loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 633 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (16)

فیل جونز که در ماه مارچ 2010 در بلکبرن بود که اولین بازیش را تحت نظر سم آلاردایس در لیگ برتر انجام داد. و احتمالا امشب برابر استاد سابق خودش قرار خواهد گرفت. به همین مناسبت جونز مصاحبه ای با سایت باشگاه انجام داده است و به سم ادای احترام کرده است. او در مورد بازی امشب می گوید:

"اونا هم مثل استوک در تیمشون قدبلندهای زیادی دارن و ما می دونیم که بازی در خونۀ اونا سخته، ولی من مطمئنم که اگر مثل بازی با استوک ما ذهنیت صحیح داشته باشیم، اونوقت اوضاعمون خوب خواهد بود."

"بازی تحت نظر سم عالی بود. من خیلی به او مدیونم. او به من فرصت حضورم در لیگ برتر رو اهدا کرد و او سرمربی ای خارق العاده ست و همچنین یک شخصیت انسانی عالی. دیدن دوبارۀ او خیلی خوب خواهد بود." منبع


Paul McGuinness

تیم زیر 18 سال یونایتد در یک بازی خانگی و در شرایطی با وزش باد شدید، موفق نشد با شرایط کنار بیاید و روی سه سانتر سه گل از اورتون دریافت کردند و 3-0 شکست خوردند. ترکیب یونایتد در این بازی:

United: J.Pereira; Love, Evans, McNair, Grimshaw; Pearson, Barmby (Wilson 60), Rudge, Byrne; A.Pereira, Daehli.

منبع


این هم یک ویدئوی زیبا از سایت باشگاه در مورد سه بازی حساس برابر وست هام در لیگ برتر! یکی سال 2008/09 که با تک گل زیبای گیگز یونایتد پیروز شد. و دیگری هم شکست 4-0 برابر وست هام در حالی که کریک و فلچر برای یونایتد در مرکز دفاع قرار داشتند! و یکی هم بازگشت رویایی یونایتد از باخت 2-0 با هت تریک وین رونی و پیروزی 4-2 که نقشی حیاتی در قهرمانی داشت. برای دانلود کلیپ با حجم 46 مگابایت و زمان 3:20 ثانیه کلیک کنید. فرمت فایل با مرورگر موزیلا و KM Player قابل اجراست. برای دانلود با فرمت mp4 از بلاگ منچستر یونایتد بهترین تیم دنیا کلیک کنید. منبع


 

Schalke star Julian Draxler

جولیان دراکسلر، ستارۀ جوان و 19 سالۀ شالکه که شایعاتی در مورد علاقۀ سرالکس فرگوسن به وی به گوش میرسید، در گفتگو با مارکای اسپانیا، از علاقۀ مادرید به او شگفت زده است و می گوید:

"رئال مادرید یکی از بزرگترین باشگاههای جهانه، این که اونا شیوۀ بازی من رو دوست دارن باعث غرور من میشه."

"من همیشه گفتم که من بازی در اسپانیا رو دوست دارم. هر هفته من سعی میکنم بازیهای رئال و بارسا رو تماشا کنم. من هیچ وقت الکلاسیکو ها رو از دست نمی دم."

دراکسلر در مورد پرسش از آینده ش می گوید: "در حال حاضر من با شالکه هستم و تا سال 2016 قرارداد دارم. من فصل بسیار خوبی داشتم و خوب هم کار میکنم. من 8 گل در بوندسلیگا زدم و خیلی خوشحالم." منبع

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/01/29 و 0:41 دقیقه ارسال شده است

آره.من اشتباه کردم.اصلا لیگ برتر رو ندیدم.
اشکال نداره اطلاعات بچه ها میره بالا.شکلک
پاسخ : بابا اطالاعات! حالا بچه ها آمار بخونن یا شرمندگی شکلک
نه انصافی خوب شد گفتی جرج بست و راولی رو همه شونم یونایتدی هستن شکر خدا شکلک
راستی فکر میکردم دنیس لاو هم پنج گل تو یه بازی داره!!
آهان یادم اومد اون تو اف ای کاپ بود که بازی ناتموم موند فدراسیون گلاش رو نشمرد بازی تکرار هم یونایتد باخت :|

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/01/28 و 23:57 دقیقه ارسال شده است

شیرر-بربا-کول و راولی 5 گل زدن.بست و هارولد هالس هم 6 گل.
پاسخ : ایول آره دفو رو اشتباه گفتم کول بود یادم اومد سیاه بود شکلک
اون سه تای دیگه لیگ برتر نبودن سر بابی شکلک شکلک

این نظر توسط ginger prince در تاریخ 1392/01/28 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

یه بعد از ظهر چقدر خبر گذاشتید شکلک
دست قاسم علی و شهاب عزیز درد نکنه
پاسخ : سرت درد نکنه جینجر جان شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/01/28 و 22:22 دقیقه ارسال شده است

فبل جونز بازی 7-1 بهترین بازیکن زمین شده بود!شکلک
از دراکسلر خوشم میومد.ولی خاک تو سرش با این رویاش.بشینه همون الکلاسیکو رو از نیمکت رئال ببینه بهتره.تازه پول بلیط هم نمیده.
پاسخ : چه کرد بربا تو اون بازی شکلک
فکر کنم سومین بازیکن تاریخ لیگ برتر بود که تونست تو یه بازی 5 تا بزنه درست یادم نیست اون بقیه شون کیا بودن فکر کنم شیرر و دفو البته یادم نیستشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/01/28 و 22:05 دقیقه ارسال شده است

پاك نكن بذار يادگاري باشه فيل جونز مديون اون ور آبه اگه اين ور آب بود بايد ميرفت دانشگاه ازادشکلک
پاسخ : شاید هم سردار بهش ماشین و کارت سوخت میداد از کجا معلوم شکلک

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/01/28 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

چند روزه نتم قعطه حالم گرفتس امروز دیگه هر جور شده با اینترنت ایرانسل اومدم خدا بیامرزه پدر ایرانسل روشکلک اصلا یه خبر تو سایت گل دیدم بد حال کردم پوگبا گزینه فرانسوی رئال !!!!
100% پوگبا تهش رئالی خود یوونتوسی ها هم قبول دارن این بیشتر از 2 سال نمیمونه تازه مدیر برنامه هاشم که !!! تا این نره از یووه من که اروم نمیشم لامصب بد خفن بازی میکنه راحت میتونه بهترین هافبک جهان بشه
پاسخ : پوگبا از یووه میتونه به خیلی جاهای بزرگی برسه مثل ویرا و زیدان و پلاتینی ولی هر قبرستونی خواست بره سیتی نره که حسابی گند میخوره بهش زیر دست اون پت ویرا...

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/01/28 و 21:01 دقیقه ارسال شده است

سلام!!!!!!!!!!
پاسخ : سلام داش علی شکلک

این نظر توسط red7 در تاریخ 1392/01/28 و 20:18 دقیقه ارسال شده است

از دوستان کی میدونه لیست بازیکنان امشب کیه؟
پاسخ : آخرین خبر این بود که خود فرگی گفته بود همون 20 نفری رو که برا استوک برد میبره لندن! فرگی البته بعیده اینکار رو بکنه معمولا هم در مورد ترکیبش هیچ وقت راست نگفته شکلک

این نظر توسط amir007 در تاریخ 1392/01/28 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

شرمنده داش شهاب !!
این سان جو داده معلوم نیست چه خوابی برای هرناندز دیدن.
اسپانیایین دیگه نه؟؟
گاوبازها ی نکبت

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/01/28 و 18:17 دقیقه ارسال شده است

آقا کسی دیگه رو این پست کامنت نذاره! این پست رو نیم ساعت دیگه پاک میکنم شکلک
پاسخ : داداش يه خبر ديگه به جاش بزار
پاسخ : موقتش میکنم خبر درست و حسابی اومد میذارم شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 211
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 839
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 839
  • بازدید ماه : 42,314
  • بازدید سال : 213,508
  • بازدید کلی : 3,838,673
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30