loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 788 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (15)

لویی فن خال | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

 

(تفاوت بین دو نیمه...) "در نیمۀ اول به قدر کافی هجومی نبودیم و در مکانهای مطلوب در زمین خودمون رو نگه نداشتیم لذا در بین دو نیمه من راضی نبودم. به نظرم نیمۀ دوم خیلی بهتر بود. موقعیتهای بیشتری خلق کردیم - گلزنی کردیم، ولی لازم است که گلهای بیشتری بزنیم."

 

(حملات استوک در آخر بازی...) "وقتی پیتر کروچ به زمین می آید می دانید که توپهای بلند انتظار شما را می کشند، ولی من خیلی خوشحال هستم که ما تا آخرین لحظه نتیجه را حفظ کردیم. اینگونه نبود که نتوانیم از وقوع صحنه های آخرین دقایق جلوگیری کنیم. در آخر بازی به تقلا افتادیم و در لیگ برتر این امر طبیعی است ولی من از نتیجه خوشحالم. این چهارمین پیروزی متوالی بود که این مسئله هم حائیز اهمیت است."

 

(در مورد نمایش امروز تیم...) "من باید ترکیب اولیه ی جدیدی را انتخاب می کردم، ولی نمی خواهم که در مورد مصدومین صحبتی بکنم. بلکه می خواهم در مورد بازیکنانی صحبت بکنم که این نتیجه را برای ما به ارمغان آوردند. آنها تا آخرین دقیقه جنگیدند. من همیشه بیشتر از نتیجه، با نمایش تیممان است که تحت تأثیر قرار میگیرم - من یک مربی دیوانه (بی طاقت) هستم! من خواهان نمایش بهتری هستم. در بازی برابر هال سیتی نمایشمان را دوست داشتم، ولی نمایش امروز می توانست بهتر باشد."

 

سرمربی تأیید کرد که رونی روز چهارشنبه روی مصدومیتی که در بازی با هال سیتی کسب کرد اسکن انجام خواهد داد. همچنین فن خال تأیید کرد که آنخل دی ماریا برای بازی در سن ماری در روز دوشنبه برابر ساوتمپتون آماده خواهد بود.


فایل تصویری مصاحبه با اسکای

 

خبرنگار: لویی در مورد نمایش بازی امشب نظرت چیست؟

 

فن خال: خوب این بهترین نمایش ما نبود. به نظرم در نیمۀ اول به قدر کافی هجومی نبودیم. همچنین در موقعیتهای محول شده در زمین بازی قرار نگرفتیم. لذا در بین دو نیمه من راضی نبودم و این مسئله رو گوشزد کردم. به نظرم نیمۀ دوم خیلی بهتر بود. موقعیتهای بیشتری هم داشتیم، گلزنی کردیم، ولی ما باید گلهای بیشتری بزنیم. زیرا می توانستیم کار را با فلاینی تمام کنیم یا حتی موقعیت هررا در نیمۀ اول را دیدیم. و موقعیت ویلسون در نیمۀ دوم. و بله بعدش خودتون می دونید که پیتر کروچ به زمین میاد و میدونید که توپهای بلند در پیشه و همیشه این مسئله کار رو دشوار می کنه. ولی من خیلی خوشحالم که این نتیجه رو تا انتها حفظ کردیم.

 

خبرنگار: در لحظات انتهایی بیشتر از آنچه باید مضطرب و نگران بودید؟

 

فن خال: البته. زیرا این لحظات اصلا به وجود آمدنشان لازم نبود. خوب همیشه همینطور بوده. ما تا انتها در کشمکش بودیم و این امر در لیگ برتر طبیعی است. لذا من از بابت نتیجه خیلی خوشحالم. و این چهارمین پیروزی متوالی ما بود، این مسئله هم حائز اهمیت هستش. فردا ما یک جشن خواهیم داشت و این خیلی خوبه که پیروز شدیم.

 

خبرنگار: پس می تونید فردا از جشنتون لذت ببرید! (خندۀ فن خال). خبر نگار: خوب پس می تونید خوب بازی نکنید ولی به پیروزی ادامه بدید. این چه نشانه ای برای منچستر یونایتد خواهد بود؟

 

فن خال: خوب این نشانه ای عالی است. چون این طبیعی نیست امروز من باید یک خط حملۀ جدید رو انتخاب می کردم. دی ماریا و رونی مصدوم بودند. من باید ترکیب جدیدی رو انتخاب می کردم ولی من نمی خوام در مورد مصدومیتها صحبت کنم. ما باید در مورد بازیکنانی صحبت کنیم که این نتیجه رو به ارمغان آوردن. و آنها تا انتها برای حفظ این نتیجه حنگیدن.

 

خبر نگار: درسته که ابتدا فصل تو خیلی خوب شروع نشد، ولی الآن که نتایج خوب کسب می شن، چه قدر داری لذت میبری؟

 

فن خال(با چشم غره!): خوب من همیشه بیشتر از نتیجه با نمایشمون هست که تحت تأثیر قرار میگیرم. و خیلی مربی حساسی هستم رو این قضیه. لذا من نمایش بهتری می خوام. برابر هال سیتی من نمایشمون رو دوست داشتم ولی امروز نمایش می تونست بهتر باشه.

 

خبرنگار: با 8 امتیاز بودن پشت چلسی، آیا نظری داری که قهرمانی نصیب چه کسی خواهد شد؟

 

فن خال: خیلی زوده که در مورد قهرمانی و این جور چیزها صبحت کنیم و این رو قبلا گفتم. از نظر ریاضی ما هنوز ممکنه که قهرمان باشیم. ولی این خیلی سخت خواهد بود، ولی وقتی که همۀ بازیهای خود رو پیروز بشیم، این ممکن خواهد بود.

 

خبر نگار: آیا رونی بازی دوشنبه رو هم ممکنه از دست بده یا ممکنه کس دیگه برگرده؟

 

فن خال: خوب او فردا باید یک اسکن انجام بده. و خواهیم فهمید. و خیلی خوشحالیم که مصدومیت دی ماریا خیلی سنگین نبود لذا بازیکنای بیشتری داریم که به ترکیب برمیگردن. لذا ما کمی روشنایی امید بخش انتهای این تونل تاریک می بینیم!

 

خبرنگار: خوب لویی از جشن فردات لذت ببری!

 

خندۀ فن خال: مرسی!


 

لویی فن خال | در گفتگو با MUTV

 

(اهمیت پیروزی...) "پیروزیها همیشه ارزشمند هستند زیرا در یک باشگاه تاپ شما همیشه باید پیروز باشید. اگر می خواهید در جدول بالا بروید باید پیروز شوید. در انگلیس بازی آسانی وجود ندارد. هفتۀ قبل تمامی بازیهای این لیگ نزدیک و پایاپای بود. لذا من از پیروزی امشب خیلی خوشحالم."

 

(یونایتد باید گل دیگری می زد...) "البته که پیروزی باعث آسودگی خیال شد - ما باید بازیها را کارشان را زودتر یکسره کنیم. ما موقعیتهای بزرگی داشتیم، هررا در نیمۀ اول و فلاینی و ویلسون در نیمۀ دوم. اگر یکی از آن توپها را گل می کردیم، کار بازی تمام می شد. ولیوقتی که نتیجه نزدیک است و شما امثال پیتر کروچ را دارید که برای استفاده از توپهای بلند به زمین می آیند، توپ می تواند هرجایی فرود بیاید لذا ما در انتهای بازی خوش شانس بودیم. به نظرم ما استحقاق پیروزی را داشتیم."

 

(آیا شرایط خوب شده است؟) "من برای اظهار نظر در مورد شرایط می خواهم که تا پس از بازی بعدی صبر کنم، ولی ما در شرایط خوبی هستیم. ما 4 بازی متوالی را برده ایم، که دستاوردی بسیار خوب در لیگ برتر است. می خواهم ببینم که برابر ساوتمپتون چه اتفاقی خواهد افتاد - وقتی که دومین بازی متوالی خارج از خانه را پیروز شویم، آنگاه شتاب حرکت خوبی برای ادامۀ مسیر خواهیم داشت."

 

(در مورد نمایش ویلسون...) "ویلسون می توانست گلزنی کند، وقتی که گلزنی کند همه ازنمایش وی راضیتر هم خواهند شد. او در تمرینات معمولا گلزنی میکند، ولی امروز این کار را نکرد، و تفاوت بین تمرین و مسابقۀ واقعی هم همین است."

 

(در مورد گل دوم یونایتد...) "گل دوم را خوان ماتا زد، زیرا او ضربۀ آزاد را زد. روخو جلوی دروازه بان دوید، و کار را برای گرفتن توپ برای وی دشوار کرد، این چیزی است که درتمرین روی آن کار کرده ایم. خوشحالم که خارج از جلسۀ تمرینی هم طی یک مسابقه این حرکت جواب داد."


 

خوان ماتا | در گفتگو با MUTV
 

(در مورد کیفیت کلی بازی و حریف...) "بازی بسیار سختی بود و ما تا آخرین دقیقه در عذاب بودیم. آنها شیوۀ فوتبال خودشان را خیلی خوب بازی می کردند. به عنوان یک تیم خیلی منسجم اینجا به مصاف ما آمدند و با بویان و بازیکنان سریع خط حملۀ خود ضد حملات خوبی زدند - ما این مسئله را از قبل می دانستیم. به نظرم در نیمۀ دوم بهتر بازی کردیم. تملک توپ را بیشتر حفظ کردیم و موقعیتهای بیشتری خلق کردیم. در نهایت این پیروزی خیلی حائز اهمیت است، چهارمین پیروزی متوالی و ما داریم به بالای جدول نزدیک تر می شویم."

 

(در مورد گل فلاینی با ضربۀ سر...) "درروی هوا او شاید یکی از بهترینهای لیگ باشد. و می تواند گلهایی مثل گل امروزش را با اضافه شدن از موج دوم خط حمله (خط هافبک هجومی) به ثمر برساند، او بازیکنی مهم است و من برایش خیلی خوشحالم زیرا در اوایل کارش لحظات سختی را تجربه کرده بود. او خیلی رفتارش حرفه ای بود، او مردی دلنشین است و من خیلی برای او خوشحالم."

 

(در مورد واکنش دخیا در لحظات تلف شده روی هد دیوف...) "باز هم مانند همیشه دروازه بانان بزرگ وقتی که باید و وقتی که تیمشان به آنها نیاز دارد برای نجات تیمشان ظاهر می شوند! این کار هر بازی داوید است!"

 

(در مورد مصدومین کلیدی تیم...) "تیم روحیه دارد. ما از نظر مصدمیت خوش اقبال نبودیم. بازیکنان مهمی داشتیم که نمیتوانستند بازی کنند ولی تیم روحیه دارد. همه بعد بازی در رختکن خوشحال بودند زیرا این یک بازی دشوار بود و ما شخصیت تیم پیروز را نشان دادیم."

 

(در مورد کسب نتایج خوب...) "پیروزی در خانۀ آرسنال خیلی مهم بود، و بعدش کسب دو پیروزی متوالی داخل خانه. اکنون ما این فرصت را داریم که دسامبری عالی را سپری کنیم - ماهی که شاید مهمترین ماه لیگ باشد زیرا در این ماه بیشترین تعداد بازی را انجام میدهیم."

 

(در مورد گل دوم که روخو ادعا می کرد او زده...) "من نمی دانم. باید آن را در تصویر آهستۀ تلویزیون چک کنم! من سعی کردم توپ را جایی ارسال کنم که مهارش برای دروازه بان دشوار باشد. این گل گل مهمی بود و ما باید چک کنیم ببینیم که چه کسی آن را به ثمر رسانده!"


 

لویی فن خال | در مورد مصدومین

 

(وضعیت زانوی وین...) "زانوش هست، ولی ما باید فردا را صبر کنیم تا اظهار نظرکنیم در موردش زیرا شما هیچ گاه در مورد زانو (خودتان) نمی توانید اظهار نظر کنید. نظر من این است که مصدومیتش سنگین نیست ولی من دکتر نیستم. لذا باید برای اسکن صبر کنیم و بعدش اطلاعات بیشتری خواهیم داشت. ولی امیدوارم که خیلی سنگین نباشد."

 

(مصدومیت دی ماریا...) "دی ماریا مصدومیتش خیلی سنگین نیست ولی البته او برابر ساوتمپتون بازی نخواهد کرد. ولی شما هیچ گاه مطمئن نخواهید بود."

 

(بلیند شاید آخر این ماه برگردد...) "همانطور که قبلا گفته ام مصدومیتش سنگین نیست. هفتۀ بعد نه، من نمی دانم... شاید کریسمس - شاید کریسمس. آخر دسامبر شاید نور امیدی در انتهای این تونل تاریک ببینیم."


مروان فلاینی | به نقل از دیلی میل

 

(در مورد روی زمین افتادنش در نبرد با عثمان آسایدی روی گل تساوی استوک سیتی...) "گردن من کمی پیچ خورده بود. من روی زمین کمی درازکش ماندم چون درد حس می کردم و لذا حریف هم، البته از روی اقبال بد، موفق به گلزنی شد."

 

(در مورد گلش از سانتر هررا...) "لحظۀ خوبیه، فکر می کنم یک گل خوب و البته یک سانتر خوب بود. ما پیروز شدیم و این پیروزی یک پیروزی مهم بود. اکنون باید تمرکز خود را حفظ کنیم و البته که اقبال هم با ما یار بود."

 

(در مورد اقبال و همچنین ادامۀ فصل...) "امروز ما خیلی خوب بازی نکردیم ولی پیروز بازی بودیم، این مهمترین مسئله است. وقایع آینده را هم خواهیم دید که چه پیش خواهد آمد، ما بازی به بازی پیش می رویم و آخر فصل می بینیم که چه پیش خواهد آمد."


لویی فن خال | مصاحبه در یک فایل تصویری

 

(در تمجید از دخیا...) "ما (احتمالا در نیمۀ دوم) هجومی تر کار کردیم و موقعیتهای بیشتری خلق کردیم. ولی باید این موقعیتها را تمام کنید و ویلسون می توانست یک موقعیت را تمام کند، فلانی می توانست تمامش کند. و در انگلیس می دانید که در چنین شرایطی (که کار تمام نشده) تمرین دهنده مربی یا سرمربی حریف دست به کاری (برای جبران نتیجه) می زند و از قبل می دانستیم به حضور کسی مثل پیتر کراوچ دفاع برابر توپهای بلند دشوار خواهد بود من این را قبلا هم گفته ام. و بله بعدش واکنش عالی دخیا و البته کمی خوش اقبالی در صحنۀ اشلی یانگ. ولی شما باید کل بازی را نگاه کنید و به این نتیجه برسید که یک تیم در بازی بود که استحقاق پیروزی را داشت و آن تیم هم منچستر یونایتد بود."

 

(بعد قطع شدن و وصل شدن مجدد تصویر) "دخیا هم یکی از اعضای تیم ماست خوب؟ او دروازه بان است. خوب؟ او باید توپها را متوقف کند. و من فکر می کنم که کلا دو یا سه توپ او را وادار به واکنش کرد، همین. لذا برای دروازه بان خیلی سخته که تمرکز و توجه خودش رو حفظ کنه. ولی او هرهفته بهتر می شه لذا من از وی خیلی راضی هستم."

 

مارک هیوز نیز در همین فایل تصویری اشاره می کند که مهم نیست روخو با سر به توپ ضربه زده یا خیر ولی این صحنه مصداق بارز دخالت در بازی است و در هر صورت باید آفساید اعلام می شد و گل دوم یونایتد مردود اعلام می شد. مارک هیوز گفت که با این حال تیمش از تلاش دست نکشید و تا آخرین لحظه تلاش کردیم و در اخرین لحظات هم باورنکردنی بود این بداقبالی که اکنون به ما روی آورده است! یک چیزی هم در مورد بازی در اولدترافورد میگه که اصلا نفهمیدم!


 

مارک هیوز | سرمربی استوک سیتی | به نقل از FFT

 

(در مورد جنگندگی استوک برای کسب امتیاز...) "به نظرم در جمع بندی کل بازی ما استحقاق بیشتر از این را داشتیم. فکر می کنم که ما خیلی در بازی پررنگ بودیم، دی نیمۀ اول قطعا این طور بود. بعد ناامیدی دریافت گل زودهنگام تسلیم نشدیم و یک گل تساوی بخش واقعا خوب به ثمر رساندیم. در بین دو نیمه واقعا قوت قلب داشتیم چون فکر می کردیم چیزی از این بازی عایدمان خواهد شد. در سالهای اخیر تیمهای استوک به این ورزشگاه آمده اند و از قبل بازنده تلقی می شدند ولی ما تن به این خواسته ندادیم."

 

(در مورد گل آفساید یونایتد...) "ما از گل دوم ناراحتیم زیرا فکر می کردیم که آن گل به وضوح آفساید بود. این پسر روخو به وضوح در بازی مداخله می کند لذا داور و کمکش باید گل را کنسل (باطل) اعلام می کردند."

 

(درمورد واکنشهای آخر بازی...) "ولی اجازه ندادیم این اتقاف روی ما تأثیر بگذارد و تسلیم نشدیم. واکنشهای آخر بازی (نجاتها من جمله یانگ) باورنکردنی بودند و دامنه ای بودند از اقبال این روزهای تیم ما."

 

(علی رغم چهارمین پیروزی متوالی یونایتد، هیوز عقیده دارد که یونایتد هنوز با سطحی که زیر نظر سر الکس فرگوسن داشت فاصله دارد...) "این اصلا مشابه بازیهای قبلی ما در اینجا که پیوسته تحت فشار مداوم بودیم نبود. فکر نمی کنم که فعلا یونایتد در آن سطح باشد، ولی آنها زمان و منابع لازم را برای رسیدن به آن سطح در اختیار دارند."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/09/12 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

خیییلی خیییلی خیییلی خییلیی ممنووون آقا شهاب.
بازی تو لحظات آخر واقعا نفس گیر شده بود...
اضطراب کشت ما روشکلک.. والا شکلک
بازم ممنون
پاسخ : خواهش می کنم زینب خانم وظیفه بود

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/09/12 و 15:56 دقیقه ارسال شده است

خوبه این چند بازی که تعداد مصدومیت تو تیم بیداد میکرد،به بهترین شکل ممکن نتیجه گرفتیمشکلککه از دلچسب ترین و حیاتی ترینشون،میشه به برد مقابل آرسنال اشاره کردشکلک...ایشالا با برگشتن مصدومین، بهترم میشیم...
مرسی داش شهاب...شکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش حمید شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/09/12 و 15:17 دقیقه ارسال شده است

نه شهاب ندیدم
اکرین شات بگیر شکلک
من اون رو به شوخی گفتم اجازه داری بنویسی
من شکل مقاله نوشتن نیستم شکلک
این ویدئو ها رو هم دلی میزارم اصلا شاید دیگه نزارم این همه زحمت بکش تعداد دانلودش اصلا آدمو سرد میکنه بدتر از اون تشکرات الکی که طرف اصلا نه خوندش نه نگاهش میکنه فقط یه چیز میگه :|
این مشکل از تو کلیپ سنتر بود که از عوامل اصلی جمع شدن کلیپ سنتر بود
پاسخ : بیا اینجاست شکلک
http://8pic.ir/images/lvxopq2r9fguv5bx1xf6.jpg

اینم برا تو دنبال دستور العمل استک بودم رسیدم به دستور العمل یه غذایی به اسم Feather Steak یاد تو افتادم پرهام شکلک
http://8pic.ir/images/azrc959l7mxympyz3qvk.jpg

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/09/12 و 14:31 دقیقه ارسال شده است

دیشب تیم عالی بود انصافی... جعفر به نظرم حق هررا خیلی بیشتر از اینهاست هررا از فلاینی بهتر بود دیشب البته جفتشون خوب بودن.
چقدر تکلهای خوبی زد هررا!
تکلهای یه پاش محشره..
یانگ مسخره دقیقه 93 رو خط دروازه توپ رو داره استوپ می کنه!!! به خدا این بشر بازیش خوبه فقط مغز نداره شکلک
یعنی تکنولوژی خط دروازه که نشون داد چقدر توپ از خط رد شده قلبم اومد تو حلقم! شوت کن بره دیگه استوپ کرد که حمله پی ریزی کنه!!!!

آخ چه شب حماسی می شد برا ویلسون اگه اون توپ رو پاس می داد به فان پرسی... جدی امسال اصلا به فان پرسی پاس نمی دن چرا شکلک
ولی کلا ویلسون هم خیلی خیلی خوب بود نشون داد اون دریبلهای انفجاریش در سطح آکادمی رو تو سطح تیم اصلی هم راحت می زنه شکلک
نکتۀ نگران کننده فرم فالکائو بود من اصلا نمی فهمم شده نقل اون شعر که ز کجا آمده ای آمدنت بهر چه بود!!
مصدومیتهای مرموز و بی دلیل مثلjet Lag!!!! بازیهای کم... کم کم وضعیت فالکائو داره برام نگران کننده میشه

این نظر توسط giggs for ever در تاریخ 1393/09/12 و 14:23 دقیقه ارسال شده است

دخيا عالی9
یانگ عالی9
والنسیا عالی8
اسمالينگ عالی8
روخو خوب7
کریک خوب7
فلايني عالی7.5

هررا متوسط6
ما تا خوب7
ویلسون خوب7
فن پرسی متوسط6

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/09/12 و 13:31 دقیقه ارسال شده است

الان این فقط ماییم که 4 بازی قبلیمون رو بردیم. مرسی ونگال.

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/09/12 و 12:59 دقیقه ارسال شده است

من دیشب متوجه شدم فن خال الکی نمیگه سطح بازیکنا رو بالاتر میبرم....
روخو،اسمالینگ،یانگ،والنسیا و فلینی و حتی کریک که افت کرده بود!! سطحه بازیشون رفته بالا،دمش گرم راضیم ازش،،،هم سطحه بازیکنا رفته بالا و هم سطح تیم نسبت به ساله گذشته و همچنین 3-4 ماهه اخیر،،،گفتش بعد از 3 ماه رواله کار میاد دستم...
فقط خدا کنه تو این سه سالی که تو منچستره (و شایدم تمدید کنن باهاش)
تیم هرسال بهتر بشه و مثله تیمای گذشتش نشه زبونم لال!!

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/09/12 و 12:51 دقیقه ارسال شده است

ممنون...شکلک
احتمالا هفته ی بعد هم بازیمون از طریق شبکه ورزش پخش بشه،هیچ تیمی مثله ریال و بارسا بازی ندارن اون ساعت و شبکه سه هم که 90 میده از اونور ولی احتمالا ورزش پخشش کنه ..
بازیمون رو برنامست که این عالیه ،،این تیم هنوز 50 درصد توانایی هاشو نشون داده نیم فصل دوم اگه مصدوم ندیم قطعا دومی ماله خودمونه...
زوج روخو و اسمالینگ حقیقتا منو شوکه کردن !!!پا به توپ و سریعن جفتشون و تو نبردای هوایی عالی و همچنین جای گیریشون هوشمندانست و نبردای تک به تک رو پیروزن همیشه،ایشالله چششنون نزده باشم اما منو یاد ریو و ویدیچ تو دوران اوجشون انداختن،،،خدایا این دوتا فرمشونو حفظ کنن و مصدوم نشن اگه این دوتا اینجوری بمونن نصفه مشکلات خودبهخود حل میشه....
یانگ هم دیشب خیلی خوب بود..
ماتا دیشب به نظرم برای اولین بار تو منچستر بازیه همیشگیشو کرد،،،خیلی خوب پرس میکرد و تو بازی سازی عالی بود ،مت نقصی تو بازیش ندیدم دیشبی شده بود عینه ماتای چلسی،،،خدایی ما بازیکنای خیلی خوب و زیادی تو بخش جلو داریم ،فکرشو کنید رونی و دیماریا نیستن اما جانشیناشون الحق و انصاف عملکردشون خیلی خوبه این بلا سر چلسی میومد و فابرگاس و هازارد مصدوم بودن به طور قطع اختلافشون انقد زیاد نبود باهامون و شایدم رتبشون به زور میشد سومی...
پاسخ : خواهش می کنم زانیار جان شکلک

این نظر توسط Amir-Orton در تاریخ 1393/09/12 و 11:07 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش شهاب شکلک
این پروانه بازی به بازی داره بهتر میشه شکلکشکلک

فک کنم فن خال جزء معدود مربی هایی باشه که بتونه از یانگ و والنسیا و... اینطوری بازی بگیره شکلک ولی خوب هیشکی فرگی نمیشهشکلکشکلک

ماتا خیلی جنگنده تر بازی میکنه،ماشالله پسر ..شکلک

دخیا هم که دیگه چی بگم محشر شده شکلکشکلکشکلک

پاسخ : به چاکر داش امیر خواهش می کنم شکلک شکلک

این نظر توسط mohsen a در تاریخ 1393/09/12 و 10:43 دقیقه ارسال شده است

راستی اسمالینگ چقد پیشرفت کرده
هم مفید بازی میکنه و هم حرکاتش مطمئن تر از قبل شده


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 495
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,595
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,625
  • بازدید ماه : 40,603
  • بازدید سال : 211,797
  • بازدید کلی : 3,836,962
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30