loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسین بازدید : 590 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (4)
نشست خبری دیوید مویز - استون ویلا
 
 
 
نکات نشست خبری دیوید مویز از ستون امروز یونایتد:
 
 
ديويد مويز در نشست خود كه دقايقي قبل برگزار شد اشاره كرد:
 او و بازيكنان از فرم ضعيفي كه وسط هفته مقابل سيتي داشتند ناراحتند و مي خواهند كه اين ناراحتي را مقابل ويلا به نمايش دراورند (جبران كنند) او معتقد است كه بازيكنان مي دانند كه بازي كردن براي منچستريونايتد چه معني دارد و مي دانند كه چه استانداردهايي را رعايت كنند تا لايق پوشيدن لباس يونايتد باشند مويز مي كويد بازي مقابل سيتي نا اميد كننده بود ولي معتقد است كه ان ها مقابل المپياكوس و وستهام عالي كار كردند و مي خواهند كه مقابل ويلا نيز به همان شكل بازي كنند
 
 
 
مويز اضافه كرد:
ما راه طولاني را در پيش داريم(براي برگرداندن شرايط) و اين تازه شروع كار ماست شما سخت تلاش مي كنيد براي اين كه به جايي برسيد و من معتقدم كه ما به رسيدن به موفقيت از هميشه نزديك تريم و من احساس مي كنم توانايي برگرداندن اوضاع را دارم و تنها چيزي كه براي ان نياز است زمان است(منظور اش اينه كه زمان مي خواد و يه فصل مطمئنن براي اينكار كافي نيست)
 
 
 
درباره ی شایعات پیرامون نارضایتی بازیکنان از مربیان:
 
رييس گفت هيچ مشكلي با تركيب و بازيكنان ندارد :"ان ها عالي هستند ما در كنار يكديگر به خوبي كار مي كنيم و تا جايي كه من مي دانم رابطه بين مربيان و بازيكنان بسيار خوب است ولي چيزي كه من براي خودم و بازيكنانم مي خواهم يك تيم برنده است"
 
 
 
ديويد مويز معتقد است كه از هميشه به موفقيت نزديك تر اند و مطمئن است كه مي تواند شرايط را در منچستريونايتد تغيير دهد
 
 
 
 
پس از نمايش خوب تيم مقابل وستهام و المپياكوس يونايتد در اين هفته باخت ناميد كننده مقابل سيتي را داشت و با داشتن دو بازي خارج از خانه يكي مقابل استون ويلا و بايرن مونيخ در روز شنبه و سه شنبه و رييس معتقد است كه مي تواند شرايط را عوض كند و دوباره يونايتد را به كورس قهرماني و روزهاي پر افتخار برگرداند
 
 
"بازيكنان دقيقا مي دانند كه بازي كردن در لباس منچستريونايتد چه معني دارد و بايد چه استانداردهايي را رعايت كنند"-مويز در كنفرانس خبري
 
 
"ولي ان ها هم همانند من ناراحت اند و درصدد هستند تا اين را جبران كنند و خوشبختانه در بازي مقابل استون ويلا ان ها مي توانند اين را نشان دهند"
 
"ما راه طولاني را در پيش داريم و اكنون تازه در اول راه هستيم 
 
من واقعا معتقدم كه مي توانيم اين كار را انجام دهيم ما باشگاه بزرگي هستيم كه اين به شما اين شانس را مي دهد تا اين كار را انجام دهيد زيرا مردم به بازيكنان و بازيكنان به باشگاه جلب مي شوند اما اين كمي زمان مي خواهد تا اين كار ها به خوبي انجام شود"
 
مويز معتقد است كه هواداران به پشتيباني كردنشان از باشگاه ادامه خواهند داد
من هرجايي كه مي روم مردم به گرمي از من استقبال مي كنند و در ورزشگاه نيز ان ها فوق العده هستند ولي چيزي كه مهم است. نتيجه است كساني كه مرا براي اينكار انتخاب كرده اند مي دانستند فوتبال چيست و چگونه كار ها انجام مي شود تغييرات زيادي در راه است و اين زمان مي خواهد
 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/01/08 و 23:28 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم داش حسین انصافی حال دادی آقا..
راستش دروغ چرا من تو نظرسنجی هم که گذاشتم برای امتیازاتی که تا انتهای فصل خواهیم گرفت، بهترین گزینه از دست دادن فقط 6 امتیاز تا آخر فصل بود که اون 6 امتیاز رو هم دقیقا دو باخت برابر سیتی و لیورپول حساب کرده بودم و حسم کاملا به من میگه که توانایی پیروزی در همۀ بازیهای لیگمون تا آخر فصل رو داریم حتی با مویز شکلک
و امیدوارم بازیکنا با غیرت کار کنن و از این به بعد همۀ بازیهای لیگمون رو ببریم که همه شون هم بازیهای آسونی هستن البته غیر بازی تو خونۀ اورتون که اون واقعا همت می خواد...
بازی با ساوتمپتون و نیوکاسل هم خیلی راحت نیست چون بازی رفت تو اولدترافورد ازمون امتیاز گرفتن ولی فرم خارج از خونۀ یونایتد این فصل عالی بوده و فکر می کنم میشه تا انتهای فصل با پیروزی کل بازی ها رو طی کرد.. نهایت یه تساوی در گودیسون قابل قبوله... البته مویز که از کل اورتونیها شناخت داره ازش اونجا هم انتظار برد دارم شکلک
پاسخ : خواهش مي كنم شهاب جان
به پاي پست هاي شما نميرسه كه
ايشالا كه ببريم من هم فك نمي كنم ديگه از اين جا به بعد تيم بد نتيجه بگيره واقعا وقتي من پيش خودم فكر مي كنم مويز زير اين فشار چي مي كشه دلم واسش ميسوزه خدايي كار هر كسي نيست
اگه اورتون رو ببره خيلي خوب ميشه
ولي اگه يه جادويي بشه به يه طريقي بتونه بايرن رو ببره اونوقته كه دهن همه بسته ميشه ولي خوب اين فقط ارزوي منه

این نظر توسط Ali.s در تاریخ 1393/01/08 و 20:33 دقیقه ارسال شده است

فقط یه جمله
مویس جان این مصاحبه های تکراریت رو مخه شکلکشکلک

این نظر توسط amir در تاریخ 1393/01/08 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

هر دفعه چرا یه چیزو تکرار میکنی
باشه توانمند
پاسخ : خوب بلاخره باید یه چی بگه دیگه شکلک
ساکت بمونه که بدترهشکلک

این نظر توسط ممد ناني در تاریخ 1393/01/08 و 19:36 دقیقه ارسال شده است

ديگه براي بازگشت ب ليگ خيلي خيلي ديره.آقاي مويس بچسب ب بازي با بايرن ك تنها اميدمون اون بازيه.اگه بتونيم ببريم شاهكار كرديم.ايشاله ك ميبريمشکلک
پاسخ : ایشالا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 314
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 649
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13,832
  • بازدید ماه : 37,810
  • بازدید سال : 209,004
  • بازدید کلی : 3,834,169
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30