۰۰۷ - ۲۰۰۹

رکوردها:
- دارنده چهار رکورد شخصی در کتاب رکوردهای جهانی گینس
- پر افتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال بریتانیا
- مسن‌ترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا
- رکورد دست نیافتی حضور در ۹۵۰ بازی باشگاهی با پیراهن منچستر یونایتد
- زننده سریع‌ترین گل تاریخ فوتبال انگلستان
- رکورددار گلزنی و گلسازی در تمامی ادوار لیگ برتر انگلستان
- رکورد ارسال بیشترین پاس گل در فوتبال انگلستان
- رکورد دست نیافتنی دریافت ۰ کارت قرمز در ۹۵۰ بازی باشگاهی با پیراهن منچستر یونایتد
- رکورد حضور در تمامی سری بازی‌های ویدیوئی فیفا
- رکورد گلزنی در ۱۶ دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا
- دریافت جایزه با ارزش ترین بازیکن تاریخ بیریتانیا
- متشکریم گیگزی ، خسته نباشی نماد منچستر -
پاسخ : ممنون محسن جانشکلک واقعآ احسنت داره این مردشکلک
استیون جراردشکلک

این نظر توسط masi در تاریخ 1393/02/29 و 22:07 دقیقه ارسال شده است

درسته حمید جون بالاخره این روز باید میرسید البته همونطور که گفتم همین که سال دیگه رو نیمکت حضور داره خوشحال کننده است شکلک
امیدواریم بعد از فن خال سرمربی بشه و تا سال های سال افتخار کسب کنه شکلک شکلک
پاسخ : نمیدونم من چرا به آینده باشگاه خوشبینمشکلک با اینکه توی این وضعیت بد قرار داریم،اما من دلم روشنه...
آخکه اگر بعد فنخال مربی بشهشکلکبهترین اتفاقِ...سنش پایین(واسه مربیگری)محبوب نزد هوادارا،و از همه مهمتر بازیکنی از رگو ریشه منچستر...
دیگه از الآن به بعد همه چی بستگی به استعداد خودش داره،امیدوارم موفق بشه...شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1393/02/29 و 22:07 دقیقه ارسال شده است

اینا همه ش تقصیر فرگوسنه ، بر میداره یهو در عرض دو سه سال چن تا بازیکن اسطوره ای و دوست داشتنی وارد تیم میکنه ، بعد اینطوری در عرض دو سال هم همشون بازنشسته میشن ، از بکهام و نویل گرفته تا اسکولز و گیگز و از همه مهمتر و بزرگتر خودش ، آخه دیگه من یونایتدی چه انگیزه ای دارم ؟!
ای کاش فقط خودش بود سر الکس ، اگه بود مطمئن بودیم که بعد این شب سیه روشنایی بی انتها در انتظارمونه ، نه مثل الان که مضطرب و ناراحتیم.
پاسخ : اما فکر میکنم به اندازه کافی هم ما از بازیکنامون استفاده کردیم(اگر منظورت گیگز ، ویدیچ و فردیناند باشه) گرچه که من فکر میکنم ویدیچ و فردیناند دوسال و گیگز یه سال دیگه میتونستن بازی کنن...
به هرحال منچستر،خاصترین تیم دنیاست و باید منتظر هر حادثه ای بود...(مخصوصآ بعد از ترک فرگوسن)
ای کاااااااااااش...اما نشد،فرگی هم میتونست دوسال دیگه بمونه بنظرم...
دیگه بخاطر سلامتیشم که بود،اینکارو انجام داد...

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/02/29 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشي دلاور واقعا خسته نباشي مردشکلک
پاسخ : مرد نگو،بگو بزرگ مردشکلک

این نظر توسط Giggs (محمد معین) در تاریخ 1393/02/29 و 20:41 دقیقه ارسال شده است

قلبم درد گرفت شکلک
عاشقتم تا ابدددد...شکلک
کسی که از 6 سالگی دوسش داشتمشکلک
دوست داشتم مثل اون باشم.شکلک
شکلک
پاسخ : غصه نخور محمد عزیز...
همه ازین قضیه ناراحتیم داداش،اما امیدواریم این اتفاقات به سود و پیشرفت باشگاه کمک کنه.
از همین خوشحال باش ، تو نسلی بودی که رایان گیگز و بازیکنان بزرگ یونایتد رو دیدی و باهاشون شادی کردیشکلک

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1393/02/29 و 20:41 دقیقه ارسال شده است

ناراحت کننده ترين نکتش اينه که بدون جام رفت. بخصوص جام باشگاهها.
اون از فصل پيش که جلو رئال داور لهمون کرد اون از 2010 ، 2009 ، 2011 هم که خورديم به بهترين بارساي تاريخ. واقعا حيف شد که گيگز و اسکولز و حتي فرديناند و ويديچ و... بدون جام رفتن. انصافا بعد2008 هم يه چمپيونز ليگ حقشون بود. کاش يا يه سال ديگه ميموندن يا پارسال ميرفتن.
البته ويديچ هنوز جاداره.
پاسخ : دقیقآ محمدجان...
خیلی خوب میشد اگر با جام میرفتن،نکه بعد از این فصلِ واقعآ نامید کننده
ما بهترینهارو داشتیم که از دست دادیم،اما دیرو زود ما باید میدیدیم چنین روزیو...واقعآ ای کاش پارسال میرفتن(با جام)
ویدیچ به نظر من دو سال دیگه جا داشت واسه موندن،اما...
تاریخ ، بهترین منچستر و منچستریهارو به خودش دیده...

این نظر توسط مهدیMMUیمهد در تاریخ 1393/02/29 و 20:36 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک@};باافتخار رایان گیگزعزیز.
پاسخ : ///شکلک شکلکشکلک
پاسخ : ///شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/02/29 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

همینجور الکی الکی 19 می تبدیل شد به یکی از مهمترین روزهای تاریخ تقویم یونایتد شکلک
دست همگی بابت پوشش اخبار امروز درد نکنه شکلک
مرسی داش حمید و بابک و پویا شکلک
پاسخ : پای چپ شمش طلا... مغزِ ابر رایانه...
بهترین یازده تاریخ....فقط..... رایا.... شکلک شکلک
پاسخ : ممنون شهاب جانشکلک
نمیدونم چی بگمشکلک فقط باید به نسلهای بعدی امیدوار باشیم...
پاسخ : خواهش میشه. شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 357
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 677
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 2,678
  • بازدید ماه : 64,970
  • بازدید سال : 308,561
  • بازدید کلی : 3,933,726
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30