loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
xaniar74 بازدید : 367 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

لوییز فن خال پا فشاری کرد که داوید ده خیا در این فصل از منچستریونایتد جدا نخواهد شد.

به گزارش سایت Sky Sports، لوییز فن خال تأکید کرد که اجازه جدایی ده خیا از منچستریونایتد را در تابستان جاری نخواهد داد. داوید ده خیا در بازی امروز منچستریونایتد مقابل نیوکاسل، بار دیگر از روی سکوها به تماشای بازی هم تیمی هایش خواهد پرداخت، زیرا فن خال همچنان اعتقاد دارد که وی از تمرکز کافی برای قرارگیری در دروازه شیاطین سرخ برخوردار نیست.  سرمربی هلندی منچستریونایتد در این باره گفت:

فکر می کنم وقتی منچستریونایتد به بازیکنی علاقه داشته باشد، آن بازیکن به ما خواهد پیوست، مگر اینکه باشگاهش با این انتقال مخالفت کند. بر عکس این شرایط برای ما هم صدق می کند. ما ده خیا را نمی روشیم.

 

فن خال همچنین درباره امکان جذب بازیکنان جدید گفت:

ما 28 بازیکن را در اختیار داریم و من قبل تر نیز گفته ام که بالانس بهتری را در ترکیب تیم نسبت به گذشته داریم، اما همچنان می خواهیم که خود را بهبود ببخشیم. ما می خواهیم به سبک خودمان تیم را تقویت کنیم و نه آن گونه که دیگران می گویند. هنگامی خرید خواهیم کرد که یک بازیکن بتواند به تیم ما سود برساند و برای این کار حاضر به پرداخت هر قیمتی نخواهیم شد. ما برای هر پست، دو بازیکن را در اختیار داریم، اما همچنان باید خود را بهبود دهیم.

 

عدنان یانوزای معتقد است که کارهای فوق برنامه بدنسازی موجب شده است تا او شروع خوبی را در فصل جدید داشته باشد.

عدنان یانوزای که 2 فصل پیش خود را به عنوان یک پدیده در پیراهن منچستریونایتد به فوتبال انگلستان و اروپا معرفی کرد، در فصل گذشته و تحت هدایت لوییز فن خال، فرصت های زیادی را برای بازی کردن پیدا نکرد.

به گزارش وبسایت رسمی منچستریونایتد،  وینگر 20 ساله منچستریونایتد در تور پیش فصل به عنوان مهاجم دوم به کار گرفته شد و موفق شد تا در مقابل بارسلونا گلزنی کند. این امر در مقابل استون ویلا نیز تکرار شد و موجب شد تا یانوزای اولیگ گل فصلش را برای یونایتد به میدان ثمر برساند. بازیکن جوان بلژیکی شیاطین سرخ با ابراز رضایت از شرایطش در تیم گفت:

من در داخل و خارج از زمین به سختی کار می کنم و در باشگاه به تمرینات بدنسازی نیز می پردازم تا روی بدنم به خوبی کار کنم. من همواره بازیکنی تکنیکی بوده ام که به دنبال فضاها برای ایجاد موقعیت بوده است، اما تمرینات سخت بدنسازی این امکان را به شما می دهد که قدرتمندتر شوید و بتوانید دیگران را در دوئل ها کنار بزنید. در حال بازگشت به آمادگی هستم، اما به هماهنگی بیشتری برای بهتر از این شدن نیاز دارم. گلی که در مقابل استون ویلا زدم برایم مهم بود. آن دیدار، اولین گل فصل من بود و از به ثمر ساندش خوشحال بودم. همیشه از گل زدن برای چنین باشگاه بزرگی خوشحال می شوید. مخصوصاً یک گل پیروزی بخش. اینکه در مقابل بروخه به میدان رفتم نیز خوب بود. آن بازی در لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شد، بنابراین با چنین دیدارهایی تجربه بازی کردن در این سطح را نیز پیدا می کنم.

 

یانوزای درباره هدف هایش برای ادامه فصل گفت:

امیدوارم که بتوانم در بازی های بیشتری به کار گرفته شوم و آمادگی ام را به بالاترین حد برسانم. من می خواهم سخت کار کنم تا در ترکیب اصلی تیم بمانم و به روزهای خوبم برگردم. می خواهم پیشرفت کنم و به همین دلیل است که سخت کار می کنم. امیدوارم که گل های بیشتری را به ثمر برسانم. هدفم در این فصل این است که گل های بیشتری را بزنم و پاس گل های بیشتری را فراهم کنم.

منبع:طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 193
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 349
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 1,351
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 2,697
  • بازدید ماه : 1,506
  • بازدید سال : 172,700
  • بازدید کلی : 3,797,865
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30