loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
xaniar74 بازدید : 491 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (9)

 

 

به گزارش "ورزش 3"،فن پرسی فصل گذشته در چند مقطع با مصدومیت زانو روبرو شد و به همین دلیل بسیاری از بازی های یونایتد را از دست داد.او در همه ی رقابت ها تنها 10 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.مهاجم هلندی که حتی پس از بازگشت به میادین از سوی فنخال نیمکت نشین شده بود ،در نهایت ترجیح داد یونایتد را ترک و به فوتبال ترکیه برود.
 
فن پرسی در مورد علت جدایی خود از منچستریونایتد به ساندی تایمز گفت:"وقتی در شکست1-0 مقابل چلسی،فنخال از من استفاده نکرد،متوجه شدم اوضاع برای من خوب پیش نمی رود.من پس از بازگشت از مصدومیت خواسته بودم که برای رسیدن به فرم مطلوب،برای تیم دوم باشگاه بازی کنم اما پس از آن نیز روی نیمکت نشستم.
 
"فضا بین من و فنخال تغییر یافته بود و همه ی اعضا تیم نیز آن را حس کرده بودند ولی من مثل یک حرفه ای رفتار کردم و در آن مقطع ،هنوز به جدایی فکر نمی کردم.همسر و فرزندانم از حضور در منچستر شاد بودن و خود من چنین حسی داشتم. فکر می کردم پس از بازگشت از تعطیلات ،به تمرینات منچستریونایتد خواهم رفت تا مبارزه جدیدی را آغاز کنم اما همه چیز تغییر کرده بود.فن خال نسبت به من تفکر سابق را نداشت.او وقتی مربی هلند شد،به من گفت تو مهاجم سوم من هستی اما من جنگیدم و نه تنها مهاجم شماره یک او بلکه کاپیتان تیم ملی نیز شدم.انتظار داشتم در یونایتد هم او به من فرصت دوباره جنگیدن بدهد اما این فرصت از من دریغ شد."

منبع:ورزش3

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1394/04/30 و 8:24 دقیقه ارسال شده است

دلم براش تنگ ميشه.باهاش بد تا شد.يعني از چيچا بهتر نبود؟؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/30 و 1:56 دقیقه ارسال شده است

پت کرراند، اسطوره ی باشگاه که تو شبکه mutv فعالیت داره، اذعان کرده که هوادارا طی 10 روز آینده با ورود یک مهاجم جدید شکه میشن.شکلک
در کل خرید مهاجم قابل پیشبینی هست با توجه به خروج دو مهاجممون، اما بحث اصلی اینه که اون مهاجم کیه که سوپرایز محسوب میشه واسه هوادارا، برای من زلاتان سوپرایزه، همینطور مسیشکلک حتی رونالدوشکلک مولر هم تا حدودیشکلک
بقیه ی مهاجما برام عادینشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/30 و 1:39 دقیقه ارسال شده است

میگم مگه فنخال نگفته من تو خط حمله رونی رو دارم و دیپای هم تو خط حگله بکار میبرم همچنین گفتش که به چیچا وقت میدم و از ویلسون هم اسم برد. و ضمنی اشاره کرد که نگران خط حمله نیست،
حالا تو سایتا همه جا نوشتن، فنخال گفته یه خرید سوپرایز تو خط\"حمله\" خواهیم داشت، من میگم این بنده خدا انگلیسیش آنچنان تکمیل نیست شکلک حتما خواسته بگه اگه تو خط حمله بازیکن بخریم سوپرایز میشمشکلک
بازم شب بخیرشکلک آخر شبی به مغزم زیاد فشار آوردمشکلک

این نظر توسط Xaniar در تاریخ 1394/04/30 و 1:18 دقیقه ارسال شده است

این سوپرایز فنخال رو اون اول که گفت زیاد جدی نگرفتمشکلک
الان که خبر پیشنهاد 100 میلیونی برای مولر اومده، یا یکی دو روز پیش هم خبر پیشنهاد برای بیل، همچنین تمدید نکردن قرارداد زلاتان، همینطور محتمل تر شدن موندن دخیا!!!!
فکر کنم واقعا یه سوپرایز داشته باشنشکلک حالا سوپرایزشون چی باشه معلوم نیست! احتمالش هست که همین فردا مشخص بشه یا احتمالشم هست تا 40 روز دیگه روز آخر نقل و انتقالات این سوپرایز رونمایی بشه واسه هوادارا،
چیزی که روشنه اینه که به احتمال خیلی خیلی قوی یه اتفاق خوب قراره بیافته،
حتی شاید این سوپرایز برگشتن رونالدو باشهشکلک
...
شب همگیتون بخیرشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/29 و 20:52 دقیقه ارسال شده است

ممنون داداش حمیدشکلک
پاسخ : خواهش میکنم...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/29 و 20:30 دقیقه ارسال شده است

یه سوال دارم از نویسندگان عزیز سایتشکلک
من مثلا میخوام یه مطلب از یه سایت دیگه مثله ورزش3 بزارم اینجا!
کپی پیس نمیشه نهشکلک یا مشکل از مرورگرمه؟؟؟ ؟؟؟
یا اینکه من خودم یه مطلب رو وُرد نوشتم خواستم کپیش کنم اما هر کاری کردم نشد؟؟؟
پاسخ : بفرمایید دوست عزیز...شکلک
زانیار جان متن رو از روی موس تو رزبلاگ نمیشه پیست کرد. حتمآ باید از کیبورد و با Shift+Insert یا با Ctrl+V انجام بشه.
برای کپی گرفتن از توی رزبلاگ به همین شکل(از کیبورد) و با Ctrl+Insert یا Ctrl+C امکان پذیره...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/29 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم داداش سعیدشکلک
میتونست بمونه،فنپرسی یه پدر فوتبالی داشت اونم سرالکس بودشکلک بهم ثابت شد فنخال فقط و فقط رو توانایی های رابین حساب باز کرده بود و ارتباط شخصی آنچنانی باهاش نداشت.
امیدوارم حسرت رابین رو نخوریم، امسال کلی بازی پیش رو داریم، رونی نمیتونه بار سنگین مهاجم رو به تنهایی دوش بکشه، زلاتان گزینه ی خوبیه تا ببینیم چی پیش میاد.

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1394/04/29 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

سلام...
بدون شک مصدومیتهای پیاپی و سن رابین ذهنیت فنخال رو تغییر داده بود نسبت بهش.
بهرحال هرچیکه بود، درحال حاضر بودنش بهتر ازین بود که جاش تو تیم خالی باشه. رابین،یک سایه ش می ارزه به مهاجمای سیتی آرسنال و چلسی...

رابین\' تو با شخصیت تر ازین حرفایی که بخوای بعد از جدایی پشت سر کسی حرف بزنی...شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/04/29 و 19:19 دقیقه ارسال شده است

دروووود ... ممنون زانیار جان .... ونخال خرابش کرد جاش خالیهشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 313,638
  • بازدید کلی : 3,938,803
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30