loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 875 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (24)

 

وین رونی | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(نظر رونی در مورد سرمربیگری دایم گیگز..) "ما می دونیم که او یک بازیکن باتجربه است و برای سرمربیگری ساخته شده. همین الآن هم می تونیم ببینیم که چطور از زمان عهده دار شدن این سمت، خودشو مدیریت کرده. گیگزی اعتبار نامۀ لازم برای سرمربی بعدی تیم بودن رو داره، ولی این به هیئت مدیره بستگی داره."


خوان ماتا | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با ...)

(نظر ماتا در مورد سرمربیگری دایم گیگز..) "برای من بازی تحت نظر چنین سرمربی مایۀ خرسندیه. من از زمان کودکیم دوران بازی او رو به یاد می آرم و او یک شخصیت شایسته از منچستر یونایتده. ولی این تصمیم چیزی نیست که بر عهدۀ ما باشه و فعلا باید تا سمت دار این پست گیگزه ازش لذت ببریم!" منبع


رایان گیگز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(در مورد دشواری انتخاب ترکیب تیم...) "من دیشب نخوابیدم! بیرون گذاشتن کسی مثل خوان ماتا از ترکیب یازده نفرۀ اولیه سخت بود و (از نظر تصمیم گیری) شرایطی بود که هیچ وقت قبلا توش گیر نکرده بودم! و تصمیم سختی بود. درسته من موقتا سرمربی هستم ولی همچنین یکی از هم تیمیهاشون هستم، لذا سخت بود که از ترکیب بیرون بذارمشون. به همه شون شخصا قبل بازی (بازی نکردنشون رو) خبر دادم و برخیشون ناراحت شدن، ولی ترشرویی و اخم و تخم نکردن. شما عکس العمل خوان رو دیدید، او یک حرفه ای به معنای واقعیه. شکوه نکرد و اخم و تخم نکرد و اومد و چنین نمایشی رو ارائه داد."
 

(رضایت از شیوۀ بازی...) " من لذت بردم. 4-0، امروز برامون یک روز رؤیاییه. من واقعا از نمایش تیم راضی هستم. همیشه به پایان بردن بازی به این شیوه دلچسبه. هر آن از بازی به نظر می اومد داریم گلی می زنیم و موقعیتی خلق می کنیم."

(صحبتهای گیگز بین دو نیمه چه بود؟) "واکنش بازیکنا من رو مشعوف کرد. در نیمۀ اول ما کمی کند بودیم. من بین دو نیمه بهشون گوشزد کردم که لازمه ریتم بازی تندتر و سریعتر بشه و واکنش خوبی هم به این صحبتهای من نشون دادن." منبع


Ryan Giggs signs fans' programmes ahead of his first game as Man United's interim manager.رایان گیگز | سرمربی منچستر یونایتد

 

(آیا به دایمی شدن سمتش فکر می کند؟) "این چیزی نیست که فعلا بهش فکر کنم. فعلا فقط تمرکز رو این چهار بازیه. این هفته انرژی زیادی از من کشیده شد و خیلی فرصت نبود انقدر به آینده توجه کنم. الآن وظیفۀ بعدی من آماده کردن بازیکنا برای بازی برابر ساندرلنده. خیلی از ماها این فصل مایۀ شرمساری خودمون شدیم. ما به اون اندازه ای که توانایی داشتیم خوب بازی نکردیم. شما هر بار که برای یونایتد بازی می کنید باید در استانداردی بالا بازی کنید و استاندارد امروز ما عالی بود."

(در مورد شایعات سرمربی بعدی و فان خال...) "باشگاه فقط این رو به من گفته که "تو برای چهار بازی هدایت تیم رو برعهده داری!" -- یکی کم شده و الآن سه بازی مونده و تا جایی که به من مربوطه تمرکزم روی این چند بازیه. من با حداکثر توانم این کار رو انجام خواهم داد و بعدش باید ببینیم چی روی می ده." منبع


وین رونی | مهاجم منچستر یونایتد

 

(در تشریح بازی با نورویچ...) "ما می دونستیم که بازی سختی خواهد بود چون نورویچ داره برای بقا می جنگه. جلو افتادن قبل پایان نیمۀ اول یه نکتۀ مثبت به سود ما بود. ما می دونستیم که بازم گل خواهیم زد و بعد زدن گل دوم تونستیم خیلی راحت از پا درشون بیاریم. ما 4 گل زدیم و در نهایت یک پیروزی راحت به دست اومد." منبع
 


(پاسخ تیم به اخراج مویز...) "ما وظیفه مون داخل زمینه، ما باید بخش عمده ای از مسؤولیت (تبعات منفی رفتن مویز) رو به دوش بکشیم. ما هفتۀ سختی داشتیم و حرف و حدیثهای منفی زیادی حول و حوش تیم ما بود. ما رنجیده خاطر شده بودیم از وقایا (عجب! تو این سن نمی دونم وقایا درسته یا وقایع! خودم موندم!) و می خواستیم اوضاع رو راست و ریس کنیم. اکنون برامون مهمه  که فصل رو خوب به پایان ببریم."


خوان ماتا | هافبک منچستر یونایتد



"ما 4 بار گلزنی کردیم و گلی هم نخوردیم. نیمۀ اول دشوار بود ولی در نیمۀ دوم نشون دادیم که یونایتد در خونه چه تواناییهایی داره. ما همیشه همه تلاشمون رو می کنیم. گاهی پیروزی و بازی کردن سخت می شه. ما در نیمۀ اول فضای کافی برای خلق موقعیت پیدا نمی کردیم. ولی ما همه متحد هستیم و هدفمون پیروزی در سه بازی باقیمونده است."


رایان گیگز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)


(در مورد اولین حضورش به عنوان سرمربی...) "مضطرب کننده بود، ولی همینکه از تونل به زمین اومدم، استقبالی که از من، کادر فنی و بازیکنا شد خارق العاده بود. من باید که از هوادارا بابت این تشکر کنم چون هفته ای که گذشت هفتۀ آسونی نبود، ولی با این استقبال من حس می کردم قدم سه متره (ضرب المثل کنایه از احساس غرور)!" منبع


(در مورد اینکه آیا باز بازی خواهد کرد...) "من این هفته فرصت کافی برای تمرین نداشتم، انرژیش رو هم نداشتم. من از دوشنبه تمرینم رو آغاز می کنم، من می دونستم که هفتۀ گذشته هفتۀ شلوغی می شه ولی من به زمین بر خواهم گشت و بیشتر از این نمی تونم برای بازگشت به زمین بازی صبر کنم!" منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محسن در تاریخ 1393/02/07 و 23:35 دقیقه ارسال شده است

با سلام
و خسته نباشید
اگه فن خال سرمربی بشه من دیگه فوتبال نگاه نمی کنم تا اون دوباره از منچستر بره
آخه مگه گیگزی چشهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام محسن جان ممنون سلامت باشی شکلک
خوب خوبیش اینه فان خال پیره نمی تونه 26 سال سرمربی باشه خیلی فوتبال ندیدنت طول نمی کشه.... شکلک
والا گیگزی چی بگم فکر نکنم به جای سرمربی خوب باشه...

این نظر توسط حسام الدین در تاریخ 1393/02/07 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

دیشب خیلی خوب و هماهنگ بازی کردیم و گیگز هم خیلی خوب به بازیکنا روحیه داد
خدا رو شکر که از شر نحسی مویس راحت شدیم و فکر کنم که لیورپول هم به خاطر رفتنش قهرمانی رو از دست بده شکلک
کاگاوا هم خیلی عالی بازی کرد و والنسیا هم همش پشت پا می داد
ممنون داش شهاب شکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش حسام گل شکلک
آخ چه حالی بده لیورپول بعد مویز قهرمان نشه چه حالی بده... دست و پای گلیزرها رو می بوسم که وسط فصل مویز رو بیرون کردن شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/02/07 و 13:29 دقیقه ارسال شده است

تولد ماتا هم مبااارک باشهشکلک

و ممنوووونم ازش بابت گلهای دیشب و شادی که برامون به ارمغان اورد. ان شاالله همیشه همینطور واسه منچستر عااالی بازی کنه و هی گل بزنه هی گل بزنه (به حریف)شکلکشکلکشکلک

کد امنیتی ، کد منطقه مون بودشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/02/07 و 10:08 دقیقه ارسال شده است

بعده سرالكس خنده از لبان ما رفته بود اي گيگز ممنون كه بودي و خندونديشکلک
تعويضاتو عشق است گيگز واقعا اولين بازي و اين تعويضا جيگر ميخواد كه فقط شاگرد سرالكس ميتونه داشته باشهشکلک
پسرشجاعشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/02/07 و 8:44 دقیقه ارسال شده است

اسکولز تو تفسیر بازی یونایتد و سیتی تو اولدترافورد ضمن اینکه گفته بود مویز به زمان نیاز داره، بازی یونایتد رو افتضاح خطاب کرده بود... میرر خبر زده که اون موقع مویز به کادرش در باره حرفهای اسکولز گفته که
\"او اونجا من رو کشت و کارم رو تموم کرد\"

------------
مستر مویز، مستر اکسکیوز شکلک یا اکسکیوزز شکلک مرد بهانه ها....

این نظر توسط masi در تاریخ 1393/02/07 و 8:01 دقیقه ارسال شده است

جونم گیگز
مصاحبه کردنش هم حرفه ایه
خدا یعنی میشه سال دیگه خودش مربی باشه شکلکشکلک
راسی ببخشید دیشب ما زود رفتیم خوابیدیم تو مراسمتون نبودیم شکلکشکلک شرمنده شکلکشکلک

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/02/07 و 0:38 دقیقه ارسال شده است

مثل اینکه بحثه شعر و خوانندگی شدشکلکاوهومشکلک
پاسخ : وااای الانه که "شبا شبا " سر بدن!!!شکلکشکلکشکلک
پاسخ : ///شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/02/07 و 0:35 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

کجا؟شکلکمن تازه خواننده آورده بودمشکلک
http://forum.pescity.com/images/smilies/151.gif.pagespeed.ce.5rCecEfoK-.gif

اینم گروه رقصشکلک
http://forum.pescity.com/images/smilies/[Avin] (208).gif
پاسخ : اوووووه... چـــــه خبــــــــــــــــــره؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/02/07 و 0:31 دقیقه ارسال شده است

دیگه می خواستیم بریم خونه .. مهمونا رو هم تا حدی راهی کرده بودیمشکلکشکلک

به به !! پس مباااارکه !! بزنین کف قشنگه روشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/02/07 و 0:30 دقیقه ارسال شده است

آقایون خانوما پذیرایی کنین از خودتون شکلک
برا منم دعا کنین شکلک
برم بخوابم ZzZzZzZz.....
پاسخ : شکلکشب بخیر داداششکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 384
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,725
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,725
  • بازدید ماه : 43,200
  • بازدید سال : 214,394
  • بازدید کلی : 3,839,559
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30