loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 831 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (28)

-

زمان صرف شده در آماده سازی پست 35 دقیقه

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

دانلود والپیپرهای تقویم یونایتدی

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

1

-آرامش در تمرین تیم ملی هلند: عکسهایی از روبین فان پرسی و دخترش دینا در تمرین تیم هلند - دینا در تمرین تیم ملی هلند پیش از دیدار دور یک هشتم جام جهانی برابر تیم ملی مکزیک به پدرش ملحق شد!

http://8pic.ir/images/7v230dkv2qcrmkx81vxu.jpg

 
2
-اسپورتویتنس و بررسی آخرین شایعات در مورد هررا - مارکا صبح گفته بود هررا شاید در انگلیس باشد، روزنامۀ کاتالان موندو دپورتیوو گفته بود که هررا به انگلیس پرواز می کند، ال کورئو گفته بود که هررا در یک جت شخصی است تا به لیگ برتر ملحق شود. و AS نیز انتظار داشت که هررا امشب به منچستر بیاید! اسپورتویتنس ابراز امیدواری کرده است این هواپیما همان هواپیمایی نباشد که پیش فصل قبلی وودوارد از استرالیا سوار شد تا قراردادی را کامل کند ولی هیچ وقت موفق نشد! در این اثنا، AS نیز گزارش داده است طبق قوانین اسپانیا، 4% مبلغ یعنی 1.6 میلیون یورو به زاراگوزا خواهد رسید به دلیل اینکه هررا محصول این باشگاه است. زاراگوزایی که علی رغم قرض گرفتن آنخلو هنریکز در ابتدای فصل قبل، نتوانست به سطح اول لالیگا صعود کند.  
3
-توئیتهای مایکل اوون و ریو فردیناند در مورد شاهکار جدید سوارز در گاز گرفتن کیلینی، مدافع تیم ملی ایتالیا. فردیناند گفته است:

"خیالم رو راحت کنید که سوارز تا حالا کسی رو نخورده... تا چند روز پیش یک قهرمان بود..."

مایکل اوون، قهرمان سالهای دور انفیلد نیز در مورد قهرمان این روزهای انفیلد گفته است:

"یکی به من بده درست می بینم. سوارز دوباره کسی رو گاز گرفته؟! من واقعا شوکه شدم. من از تماشای بازیش بیشتر از هر کس دیگه ای لذت می برم ولی او اصلا نمی تونه خودش رو کنترل کنه."

 
Memphis Depay responds to Manchester United rumours The Peoples Person (Weblog) 00:48
4
-Goal.com از ممفیز دیپای نقل کرده است: این بازیکن اشاره کرده در مورد شایعات انتقالات بعد جام جهانی صحبت خواهد کرد:

"من فعلا در جام جهانی هستم و بعدش باید ببینیم چی میشه. من تا سال 2017 با PSV قرارداد دارم و باید در آینده ببینیم چی پیش میاد."

 
5
-ریو فردیناند مصاحبه ای اختصاصی و مفصل با Reppublic of Mancunian انجام داده است و در خلال این مصاحبه عنوان کرده است شاید کمی زود یونایتد را ترک کرده و فرصت بازی زیر نظر فان خال را از دست داده است. همچنین اشاره کرده ملاقاتش با کنیون در سال 2005 تصادفی بود و ویدیچ بهترین مدافعی است که کنار وی بازی کرده است. وقتی از او سؤال شد آیا زود و قبل آمدن فان تیم را ترک کرده است می گوید:

"بله کمی اینطور به نظر می آد. ولی درست نیست سر شیری که به زمین ریخته گریه کنید! این اتفاقا می افته. اکنون دورانی جدید آغاز شده و من براش آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم خوب کارکنن و فصل بعد قهرمان لیگ بشن. زمان مشخص خواهد کرد. به نظرم او روشهای متفاوتی رو نسبت به روشهای مرسوم قبلی به کار خواهد گرفت، لذا امیدوارم همه چی خوب پیش بره."

 
6

-خاویر هرناندز که در پیراهن مکزیک به مصاف هلند فان پرسی و فان خال خواهد رفت، اشاره کرد اصلا در ذهنش به فکر تحت تأثیر قرار دادن فان خال نیست. او به سایت فیفا می گوید:

"مسئله اینه که فان خال مربی هلنده و من هم بازیکن مکزیک. قضیه چیزی جز این نیست."

چیچاریتو همچنین به تمجید از فان پرسی پرداخته و اشاره کرده چیزهای زیادی از وی آموخته است:

"روبین یک مهاجم وسط عالیه. او تکنیکی عالی داره که او رو به بازیکنی با کلاس جهانی تبدیل کرده، در حالی که یکی از سریعترین مهاجمین جهان فوتبال هم هست. من خیلی از او درس فرا گرفتم و به من خیلی کمک کرده."

 
You MUGS! Manufacturers mistake England's Chris Smalling for BARACK OBAMA Daily and Sunday Express 00:47 Mon, 23 Jun 2014
7

http://8pic.ir/images/c2xfqy8oma4s21ln2hoh.jpg-این هم اشتباه یک کاراموز شرکت چینی که قرار بوده عکس اعضای تیم ملی انگلیس را سرچ کند و روی هزاران لیوان دسته دار چاپ کند. ولی هنگام سرچ در گوگل، به جای عکس کریس اسمالینگ اشتباهی عکس باراک اوباما را روی فنجانها چاپ کرده است.

http://8pic.ir/images/768siop9kus9ct0eqigg.jpg

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/04/04 و 22:23 دقیقه ارسال شده است

باز خوب شد یه گل رو زدیم ......شکلک
الان اون شعر یوزپلنگان رو پخش کنن من خودکشی میکنم شکلک
پاسخ : آهنگ زیبا و جذاب سیروان رو گذاشتن!

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/04/04 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

معلم فیزیک بی جنبمون رو دیدی مستمر 16 داده ؟
یه امتحان سفید دادیما شکلک نامرد نمره کم کرد شکلک
آقا دیگه خداحافظ
پاسخ : خداحافظ خرخون! شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/04/04 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

حمید اصلا برای من یه مدته connect نمیشه بعد میخواهم مشکل یابی بکنم یه صفحه باز میشه که فیلتره شکلک
اصلا اعصابم رو خورد کرده
بازی شروع شد و هررا هم نیومد .......
الان هم با وودی دور هم دارن فوتبال میبینن ..... فعلا خداحافظشکلکشکلک
راستی شهاب اون قیافه ی متفکرت اون پایین واسه چی بود ؟شکلک نمره هام به اون خوبی ..... شکلک
پاسخ : من حدس می زنم معدلت بالای 19 باشه شکلک
به قول خیابانی قطعا بالای نوزده هست شکلک
پاسخ : داش امیر مشکل قطعیشو نمیدونمشکلک چون تاحالا باهاش مواجه نشدم...نسخه بروزترشو نصب کن ببین درست میشه؟؟
خدانگهدارشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/04/04 و 20:23 دقیقه ارسال شده است

جان من هركي رو بازي بدين جز كريك اين نكته ازمن بپذيريدشکلک
پاسخ : داش سعید؟بی زحمت بجای ویدال،کریک رو بیار شکلک
پاسخ : فقدار تجربه تو تیم موج میزنه کریک باید باشه شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/04/04 و 20:22 دقیقه ارسال شده است

آقا نگو نگوشکلک
من هلند نوشتم وب شما سانسور كرده دال روشکلک
پاسخ : آهان بلیند بلایند کی بود... خوبه
پاسخ : دالی بلیند! شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/04/04 و 20:21 دقیقه ارسال شده است

آقا منم میخواستم موازی با سعید ترکیب یونایتد رو افشا کنم ولی شهاب گفت فن خال نهایت بیضی کار کنه اصلا ترکیب خاصی به نظرم نمیرسه شکلک
ولی خب بزار بگم شکلک
دیوید
بلیند اوانز سوبوتیچ جونز رافایل
کریک هررا
ماتا
رونی رابین
پاسخ : کریک ماتا رونی رابین شکلک بجای هررا رویس باشه عاااااااالی میشهشکلک اصلآ میشه؟شکلک
پاسخ : هررا رو من تضمین می کنم شکلک شکلک
رویس نمیاد آلمانیه نمیاد تیم انگلیسی که لیگ قهرمانان نیست.... بازم غیرت هررا شکلک شکلک
پنجتا مدافع کردین تیم رو رفتها... جواب نمی ده تو انگلیس اگه دفاع و هافبک کناری یکی باشن...اونم جلو این همه دفاع کناری قوی...

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/04/04 و 20:17 دقیقه ارسال شده است

تركيب يونايتد عوض شد
فوريشکلک
دفاع چپ هلن همش اسمش يادم ميره جونز اوانز والنسيا
عدنان ويدال هررا
ماتا رابين رويسشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : هلن؟!!!! همون که با رونی رابطه نامشروع داشت! این روزا خبرش همه جا هست شکلک
پاسخ : رویسشکلک ماتاشکلک رابینشکلک رونیشکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/04/04 و 20:15 دقیقه ارسال شده است

فیلتره که شکلک
آقا یه سوال ، اینا پافین رو واسه گوشی های اندرویدی فیلتر کردن نه ؟
این 5 دقیقه یه بار هم حالی به حالیه هااااااااااا
یه بار 4 تا کامنت میزارم مشکلی نداره بعد چند بار پشت هم گیر میده بعد درست میشه بعد دوباره گیر میده شکلک
مسولین رسیدگی کنن
پاسخ : پافین چی هست اصلا؟! شکلک
مسئول با شماست! شکلک
پاسخ : داش امیر؟من الان امتحان کردم:پافین فیلتر نیست کهشکلک
پاسخ : پنج دقیقه یه نظر واقعا رو مخه شکلک
جواد شاهکار زده با این سیستمش
پاسخ : یا خدا همه اینجا گوشی هوشمند دارن شکلک شکلک
من از محضرتون مرخص میشم شکلک شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/04/04 و 20:11 دقیقه ارسال شده است

http://t.co/7lbEoR2tmT
یه عکس که قرار بود از هررا در منچستر باشه توی امروز!ولی عکس مال چند سال پیشه! شکلک
پاسخ : شکلک
http://8pic.ir/images/wkdbm85p8tanzqj6px5c.jpg

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/04/04 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

آقا چرا اینجوری شد پس؟؟؟؟؟شکلک
مگه گارای قبل جام جهانی نرفته بود بایرن مونیخ ؟؟؟؟؟؟؟ شکلک
پاسخ : یه خبری بود که اعلام کردن بایرن به توافق رسیده ولی اون خبر 20 دقیقه بعدش شدیدا تکذیب شد! شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 313,595
  • بازدید کلی : 3,938,760
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30