loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 762 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (6)

-

زمان صرف شده در آماده سازی پست 32 دقیقه

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

دانلود والپیپرهای تقویم یونایتدی

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

  1
-آخرین گزارشات پیرامون فان خال - یان مارتین هنریکسن، که برای VG ، بزرگترین روزنامۀ نروژ کار می کند، و در گذشته در منچستر زندگی و کار می کرده، گزارش داده است:

"فان خال مشخصا داره در مورد خروج بازیکنا از یونایتد با هیئت مدیره مشورت می کنه. او چند روزی هست که در مورد قراردادش با یونایتد توافق کرده."

سیمون مولاک نیز از میرر مدعی است که تصمیم فان خال برای مرخصی دادن فردا به بازیکنان ترکیب هلند به این دلیل است که انتظار می رود او فردا به عنوان سرمربی یونایتد معرفی شود. آیا فردا روز رونمایی از فان خال خواهد بود؟
البته فان خال در نشست خبری امروزش حاضر نشد در مورد لینک شدنش به یونایتد چیزی بگوید:

"من به عنوان سرمربی تیم ملی هلند اینجا هستم، نه به عنوان سرمربی آینده ی منچستر یونایتد! شما باید منتظر اتمام فرآیند بمونید. اگر می خواهید که بیشتر بدونید، اونوقت باید از منچستر یونایتد سؤال کنید، یا شاید از یک باشگاه دیگه. من نمی تونم چیزی بیشتر از این بگم. من هفتۀ قبل سخنانی در مورد منچستر یونایتد گفتم چون روزنامه نگاران ناخواندۀ انگلیسی اینجا بودند و من فکر کردم  که شاید کمی spirited باشه که من برخی سؤالاشون رو جواب ندم (مترجم - معنی لغت رو نفهمیدم!). من چهار تا نصفی کلمه حرف رو زیر لب باهاشون گفتم ولی اونا 60 صفحۀ کامل از حرفهای من نوشتن! ولی نمی شه کاری با این مشکل کرد!"

 

 
2
-گزارشات می گویند که ساتمپتون 30 میلیون پاوند برای لالانا می خواهد.  
Vidic backs defensive trio Sky Sports 20:36
3
-نمانیا ویدیچ از توانایی جانی اونز، اسمالینگ و جونز در پر کردن جای خالی ایجاد شده در خط دفاعی یونایتد دفاع کرد.  
4
Could Martins Indi join Manchester United?-طبق ادعای MEN، یونایتد مدافع ملی پوش هلندی فاینورد، برونو مارتینز ایندی را به عنوان جانشینی برای ریو فردیناند در نظر دارد.  
5
-تفاسیر گری نویل از انتقالات یونایتد و توصیه ش به فان خال.  
Video: Rio replay Manchester United - Official Site 21:26
6
-دانلود کلیپی از فردیناند در سایت باشگاه - دانلود  
7
-طبق گزارشات، یووه نیز مشتاق است انزو پرز، هافبک بنفیکا و فینالیست لیگ اروپا  را جذب کند.  
Infographic: The making of Rio Manchester United - Official Site 20:03
8
-دانلود اینفوگراف (تصویر اطلاعاتی) ریو فردیناند - روی عکس کلیک کنید.  
9
-گری نویل: یانوزای تنها نکتۀ مثبت این فصل منچستر یونایتد است.  
10
-اوگدن از تلگراف معتقد است که فان خال کار بزرگی در بازسازی دفاع یونایتد در پیش رو دارد.  
11
-گروه موسیقی پاپ شهر منچستر، الکتریک استارز، به همراه کر خوانان جوان باشگاه منچستر یونایتد، سرود بلفست بوی یادبود جرج بست را بازخوانی کرده اند که در پیشفروشهای سایت آمازون، این ترک یادبود پیشتاز  بوده است و در رده های بالا و در 6 ترک برتر قرار دارد. برای مشاهده و دانلود آهنگ Belfast Boy به این پست از بلاگ مراجعه فرمایید.  
12
-روی کین نیز معتقد است دادن سرمربیگری کامل یونایتد به رایان گیگز هنوز خیلی زود بود.  
13
-عکسهایی از مدلهای موی فردیناند در دوران ورزشیش در یونایتد!  
Premier League season in 20 viral images Manchester Evening News 19:11
14
-بیست صحنۀ حیاتی از این فصل لیگ برتر  
15
-گروهی از هواداران سیتی بعد جشن قهرمانی ناخوانده وارد مراسم عروسی یک هوادار متعصب و دو آتشۀ یونایتد شده اند.  
16
-جک راج، هافبک 19 سالۀ آکادمی یونایتد در اینستاگرام تأیید کرد که این تابستان پس از 13 سال باشگاه را ترک خواهد کرد و از عوامل باشگاه تشکر کرده است.  
17
-میزان محرومیت نیک پاول از رانندگی 14 ماه است.  

 

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/02/23 و 23:50 دقیقه ارسال شده است

ممنون شهاب
بزرگترین جایزه برای من شام عروسیتهشکلکخودمم مراسمو گرم میکنم
شکلک
پاسخ : خواهش می کنم
من عروسیم ظهره شکلک
به به چه شود شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/02/23 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

درود فراوان
نکته مثبت خوان ماتا هم بود
عروسی هم تیمیمون خراب شد
پاسخ : سلام و سپاس از شما نسرین خانم.... بله دقیقا ماتا هم یکی از بهترین خریدهایی بود که می شد انجام داد...

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/02/23 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

خيلي مسخره ست اينجور كارا
بازيكن ميخرن.........
بابا بگين فن خال سرمربي بعدي يونايتد بعد از جام جهانيه اين اداها چيه ديگه خيليم افتخار كنه سرمربي يونايتد ميشه
كلا رو اعصابن
پاسخ : قعطا قبل جام جهانی اعلام میشه شک نکن شکلک
بالاخره فان خال یا میره تاتنهام یا میاد یونایتد و در هر صورت حتما قبل جام جهانی اعلام میشه کجا میره...

این نظر توسط Masoud Darkness در تاریخ 1393/02/23 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب جان
میدونم کار سختیه داداش مرسی که زحمتش رو میکشیشکلکشکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش مسعود آقا تا جایی که در توانمون باشه کوتاهی نمی کنیم شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/02/23 و 22:24 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک با اون تن لش خیلی حالیدمشکلک ای ولشکلک
خب دیگهشکلک اینو میگم:
این عکسیه که من گذاشته بودم:

http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1393/ordibehesht/36217e356db71.jpg
اینم لینک وب که خراب شدهشکلک
http://thebusbybabes.rozblog.com/post/1547
مهم نیس حالا...مدیونی اگه خودتو ناراحت کنیشکلک گفتم که:عکس شما به روز شده ستشکلک
پاسخ : والا من بی تقصیرم داش حمید این تقصیر سایت باشگاهه دوبار گذاشته شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/02/23 و 22:03 دقیقه ارسال شده است

سلامشکلک
ای بابااااااااااا...زود معرفیشه مام راحتشیم دیگهشکلک
ویدیچ داره تعارف میکنه...فعلآ نمیشه جای خالیشو با اونا پرکرد...همه میدونن...
داداش شهاب؟شکلک عکسی که من تو پستهای قبلیم گذاشتمو کپی میکنی؟شکلکشوخی میکنم...این عکس که گذاشتی همونه،اما به روز شده ست...ولی من شکایتمو به مدیریت اینجا بعدآ اعلام میکنم...
هوادارای سیتی،جام ندیده وعقده ای انشکلک 20 رو فراموش نکنیدشکلک حالاکه اصرار میکنید باشه، مام 4 رو فراموش نمیکنیمشکلکشکلک
میخواستم در موردش ازت بپرسم،خوب شد که بود:
این نیک پاول میشه بهش امید داشت که فصل بعد داشته باشیمش؟اوضاعش چجوریاست؟؟؟

شکلک T Y L B شکلک
پاسخ : سلام داش حمید شکلک
کدوم عکس؟ شکلک شکلک
شکلک YWCSHB شکلک
والا پاول من بهش امید ندارم... پاول رو فرگی می خواست هافبک وسط کنه... ولی عملا از مسیری که فرگی و داریو گرادی می خواستن پیش ببرنش خارج شد... گرادی خیلی شاخه و پاول رو خوب می شناخت... و نتیجه گرفته بودن تو هافبک وسط می تونه تو یونایتد شکوفا بشه.... فعلا که فکر کنم در بهترین حالت بشه برباتف.... قد بلند، تکنیکی، شوتزن...تن لش شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 585
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 585
  • بازدید ماه : 42,060
  • بازدید سال : 213,254
  • بازدید کلی : 3,838,419
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30