loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 651 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (5)

ملی پوش آرژانتینی شدیدا با انتقال تابستانی به الدترافورد لینک شده است و حالا فن خال اشاره کرده است که به زودی پیشنهادی برای او ارائه خواهد شد.

علاقه ی فن خال به دی ماریا

سرمربی منچستر یونایتد به این موضوع اشاره کرد که باشگاه برای خرید آنخل دی ماریا, وینگر رئال مادرید, پیشنهادی ارائه خواهد کرد.

آنتونیو والنسیا, اشلی یانگ و نانی تنها وینگرهای بزرگ حاضر در تیم تحت هدایت فن خال در فصل 2014-2015 هستند, و این سه نفر هنوز به طور کامل خودشان را در الدترافورد اثبات نکرده اند.

دی ماریا - که بنابر گزارش ها پس از انتقال جیمز رودریگز ار موناکو به رئال مادرید یک بازیکن مازاد است - از اهداف پاریسن ژرمن بود, اما قهرمان فرانسه به دلیل قیمت درخواستی بالا مذاکرات را رها کرد.

منتفی شدن انتقال مطرح شده به Parc des Princes, در را برای مذاکره ی یونایتد باز کرد, و فن خال به این نکته ی بزرگ اشاره کرد که به دلیل کمبود بازیکن در کناره ها, باشگاه برای دی ماریا پیشنهادی را ارائه خواهد کرد.

سرمربی سابق هلند به خبرنگار ها گفت: "در حال حاضر ما پنج بازیکن شماره ی 9 و 4 بازیکن شماره ی 10 داریم - و وینگری نداریم که به ما قابلیت حمله در عرض را بدهد.

"یا, باید بگویم, وینگرهایی در بالاترین سطح, مانند رونالدو یا دی ماریا یا کسی مثل آن ها, نداریم.

"بنابر این من باید به شیوه ی دیگری بازی کنم - و شما این را دیده اید. من فقط زمانی خرید می کنم که فکر می کنم نیاز داریم خریدی داشته باشیم - در پستی که مهم است.

تا به حال لوک شاو به عنوان مدافع چپ و آندر هررا به عنوان هافبک مرکزی به الدترافورد آمده اند اما فن خال هنوز هم چشم به تقویت تیمش دارد.

بر اساس گزارش ها دالی بلیند بازیکن آژاکس و تیم ملی هلند, در لیست فن خال که به دنبال تقویت خط دفاعی تیمش است قرار دارد و فن خال 63 ساله هم تاکید کرد که مشکلی با استخدام بازیکنان هلندی ندارد.

او گفت: "اگر در سطحی باشند که من می خواهم, آنگاه آن ها را به خدمت می گیرم. ملیت چیزی نیست که من را نگران کند.

"و بازیکنان هلندی اغلب ارزان قیمت تر از بازیکنان کشورهای دیگر هستند و معمولا به خوبی در هلند آموزش داده می شوند, من به این باور دارم.

"اما آن ها باید در سطحی باشند که بتوانند به خوبی در لیگ برتر انگلیس بازی کنند. شما باید این ویژگی را درباره ی بازیکنان در نظر داشته باشید."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/05/19 و 23:41 دقیقه ارسال شده است

نخیر مثکه آخر از چیزی که بدم میاد داره سرم میاد شکلک شکلک
این پسر کله شقه یه روز به خاطر این از لیگ قهرمانان حذف می شیم ببینید کی گفتم شکلک
پاسخ : ببین من سر فلینی چی کشیدم! شکلک
در اون حد هم کله شق نیست دیگه! سال قبل که یه کم پخته تر نشون داد.

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/05/19 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

آره درست میگی متاسفانه وودی این سوتی رو داد با اون مصاحبش :| کلا همه الان میدونن وضعمون توپه شکلک
نمیدونم والا، هم این که دیماریا واقعا بازیکن با ارزشیه و میتونه گره بازی رو باز کنه(فارغ از اینکه به 3 5 2 میخوره یا نه) ، هم اینکه بدم نمیاد یه بازیکن تپل از رئال بخریم بعد بیاد اینجا بدرخشه چششون در بیاد شکلک کلا دوست دارم بیاد.
فیزیکش هم به نظر من مشکلی نیست خیلی بازیکن فانتزی الان تو لیگ برتر بازی میکنن یا میکردن که فیزیک آنچنانی ندارن ولی موفق هم بودن، از عدنان و اوزیل بگیر تا ماتا و مودریچ و حتی سال های اول رونالدو.
پاسخ : آره اینم درسته که بازیکن های فانتزی هم موفق بودن.
ببینیم چی کار میکنیم دیگه. مثلا قرار بود این نقل و انتقالات بترکونیم.
ولی امیدارم ثابت نشه که مویس تقصیر زیادی نداشته شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/05/19 و 17:17 دقیقه ارسال شده است

این پولا که باسه پی اس جی پول نیست شکلک من فکر میکنم قضیه فیر پلی بوده وگرنه وقتی یه مدافع رو 50 تا میخرن دیماریا رو 70 تا گرون محسوب نمیکشه. شایدم باسه ی انتقال قرضی گرون میگفته رئال شکلک
از نظر من هم 65 به بالا پول زیادیه (یورو) ولی بد نیست تو بازار یکم قدرت اقتصادیمون رو به رخ بکشیم شکلک
پاسخ : آره زیاده ولی اگه در مقایسه با بقیه بازیکن ها باشه یه قیمت معموله, که تیم هایی مثل رئال باعث شدن اینجوری بشه.
وقتی میگیم پول برای خرید بازیکن داریم تیم های دیگه مطمئنا که میتونن بیشتر از ارزش بازیکن ازمون پول بگیرن, و بالاخره مجبوریم زیاد خرج کنیم. مگه این که به همین بازیکن ها قناعت کنیم.

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/05/19 و 16:40 دقیقه ارسال شده است

خیلی هم عالی شکلک
پاسخ : مشکل اصلی پولشه. اگه پی اس جی قیمتش رو زیاد میدونه... شکلک نمیدونم چی بگم!

این نظر توسط amir mu7 و دیگردوستان(نام دوستان زیر کامنت) در تاریخ 1393/05/19 و 16:35 دقیقه ارسال شده است

دیماریاشکلک قدرت بئنی نداره تو لیگ انگلیس جواب نمیدهشکلک
ولی بلیند بیاد خوبهشکلکشکلک
پاسخ : آره قدرت بدنی خیلی مهمه. ولی با تکنیکش میتونه حریف رو اذیت کنه.
بلیند باید راضی به نیمکت نشینی باشه اگه بیاد.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 547
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,149
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,179
  • بازدید ماه : 41,157
  • بازدید سال : 212,351
  • بازدید کلی : 3,837,516
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30