loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 526 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (5)

فن خال از شانس هدایت منچستر یونایتد پس از هدایت تیم ملی هلند و رساندن آن ها به مقام سومی در جام جهانی برزیل, لذت می برد.

 

فن خال آماده برای شروع کارش در یونایتد

این مربی 62 ساله هلندی علی رغم رهبری تیمش در برد 3-0 برابر میزبان جام جهانی, از رفتن به تعطیلات امتناع می کند و قبل از در اختیار گرفتن رسمی هدایت شیاطین سرخ در این هفته, تنها دو روز را در خانه اش استراحت می کند.

فن خال قبل از پرواز تیم به سوی کالیفرنیا برای شروع تور 2014 که توسط Aon تدارک دیده شده, به کارینگتون می رود تا زمانی را با بازیکنانش سپری کند. در حالی که ممکن است این کار یک برنامه ی فشرده به نظر برسد, رئیس اصرار می کند که نمی تواند برای شروع این چالش صبر کند.

فن خال گفت: "برای من هیچ مشکلی نیست, من احتیاجی به تعطیلات ندارم. داشتن چنین چالش های هیجان انگیزی فوق العاده است. کار روزانه با افراد جوان, کاری است که برای انجامش به استراحت نیاز ندارم.

"من منتظر شروع این کار هستم. من از بخش مدیریت فقط دو نفر را دیده ام. مسئول استعدادیابی و مدیر اجرایی باشگاه. و دو نفر از مالکان باشگاه را دیده ام. زمان آن است که افراد بیشتری را در باشگاه بشناسم.

"امیدوارم که گروه حاضر در منچستر مانند گروه فعلی [هلند] باشد. ما باید از روی یک برگه ی سرود آواز بخوانیم. امیدوارم که بتوانم بهترین کارم را در منچستر یونایتد انجام بدهم. و بهترین کارم را انجام خواهم داد. باید صبر کنم و ببینم که این کار برای طرفداران منچستر یونایتد کافی است یا خیر. اما من واقعا امیدوارم که این امر مصداق داشته باشد."

منبع: سایت رسمی باشگاه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/04/24 و 2:32 دقیقه ارسال شده است

عاشق کارشه این بشر شکلک
البته خداییشم وقت تعطیلات رفتن نداره !
پاسخ : تعطیلات بره دیگه هیچی که! شکلک همینجوری هم تقریبا عقب هستیم به خاطر مربی نداشتن تو این چند وقت.

این نظر توسط امیر بهادر در تاریخ 1393/04/23 و 23:34 دقیقه ارسال شده است

خاطر خواه داری لوئیس
پاسخ : اصلش فدایی داریه! شکلک

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1393/04/23 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

امیدوارم موفق باشی فن خال عزیزشکلکشکلک
پاسخ : میگه شما هم موفق باشی! شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/04/23 و 18:42 دقیقه ارسال شده است

خیلیییییییییی ذوق داره شکلک
پاسخ : بایدم اینطوری باشه. نه مثل مویس که دنبال تعطیلات بود! شکلک

این نظر توسط amir mu7 و دیگردوستان(نام دوستان زیر کامنت) در تاریخ 1393/04/23 و 18:11 دقیقه ارسال شده است

فن خال گفت: "برای من هیچ مشکلی نیست, من احتیاجی به تعطیلات ندارم. داشتن چنین چالش های هیجان انگیزی فوق العاده است. کار روزانه با افراد جوان, کاری است که برای انجامش به استراحت نیاز ندارم.
مثل ایتکه جوگیر شدشکلکشکلکشکلکیکی بهش بگه دو سه روز استرااحت کنه سکته میکنه میمونه رو دستمونوا
ممنون سر بابی
پاسخ : فن خال خیلی خوب کار میکنه معمولا.ولی بعد از 2-3 سال خرابکاری میکنه. شکلک
2 روز بسه دیگه! شکلک من خودم اگه مربی یونایتد میشدم اصلا جام جهانی رو ول می کردم! شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 313,645
  • بازدید کلی : 3,938,810
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30