loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 518 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (10)

آمار و سخنان بازی برابر فولام در اف ای کاپ

منبع: thebusbybabe.com

 

The Busby Babe United Fulham
شوت (درچهارچوب)    
تعداد پاسهای سالم    
درصد پاسهای سالم    
مالکیت توپ    
تکلهای صحیح و موفق    
قطع توپها    
خطا    
کرنر    
آفساید    

 

 گل اول:

 


 

 

آمار بازیکنان منچستریونایتد

 

راهنما: ترجمۀ آمار به ترتیب اینگونه است

saves: واکنش برای نجات دروازه

Goal Conceded: تعداد گل دریافت شده

35/39 passing (90%) :  پاس صحیح/کل پاس (درصد پاس صحیح

1/1 long balls :  توپ بلند سالم/کل توپهای بلند ارسالی

 tackle,  interception :  تکل، قطع توپ

11 clearances (5 effective) : دفع توپ (دفع توپهای کامل و مؤثر

shot blocked, 0 fouls :  شوتهای بلاک شده سمت چهارچوب، خطا

successful dribble:  دریبل موفق

fouls won: تعداد خطای انجام شده روی بازیکن

crosses: سانتر

chance created: تعداد موقعیتهایی که توسط (پاسهای) بازیکن خلق شده

************

 

 

 

 سخنان پس از بازی

 


رایان گیگز | وینگر منچستر یونایتد (در گفتگو با ESPN)

(در مورد گل زودهنگام و گل نزدن بیشتر در نیمۀ اول...) "ما به یک گل زود هنگام دست پیدا کردیم. گلی که همیشه شما از آن استقبال میکنید. ولی از اون به بعد خیلی نتونستیم به همون شکل خوب کار رو ادامه بدیم. ما چند موقعیت خوب داشتیم که شاید باید روشون دقیقتر عمل میکردیم. ولی نهایتا در نیمه دوم این کار رو کردیم (و اختلاف رو بیشتر کردیم)."

(در مورد اهمیت گل زود هنگام در روند بازی...) "گلزنی زودهنگام قطعا کمک می کنه. وقتی در اولدترافورد بازی میکنید، دوست دارید که زود گلزنی کنید و بر بازی سوار شوید و بتونید توپ رو نگه دارید. این همونکاری بود که ما کردیم. همونطور که گفتم، جلوی دروازه می تونستیم بهتر کار کنیم. ولی نیمۀ دوم این کار رو تکمیل کردیم."

(در مورد اهمیت اف ای کاپ و انگیزۀ تیم برای قهرمانی.. )"اف ای کاپ خیلی اهمیت داره. در 8 یا 9 سال اخیر ما به اون خوبی که باید در این جام کار نکردیم. بازیکنای زیادی توی ترکیب هستن که به قهرمانی این جام مشتاقن. با توجه به تاریخ غنی که ما در این رقابت داریم، باید خوب کار کنیم. باید به فینال ها برسیم، برای همین امیدوارم که امسال آن سال (موعود و قهرمانی) باشه."


سرالکس فرگوسن | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV و ESPN)

(رضایت از گلزنی مهاجمان تیم....) "من واقعا از گلزنی رونی و دو گلی که چیچا زده راضی و خوشحالم چون اگر این دو به اضافۀ رونی بتونن بیشتر از 20 گل بزنن، اونوقت همه چی (برای موفقیت این فصل) مهیا خواهد بود."

(در مورد انگیزۀ پیروزی در این بازی...) "ما کاملا برای (قدرت فولام) احترام قایل شدیم و یک تیم کاملا قوی به میدان فرستادیم چون اصلا نمی خواستیم هیچ خطا و لغزشی به وجود بیاد. این فصل اف ای کاپ برای ما یک جام مهم تلقی میشه. ما نزدیک ده ساله که این جام رو بردیم. ریو فردیناند مدال این جام رو نداره و ما جدا باید کاری در این مورد بکنیم!"

(در مورد پیروزی راحت...) "بازیکنا خوب کار کردن و این پیروزی تقریبا راحت بود. در نیمۀ اول فولام خیلی با اشتیاق و با اراده بازی کرد و برخی از لحظه های بازی دلهره آور شده بود. ولی در مجموع نمایش خیلی خوبی از تیم ما ارائه شد."

(در مورد پنالتی گرفته نشده از هند دمین داف!) "من فکر میکنم که داور از زاویۀ خودش مطمون بود که هند عمدی نبود، ولی از نظر من
که البته من فرصت تماشای ویدئو رد بین دو نیمه رو هم داشتم از نظر من و از زاویۀ من اون هند بود و عمدی بود. ولی ما به این (قبیل) تصمیمات نیازی پیدا نکردیم چون نمایشمان خیلی خوب بود."

(در مورد گلهای بعدی تیم...) "چند شوت ما در نیمۀ اول بلاک شد. یکی به دیرک برخورد کرد
ما برای راحتتر کردن فشار بازی به گل دوم نیاز داشتیم، و در اوایل نیمۀ دوم به اون گل دوم دست پیدا کردیم و بعد از اون گلهای سوم و چهارم هم زده شد."


سرالکس فرگوسن | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(تمجید از جونز..) "جونز بازی برابر تاتنهام در پستی که ما ازش خواسته بودیم بازی کنه کاملا درخشان بود. واقعا عالی از پس اون کار براومد. او می تونه هر جایی بازی کنه. او سریعه و
Two-Sided هست (مترجم: معنی این لغت رو پیدا نکردم، برای لباس میشه دو رو، برای بازیکن نمی دونم، شاید بشه بازیکنی که با هر دو سمت بدنش (پای چپ و راست) بتونه بازی کنه، نمی دونم)، و بازی خونی خیلی خوبی داره. جنگنده است در جلو رفتنهاش تحول عظیمی مشاهده میشه و در کل این پسر خیلی خوب کار کرده."

(برخی جونز را در زمان حضورش در بلکبرن، با جان تری مقایسه می کردند اما سرالکس در مورد این مقایسه می گوید:) "خوب، من فکر میکنم که او چیزهایی بیش از تری در چنته داشته باشه ولی تری با کسب تجربه، به محوری حیاتی برای چلسی تبدیل شده است. مشخصه که او به مرد اصلی چلسی تبدیل شده ولی به عنوان یک بازیکن جوان، من فکر میکنم که جان هم بپذیره که او سرعت جونز رو نداشت."

"او یک بازیکن خیلی فرار (و چند پسته) ست در صورتی که جان (فقط) یک مدافع مرکزیه. جونز در هر پستی داره خودش رو ثابت میکنه."


خاویر هرناندز | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد راحتی این پیروزی...) "نمی خوام بگم که برد راحتی بود چون نمی خوام یک وقت به قدرت فولام بی احترامی بشه. اونها اینجا جلوی تیمی سخت قرار گرفتند ولی ما خیلی خوشحالیم چون تونستیم با زدن چهار گل به دور بعد جام صعود کنیم. همۀ مردم باید بدونن که ما می تونیم قهرمان این جام بشیم، همینطور لیگ و لیگ قهرمانان."

(در مورد عطش قهرمانی در اف ای کاپ...) "الآن تقریبا ده سال از آخرین باری که ما این جام رو بردیم میگذره. رییس، و هم  تیمهای من و خود من می خواهیم که قهرمان جام بشیم. البته که ما اشتیاق و عطش لازم برای این کار رو داریم و تمرکزمون روی لیگ و لیگ قهرمانان هم به هم نمی خوره."


(در مورد فتح سه گانه...) "مهمترین چیز برای من اکنون بردن سه گانه ست. ما در اف ای کاپ شانس داریم و اکنون دو بازی (متوالی) در لیگ داریم. بعد از اون وقفۀ بازیهای ملی رو خواهیم داشت بعد یک بازی لیگ دیگه و بعدش رئال مادرید. پس ما یک تقویم خیلی خوب از بازیها رو پیش رومون داریم و منتظر رسیدنشون هستیم."

"ما می خواهیم که هر سه جام رو ببریم – می خواهیم برندۀ سه گانه بشیم. این چیزیه که در ذهن ما هست. لازمه که ما بازی به بازی به این مسئله فکر کنیم و بعدش ضمن جمع آوری امتیازات لیگ، در هر دو جام دیگه پیش روی کنیم."

(چیچاریتو در مورد شادی و رقصش پس از گل دوم به افتخار دوستش میگوید: ) "من با داور صحبت میکردم چون می خواستم مطمئن بشم که این گل خودمه چون برابر استون ویلا اونها یکی از گلهای من رو گرفتن (گل به خودی ثبت شد).! من همیشه به دنبال یک هت تریکز مشهور هستم، همونطور که همیشه هم گفتم. ما 4-1 بردیم و من دو گل زدم و واقعا خوشحالم."

"بهترین دوست من اینجاست. ما عادت داریم که با هم بازی کنیم و وقتی که هر دو گلزنی میکنیم اون رقص رو انجام بدیم. در چیواس، دو بازیکن بودن که مانند اون شادی بعد گلشون رو اجرا میکردن وقتی که ما هم با هم در تیم جوانان بودیم،  ما هم اونجوری شادی بعد گلمون رو نشون می دادیم. او اینجا به ملاقات من اومده بود به همین دلیل بود که من اون شادی رو انجام دادم."


نمرات بازیکنان از سایت  Thebusbyway

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/11/11 و 0:56 دقیقه ارسال شده است

شبت آروم شهاب بعدا میام جواب کامنتت را میخونم پسرخوب
پاسخ : شب شما هم بخیر شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/11/11 و 0:49 دقیقه ارسال شده است

وای انگار الان پیری خوب چرا ؟درست تموم شده دیگه و سر کاری اگه دلت میخواد جواب بده وگرنه میتونی جواب ندی منم ناراحت نمیشم چون من دارم فضولی میکنم تازه برای کدوم شهری
پاسخ : نه بابا اختیار دارین این حرفا چیه!
من که گفتم دیگه تو همون بخش چیتوز موتوری نوشتم فعلا دانشجو هستم. بعدش هم دو سال سربازی شکلک
یه 4 سالی معطلی دارم تا بتونم برم سر کار شکلک
پاسخ : آهان شهر موند! شهرم تو چیتوز موتوری گفتم ما تهرانیم، ولی کاشانی هستم. ولی از بچه های قم دوستام یکی دو تا هستن که دو دانشگاه با همیم.

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/11/11 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

شهاب خیلی خندیم بوخودا

اما جواب نمیدم چون میان میبینن تقلب میکنن

جواب موچه ایت و بده میخوام تقلب کنم شکلک

خیلی با حال کامنت میزاری پسر

تازه عرق خجالت هم نکن بدنت بو میگیره خوب من راستش و گفتم بوخودا
پاسخ : سلام جواب معمای من میشه همون یه ثانیه شکلک
چون وقتی مورچه ها دماغشون میخوره به هم برمیگردن راه میرن، مثل اینه که انگار اصلا از رو سر هم دیگه رد شدن دیگه، چون همه چیشون مثل همه حتی سرعت راه رفتنشون اصلا مهم نیست که خوردن به هم برگشتن، یا از رو کول هم رد شدن و میرن! برای همین هر مورچه اگر ته چوب هم که باشه، انگار داره مستقیم حرکت میکنه بره اون سر چوب برای همین با سرعت یک متر برثانیه، اون یک متر چوب رو توی همون یک ثانیه طی میکنه برای همین همه مورچه ها حداکثر توی یک ثانیه از رو چوب می افتن پایین شکلک
معماش یکم سخت بود برا بچه های دبیرستانی خوبه که ذهنشون سرشون الآن تو درسه و ذهنشون مشغوله من خودم الآن این معماهه برا دوران دبیرستانمه شکلک
الآن اصلا حوصله اینجور معماهای سخت ندارم شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/11/10 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم لیاقتت بیشتر از اینهاست فقط در وسع ما بیشتر نیست

خوب ایشالا همیشه شاد و خندان باشی و توی تمام مراحل زندگیت همیشه موفق

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین

فقط بدونی که خیلی برام عزیزی پسر خوب
پاسخ : ای بابا مثل آدم برفی که زیر آفتاب عرق میریزه ها! منم الآن از خجالت همینجوری دارم عرق شرم میریزم شکلک
خیلی ممنون شما لطف دارید هنگامه خانم شما و عزیزانتون هم همیشه شاد و موفق و سربلند باشید.
آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/11/10 و 22:18 دقیقه ارسال شده است

عیب نداره مشتری میشم

من بخاطر همین ازت پرسیدم کدوم شاعر را دوست داری و کدوم شعرش را چون خیلی گلی و منم خیلی دوست دارم پسرانه شکلک

خوشحالم خودت هستی شکلک
پاسخ : منم فهمیدم شما می خواهید جایزه بدید کلی دلم رو صابون زدم صبح عیدی بهترین جایزه رو گرفتم شکلک
بهترین عیدی بود که میشد توی نت گرفت خیلی ممنون شکلک
گفتم گفتا هم فقط گفتم گفتاهای پروین! شکلک شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/11/10 و 21:59 دقیقه ارسال شده است

چقدر گرون حساب کردی من همش 50 تومن میگیرم بابا ارزون حساب کن مشتری شمشکلک
پاسخ : 50 تومن که دیگه خیلی کمه!

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/11/10 و 1:34 دقیقه ارسال شده است

یه شعر از پروین برات میزارم به افتخار توشکلک
پاسخ : ای بابا شرمنده کردین که شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/11/10 و 1:18 دقیقه ارسال شده است

شهاب خیلی قشنگ از نی نیم تعریف کردی ممنون پسر خوبشکلک
پاسخ : خواهشات شکلک
به قول خودتون هزار تومن میشه شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/11/08 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان
دمت گرم فقط مصاحبه ها رو معني كن بسه زياد به خودت فشار وارد نكن
پاسخ : سلام داش قاسم علی چشم داداش آره دیگه فقط مصاحبه ها رو میذارم با اجازه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 327
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 700
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13,883
  • بازدید ماه : 37,861
  • بازدید سال : 209,055
  • بازدید کلی : 3,834,220
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30