loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 754 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (9)

خوان ماتا | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با...)

(ماتا می خواست بازیهای بیشتری را پیروز شوند...) "من بازیهای زیادی انجام دادم، شش گل زدم و 5 پاس گل دادم. ولی می خواستم که بازیهای بیشتری رو برنده باشیم."

(هواداران لایق بهترینها...) "حتی در بدترین مواقع نیز هوادارا با ما بودن. اونا لایق بهترینها هستن و بهترین هم وقتی به اونها هدیه می شه که ما براشون جام ببریم." منبع


رایان گیگز در مورد سرمربی آینده

"ما همه منتظریم ببینیم چه اتفاقایی در مورد موضوع سرمربی رخ میده. مطمئنم که خبرهایی ظرف هفتۀ آتی یا همین حدود منتشر خواهد شد." منبع


رایان گیگز | سرمربی موقت منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC)

(گیگز از لذتش می گوید...) "تجربه ای بود با فراز و فرودهای خودش. ازش لذت بردم و نمی خواستم نیمۀ دوم تموم بشه. هوادارا عالی بودن، همینطور بازیکنا، و من کاملا لذت بردم."

(گیگز هفتۀ بعد در مورد آینده ش تصمیم خواهد گرفت...) "من ظرف هفتۀ بعد تصمیم خواهم گرفت (که چه خواهم کرد). موقعیت سرمربیگری تیم هفتۀ بعد تکلیفش روشن می شه و من باید فکر کنم که چه کار خواهم کرد." منبع


رایان گیگز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(لذت گیگز...) "قطعا که فصلی ناامید کننده سپری شد ولی من از این نیمۀ دوم (این بازی) لذت بردم. بازیکنا و هوادارا عالی بودن و من نمی خواستم بازی تموم بشه. ساتمپتون شاید نیمۀ اول تیم بهتر بازی بود، ولی با جلوتر رفتن بازی، یک تیم بود که بر بازی سوار شده بود و احتمال پیروزیش می رفت. من امروز از بازیکنان واقعا احساس غرور می کنم."

(یونایتد باز خواهد گشت...) "هوادارا کل فصل از ما حمایت کردن و امروز هم دوباره این حمایت رو نشون دادن. اونا هیچ وقت دست برنداشتن (از تشویق). دوست دارم که از جانب بازیکنا و کادر فنی ازشون تشکر کنم. اونا این فصل واقعا عالی بودن. مشخصه که اونا برای بردن این همه جام در طی سالها خوش اقبال بودن، ولی امسال سال ما نبود. همونجور که قبلا هم گفتم ما بهتر و نیرومندتر باز خواهیم گشت."

(گل ساتمپتون خطا بود...) "به نظرم لامبرت با آرنجش به نمانیا ضربه زد. نمیدونم که عمدی بود یا نه، ولی من در نظرم قطعا خطا بود. من از اون صحنه ناراحتم، ولی باز هم باید (بعد اینخطاها) دفاع کنید. فکر می کنم که اگر هر جای دیگۀ زمین این اتفاق می افتاد به خاطر مصدومیت سر بازی متوقف میشد، ولی به هر حال ممنون از بازیکنا که گلزنی کردن و به بازی برگشتن."

(تمجید از ضربۀ آزاد ماتا...) "کیفیت ضربه آزاد خوان خارق العاده ست که البته مسئلۀ جدیدی هم نیست. او این ضربات رو تمرین می کنه. او این ضربه رو دیروز بعد تمرین مرور می کرد، لذا گلش تصادفی نیست. بلکه فقط ثمرۀ تلاش سختش و تمریناتشه." منبع


mata-de-geaتوئیت داوید دخیا و پیامش به هواداران:

 

فصل بعد شما رو خواهیم دید. قول می دیم که لحظات شاد بیشتری رو به شما هدیه بدیم. مرسی که همیشه حضور داشتید! منبع


خوان ماتا | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(ماتا ناراضی از نتایج این فصل....)
"امروز گل مهمی زدم ولی این گل برای اون چیزی که من می خواستم، یعنی پیروزی کافی نبود. از نظر شخصی من کاملا خوشحال هستم. چون بازیهای زیادی انجام دادم، شش گل زدم و 5 پاس گل هم دادم، لذا از عملکردم خوشحالم. ولی مشخصه که من می خواستم بازیهای بیشتری رو پیروز بشیم، ما بازیهایی رو باختیم که توشون خیلی خوب نبودیم، لذا من از این بابت خوشحال نیستم."

(ماتا مصمم برای پیروزی در فصل بعد....) "من فصل بعد تلاش خوام کرد گلهای بیشتری بزنم، پاس گلهای بیشتری بدم و حداکثر تلاشم رو برای باشگاه بکنم. من به مسیر ادامه می دم و برای جامهای قهرمانی خواهم جنگید. من از این شش ماه خوشحالم، ولی چشم به فصل بعد دارم تا فصلی کامل رو در یونایتد داشته باشم و ببینم که چه عملکردی می تونم داشته باشم و چطور می تونیم نیرومندتر برگردیم."

(کمتر از 3000 هوادار یونایتد امروز در ورزشگاه بودند ولی صدای زیادی داشتند و ماتا مصمم است پاسخ این تعصب را با پیروزی در فصل بعد بدهد...) "من کاملا تحت تأثیر هوادارا قرار گرفتم، حتی در بدترین شرایط هم اونا همراهمون بودن لذا حس می کنم که اونا شایستۀ بهترین هستند. و بهترین هم اینه که برگردیم به اوج و براشون جام ببریم، لذا سال بعد تلاش می کنیم که همین کار رو بکنیم." منبع


تمجید ها از ویدیچ پس از سیصدمین و آخرین بازیش برای یونایتد:

(خوان ماتا....) "من خیلی خوش اقبال بودم که تونستم چند ماه اخیر با او بازی کنم. از بودن با او در رختکن احساس غرور می کنم، او کاپیتان ما بود لذا براش بهترین ها رو آرزو دارم و امیدوارم که سالهای زیادی رو به بازی مشغول باشه."

(درن فلچر....) "رکورد نمانیا و دستاوردهاش در اینجا رو نمی شه با هیچ کسی مقایسه کرد. شما عکس العمل هوادارا رو دیدید و من مطئنم که او همیشه اینجا در یادها خواهد ماند." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/02/23 و 2:02 دقیقه ارسال شده است

خبر :ریو فردیناند جداییش از یونایتد در تابستان رو تایید کرد شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mohsen a در تاریخ 1393/02/22 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

راستی پله هم واسه اش پیغام داده

این نظر توسط mohsen a در تاریخ 1393/02/22 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

آقا من از این به بعد واسه اینکه با اون آقا محسن عزیز قرو قاتی نشیم با اسم به صورت انگلیسی حضور به هم میرسونم
بچه ها ،هر کس فیلم تقدیر از گیگز که چند شب پیش بود رو ندیده توصیه می کنم که به سایت باشگاه بره و نگاهش کنه پیغام های قشنگی رو واسه گیگزی افراد جالبی از جمله فرگی ، بکس ، پلاتینی ،کانتونا ،اسکلز و ... فرستادند(mutv)
شکلک
پاسخ : کدوم آقا محسن شکلک
محسن قهرمانی؟ شکلک
محسن که همیشه چمپیونز داره آخر اسمش شکلک شکلک

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1393/02/22 و 13:23 دقیقه ارسال شده است

دست تك تك بچه هاي زحمت كش سايت درد نكنه.اميدوارم خبراي خوبي رو تابستون پوشش بديدشکلک
خريد مانگالا و كارواليو خيلي خوشحالم ميكنه.ديگه بقيه خريدها واسم مهم نيست كيا باشن
پاسخ : سرت درد نکنه آقا سعید.انشاا... خبر خوب زیاد باشه! شکلک
البته من که امسال خیلی فعال بودم!ببینم تابستون چی میشه! شکلک
پاسخ : مرسی داش سعیدشکلک خبر خرید رویس با منشکلک
پاسخ : دست شما هم متقابلا همینجور سرت سلامت سعید جان شکلک شکلک

این نظر توسط masi در تاریخ 1393/02/22 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

بالاخره تموم شد
جا داره از همه ی نویسنده های این سایت و همه سایت های منچستری تشکر کنیم که تو این فصل وحشتناک به خوبی کارشون رو انجام دادندشکلک
البته باید بگم که از الان به بعد کارتون سخت تر میشه برای اینکه فصل مذخرف و استرس زای نقل و انتقالات رو پیش رو داریم شکلکشکلک
امیدوارم که 1_گیگزی همچنان تو کادر بمونه 2_بازیکنای خوبی بگیریم 3_از آکادمی به بهترین شکل استفاده کنیم تا بتونیم فصل دیگه به همه بفهمونیم که کی قهرمانه شکلکشکلک شکلکشکلک شکلکشکلک
پاسخ : دست گلت درد نکنه داش مسعود شکلک شکلک
واقعا منم به نوبۀ خودم از همه یونایتدی ها تشکر می کنم... مخصوصا نویسندهای دیگۀ این بلاگ داش حمید و زینب خانم که پیش بینی و والپیپرها و بنر بازی بعدی رو بدون ذره ای تأخیر آماده می کردن...پیش بازیهای جامع و کامل حسین....
بابک که تقریبا همیشه ترکیب بازی رو پوشش داد و پویا و محمدرضای عزیز بابت اخبار تیم... و البته در برهه هایی هم قاسم علی گل شکلک

این نظر توسط محسن در تاریخ 1393/02/22 و 1:20 دقیقه ارسال شده است

اینم تقدیم به گروه نویسندگان و کل بچه هایی که در طول فصل زحمت کشیدند به خصوص شهاب عزیز ...

زندگی باید کرد !
گاه با یک گل سرخ، گاه با یک دل تنگ
گاه باید رویید، در پس این باران
گاه باید خندید، بر غمی بی پایان
لحظه هایت بیغم، شاد باشی هردم
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : به خصوص اینا نداریم شکلک
این گلا تقدیم به همه یونایتدی های گل من جمله هوادارا و اول از همه خودت که همیشه پرچم سرخ یونایتد رو نوک قلۀ فوتبال و بحثای فوتبالی نگه داشتین شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/02/22 و 0:43 دقیقه ارسال شده است

سلامشکلک
ماتاشکلک عجب گلی زد،مرسی
به بهشکلک دخیا هم که وعده دادهشکلک
ویدیچ عزیز،هیچوقت فراموشت نمیکنیم،تو شادیهای زیادی بهمون بخشیدی...واسه تمام زحماتت متشکریمشکلک خدا نگهدارت باشه...
----------------------
داداش شهاب گلشکلک ممنونیم ازت بابت زحمت های بی دریغت،خسته نباشی...شکلک

این نظر توسط محسن در تاریخ 1393/02/21 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

برای رقبای خوشحال

گرگها خوب بدانند در این ایل غریب
گر پدر مرد تفـنگ پـدری هست هنـوز
گرچه مردان قبیـله همگی کشته شدند
توی گهواره ی چوبی پسری هست هنـوز
آب اگرنیست نترسید که درغافله مان
دل دریـایی و چشمـان تری هست هنوز

تنها دست آورد این فصل شاید فقط حضور حمایت مند هوادارا توی همه بازی هاو قهرمان نشدن لیورپولی ها بود

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/02/21 و 22:44 دقیقه ارسال شده است

ممنون منچستريونايتد كه باهات زندگي ميكنيم و اينم مديون سبك بازي هستيم كه سرالكس به تيم تزريق كرده پس ممنون سرالكس...
انشاا...يه تيم قدرتمندي بسازيم و در كنار اون به آكادمي هم توجه كنيم و بقول سرالكس سرمربي بايد بدونه بازيكنش كي سنش ميره بالا و كي بايد جانشينش بشه...
به اميد فصلي رويايي مثل همه ي فصلهايي كه هواداران يونايتد بهش عادت دارن...
ما به اين يونايتد عادت نداشتيم كه بنظرم خوب شد چون هواداران يونايتد خيلي مغرورن بايد بدونن همچين روزايي هم هستشکلک
ممنون داش شهاب و بقيه نويسندگان عزيز
we are unitedتا ابد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 922
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 922
  • بازدید ماه : 42,397
  • بازدید سال : 213,591
  • بازدید کلی : 3,838,756
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30