loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 1204 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (1)

 

 

اخبار نقل و انتقالات سایت باشگاه

ماه دسامبر

این پست به تدریج تکمیل خواهد شد، برای دسترسی به این پست و آگاهی از آپدیت شدن این پست، منوی سمت چپ سایت با عنوان "اخبار انتقالات سایت باشگاه" را چک نمایید.


http://tvnewsroom.co.uk/wp-content/uploads/2012/01/BBC-and-Sky-Sports-Deadline-Day-Coverage-565x335.jpg

 

 ورودی ها و خروجی های این ماه:

Arriving
Ezequiel Garay (Benfica)

Hector Herrera (Pachuca)
Theo Walcott (Arsenal)
Jonathan Tah (Hamburg)
Wilfried Zaha (Crystal Palace)
Asmir Begovic (Stoke)
Ola John (Benfica)
Alen Halilovic (Dinamo Zagreb)
Sime Vrsaljko (Dinamo Zagreb)
Remy Cabella (Montpellier)
Fernandinho (Shakhtar Donetsk)
Vegard Forren (Molde)
Lucas Biglia (Anderlecht)
Robert Lewandowski (Bor.Dortmund)
Wesley Sneijder (Inter Milan)
Oscar de Marcos (Ath.Bilbao)
Raheem Sterling (Liverpool)

Leaving
Patrice Evra (PSG)
Nani (Arsenal)
Angelo Henriquez (Wigan, loan)
Ryan Giggs (Monaco, Cardiff)

 

 

 

جمعه

 

- طبق گفتۀ ولز آنلاین، رییس کاردیف سیتی مالکی ماکای Malky Mackay "از صحبتهای پیرامون به خدمت گرفتن رایان گیگز در ژانویه آگاه است ولی شخصا این فرضیه را رد کرده و به آن خندیده". سرالکس فرگوسن امروز صبح ماجرای بازنشستگی اسکولز را رد کرد و ضمنا گفت که گیگز می تواند برای یک یا دو سال دیگر بازی کند.

 

- در حسن ختام شایعات پیوستن رحیم استرلینگ به یونایتد، این وینگر پیشین QPR قرارداد جدید پنج ساله ای با باشگاه انفیلدی به امضا رساند.

 

- روبرتو ماتینز تأیید کرد که قصد دارد با باز شدن پنجرۀ نقل و انتقالات، آنخلو هنریکز را قرضی به خدمت بگیرد. او به ویگان ایونینگ پست می گوید: "آنخلو همون گلزن خوبیه که شما پیدا خواهید کرد. او در یونیورسیداد شیلی گلهایی به ثمر رسونده بود و اینجا هم گلزنی خواهد کرد. من مطمئنم که او به بازیکنی مهم برای یونایتد تبدیل خواهد شد. ما خوشحالیم که می توانیم با او کار کنیم و او می تونه مانند کلورلی از ویگان برای عادت کردن به چیزی که برای بازی کردن توی این لیگ بهش نیازه استفاده کنه."

- روزنامۀ سان تأکید دارد که مدافع بنفیکا، ازکویل گارای هدف فرگوسن برای خرید تابستان است. این فرضیه ادعا میکند که علی رغم گزینه های متعدد یونایتد در قلب خط دفاعی، یونایتد پیشنهادی 15 میلیون پوندی را برای این مدافع مرکزی آرژانتینی آماده خواهد کرد.

 

- طبق ادعای دیلی میل، پل اسکولز، ریو فردیناند و رایان گیگز یونایتد را در آخر فصل ترک خواهند کرد. روزنامۀ سان هم همچنین باور دارد که اسکولز مجددا در ماه می کفشهایش را آویزان خواهد کرد.

 

پنجشنبه

 

- بلکپول پیشنهادی از لورپول را برای خرید تام اینس که گفته می شد هدف یونایتد هم هست، رد کردند. رییس این تیم ساحلی، ماکل اپلتون که بازیکن پیشین سرخهاست به بلکپول گازیت می گوید: "تا جایی که من در جریان هستم، این پیشنهاد بسیار کمتر از حد و اندازه های بازیکنی با استعداد تام بوده است."

 

- تاکسپورت ادعا کرده است که رایان گیگز می تواند آماده شود که دوران ورزشیش را به جای یونایتد، در موناکو به پایان ببرد! هیچ جزئیات بیشتری از علاقۀ موناکو و یا منبع این داستان ارائه نشده است.

 

- رییس باشگاه پاچوکای مکزیک، خسوس مارتینز ادعا می کند که هنوز هیچ دلالی پیرامون انتقال هکتور هررا به پورتو صورت نگرفته است و یونایتد و "یک باشگاه مهم فرانسوی" هم خواهان این هافبک هستند. پورتو هم تیمی او، دیگو ریس را در ماه جولای به خدمت خواهد گرفت و صحبتهایی مبتنی بر یک قرارداد دوتایی مطرح است ولی گزارشات در تیرو لیبره ادعا میکند که هنوز رقابت برای هررا که لقبش "اسکانک" یا "راسوی بدبو" هست ادامه دارد.

 

- شایعات انتقال قرضی آنخلو هنریکز به ویگان دوباره بر سر زبانها افتاده، این بار در میرور. گزارش تأکید کرده است که این مهاجم باید از مسابقات جهانی زیر 20 سال در سال 2013 همراه با شیلی چشم پوشی کند تا این انتقال بتواند صورت بگیرد.

 

 

چهارشنبه

 

- هکتور هررا Hector Herrera، هافبک تیم پاچوکا که گفته می شد تابستان به یونایتد خواهد پیوست و با بسته نشدن قرارداد در پنجرۀ تابستانی تا ماه آگوست، شایعاتش در ماه ژانویه هم به گوش می رسید، اکنون گویا پیوستنش در سال بعد به باشگاه پورتو در حال نهایی شدن است. Informador گزارش داده که باشگاه پورتو پیشنهادش را تسلیم پاچوکا کرده و گزارش شده که این قرارداد در شرف پذیرفته شدن است.

 

- مدیر برنامه های فدریکو ماکدا، جیوانی بیا ادعا می کند که یک انتقال قرضی در ژانویه به لالیگا می تواند به سود این بازیکن باشد. بیا به SportItalia می گوید: "ولی فرگوسن همچنان ایمان دارد که او می تواند بازیکن خوبی بشود. ما اکنون باید فورا یک راه حل ایدآل برای او پیدا کنیم. حس می کنم که بازگشت به ایتالیا را باید از میان راههای موجود خارج کنیم، او شاید بتونه در لالیگا بهتر عمل کنه، جایی که شرایط بیشتر تکنیکی و فنی هست تا فیزیکی."

 

سه شنبه

 

- Liverpool Echo عقیده دارد که باشگاه انفیلدی، تام اینس را در سال جدید (کریسمس) با مبلغی در حدود 4 میلیون پوند مجددا از بلکپول به خدمت خواهد گرفت. این وینگر اخیرا شدیدا شایعاتی پیرامون پیوستنش به یونایتد به گوش میرسید.

 

یکشنبه

 

-  از سرالکس توسط یاهو نقل شده است که ماه آینده خرید جدیدی را در اولدترافورد شاهد نخواهیم بود. سرمربی تأکید کرده است که "تمامی خریدهای بزرگ در تابستان روی می دهند. من در ژانویه خریدی نخواهم داشت. قطعا نخواهم داشت."

 

جمعه

 

- روزنامۀ سان و دیگر روزنامه ها فکر می کنند که رحیم استرلینگ می تواند به اولین بازیکن در پنجاه سال گذشته تبدیل شود که مستقیما از لیورپول به یونایتد خواهد پیوست. این وینگر جوان که 15 میلیون پوند قیمت گذاری شده، می تواند مسیری را طی کند که آخرین بار توسط فیل کیزنال Phil Chisnall طی شد. بازیکن پیشین یونایتد، ویلی مورگان به منچستر ایونینگ نیوز گفته است که او از پیشنهاد برای این جوان حمایت خواهد کرد.

 

پنج شنبه

 

- بروسیا دورتموند قبول کرده است که "فاکتور های اقتصادی" می تواند آنها را به کسب درآمد از فروش ملی پوش لهستانیشان، روبرت لواندوفسکی ترغیب کند. این مهاجم که مدتهاست علی رغم غنای یونایتد در خط حمله با شیاطین سرخ لینک شده است، توسط روزنامۀ تلگراف 24 میلیون پوند قیمت گذاری شده است.

 

چهار شنبه

 

- طبق گزارش دیلی استار، یونایتد ماه آینده با پیشنهادی 8 میلیون پوندی تلاش خواهد کرد که با خریدی مهیج، تئو والکات را از آرسنال به خدمت بگیرد. روزنامه سان نیز گزارش داده که سرالکس علاقه اش را برای خرید این وینگر و لینک کردن مجددش با روبین ون پرسی نشان داده است.

 

سه شنبه

 

- هامبورگر مورگنپست فاش کرد که مدافع هامبورگ، جاناتان تاه Jonathan Tah پیشنهاداتی از یونایتد و آرسنال دارد. این کاپیتان زیر 17 ساله های آلمان به سرعت مسیرش را به تیم بزرگسالان باز کرده تا بتوان از پیوستن سریع او به باشگاههای انگلیسی جلو گیری کرد. رییس هامبورگ، باستین رینهارت می گوید: "ما از علاقه ها آگاهیم و این مسئله را جدی خواهیم گرفت."

 

- روزنامۀ سان باور دارد که آرسنال یک پیشنهاد شجاعانه 20 میلیون پوندی را برای نانی آماده می کنند. این وینگر هم اکنون مصدوم است ولی این حقیقت که قراردادش را هنوز تمدید نکرده، موجب پیدایش جرقۀ این شایعه شده است که توپچی ها می خواهند او را جانشین والکاتی بکنند که قراردادش در تابستان به پایان می رسد


سه شنبه

 

- پاتریس اورا فرضیاتی که موجب نگرانی در مورد پیوستن او به باشگاه ولخرج PSG شده بودند را رد کرد. او پس از دربی منچستر در گفتگو با Canal+ در مورد ارزیابی خودش از موقعیت صادقانه گفت که: "شما باید قبل بردن من به پاریس فرگوسن رو بکشید! فعلا برای حالا کاری برای انجام وجود نداره. من یک سال از قراردادم باقی مونده. من در منچستر یونایتد هستم و اینجا کاپیتان هستم و بسیار از این جهت خوشحالم. ولی همیشه از اینکه باشگاهی مانند پاریس سن ژرمن شما را بخواهد احساس خوبی دارید، به ویژه اینکه من پاریسی هم هستم. من هیچ وقت عشقم به پاریس رو مخفی نکردم، اگرچه موناکو هنوز هم تیم من محسوب می شود."

 

دو شنبه

 

- روزنامۀ A Bola در پرتغال احساس می کند که استعدادیابهای یونایتد مهاجم بنفیکا، اولا جان Ola John را زیر نظر دارند. گفته شده که این مهاجم پیشین تیم اف سی توئنته، نظر مارتین فرگوسن، برادر سرالکس فرگوسن را جذب کرده است. (مترجم: مربی توئنته مکلارن خودمونه! شک نکنید اگه می خواستیم بخریمش از همون توئنته می خریدیمش اول!).

 

- باز هم شایعات پیرامون مرتبط ساختن ویلفرد زاها به یونایتد ادامه دارد و اینبار روزنامۀ ساندی  میرور اذعان کرده که فرگوسن در موضع برتری برای جذب این مهاجم پالاس قرار دارد چرا که مایل است اجازه دهد این ملی پوش انگلیسی تا پایان فصل قرضی در سلهورست پارک (خانۀ پالاس) بماند.

 

یکشنبه

 

- سرمربی استوک سیتی، تونی پولیس با تأکید بر اینکه ستاره هایش ماه آینده باشگاه را ترک نخواهند کرد، پیوستن آسمیر بگوویچ به یونایتد در ژانویه را رد کرد. این دروازه بان 25 ساله تا به اینجا فصلی خوب را با سفالگران استوک سپری کرده است.

 

جمعه

 

- ایندیپنتنت گزارش می کند که باشگاه PSG در نظر دارد پیشنهادی 5 میلیون پوندی برای پاتریس اورا ارائه کند. این خبر همچنین ادعا کرده که باشگاه ولخرج فرانسوی گایل کلیشی و یا اشلی کول را هم برای آن پست مد نظر دارند، و اگر یونایتد بتواند اورا را بفروشد، مجددا برای خرید لیتون بینز می توان اقدام کرد.

 

- سان ادعا کرده که رمی کابیا Remy Cabella از تیم  مونتپلیه توسط تیم یونایتد و آرسنال نشان شده است. این هافبک 22 ساله قیمتش 5 میلیون پوند برآورد شده است.

 

- دیلی میل فاش کرد که دیوید گیل روز سه شنبه در کراوسی بوده. ادعا شده که رییس یونایتد با باشگاه دیناموزاگرب در مورد آلن هلیلوویچ Alen Halilovic و سیم ورسالیکو Sime Vrsaljko صحبت کرده است. همچنین اشاره شده که نام متئو کواچیچ هم در این گفتگو برده شده.

 

پنجشنبه

 فرناندینیو,اخبار نقل و انتقالات منچستر یونایتد,شاختار دونتکس

- هافبک شاختار دونتسک، فرناندینیو ادعا کرده که ژانویه به منچستر منتقل خواهد شد. این برزیلی در گذشته به تیم سیتی لینک شده بود ولی تاکسپورد فکر می کند که یونایتد می تواند مقصد این بازیکن باشد. این بایکن 27 ساله در گفتگو با کالچیو مرکاتو می گوید: "من به قرارداد با یک باشگاه انگلیسی نزدیک می شوم. من ژانویه در منچستر توپ خواهم زد." البته که منبع این حرف هم هنوز چک و تأیید نشده است.

 وگارد فورن,اخبار نقل و انتقالات منچستر یونایتد,مولده نروژ

- باز هم نام وگار فورن Vegard Forren در ارتباط با یونایتد ذکر شده است. دیلی میل اکسپرس گزارش می دهد که این مدافع مولده متهم است که در لیست خواسته های سرالکس فرگوسن قرار دارد چرا که رییس می خواهد نیروی کمکی در دفاع برای تیمش در ژانویه مهیا کند.


چهار شنبه

 

- طبق گزارش Voetbal Nieuws، هافبک طراح اندرلخت، لوکاس بیگلیا Lucas Biglia علاقۀ باشگاه منچستریونایتد را به خود جلب کرده است. این آرژانتینی که شایعاتی پیرامون خودش و آرسنال و بروسیا دورتموند هم شنیده میشود، قیمتش حدود 8 میلیون یورو برآورد شده و ارزش بازیش را در لیگ قهرمانان با باشگاه بلژیکیش به اثبات رسانده است.

 

- دیلی استار اعلام کرده که علاقۀ سر الکس به وسلی اشنایدر سرد شده و این مسئله راه پیوستن این هافبک اینترمیلان به منچسترسیتی در سال 2013 را هموار کرده است.

 

سه شنبه:

 

- لیتون بینز مذاکرات جدید برای انتقال به اولدترافورد در ژانویه را تکذیب کرد. در گفتگو با اسکای اسپورتس، این مدافع چپ اورتون تأکید کرد: "صادقانه بگویم که من در توئیـ ـتر نیستم بنابراین از اخبار انتقالات بی اطلاعم ولی نگرانی بابت این شایعات ندارم چون علارغم شایعات قبلی در نقل و انتقالات قبلی من هنوز هم اینجا هستم و نگرانی از این جهت وجود ندارد."

 

- برونو گومژ در گفتگو با Terra Brasil تأیید کرد که به محض رسیدن به 18 سالگی در 2014 به منچستر یونایتد خواهد پیوست. این مهاجم تیم دپورتیوو برزیل رکورد گلزنی در سطح زیر 17 ساله ها را شکسته و اذعان می کند: "با تشکر از علاقۀ دیگر باشگاهها ولی من واقعا برای پیوستن به منچستر برنامه دارم و می خواهم در این باشگاه تاریخ ساز شوم."

 

- دیلی تلگراف ادعا کرده که سرخهای منچستر باید تا آخر این فصل برای به خدمت گرفتن روبرت لواندوفسکی صبر کنند. روزنامۀ سان نیز این را اضافه کرده که به یونایتد گفته شده به خدمت گرفتن این مهاجم لهستانی در ژانویه را کاملا فراموش کنند.

 

- روزنامۀ سان فکر می کند که یونایتد در حال بررسی وضعیت وسلی اشنایدر در اینتر میلان است در حالی که مذاکرات تمدید قراردادش در ایتالیا به خوبی پیش نمی رود. باشگاه فنرباهچه یک قرارداد آماده برای به خدمت گرفتن این هلندی روی میز اینتر گذاشته ولی اشنایدر هنوز چراغ سبز برای رفتن به ترکیه را نشان نداده است.

 

دوشنبه

 

- طبق گزارش دیلی میرور، یونایتد مایل است اسکار دی مارکوس 20 میلیون پوندی را به خدمت بگیرد. این هافبک 23 سالۀ باشگاه اتلتیک، در مسابقۀ آخر هفتۀ اتلتیک برابر بارسلونا توسط مارتین فرگوسن،استعداد یاب باشگاه زیر نظر قرار داشت.

 

یکشنبه

 

- روزنامۀ The Sunday People این خبر رو به اذهان عمومی وارد کرده که یونایتد تلاش خواهد کرد رحیم استرلینگ را از باشگاه لیورپول جذب کند. این وینگر هنوز قرارداد جدیدی در انفیلد امضا نکرده و گفته می شود به چشم جایگزینی برای نانی به او دیده می شود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/09/14 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

ما به چنين بازيكن هايي اصلا احتياج نداريم
پاسخ : این شایعات سایت باشگاه از همه سایتها عقبتره شکلک
کلا از سر واکنی یه چیزی می نویسن... رحیم استرلینگ؟! جوون لیورپولی بخریم من میرم خودمو دار میزنم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 439
  • آی پی دیروز : 624
  • بازدید امروز : 2,225
  • باردید دیروز : 1,648
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,873
  • بازدید ماه : 3,873
  • بازدید سال : 317,321
  • بازدید کلی : 3,942,486
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30