loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 649 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (1)

-

زمان صرف شده در آماده سازی پست 50 دقیقه

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

دانلود والپیپرهای تقویم یونایتدی

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

1
-گفته شده که آندرس پریرا پیشنهاد تمدید اولیه ش رو این هفته رد کرده و با توجه به بیرون موندنش از ترکیب بازی برابر کمبریج، به نظر می آد تمدیدش سختتر از چیزی که انتظار می رفت بشه.  
2
-کلاین اشاره کرده که برای تمدیدش با باشگاه ساوتمپتون و ایجنتش در حال مذاکره هستند و تا ماه آوریل صبر خواهند کرد.  
3
-باز هم انتقاد از فیل نویل در تفسیر. او که مفسر بی بی سی در بازی آرسنال و برایتون در اف ای کاپ بود، در رابطه با استعدادهای توماس روسیچکی اشاره کرده که اگر کسی با او چنین کاری می کرد در یک جلسۀ تمرینی، با یک تکل دو پا وی را از بازی بیرون می انداخت! انتقادات شدید از فیل نویل در توئیتر برای این بخش حرفهایش بالا گرفته است.  
4
-ادعای دیلی استار: یونایتد آماده بود برای جذب آیمریک لاپورته در این پنجره 15 میلیون پوند پرداخت کند ولی باشگاه باسکی اتلتیک بیلبائو به تیم فن خال گفته است که تا تابستان به هیچ پیشنهادی گوش نخواهند داد.  
5
-ویلفرد زاها که در پالاس احیا شده است اشاره می کند آلن پاردو به وی کمک کرده است. وی همچنین می گوید: "پالاس خانۀ من است. وقتی اینجا هستم اطمینان خاطر دارم. من تمام زندگی خود را در جنوب لندن زندگی کرده ام و خانواده ام اینجا هستند."  
6
-دراگوویچ در خانه ش و پوستری از آرسنال پشت سرش مشهود است!  
7
-آلردایس که تیمش دیروز به دور پنجم اف ای کاپ صعود کرد، در پاسخ به احتمال آمدن فلچر به اسکای اسپورتس می گوید: "صادقانه بگویم نمی دانم که آیا او خواهد امد یا خیر. همه چیز در دستان درن است. من با خود او صحبت نکرده ام با ایجنتش صحبت کرده ام."  
8
-پوگبا مصمم به حفظ فرم این فصل خود برای یووه. وی از شوتهای بیشتر این فصل خود و گل شدنشان گفته است.  
9
-  
10
-خلاصۀ نکات اسپورتویتنس پیرامون گزارشی از فابین زرشی، روزنامه نگار اتریشی از الکساندر دراگوویچ:

1- برخی هواداران یونایتد فکر می کنند که نمانیا ویدیچ جدید خود را یافته اند ولی آنها پشت جارچی های اشتباهی اخبار را در بوق و کرنا می کنند!

2- به هر حال دراگوویچ یکی از بهترین مدافعین مرکزی اروپاست به دلیل پیشرفتش و پتانسیل بالایش و نمایشهای عالیش در ماههای اخیر. با یارگیری کسانی چون نیمار، زلاتان، لوییس آدریانو و الکساندر کوکورین و میرکو ووچینیچ با خونسردی و تسلطش در شیوۀ بازی.

3- اگرچه در استرالیا تصور می شد وی به تیم محبوبش، آرسنال خواهد پیوست و در واقعا ونگر ماه نوامبر به وی علاقه هم نشان داده بود، ولی اکنون با پیوستن گابریل پائولیستا به آرسنال به نظر می آید وی به یونایتد برود.

4- زرچی با همکارش چند روز قبل کریسمس مصاحبه ای با دراگوویچ برای Sportnet انجام داده اند و از فروتنی وی تمجید کرده است. دراگوویچ از عشقش به پدربرزگ مادربزرگش گفته است و اینکه با ایجنتی کار نمی کند. و رؤیای کودکیش بازی برای آرسنال و بازی در لیگ برتر بوده است. از نظر او فوتبال کامل، فوتبال فعلی و زیبای بایرن مونیخ است. این مدافع مستعد عاشق بازی زیباست، دادن پاسهای هوشمندانه، و زیر توپ نزدن بدون هدف. رافائل واران را بازیکن مورد علاقه اش عنوان کرده است اگرچه قابلیتهایش شاید بیشتر به کسی مثل استفان دی فری هلندی نزدیک باشد.

5- مقایسه ی وی با ویدیچ کاملا نابجاست. دراگوویچ یک هیولای سلطه گر بر بازی و فرماندۀ تکل زننده نیست. بلکه بیشتر یک مدافع هوشمند است که موقعیتهای خطرناک را می تواند تشخیص بدهد (اگرچه ادعا نمی کنیم که ویدیچ این قالبیت را نداشت.)

 

6- شاید قیمت 20 میلیون یورو زیاد باشد ولی تیمی که وی را بخرد می تواند دفاع نابسامان خود را سامان ببخشد. ولی به دنبال معجزه نباشید، یک ریتم جدید در محیط بازی، یک فلسفۀ جدید (فن خال من را نکش!)، و همچنین تقابل هرروزه با مهاجمین با کیفیت تاپ به پیشرفت گام به گام نیاز دارد.

7- من از دراگوویچ پرسیدم که آیا فکر می کند برای چالش لیگ برتر مهیاست و وی پاسخ داد: "سخت است گفتنش. البته که حس می کنم آماده هستم ولی وقتی واقعا به یک باشگاه بزرگ می روید اوضاع کاملا فرق خواهد کرد. فشار بسیار بالا و هم تیمیهایی بسیار خوب که رقبای شما در پستتان هستند - ولی می توانم با اطمینان بگویم که من می توانم با بهترین ها رقابت کنم."

 
11
-نویلها و اسکولز در میان تماشاگران سالفورد شاهد شکست تیمشان بودند.  
12
-در حالی که گری نویل بلیند را به منفی نگری بیش از حد در ترس از ارسال پاسهای ریسکی متهم کرده بود، بلیند دوباره و این بار در رسانه های کشورش هلند، پاسخ این انتقادات را داده است"

 

"من کسی هستم که همیشه آزاد و خالی هستم. و در عقب زمین خودمان به دنبال گرفتن توپم. من تصمیم شتاب زده در مورد توپ نخواهم گرفت. فن خال دوست دارد من توپ را برای تیم حفظ کنم و بازی را پیوسته از چپ به راست یا برعکس منتقل کنم. اگر فضایی برای بازی رو به جلو باشد آن را انجام خواهم داد،ولی گاهی باید برای ارسال این پاس به جلو صبر داشته باشید و زمان بیشتری را منتظر باشید. گاهی باید توپ را به بازیکن دیگری بسپارید. مثلا دی ماریا در حمله سریعتر از من است. لذا من توپ را به وی می دهم و سپس خودم فضاهای خالی پشت وی را پر می کنم."

 
13
-توتومرکاتو وب و لینک کردن نیکولاس ان کولو، مدافع کامرونی المپیک مارسی به یونایتد. وی تا سال 2016 با مارسی قرارداد دارد و نقشی کلیدی در بازیهای این فصل مارسی تیم دوم لیگ فرانسه داشته است و اکنون در جام ملتهای افریقاست.  

***

1

Ryan Giggs comes on against Hull City for his final appearance in a Man Utd shirtرایان گیگز که سال گذشته در 4 بازی انتهایی تیم سرمربی موقت تیم بود و با حضور در زمین در آخرین بازی خانگی یونایتد در فصل قبل برابر هال سیتی به دوران ورزشی بازیکنی خود پایان داد، در گفتگو با Premier League TV می گوید که آن بازی بهترین شیوه برای پایان دادن به دوران بازیش بود:

 

"پایان ماجرا از این بهتر نمی شد. من سرمربی بودم، به بازیکنان جوان فرصت دادم، خودم به جای تام لارنس، یکی از آن جوانان، که ولزی هم بود و از آکادمی آمده بود به زمین آمدم، آمدم و به دوران بازی خود در اولدترافورد خاتمه دادم."

 

گیگز در مورد وظایفش به عنوان کمک سرمربی می گوید:

 

"این ها کارهایی است که در دوران بازی هم انجام می دادم، در بین دو نیمه و آخر بازی با بقیه صحبت می کردم. لذا کار جدیدی محسوب نمی شود. من یک هوادار من یونایتد هستم و یک انسان پیروز. من می خواهم که پیروز بشوم. اگر کسی به قدر کافی تلاش نکند به او تذکر خواهم داد، چه به عنوان یک بازیکن چه به عنوان سرمربی. این مسئله هیچ وقت برای من مشکلی نداشته است."

 
2
Manchester United, MUFC, Red Devils, Strootman, Van Gaal-پزشک روم اطمینان خاطر داده است که مصدومیت کوین اشتروتمان جدی نیست و وی می تواند آخر هفته با هم تیمیهایش تمرینات عادی را از سر بگیرد البته یک اسکن احتیاطی از زانوی وی به عمل خواهد آمد.  
3
-مارکا می نویسد که گویا رئال مادرید نیز به جذب آیمریک لاپورته علاقمند شده است.  
4
Mavuba. (©GettyImages)-ریو ما ووبا، کاپیتان 30 سالۀ لیل فرانسه که یک هافبک دفاعی است و قراردادش پایان فصل به اتمام می رسد تأیید کرد که مذاکراتی برای تمدید با او انجام نشده و ابراز امیدواری کرد بتواند انتهای فصل به تیمی خارج فرانسه ملحق شود. رسانه ها وی را گزینه ای ایدال و مجانی برای آرسنال و یونایتد قلمداد می کنند.  
5
Ferguson (right) travels the world, and his duties have included the unveiling of Park Ji-sung as ambassador-فاش شدن جزئیات جدید از مسائل مالی اخیر باشگاه که نشان می دهد سر الکس فرگوسن که به ازای هر روز کاری برای سفارت باشگاه 100 هزار پوند دریافت می کند، از آوریل 2013 تا ژون سال قبل 2 میلیون و 165 هزار پوند از باشگاه حقوق دریافت کرده است. همچنین سر بابی چارلتون نیز 105 هزار پوند برای کارهای سفارتیش دریافت کرده است. و نیز اشاره شده که برای فسخ قرارداد با مویز، به وی و کادر فنیش 4 میلیون و 892 هزار پوند پرداخت شده است.  
6
-

- امکان ندارد که متس هوملز بیلد را و اینکه عاشق تیتر و دنبال کردن یک داستان هستند نشناسد. این مدافع بارها با این روزنامه مصاحبه داشته است. لذا وقتی که هوملز با بیلد مصاحبه می کند نه با یک روزنامه ای که کمتر هیجانی و احساساتی است، پس می داند چه در انتظار حرفها هست. و اینبار سؤالات منچستر یونایتد مطرح بود. بیلد با چند سؤال عمومی در مورد لینک شدن او و منچستر یونایتد شروع کرده بود و سپس مستقیم رفتند سر اصل مطلب و پرسیده اند که آیا اگر دورتموند به لیگ قهرمانان راه پیدا نکند این تیم را ترک می کند؟ "من خیلی راحتم. فقط به ایفای نقش در زمین و رختکن فکر می کنم، اینکه بهتر بشویم و خیلی سریع از انتهای جدول جدا بشویم."

 

بیلد هیچگاه چنین جوابهایی را قبول نمی کنند لذا برای بار دوم می پرسند که آیا بدون حضور درفوتبال اروپا وی رد دورتموند می ماند و وی پاسخ داده است: "آیا به دنبال تیتر هستید؟ خیر من به همان شیوۀ 7 سال اخیر ادامه خواهم داد. اجازه خواهم داد که وقایع برایم پیش بیاید و  فقط تا اندازۀ اینکه برابر لورکوزن در ترکیب باشم و تا نیم فصل دوم فصل به آینده نگاه خواهم کرد."

 

بیلد و به دنبال تیتر بودن؟! قصۀ خرسها و جنگل؟! (مترجم - سؤال آیا خرس در جنگل مدفوع می کند؟ یک سؤال تمثیلی است از سؤالی که قطعا جوابش بله است.). این تعجب ساختگی هوملز هیچ کس را گمراه نخواهد کرد و در واقع او خود را از هرگونه متعهد کردن به دورتموند در آینده تبرئه کرده است و این مسئله تنها هیزم به آتش شایعات خروج وی خواهد ریخت. بیلد شایعۀ انتقال به یونایتد را پیش کشیده و هوملز آن را رد نکرده است. او حتی آن جملۀ متداول را هم استفاده نکرده که "هدف من این است که جایی که هستم بمانم، ولی در فوتبال مسائل می توانند دستخوش تغییر شوند."

 

این که چرا هوملز دست به مصاحبه ای زده که می بایست از قبل می دانست حاصلش چه خواهد بود، نکته ای کلیدی است که هنوز پاسخ آن معلوم نیست.

 
7
-تصاویر مختلف و متفاوت از عکسهایی که ادعا می شود هر یک میتواند پیراهن یونایتد با همکاری آدیداس برای فصل بعد باشد.  
8
-خوان ماتا در بلاگ شخصی خود نسبت به شگفتیهایی که ممکن است در اف ای کاپ رخ بدهد هشدار داد و گفت شاید شکست دادن کمبریج دسته پایینتر روی کاغذ راحت به نظر بیاید ولی در عمل اینگونه نیست.  
Reds & Cambridge await cup draw Manchester United - Official Site 14:11
9
-قرعه کشی دور پنجم اف ای کاپ امشب ساعت حدود 22:50 به وقت تهران  
10
-آرسن ونگر اعلام کرد که انتظار دارد یونایتد و چند تیم لیگ برتری دیگر به دور بعد اف ای کاپ صعود کنند.  
11
-اسکای اسپورتس نوشته است که کوادرادو مشتاق توافق چلسی و فیورنتینا است.  
12
-تام هیتون، دروازه بان برنلی که خود او نیز محصول آکادمی منچستر یونایتد است، از پیوستن مایکل کین به تیمش استقبال کرده و اشاره کرده که سقف پیشرفت این مدافع "آسمان" است.  
13
-تحقیقات فیفا در مورد تخلفات احتمالی رئال مادرید در جذب دو جوان 12 ساله از ونزوئلا در سال 2012. لازم به ذکر است که بارسلونا نیز به همین دلیل مشابه از انجام نقل و انتقالات در سال 2015 محروم شده است و MEN می گوید اگر رئال نیز محروم شود، می توان دخیا را از چنگال آنها دور نگه داشت.  
14
-این شائبه مطرح شده است که شاید درن فلچر امشب برابر زیر 21 سال لیورپول برای آخرین بار با پیراهن یونایتد به میدان برود.  
15
-باشگاههایی چون PSG و روم به جذب مجانی آندرس پریرا در انتهای فصل لینک شده اند.  
16
-لئوناردو الوئا، مهاجم لستر سیتی عقیده دارد که ثبت دابل و دومین پیروزی برابر یونایتد، از پیروزی در برابر تاتنهام در اف ای کاپ اهمیتش برای لستر بیشتر خواهد بود!  
17
-تیم لوییس فن خال بدترین حمله کننده در لیگ برتر پشت سر برنلی. تیم فن خال 1696 بار توپ بلند روی دروازه ی حریف ارسال کرده است که حتی 358 پاس نیز از تیم پارسال مویز این تعداد بیشتر است.  

 

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amir در تاریخ 1393/11/06 و 12:43 دقیقه ارسال شده است

با تشکر از شهاب عزیز


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 193
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 349
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 1,351
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 2,703
  • بازدید ماه : 1,512
  • بازدید سال : 172,706
  • بازدید کلی : 3,797,871
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30