loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 774 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (23)

http://www.manutd.com/~/media/201314%20Matches/Chelsea%20Away%20190114/CFC_16.ashx?w=800&h=541


جان تری | کاپیتان مدافع چلسی (در گفتگو با BBC Sport)

(در مورد فشار اولیۀ یونایتد...) "در 15 دقیقۀ ابتدایی اونها سر تر بودن ولی ما دچار وحشت نشدیم، فرم خودمون رو حفظ کردیم و در ضد حمله بهشون یورش بردیم."

(در مورد هت تریک اتوئو...) "من قبل بازی به ساموئل اتوئو گفتم که اینکه بتونه یک گل بزنه حایز اهمیت خواهد بود و او هم گفت که عاشق بازیهای بزرگه!"

(در مورد کورس قهرمانی...) "دو تیم دیگه (سیتی و آرسنال) در حال حاضر خیلی قوی به نظر می آن و این مهم بود که ما فاصله مون رو با اونها حفظ کنیم." منبع


یک خبر اضافی: بمیرم برای این اخمهای دیوید بکام توی حایگاه ویژۀ استمفورد بریج... کنار شادیهای آبراموویچ و دار و دسته ش:


http:///imgs/2014-01/16864379621859377327.jpg


خوزه مورینیو | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC Sport)

(مورینیو تیمش را مستحق برد می داند هرچند اعتراف می کند یونایتد بدشانس بود که بین دو نیمه 2-0 عقب افتاد...) "به نظرم این یک پیروزی برزگ بود و استحقاقش را داشتیم، بله. جوری که من بازی رو بررسی کردم، کمی سختگیرانه بود برای یونایتد که در بین دو نیمه 2-0 عقب باشن. اونها بازی رو بهتر از ما شروع کردن، انگیزه و آغاز خوبی داشتن."

(تشریح نیمۀ دوم...) "نیمۀ دوم متفاوت بود. برای 25 الی 30 دقیقه ما کنترل بسیار خوبی روی بازی داشتیم تا اینکه افت کردیم و اونها با آبرو (با غرور) (به این افت ما) عکس العمل نشون دادن."

(توصیف گلهای چلسی...) "به نظرم این بازی ما کمی با بازیهای دیگه مون مغایر بود. در صورت عادی ما هی فرصت خلق می کنیم هی فرصت خلق می کنیم و بعدش کار برای گلزنیمون سخت می شه، این بار اولین شوت ما وارد دروازه شد. گل دوم همان قاتل داخل محوطه ای بود که من سالها قبل می شناختم و به نظر می آد که ساموئل اتوئو در شرفه بازگشته." منبع

(مورینیو همچنین یونایتد را خارج از کورس قهرمانی می داند..) "از نظر ریاضی احتمالش هست، ولی فکر می کنم که دشواره. شاید یک تیم افت کنه و به هم بریزه ولی اینکه سه تیم همزمان دچار افت و بحران بشن (آرسنال، چلسی، سیتی) و امتیازهای زیادی رو از دست بدن سخته. لذا برای یونایتد من فکر می کنم که سخته که بتونن در جمع چهار تیم باشن." منبع


Moyes remains defiant


دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با گزارشگران بعد بازی)

(مویز در بحران بودن یونایتد را رد می کند...) "این پروژه ای هست که من می دونم درش پیشرفت خواهم کرد. امیدوار بودم که در موقعیتی بهتر از موقعیت کنونی باشم ولی (فعلا) نیستم."

(یونایتد استحقاق گل خورده را نداشت...) "بین دو محوطه ما امروز خوب بازی کردیم - قطعا که ما استحقاق یک گل عقب افتادن رو نداشتیم."

(شکوۀ مویز از دفاع بد تیم روی ضربات کاشته...) "وقتی که صاحب فرصت شدیم گلزنی نکردیم و خوب هم دفاع نکردیم. روی ضربات کاشته خوب دفاع نکردیم و شاید این باعث ایجاد تفاوت در نتیجه شد."

(مویز هم فکر نمی کند خطای آزپیلیکوئتا روی ولبک پنالتی بوده باشد...) "به نظرم خیلی شدید نبود."

(در مورد کارتها..) "به نظرم صحنۀ ویدیچ اخراج نداشت. ولی به نظرم رافائل می تونست اخراج بشه (به خاطر تکل دو پا)."

مویز صحبتهایش را با این نتیجه گیری به پایان می برد که "مأموریت تلاش برای اول شدن است." در جدول لیگ برتر - و اینکه او روی بازگرداندن شرایط و شکست بازی رفت نیمه نهایی کپیتال وان کاپ برابر ساندرلند تمرکز کرده است. منبع


دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(از مویز سؤال شد که آیا می تواند برای حل مشکلات کوتاه مدتشان نقشه هایش - برای خرید - عوض شود....) "نه به خاطر نتایج."

(باشگاه به خاطر اهداف کوتاه مدت بازیکن نخواهد خرید...) "باشگاه دقیقا کاری رو که ما می خواهیم انجام بدیم و مسیری رو که می خواهیم بریم ازش مطلع هست و همچنین از نوع بازیکنایی که می خواهیم باشگاه بیاریم. و در این پنجره گزینه های زیادی در دسترس نیستن. اگر بتونیم هر کدومشون رو بگیریم میگیریم، داریم تلاش می کنیم ولی بیشتر از تقریبا اکثر مردم می دونن که این کار سخته. فکر می کنم که باشگاه همیشه گفته که (هدفش) طولانی مدته (نه کوتاه مدت)، ما می دونیم که مأموریتی هست که باید از پسش بر بیایم و ما ایده و دورنمایی از بازیکنایی که دوست داریم بخریم داریم و اونها رو الآن می خواهیم، ولی خیلی محتمله که نشه."

(مویز یونایتد را خارج از رقابت قهرمانی نمی داند البته می پذیرد که از این لحظه کارش دشوار است...) "راه زیادی باقی مونده، ما هیچ وقت نمی گیم که از دست رفته و تمام تلاشمون رو به کار می گیریم که به رقابت برگردیم و تنها کاری که از دست ما بر میاد اینه که تلاش کنیم و بازی بعدیمون رو پیروز بشیم و همین کار و تلاش رو هم به کار خواهیم بست."

(دفاع بد تیم در ضربات ایستگاهی...) "ما در صحنۀ گل اول و کمونه کردن توپ کمی بدشانس بودیم ولی دو گل دیگه از ضربۀ ایستگاهی به ثمر رسید و این قصور خودمونه نه تقصیر هیچ کس دیگه. دفاع افتضاح روی گل اول (بین دو گل آخر دوم و سوم!) و یک دفاع بد دیگه روی گلی که درست بعد نیمه به ثمر رسید."

(یونایتد از موقعیتهایش استفاده نکرد...) "به نظرم در برهه هایی ما خیلی خوب بازی کردیم، به ویژه در برهۀ  ابتدایی بازی ولی فقط اون یک ذره (تلاش و شانس آخر) رو نداشتیم. فقط یک نفر رو نیاز داشتیم که یکی از موقعیت های خلق شده رو استفاده کنه. من می دونستم که بازی نزدیک خواهد بود، و همینطور هم بود بدون احتساب دو ضربه آزادی که بازی رو تغییر داد. به غیر اون به نظرم ما اگر به اندازۀ چلسی موقعیت نداشتیم، تعداد موقعیتهامون کمتر از اونها هم نبود. ما حرکات خوب زیادی در بازی انجام دادیم ولی فوتبال گلزنی مهمه، کاری که ما نکردیم و چلسی کرد."

"ما فقط می تونیم خودمون رو سرزنش کنیم نه کس دیگه رو."

(در مورد صحنۀ اخراج ویدیچ..) "فکر نمی کنم که صحنه ش اخراج می داشت، شاید ویدیچ کمی وقتی هازارد می خواست ازش عبور کنه خستگی برش مستولی شد و زد حریف رو ولی فکر نمی کنم که اخراج داشت." منبع


 

http://www.manutd.com/~/media/201314%20Matches/Chelsea%20Away%20190114/Carrick-Willian.ashx?w=800&h=541

 

مایکل کریک | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(زمان بعد گل خوردن..) "آخر نیمۀ اول جون ما رو گرفت. به نظرم ما در زمان زیادی از نیمۀ اول تیم بهتر زمین بودیم، لذا وقتی می دیدیم که 2-0 عقب هستیم ضربۀ روحی بدی بود. در بین دو نیمه ما می گفتیم که اگه گل بعدی رو ما بزنیم، می تونیم به بازی برگردیم، ولی وقتی که گل سوم هم داخل دروازه ما رفت وظیفه مون به کوهی برای بالارفتن تبدیل شد. هر دوی اون گلها در زمانهای بدی به ثمر رسیدن و در این سطح از بازی این گلها بر فرم بازی تأثیر می ذارن."

(دفاع بد روی ضربات ایستگاهلی...) "ما باید روی ضربات کاشته بهتر دفاع کنیم. در بازیهای در جریان بازی اونها خیلی خطرناک به نظر نمی اومدن - حس نمی کردیم که خیلی خطر آفرین باشن در جریان بازی."

(خلق نکردن موقعیت...) "ولی باید خودمون بیشتر موقعیت خلق می کردیم. حتی بعد اینکه یک گل زدیم تا کمی امیدوار بشیم، باز هم آن موقعیتهای بیشتر و لازم رو برای زدن یک گل بیشتر خلق نکردیم."

(تمجید ویژه از هواداران خارج از خانه...) "هوادارا در حدود یک ماهۀ گذشته باور نکردنی بودن و ما می خواهیم که از اونها تشکر کنیم. ما در حال حاضر هرچه در توان داریم انجام می دیم ولی اوضاع به کام ما پیش نمی ره. اگر ما پشت هم باشیم، من مطمئنم که به زودی شرایط تغییر خواهد کرد."

(کریک می خواهد فینال ومبلی را به هواداران پرشور هدیه دهد...) "ما نمی خواهیم که هیچ چیز رو بعید بشمریم. این موقعیتی نیست که ما به بودن درش عادت داشته باشیم ولی ما تسلیم نخواهیم شد. ما به نبرد ادامه می دیم - این کاریه که ما می کنیم. ما می خواهیم که هرچه سریعتر دوباره بازی کنیم. چهارشنبه یک بازی بزرگ دیگه در پیش داریم، یک موقعیت برای رسیدن به یک فینال - شما نمی تونید این موقعیت رو سبک بشمارید. ما این بازی رو فراموش می کنیم، از خودمان غبار روبی می کنیم و برای بازی بعدی دیگر آماده می شویم." منبع


 

David Moyes

 

دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(مویز می خواهد صعود به ومبلی را به هواداران هدیه کند...) "ما سراسر حمله خواهیم بود و هر کاری بتونیم برای صعود انجام می دیم. من می خوام به هوادارا دلیلی برای تشویق کردن هدیه بدم. تا حالا دلیل زیادی نبود و من ازش مطلع هستم ولی به نظرم شیوه ای که امروز بازی کردیم بد نبود. بازیکنا خوب بازی کردن ولی اگه قرار باشه دفاع کردن مثل دفاع امروز ما باشه ،اون وقت کار برامون سخت می شه." منبع


 


نمانیا ویدیچ | کاپیتان مدافع منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(ویدیچ می پذیرد یونایتد دیگر شانس قهرمانی ندارد...) "ما خیلی عقب افتادیم و اکنون باید روی قرار گرفتن در جمع سه یا چهار تیم برتر تمرکز کنیم."

(سه گل چلسی از سه شوت...) "ما باید مثبت نگر باشیم، امروز ما بازی بدی رو ارائه ندادیم. اونها سه شوت در چهارچوب داشتن و سه گل زدن و این عامل تفاوت در بازیه، ما برای تک تک اشتباهاتی که انجام دادیم جریمه شدیم."

(کسب سهمیه لیگ قهرمانان...) "کار ساده نخواهد بود، ما الآن باید برای رسیدن به لیگ قهرمانان بجنگیم. باید دید مثبت رو حفظ کنیم و متحد بمونیم و سخت تلاش کنیم. با کمی شانس امیدواریم بتونیم بهش دست پیدا کنیم."

(بازیکنان از سؤالها در مورد سرمربی تحت فشارشان، مویز خسته اند...) "ما نمی تونیم همیشه در مورد سرمربی صحبت کنیم، بازیکنا از صحبت در این مورد خسته شدن چرا که سرمربی داره تلاشش رو میکنه که هرآنچه در توانشه انجام بده. از نظر تاکتیکی ما امروز خوب کار کردیم."

(تکل من کارت قرمز نداشت...) "حس من اینه که خیلی سخت گیرانه بود چون من برای توپ رفتم. ما می دونیم که هازارد بازیکن چابکیه و توپ رو سریع (از تیررس پاهای من) زد."

"از نظر من کارت قرمز نداشت من در اون لحظه از اون تصمیم ناامید شدم." منبع

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1392/10/30 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

من بازیو ندیدم پیش بینی کرده بودم 3-0 میبازیم که فرقی هم با 3-1 نداره.انتظار بیشتری از این تیم ندارم.باید واقع بین بود.یحتمل سهمیه رو هم نمیگیریم.مگه قراره چی عوض بشه که بیفتیم رو نوار پیروزی؟مویز هم همش میگه رو بازی بعدی تمرکز کردیم.مگه داریم یوگا کار میکنیم؟منم به آینده امیدوارم میدونم روزهای خوب هم میرسن.چه با مویز چه با هر کس دیگه ای.
پاسخ : البته الآن با تیم چهارم خیلی اختلافی نداریم یک ذره فقط یک ذره ثبات پیدا کنیم سهمیه رو میشه گرفت.. ولی قهرمانی دیگه عمرا.یوگا رو خیلی خوب اومدی سعید جان شکلک
ایشالا اقلا دو سال به مویز فرصت بدن گلیزرها....

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/10/30 و 0:26 دقیقه ارسال شده است

1- تا حدی مخالفم شهاب جان، درسته که زمونه عوض شده و با جوونا کار کردن خیلی سخت شده، ولی همین الان بدون شک بعد رونی بهترین بازکنمون یانوزایه. پوگبا رو هم فکر کن داشتیم الان. راحت 2-3 تا بازیکن دیگه هم از آکادمی میتونن تو تیم اصلی-حداقل به عنوان جانشین- بازی کنن. قطعا با اونا هم قهرمان نمیشدیم ولی خوب دیگه فکر نمیکنم بدتر از هفتم هم میشدیم. عوضش اونا مثل بعضی بازیکنامون ت واوج دوران فوتبالشون و سرازیری سن و سال قرار نداشتن و کلی تجربه میشد باسشون.
2- باز هم مخالفم شکلک نشونش هم این که همه کامنتا مخاطبش خودتی و باید جوابشون رو بدی شکلک
پاسخ : خوب باید بگم که من کاملا به قدرت آکادمی یونایتد ایمان دارم و کیفیت بعضی بازیکنا واقعا بالاست...
ولی این تزریق نباید از سالی یک یا نهایت دو جوون به تیم تجاوز کنه در این دوره به نظرم... دور و زمونه ای نیست که یک سری بی تجربه مثل بکام و اسکولز و بات و نویلها با هم بیان و تیم رو با صرف نیروی جوونی قهرمان کنن...
فاکتور تجربه خیلی نقشش پررنگتر شده توی لیگ برتر و به ویژه لیگ قهرمانان..... ولی خوب این حرف من رو هواست و تا عملی نشه و شکست نخوره حرف من اثبات نمی شه..
مخالفم کلا شکلک

این نظر توسط marcusfinix در تاریخ 1392/10/30 و 0:23 دقیقه ارسال شده است

شهاب چرا به خودت زحمت میدی مصاحبه میذاری
یه چیزی همیشه میگه دیگه...همیشه چشم به بازی بعد و باختی دیگر...همیشه هم بازیکنا در دسترس نیستند...همیشه هم اهداف بلند مدت داره
ولی من یه سوال از مویز دارم یکی ازش بپرسه
اگه بازیکن در دسترس نیست الان پس ماتیچ و زوما رو چلسی از کجاش درآورده خریده؟
ماتیچ رو به هزاران بازیکنهای امروز به جز عدنان ترجیح میدم
گایتان ...ماتیچ...الکس ساندرو...کوئینترو...مانگالا...از پورتو و بنفیکا رو خیلی قبول داشتم...ماتیچ که رفت باقی هم دیگه تیم 8 انگلیس نمیان
پاسخ : دلایل زیادی می تونه داشته باشه برای نخریدن بازیکن... یکیش شاید اینه که نمی خواد بره زیر فشار.... اصلا نمی دونم.. الله اعلم... ولی این فصل تمام باشگاهها یه جوری ضد یونایتد کمر بسته بودن توی نقل و انتقالات...حتی رسانه ها... یه جورایی همه دشمنا متحد شدن برا نابود کردن یونایتد...

این نظر توسط marcusfinix در تاریخ 1392/10/30 و 0:18 دقیقه ارسال شده است

if................
if................
منچستر میشه هشتم قبلا هم گفتم
خریدای بلند مدت باشگاه:پیشنهاد به ویدال و گوندوگان
منشکلک
تیم اول سری آ شکلک
دورتموند شکلک
منچستر رده هشتمیشکلک
ویدالشکلک
گوندوگان شکلک
اندرسون برای بازگشت
هاشم بیک زاده و محمد نوری در قبال پیشنهاد منچستر شکلک
مویزشکلک
هواداراشکلک
فرگوسنشکلک
جمع کن خودتو و اهداف طولانی مدتت رو
کدوم خری میاد تیمی که هشتم شده
حتی رونی و ویدیچ هم میرند
رابین شاید بمونه شاید
ترکیب فصل بعد منچستر
ده خیا
بوتنر اسمالینگ ایوانز والنسیا
اشلی یانگ کلورلی اندرسون
کاگاوا
ولبک
یه بازیکن بنجل که جای رونی میخریم مثلا ووچینیچ
خوبه به شعور هوادار هم احترام بذاری آقای مویزشکلک
پاسخ : پینوشت: تقریبا مطمئنم همونجور که روبین به آرسنال پشت کرد خیلی راحت به ماهم پشت میکنه! یاد قصۀ کلانتر و سلسلۀ زندیه می افتم شکلک

این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1392/10/29 و 23:56 دقیقه ارسال شده است

من قول میدم که از این بازی به بعد وضعیت عوض میشه.
Keep Calm And Trust In 275 شکلک
پاسخ : فردا شب که باید ببریم اصلا راه نداره شکلک
حتی شده 3-2 ببریم و حذف شیم فردا شب باید.... باید... باید برندۀ بازی باشیم شکلک
وگرنه خودم اینجا کمپین ضد مویز راه می ندازم شکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1392/10/29 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

نه هر سه تاشون دست راستش نشستن،اونا همشون فک کنم پسرای خود آبراموویچن!
در مورد وودوارد باهات موافقم ولی خود مربی هم خیلی نقش داره،منظورم اینه که بعضی چیزا رو بعضی موقه ها باید علنی گفت،این طوری حساب کار دست بقیه بازیکنا هم میاد.نمونه همین اولین سؤال اسکای! :|
پاسخ : حمید هم تأیید کرد پسر بکام نیست شکلک
خوب درسته کاملا در واقع محافظه کاری مویز رو قبول دارم چیزی که فرگوسن هم داشت تقریبا در مورد گلیزرها...مویز خودش در هفتۀ اولش در اولدترافورد تأکید کرد این خریداتونه که آیندۀ شغلی شما رو تضمین می کنه و گلیزرها هم قطعا نباید مشکلی بابت خرج کردن چند میلیون پوند و جلوگیری از افت قیمت سهام داشته باشن.. این وودوارد هم شوخی ای هست که بچه ها می کنن خوب و ما هم ادامه ش می دیم شکلک
فقط امیدوارم زودتر از پس تمدید ستاره ها بر بیاد که بیشتر از 60 یا 70 درصد تیم نهایت 2 سال با باشگاه قرارداد دارن...

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1392/10/29 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

خوب اهداف بلند مدت سهمیه لیگ قهرمانان میخواد
به نظرت ما نریم لیگ قهرمانان ویدال پوگبا و .... میان تیم ما ؟؟؟؟ دیگه فرگوسنی هم نیست که طرف بخاطرش بیاد مگر اینکه 2 برابر ارزش بهش پول بدی که بیاد :|
مصاحبه هاش بیشتر از بازی تیم رو مخه این از تاکتیک بازی که مات مورینیو شد اینم از حرفاش :|
این 2 قلو های داسیلوا از نظر منفوریت دارن به سطح برادارن نویل برام میرسن
بزرگ نمیشن این 2 تا تو بازی های بزرگ که نگو :|
پاسخ : برادران نویل رو خیلی دوست داشتم شکلک
مورینیو کلا مارمولکه.... من می دونستم تمجیدش از عدنان برای مغرور کردن عدنانه وگرنه بی خودی به حریفش روحیه نمی ده... البته عدنان خیلی روش تأثیر نداشت ولی خیلی هم درخشان نبود...
مویز درست میشه زمان می بره جا بیفته....

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/10/29 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

فک کنم حقوق یه هفته ش بشه 8000 پوند!
کلا قبلا هم نظراتش همینطوری بود آخه.
قطعا جلوی چلسی و سیتی و آرسنال گرفته نشه لیگ برتر رو نابود میکنن و اثری از انگلیسی ها تو این لیگ باقی نمیمونه.
چلسی تیمش یک دسته اما قوی نیست انصافا به اون صورت ، مثلا سیتی خیلی قویتره ، چلسی با این همه خرجی که کرده این جایگاه و عملکرد براش خوب نیست.
در مورد رامیرز هم موافقم ، زوجش با لوییز عالیه ، با این حال ما امروز جلوشون کم نیاوردیم با این ترکیب داغونمون.
پاسخ : لوییز رو دوزار قبول ندارم فقط خرشوتی و وحشی بازی شکلک
آره خوب مویز حیف من کنفرانساش تو اورتون یادم نمی آد ولی تو یونایتد خیلی محافظه کارانه حرف زده...
سیتی خریدهای این فصلش برعکس خریدهای فصل قبلشون فوق العاده بودن... شکلک

این نظر توسط Matin در تاریخ 1392/10/29 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

مویس همیشه میگه پیرفت میکنم و از این وضع در میام . ما که از خدامونه . ببینیمو تعریف کنیم . ولی خدا کنه عین ناکامیای فرگوسن به شیش سال نرسه . ولی راه مویس خیلی درازهشکلک
پاسخ : خوب مویز بتونه فینال لیگ کاپ بره و لیگ قهرمانان هم برسه یک جهارم حتی با کمی شانس بتونه برسه نیمه نهایی لیگ قهرمانان میشه گفت ناکام نبوده این فصل خیلی هم.... امیدوارم فقط در پشت صحنه مشغول کار کردن باشه.... و امیدوارم گلیزرها ارزش سود سهام باشگاه براشون خیلی مهم نباشه...

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/10/29 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

منظورم از تیم های خیلی بهتر یونایتد ، سایر تیم ها نیست ، تیم های سال های گذشته ی یونایتد که وضعشون خوب بود رو میگم.
الان جمله م رو خوندم دیدم کژتابی داره شاید برداشت نادرست بشه ازش.
پاسخ : نه خوب کلا دژیه استمفورد برای خودش با این دفاع و هافبک چلسی و دروازه بانشون... حرفت درسته داش پویا


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 547
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,135
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,165
  • بازدید ماه : 41,143
  • بازدید سال : 212,337
  • بازدید کلی : 3,837,502
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30