loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 702 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (6)

شرمنده فردا امتحان دارم! فقط چهار خبر بگم:

Yohan Cabaye: Says he is keen on a move to Manchester United

شوک برای نیوکاسل! یوهان کابایه اعتراف کرد می خواهد برای یونایتد بازی کند. او به Canal+ فرانسه می گوید:

"البته که بله. من مدتهاست این باشگاه رو دوست دارم و شیوه ای که اونا کار میکنن رو دوست دارم."

"رییس رفته ولی اونها یک جانشین بسیار خوب رو استخدام کردن و او در اورتون بسیار خوب کار کرده."


"در بین تیمهای بزرگ اونا همیشه خوب بازی کردن. بله البته که این (انتقال من) چالشی جذاب (برای من) خواهد بود."

کابایه در مورد لینکهابه موناکو و پاریس سن ژرمن هم می گوید: "من هیچ تماس مستقیمی با هیچ کسی برگزار نکرده ام. شاید ایجنتهای من در حال حاضر ازش مطلع باشن."

"ولی من هم مثل شما تازه اینجا از شما دارم می شنوم. من انگلیس رو هم دوست دارم. لازمه که به موقعیتهای پیش رو هم نگاه کنم ولی شما هیچ وقت نمی تونید از آینده مطلع باشید." منبع


Rene Meulensteen (centre)

بی بی سی گزارش داد که با قطعی شدن پیوستن مارتینز، سرمربی سابق ویگان به اورتون، هفتۀ آتی رنه موئلستین در مصاحبۀ کاری برای تصدی گری سرمربی گری تیم فوتبال ویگان اتلتیک شرکت خواهد کرد. منبع


 

BMJoDb_CcAA3-Qn

ژیلرمو وارلا، احتمال بالا اولین خرید تابستانی یونایتد خواهد بود و خود این بازیکن قبل پرواز به لندن در گفتگو با شبکۀ رادیویی باشگاه پنارول تأیید کرده که برای انجام تست پزشکی به باشگاه می آید:

"من روز جمعه یک تست پزشکی خواهم داشت و سپس شنبه به تیم ملی زیر 20 سال اروگوئه ملحق خواهم شد."

"لازمه من انگلیسی یاد بگیرم، رادولفو کاتینو (مسؤول مالی پنارول) یک چیزهایی به من یاد داده، ساختار (اونجا؟! یا اینجا؟!) تحسین برانگیزه."

مسؤول مالی پنارول، کاتینو هم تأیید میکند که: "قرارداد توافق شده، ما باید سر یک سری مسایل مذاکره کنیم. درصدی از قرارداد به آینده موکول نخواهد شد. قرارداد می تونه تا اندازۀ 2.8 میلیون یورو هم باشه. ژیلی (ژیلرمو) خیلی زود در منچستر وفق پیدا خواهد کرد." منبع

این هم تأیید اسپورتویتنس از خود رسانه هایی اروگوئه ای که اشاره شده 1.8 میلیون یورو مبلغ قرارداده و اگه به اندازه کافی وارلا بازی کنه، 1 میلیون یورو هم مستقیما به جیب پنارول میره و اسپورتویتنس گفته با این حساب ظرف چند روز آتی قرارداد باید انجام بشه. منبع


لیست بازیکنان آزاد تیمهای لیگ برتری هم اعلام شد که در این بین یونایتد علاوه بر پنج جوان قبلی، مککلاف، فان ولزن و فردریک وسلی را هم آزاد اعلام کرده است: منبع

Manchester United

Brown, Reece

Cofie, John Erzuah

Fornasier, Michele

Giverin, Luke

Hendrie, Luke John

McCullough, Luke

Scholes, Paul

Van Velzen, Gyliano

Veseli, Frederic

20 دقیقه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/03/18 و 16:41 دقیقه ارسال شده است

بابک خب چیه مگه راست میگم دیگه کابایه یه کاشته زد مگه به دخیا نزده بودشکلک

نگفتم که حرف مفد میزنیشکلک گفتم حرفت خنده دارهشکلک

بی خودم تیریپ برندار به خیال خودت فقط خودت بلدی جواب اینجوری بدیشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/03/18 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

morteza من حرف خنده دار میزنم؟پس این چیه:
((ضربه آزاداش تو حلقم دخیا رو محو کرد))
خداییش تا حالا چند بار فوتبال نگاه کردی و اینجوری درباره ی من حرف میزنی؟
من عادت ندارم با کسی بد حرف بزنم ولی معمولا کسی حدودش رو رعایت نکنه جوابش همینجوریه.

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/03/18 و 1:34 دقیقه ارسال شده است

ضربه آزاداش تو حلقمشکلک دخیارو محو کرد تو اون ضربش تازه از فاصله دور هم زد به نظرم واقعا بهترین گزینست اگه نخرنش واقعا حماقت کردن یعنی به اندازه ای که سعید می خواد رونالدو بیاد من دوست دارم کابایه بیادشکلک
شکلک کلا یه فرانسویه صاحب سبکه ولی کاش زودتر میخریدیمش الانم باید سریع اقدام کنیم چون با یه اشاره میتونیم بیاریمش چون خودش دوست داره بیاد و این کارو آسون میکنه


شهاب به نظرت چقدر احتمالشه بیاد؟


یعنی تازه الان فهمیدم سعید چی میگفت که سیریش شده بود رونالدو برگردهشکلک

ولی کلا حرفاش یکم غیر قابل فهمه یعنی از یه جمله میپره جمله دیگه شایدم این خبرگزاریا جملات رو نصف میکنن من موندم خودشون میفهمن وقتی میخونن؟

ای بابا چرا هر چی خبره اورتونه میان میزارن تو خبرایه یونایتد اوندفه اسپورتسمول لیست خروج بازیکنایه اورتونو گزاشته بود الانم که انتقال روبرتو مارتینز به اورتون و رنه به ویگان البته این توش خبره مولینستن هست ولی اونکه هیچ ربطی به یونایتد نداشت البته گفته بود که فیل نویل داره میره بیرون ولی باز نگفته بود که به یونایتد میرهشکلک

موفق باشی راستی چه امتحانیه مگه درست تموم نشد دوباره می خواستی کنکور بدی؟شکلک
پاسخ : احتمال اینکه بیاد صفره به نظرم! بیشتر به نظرم بازار گرمی کرده برای چاپیدن فرانسویهایی مثل موناکو و PSG :؟

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/03/18 و 0:33 دقیقه ارسال شده است

موفق باشی داش شهاب شکلک
پاسخ : مرسی چاکرم داش امید گل شکلک

این نظر توسط ginger prince در تاریخ 1392/03/17 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

کسی میدونه کابایه چند سالشه و پستش چیه آیاشکلک
پاسخ : 27 ساله، هافبک مرکزی... با ضربات ایستگاهی عالی!! به دروازه بانهای بسیار خوبی با ضربه آزاد گل زده من جمله به لیندگارد تو باخت 3-0 پارسالمون شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/03/17 و 20:59 دقیقه ارسال شده است

دشمنت شرمنده داش منم امروز 2تا امتحان دادم به فنا رفتم...
موفق باشيشکلک
پاسخ : من فردایی رو هیچی نخوندم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 897
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,401
  • بازدید ماه : 67,693
  • بازدید سال : 311,284
  • بازدید کلی : 3,936,449
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30