loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 710 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (5)

-

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

-Sir Alex Ferguson attends Oscar after party ITV 1
http:///imgs/2014-03/66158535450805026737.jpg-سر الکس فرگوسن در جشن پس از رد کارپت مراسم اسکار هم شرکت کرد. به تمجید از فیلم کاپیتان فیلیپس با نقش آفرینی تام هنکس پرداخت و اعتراف کرد که فیلم و سینما مفر (فرارگاه) و پناهگاهی از جهان فوتبال برای او بوده است. عکس فرگوسن را در مراسم نشان می دهد.  
-Manchester United will complete summer signings that will make us title favourites... The Peoples Person 2
-عقیدۀ دنیس اروین این است که یونایتد خریدهایی را در تابستان صورت خواهد داد که ما را به تیم برتر برای کسب عنوان قهرمانی لیگ تبدیل می کند.  
-Sir Alex Ferguson reveals his biggest regret about Cristiano Ronaldo The Peoples Person 3
-سرالکس فرگوسن در گفتگو با AS اسپانیا از حسرتش برای قیمت پایین فروش رونالدو به رئال مادرید می گوید و مدعی است که باید از فلورنتینو پرس تقاضای 150 میلیون پوند می کردند نه 80 میلیون پوند!

"من به دیوید گیل گفتم 150 میلیون پوند تقاضا کنه. پرز پرداختش می کرد. تنها چیزی  که من ر وآزار می ده و من پیوسته به دیوید گیل می گفتمش این بود که ما پول کافی درخواست نکردیم."

"من به دیوید گفتم 150 میلیون پوند درخواست کن. او گفت احمق نباش اونا هیچ وقت 150 میلیون پوند پرداخت نمی کنن. من گفتم این مبلغ رو تقاضا کن چون او ارزش انقدر پول رو داره."

"ما قرارداد رو امضا کردیم. فکر می کنم که 80 ملیون پوند هزینه برداشت یا همین حدود ولی من همیشه تو کف این موندم که آیا اگر ما برای کریس 150 میلیون پوند تقاضا می کردیم آقای پرز اون رو پرداخت می کرد یا نه."

فرگوسن با توجه به مبلغ پرداختی رئال برای گرت بیل، معتقد است که رئال مادرید حاضر می شد 150 میلیون پوند برای رونالدو پرداخت کند:

"با در نظر گرفتن این حقیقت که تیمشون 85 میلیون پوند برای گرت بیل پرداخت کرده من فکر می کنم که او برای پرداخت مبلغی بین 80 تا 150 میلیون پوند کوتاه می اومد. مطمئنم که این کار رو می کرد چون پرز کاملا از کیفیت بازیکنی که در حال خریدنش بود آگاه بود. کیفیتی که در زمان حضور در یونایتد به نمایش گذاشته بودش. اضافه بر این او تنها 23 سال داشت. تنها جنبۀ ناراحت کنندۀ ماجرا همینه."

 
-Manchester City's Manuel Pellegrini: I love managing Manchester United Sports Mole
Pellegrini in a muddle as manager accidentally refers to his cup winners... Daily Mail
4
-سوتی عجیب مانوئل پیگرینی - از پیگرینی پس از اولین قهرمانیش در سیتی در مورد فشار کاریش سؤال شد و او که هیجان زده بود، در این مصاحبۀ در زمین بازی به خبرنگار گفت:

"خیلی خوشحالم، خیلی خوشحال. من عاشق فشار و استرسم و باید یک تیم بزرگ مثل منچستر یونایتد رو هدایت کنم!" (این نقل قول دیلی میل بود)

نقل قول اسپورتس مول:

"من عاشق فشار هستم - که یک تیم بزرگ مثل منچستر یونایتد رو هدایت کنم و رقابت کردن در تمامی رقابتها به سود همگی ماست."

 
-The Sunday Supplement Episode 2 – Olympiacos fallout and frustrated fans The Peoples Person 5
-این Sunday Supplement نمی دونم چه برنامه ای هست یک ویدئو هست اسکای اسپورتس هم گذاشته بود به بررسی رفتن و نرفتن مویز پرداخته مثکه  
-Chelsea hold crucial edge over Man United in £25m defender chase Give Me Sport 6
Shaw and Sterling are both in Roy Hodgson's England plans-Goal از برتریهای بالقوۀ چلسی برای جذب لوک شاو نسبت به یونایتد می نویسد - اشاره شده است که خانۀ والدین شاو تنها 11 مایل با زمین تمرینی چلسی فاصله دارد و همچنین شاو ایجنتهایی مشترک با اشلی کول، مدافع چپ چلسی دارد.  
-German is "really happy and honoured" Manchester United want him Sport Witness 7
-Bild آلمان از ماتیاس گینتر در مورد علاقۀ یونایتد به او پرسیده است و این مدافع آلمانی فرایبورگ پاسخ داده است "اگر حقیقت داشته باشد من واقعا خوشحال و مفتخر خواهم بود." اسپورتویتنس به ارزانی این مدافع و حضورش در تمامی رده های سنی تیم ملی آلمان اشاره کرده است.  
-Sir Alex Ferguson ticks going to the Oscars off his 'bucket list'... Manchester Evening News 8
-عکسهای مراسم اسکار 2014 در منبع (5 عکس) - حضور فرگوسن در مراسم جوایز آکادمی جشن پس از مراسم اسکار - فرگوسن سرخوش از حضور در مراسم :"من بازنشسته شدم پس چرا که نه؟" - فرگوسن بر موفقیت فیلمهای بزرگ مراسم صحه می گذارد و می گوید که درام "12 سال برده بودن" را دوست داشت، اولین فیلمی که توسط یک سیاهپوست ساخته شد و جایزه بهترین فیلم برداری را کسب کرد.

همچنین فرگوسن نمایش بهترین بازیگر مرد، متئو مککانافی در فیلم "باشگاه خریداران دالاس" را دوست داشت. ولی سر الکس به ویژه مترصد فرصت برای گپ و گفتگو با برندۀ سه دورۀ اسکار، دنیل دی لویس بود چرا که فرگوسن یکی از ستایندگان این بازیگر است.
عکسها: گاردین - BB-C- سایت اسکار

متأسفانه هنوز عکسی غیر این عکس بالا از فرگوسن داخل عکسها ندیدم sad

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/12/12 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

با سپاس فراوان
زیبا بودشکلک
سوتی مهندسیشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش می کنم نسرین خانم... دنیا پره از این سوتیهای مهندسی گردش می کنن روندش می کنن کسی هم چیزی نمی فهمه همه برجا کج میره بالا زندگیمون کج شده اصلا شکلک
مهندس فوتبال که این باشه شکلک
البته خوشم اومد بالاخره یونایتد یا تو رؤیاش بوده یا تو کابوسش که بهش فکر می کرده...

این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1392/12/12 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

با شنیدن حرف های مهندس طرفدارای سیتی چه حسی دارن؟ شکلک خخخ
پاسخ : اون جملۀ دیلی میل قشنگ زده پکونده سیتی رو ! من فقط نمی دونم چرا دیلی میل یه جمله گفته و اسپورتسمول یه جورایی معتدلترش کرده شکلک
شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/12/12 و 17:58 دقیقه ارسال شده است

سلامشکلک

به نظر منکه رونالدو دیگه رفته و بحث در موردش هم فایده ای نداره...شکلک

این سوتی پلیگرینی حقیقت داره؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلک عجب احمقیه این مرتیکهشکلکشکلکشکلک اما اینکه گفته من یونایتد تیم بزرگیه حقیقتهشکلک

مر30 شهاب جانشکلک
پاسخ : سلام داش حمید این رو به فرگی بگو شکلک
خواهش می کنم داداش آره مثکه حقیقت داره شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/12/12 و 16:21 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشي داش اين يه عكسم عاليه كجايي سرالكسشکلکشکلک
پاسخ : سلام سلامت باشی داش شکلک
ماییم و یک جرعه نفس همین یه عکسم ما رو بس شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 313,519
  • بازدید کلی : 3,938,684
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30