loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 1113 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (19)

 

 

 

 

 

 

سلااااااام دوستان عزیز.... 

واااای که چققققد خوشحالم که تونسم یه بار دیگه سالگرد تولد نسرین بانو رو ببینم و

یک سال رو کنارش باشمsurprise

 

نسرین عزیز از نویسنده های بسیار عزیز و از همراهان همیشگی وب هستند که حضورشون

باعث دلگرمی و پویا بودن سایت هسش

و حالا یعنی 15 آبان ماه هم تولدشون هسش .

در ضمن !!!  درچنین روزی در سال 1986  سرالکس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد شد.frown

 

تولدت مباارک باشه و ان شاالله همیشه سالم و شاد باشی.

خب دیگه نوبتی هم که باشه نوبت کیک تولده!!!

 حالا ! بیا شمع ها رو فوت کن تا 100 سال زنده باشیlaugh

 

 

کیک ها رو از مشهد سفارش دادیم... گفته بودم به آقا حمید که همه چی اعلی باشه ها.. اما شرمنده..

تا دست من برسن، موقع نقل و انتقالات یه کوچولو از باد توپ ها کم شد angry واسه همین یکی دیگه

هم آماده کردیم که دیگه کسی ایراد نگیره و هم کم نیادlaugh

ان شاالله که راضی باشی و خوشت اومده باشه. 

خب دیگه بریم سراغ ذرت مکزیکی و برو بچه های مکزیکی مون

نسرین جون... شرمنده این سری تورم اجازه نداد مث سال قبل یه هدیه خوب و سرویس طلا

برات بگیرم. بی زحمت یه لطفی بکن و یه نگاه به همون کادوی سال قبل بنداز و واسه امسال

همین یه کیک رو از من بپذیر. indecision laugh ببخشد دیگه..دستتم درد نکنه.laugh

 

مباااااارک باااشه ... ان شاالله همیییشه خوشبخت و موفق و شاد باشی.

ان شاالله امورات زندگی بر وفق مرادت باشه surprise

 

 

معرفی درود برهمگی 
نسرین هستم متولد ابان71 مازندرانیم تاریخ تهران میخونم.
تاریخچۀ هواداری از فصل2007-2008 طرفدار منچستریونایتدم. تو خونمون برادرم هم طرفدار ‌منچستره. قبل از اینکه دانشگاه بیام همه بازی ها رو پیگیری میکردم.ولی الان تا جایی که بتونم بازی ها رو نگاه میکنم.وقتی هم منچستر قهرمان میشه کل خوابگاه باخبر میشن لبخند
بازیکن محبوب بازیکنان مورد علاقه ام همه منچستری ها هستند.به خصوص رایان گیگز.
بازیکن محبوب غیر یونایتدی بازیکن های محبوب غیر یونایتدیم رائول گونزالس و کریستین رونالدو و توماس مولر و سرخیو راموس هستند.
تیم محبوب غیر یونایتد تیم غیر یونایتدیم:رئال مادرید.آث میلان
اسطورۀ مورد علاقه اسطوره مورد علاقه: همه اسطوره های منچستر یونایتد
تیم منفور بارسلونا
بازیکن منفور همه بازیکنای بارسلونا و توز و ابراهیموویچ
تیم ملی انگلستان برزیل آلمان
علایق فوتبال دیدن دوست دارم.کتاب خوندن و خیلی دوست دارم به خصوص کتاب های تاریخی و الکساندر دوما.آهنگ های شجریان معین انریکه و آهنگ های شاد مازندرانی رو دوست دارم.
نقل قول

که مازندران شهر ما یاد باد               ****       بر و بومش همیشه آباد باد

که در بوستانش همیشه گل است    ****        به باغ اندرون لاله و سنبل است...

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط moein در تاریخ 1394/08/17 و 0:57 دقیقه ارسال شده است

ببخشید که خیلی دیر تبریک میگم ولی در عوض خیلی براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

این نظر توسط بابک در تاریخ 1394/08/16 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

سلام. ببخشید من چند روز نبودم. نه خیلی فعالم! :|
تولدتون مبارک نسرین خانم. ایشالا همیشه شاد و سرحال باشید کنار خانواده. و اونچه که میخواید رو بهش برسید. شکلک ایشالا دکترا شکلک
------
زینب خانم میبینم شما اینجا رو سرپا نگه داشتید احساس شرمندگی میکنم :| واقعا خیلی... ، نمیتونم واژه شو پیدا کنم. یه چیزی تو مایه های دستتون درد نکنه دیگه. شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1394/08/16 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

دروووود فراوان

بسیار سپاسگزارم از دوستان

زینب آقا حمید کجان؟؟؟ به طور مشکوکی نیستنشکلک

این نظر توسط Milad kagawa در تاریخ 1394/08/16 و 1:54 دقیقه ارسال شده است

سلام بکس سلام شهاب چطورین دوزتان

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/08/16 و 0:59 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان
ببخشید چند روز مریض شدم.. نتونسم پست بذارم .. عذر میخوام.

-----

آقا سعید ! آقا حمید در استراحت به سر می برن :|شکلکشکلک

----------------------


اگه دیر کردن ، خودشون میدونن که منم میگم که .... شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/08/16 و 0:35 دقیقه ارسال شده است

درود داداش زانیار .... کجان؟

این نظر توسط من یونایتد کبیر در تاریخ 1394/08/15 و 22:47 دقیقه ارسال شده است

نسرین خانم منم به نوبه خودم تولدتونو تبریک میگم ان شاالله صد سال دیگه هم بازی های منچسترو پخش زنده ببینیدشکلکشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/08/15 و 22:08 دقیقه ارسال شده است

داداش سعید سلام...
متاسفانه کامنتها برای سال پیش، و داداش حمید نیستنشکلکشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/08/15 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

سلام...
تولدتون مبارکشکلک آرزو میکنم به آرزوهاتون برسیدشکلک

این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/08/15 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

دروووووووود ............. تولدتون مبارک ....... در پناه خدا شاد و سر زنده و موفق باشین .......... شکلک به به اقا حمیدشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 548
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,191
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,221
  • بازدید ماه : 41,199
  • بازدید سال : 212,393
  • بازدید کلی : 3,837,558
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30