loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 609 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (7)

-

زمان صرف شده در آماده سازی پست 105 دقیقه

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

دانلود والپیپرهای تقویم یونایتدی

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

1
-وین رونی در اندیشۀ تحت تأثیر قرار دادن فان خال:
  • ما هر روز در تمرینات باید نشون بدیم که چه کیفیتهای متفاوتی رو می تونیم ارائه بدیم.
  • هدف همه تحت تأثیر قراردادن فان خال است.
  • ما یک سرمربی جدید با ایده های نو داریم و باید خواسته های وی شنیده و در زمین اجرا شوند.
 
2
juan mata-خوان ماتا در گفتگو با MUTV اشاره کرده که با سرمربی جدید و بازیکنان جدید دورانی جدید در باشگاه آغاز خواهد شد. ماتا از رضایتش در مورد شیوۀ فان خال گفته است.  
3
-ویدئوی گل زیبای برباتف در پیروزی 1-0 موناکو برابر اتلتیو جونیور  
4
http://espndeportes-assets.espn.go.com/2003/photos2008/0520/a_tostao_332x170.jpg-توستائو، اسطورۀ برزیل و قهرمان جام جهانی 1970، حرفهای بسیار جالبی در مورد اندرسون و ویژگیهای لیگ برتر زده است. توستائو معتقد است اندرسون اگر مسیر درست پیشرفت را انتخاب می کرد، می توانست به خوبی نیمار باشد:

"وقتی که برزیلیها به لیگ برتر نقل مکان می کنن، به نظرم منضبطتر می شن. اهمیت بازی منسجم گروهی رو درک می کنن و بخش تاکتیکی بازی رو باهاش آشنا می شن. ولی مسئله اینه که ضمن این یادگیری، تکنیکشون رو از دست ندن. اگر در این امر شکست بخورن تقصیر خودشونه. اندرسون یک مثال کلاسیک از این دست هستش. اگر جوونیهای وی رو به یاد بیارید، خیلی شبیه به نیمار بود، ولی بعد بازی در لیگ برتر پیش بینی پذیر شد. ولی فقط خودشه که باید شماتت بشه، نه لیگ برتر. کریستیانو رونالدو گرچه برزیلی نیست ولی مثالی از یک بازیکن هست که در انگلیس هم از جنبۀ تاکتیکی رشد کرد و هم تکنیک خودش رو توسعه داد. اندرسون با استعداد بود ولی تکنیک و فن عالی نداشت، توان وفق دادن استعدادش در بازیهای بزرگ رو نداشت."

 
Lindegaard excited by goalkeeping coach Hoek Manchester United - Official Site 13:16
5
-آندرس لیندگارد ضمن اینکه اشاره کرد از کار با کریس وودز، مربی دروازه بانهای کادر دیوید مویز لذت برده است، گفت با شنیده ها از فرنس هوک، برای کار با این مربی هیجان زده است. لیندگارد همچنین به تعطیلات بلند مدت 8 هفته ای تابستانی خود اشاره کرده و اینکه هفتۀ آخر برای بازگشت روزشماری می کرده است.  
6
-روی مک ایلروی که با قهرمانی در Royal Liverpool، سومین گلف بازی شد که سه جام معتبر را در 25 سالگی کسب کرده است، به دلیل اینکه طرفدار یونایتد است در مراسم اهدای جوایز توسط جمعیت مرسیساید هو می شد.  
7
-ریو فردیناند در گفتگو با BT Sport اشاره کرده مأموریت فان خال این است که یونایتد را از شوکهای شکستهای فصل قبل زیر نظر مویز خارج کند و برای موفقیت، ابتدا ذهنیت پیروزی طلبی را به تیم باز گرداند و تیم دوباره اعتماد به نفس خود را پیدا کند.  
8
-دوایت یورک : منچستر یونایتد برای رقابت قهرمانی کیفیت لازم را دارد. (تیتر)  
9
http://8pic.ir/images/t9xwqwvqaqv2cfl8f9sa.jpg-فان خال و استفاده از توپهای سنگین پزشکی در تمرینات. گویا این توپها برای افزایش قوای جسمانی بازیکنان به کار می روند.  
Woodward working hard on transfers Manchester United - Official Site 23:42 Sun, 20 Jul 2014
Woodward honoured to be in charge of Reds Manchester United - Official Site 23:42 Sun, 20 Jul 2014
10

-وودوارد از هدفش برای تلاش سخت در نقل و انتقالات می گوید. از پایگاه بخوانید. (البته کمی ایرادات جزئی هست مثلا وودوارد گفته بازیکنای لیورپول تعدادشون کم بوده نگفته کم نام و نشان و ... دلیلش رو هم ذکر کرده چون امسال بازیهای کمتری داریم تیم فشرده هم کفایت می کنه کاری که پارسال لیورپول کرد)

http://www.manutd.com/sitecore/shell/~/media/8FFE4D755A1E4B65B7639736258039DD.ashx?w=480&h=270&rgn=0,0,1280,720وودوارد همچنین در ادامۀ صحبتها اشاره کرده که از سمتش در یونایتد احساس غرور دارد:

"بودن در این سمت افتخاری عظیمه. اینجا نه فقط بزرگترین باشگاه فوتبال بلکه بزرگترین باشگاه ورزشی جهانه، لذا به معنای واقعی این بزرگترین شغل ممکنه و من عاشقش هستم. هر روزش متفاوته، که این خصیصۀ خارق العاده ی این شغله. اصلا نمی تونید استراحت کنید - تماما انرژی بر هست ولی من عاشقشم. اعتیاد آوره."

"نمی شه بگم که این فشار نیست - انتظار این می رفت. فشار از چندین جهت وجود داره ولی من باهاش کنار می آم. من شخصیت جنگنده ای دارم و فشار با این جنگندگی من و تمرکز روی پیروزیمون کنار زده می شه."

(هنوز کار برای انجام هست...) "هنوز جای رشد وجود داره و کار زیادی برای انجام دادن هست. ریچارد آرنولد (مدیر مدیریت گروهی) با افراد تیمش کاری خارق العاده رو صورت داده و بخش تجاری رو توسعه داده، که خیلی حایز اهمیته چون ما الآن قدرت مالی داریم و این بهمون اجازه می ده که کارهایی رو در بازار انتقالات صورت بدیم، کاری که خیلی از باشگاههای دیگه نمی تونن صورت بدن. اگر لوییز در آگوست برگرده بگه «خوب در واقع من نظرم در مورد بازیکن X عوض شد یا من فلان بازیکن Y رو میخوام»، ما قوۀ مالی برای پاسخ دادن به این نیازش رو داریم."

(در مورد انگیزه ش برای جلو بردن یونایتد...) "برای پیروزی. این هدف ماست. من می خوام ببریم. من می خوام که روند رفتن بهترین بازیکنا به اسپانیا متوقف بشه، من می خوام که جایگاه ما بهترین تیم جهان باشه. ما هر کاری بتونیم برای این هدف می کنیم."

"به عنوان فردی که کنترل امور باشگاه دستشه من می تونم تضمین بدم که امور رو در شرایطی بهتر از اونچه خودم تحویل گرفتم تحویل نفر بعدی می دم، و اگر به شرایطی که تحویل گرفتمش نگاه کنید شرایط گیج کننده ای بود."

"ما می خوایم که فصل گذشته دیگه تکرار نشه. دیگه گذشته و اکنون کادری که با من کار می کنن در اطراف باشگاه چشم به آینده و حرکت رو به جلو دارن، لذا کارهای زیادی رو آینده طلب میکنه."

 
Bray 1 Utd Reserves 0 Manchester United - Official Site 20:02 Sun, 20 Jul 2014
11
-شکست 1-0 ذخیره های یونایتد. از کارینگتون بخوانید.  
Au revoir Pat, a true Red Manchester Evening News 17:04
12
-قلم استوارت متیسن در تجمید از پاتریس اورا در MEN  
Two friendlies for Reds youngsters Manchester United - Official Site 16:27
13
-هم زیر 18 سال یونایتد و هم تیم ذخیره ها فردا شب بازیهایی دوستانه در انگلیس خواهند داشت.  
14
The front cover of Alex Ferguson: My Autobiography-سایت رسمی باشگاه یونایتد اعلام کرد ورژن ویرایش شدۀ جدیدی از بیوگرافی فرگوسن در 23 اوکتوبر منتشر خواهد شد. انتظار می رود فرگوسن نظرش در مورد دوران مویز در یونایتد را نیز بازگو کند. هرچند اشاره ای دقیق نشده، ولی در مورد محتوای این کتاب جدید عنوان شده که :

"بازتابی از وقایع منچستر یونیایتد از زمان بازنشستگی فرگوسن به این سمت در این کتاب ارائه می شود. همچنین درسهای فرگوسن در مدرسۀ بیزنس هاروارد، یک شب در اسکار، سفر با قایق به دور جزایر هیبرید اسکاتلند"

 

-

 
1
-به دنبال ادامۀ جنگ بین نیروهای اوکراین و شورشیها، 5 بازیکن تیم شاختار دونتسک اوکراین بعد تور پیش فصل در فرانسه از بازگشت به کشور اوکراین سر باز زدند تا شایعۀ پیوستن آنها به تیمهای خارج اوکراین قوت بگیرد. برنارد برزیلی نیز هنوز بعد جام جهانی باز نگشته است. بازیکنانی چون داگلاس کاستا و برنارد در گذشته به یونایتد و آرسنال لینک شده بودند. البته تیم اوکراینی بازیکنان مذکور را به جریمه تهدید کرده است.  
2
-اینساید فوتبال به نقل از اسپورت اسپانیا - بعد جذب گینتر توسط دورتموند، اکنون دورتموند از پیشنهاد یونایتد راضی است و سر انتقال 16 میلیون پوندی متس هوملز به یونایتد توافق شده است.  
3
Wolfsburg: Rodriguez will not join Manchester United-آلوفس، مدیر ورزشی ولفسبورگ آلمان در پاسخ به سؤالی در مورد ملاقات یونایتد با ویتمان، ایجنت ریکاردو رودریگز، مدافع چپ سوئیسی گفت: "پاسخ کوتاه است. ریکاردو هیچ جا نخواهد رفت."  
4
-استار به نقل از Italia Sport - کاوانی که این روزها شایعاتش کلا هم خورده و قاطی شده، گویا به ایجنتش گفته یک باشگاه لیگ برتری براش پیدا کنن. اشاره شده سه شنبه مذاکرات را با نمایندگانش انجام خواهد داد(؟). خبر معاوضۀ رونی و کاوانی هم که خیلی قدیمی هست.  
5
sneijder Van Gaal asks Dutch midfielder to join Manchester United, player interested -soccerlens به نقل از اسپورت اسپانیا - فان خال از وسلی اسنایدر در خواست کرده است که به اولدترافورد بیاید و خود اسنایدر نیز از این امر خوشحال است.  
6
-تاکسپورت - روزنامه نگار برجسته، جیمی جکسون در برنامۀ صبحانۀ ورزشی آلن برزیل، در مورد علاقۀ متقابل هوملز و یونایتد گفته است:

"مشکل بزرگ فقدان فوتبال اروپاییه. متس هوملز، اونا عاشقشن. و جوری که من فهمیدم، هوملز هم دوست داره به منچستر یونایتد بره اگر پیشنهاد معقول ارائه بشه و دورتموند هم بگه «بله، خوب، تو می تونی بری». ولی آیا این کار رو خواهند کرد؟"

 
7
-به گزارش BBC Sport کاردیف به دنبال جذب مایکل کین بعد بازگشت از تور پیش فصل یونایتد است. (به قرضی بودن یا نبودن اشاره ای نشده). فقط اشاره شده که سولسشر کین را به عنوان جانشین کولکر می خواهد، مدافعی که جداییش از کاردیف قطعی به نظر می رسد.  
8
-برایان رابسون در گفتگو با ITV گفته که به شدت تحت تأثیر نمایش مارتینس ایندی در جام جهانی قرار گرفته به ویژه در بازی برابر آرژانتین و یونایتد به کسی مانند وی نیاز دارد! (مترجم: به نظر من شخصا که ایندی جلو کاستاریکا و آرژانتین افتضاح بود و شانس آورد چندتا خطا و پنالتیش گرفته نشد و حتی بعد کارت زرد گرفتنش هر دو بازی فان خال از ترس اخراج سریع تعویضش کرد!)  
9
-جدیدترین حرفهای نقل شده از ببه در روزنامۀ او ژوگو از پرتغال:

"اعتراف می کنم که استرس دارم. چون می خوام هرچی سریعتر کارم رو با تیم جدیدم شروع کنم. نمی دونم باشگاههای دیگه ای هم علاقه دارن یا نه. فکر می کنم فقط بنفیکا باشه. فعلا من به تمرین با تیم B منچستر یونایتد ادامه می دم."

 
10
-خبری از علاقۀ یونایتد و دیگر باشگاهها به ریس آکسفورد، جوان 15 سالۀ وست هام و علاقۀ وست هام به حفظ وی.  
11
daleyblind-twitter-Metro_Sport-گاتزیتا دلو اسپورت - یونایتد پیشنهادی 17.4 میلیون پوندی برای جذب دالی بلیند خواهد داد. (تیتر)  
12
-گل - یونایتد آماده ست تا این هفته پیشنهادی 54 میلیون یورویی برای ویدال ارائه دهد.  
13
-کریستوف کرامر هم به یونایتد لینک شده، البته اشاره کرده در حال سبک سنگین کردن پیشنهاد ناپولی است.  

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/04/30 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

جرارد هم رفت از دستش راحت شدیم...
یکی مثله کاپیتان جرارد موجبات حذف و قهرمان نشدن تیمشو فراهم میکنه و خداحافظی میکنه ...یکی هم مثله فیلیپ لام هر چی افتخاره رو به عنوان کاپیتان کسب میکنه و با عزت کناره گیری میکنه.. شکلک
خداییش بازیکن خیلی خوبی بود اما در حد تیم ملی انگلیس نبودشکلک شکلک
پاسخ : ممنون بابت خبرشکلک (البته در زمینه ملی من باهاش مشکل نداشتم)اما...آخرم نتونست رکورد بکهامو بزنهشکلک
پاسخ : به نظر من که بهترین بازیکن دو تورنومنت اخیر انگلیس بود انصافی از حق نگذریم شکلک
از رونی که فرسنگها با غیرتتر و بهتر بازی کرد برا انگلیس... بگذریم حالا شکلک
به قول بچه ها مهم اینه دیگه رونی شد کاپیتان انگلیس شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/04/30 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

دقیقا داداش شهاب ...خیلی لش بودشکلک شکلک تا میخواست یه پاس بده نصفه عمر میشدیم اما انصافا پاسای بیرون پاش معرکه بودن اما در کل من زیاد باهاش حال نمیکردم... شکلک
پاسخ : خوب بود دیدش هم خیلی خوب بود انصافی آدم باهوشی بود...
ولی همه ش می خواست همه به خودش پاس بدن کپی زلاتانه به قول خودت شکلک
تا یکی خراب میکرد بهش پاس نمی داد کلی سرش غر میزد

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/04/30 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

سلام...عصر به خیر///
بلکم هر چه زودتر خریدای مورد نظرمون رو انجام بدیم....
خدایی بازیکنایی مثله یانگ و به به و اندرسون و کلورلی که ارزیابی لازم ندارن باید دکشون کنن برن.. شاید میخواد چیچا و نانی و کاگاوا رو مورد ارزیابی قرار بده شکلک
رونی و کاوانی هم خیلی قضیش مسخره شده....
ادی هم که قول داده خرید میکنیم اما شاید منظورش از این جوونا باشن برای آکادمی پارسالم همینا رو گفت آخه... شکلک
همه ی عالم و آدم فهمیدن منچستر ویدالو میخواد و الآن یک ماهه علنی شده قضیه {مگه اینکه خلافش ثابت بشه} پس بهتره بخریمش و گرنه هزارتا حرف در موردمون درمیارن...
رودریگز هم که رئالی شد و قطعا دیماریا میره پس باید حتما یه پیشنهاد خوب بدیم...البته من در مورد دیماریا دو دلم چون اگه بیاد قطعا عدنان از پارسال هم کمتر بازی میکنه مگر اینکه ... ؟؟
بلایند خیلی خوبه...
قبلنا برباتوف یه گل همینجوری برامون زده بود اگه اشتباه نکنم به فولام بود دقیق یادم نیست اما دوتا آکروباتیک خفن هم به لیورپول هم زده بود کلا این گلا خوراکشه...زلاتان و بربا از این نظر تو دنیا تکن...البته رونی هر 5 سال یکبار یه گل خفن میزنه که بربا و زلاتان باید براش فرش قرمز پهن کنن...شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام عصر بخیر زانیار جان
خیلی هم ریسکه بخوایم منتظر باشیم فان خال ارزیابی کنه بعد خرید کنیم دیگه کسی تو بازار نمیمونه برای خرید.
داستان ویدال و دی ماریا تا اینجا کشدار ترین داستانهای انتقالات یونایتد بودن و هنوز هم ادامه داره داستانشون.
برباتف از نظر تکنیک و فن بازی واقعا هیچ چیز کم نداره... یکم بی اعصاب بود و کار تیمیش ضعیف بود به نظر من. و یکم هم لش بود شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/04/30 و 18:17 دقیقه ارسال شده است

خوشحالم که این حرفارو (از زبون رونی) میشنوم...
توستائو، کلآ خواسته بگه اندی آبروشونو برد دیگهشکلک(اما حرفاش جالب بودن)
دیگه کار از عصبی شدن گذشته،باید با چشم ترحم به لیورپولیها نگاه کرد...
من همش این حرکات و توپارو تو عکسا میدیدم،میگفتم این چه کاریهشکلکنگو توپها سنگین بودن...:|
حرفای وودوارد چه امیدوارکننده ست،البته که انتظارش میرفت،این تابستون به دلیل اینکه لیگ قهرمانان نیستیم،فقط باید پول خرج کنیم...حالااااااا... ببینیمو تعریف کنیم...
کاوانی نه...اگر همینجوری میاد بیاد،اما اینکه بجای فلان بازیکنمون باشه،نه...چیکار کنم دیگه،جهنمو ضرر...شکلک
ممنون داش شهابشکلک
پاسخ : دلم به حالشون می سوزه چه حسابی باز کرده بودن رو اندرسون چند سال پیش شکلک
وودوراد فعلا دوران خوشیشه دو تا خرید کرده داره حسابی قمپز در می کنه.
خواهش می کنم داش حمید شکلک

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/04/30 و 17:46 دقیقه ارسال شده است

ای‌وای ای‌وای اسنایدر نه
خب آدم میره باغ وحش از ادا درآوردن میمون ناراحت میشه نه خب مرسیسایدیا هم همین جورن با پوزش از وین رونی عزیز(خطاب به وین:تو از اونا جدایی)
پاسخ : این خبر اسنایدر یهو از کجا ظاهر شد من موندم شکلک

این نظر توسط امیر بهادر در تاریخ 1393/04/30 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

یووه میخاد بفروشه
واضحه.فقط میخاد تا اونجا که میشه پول بیشتری بگیره
خیالم از بابت اومدن ویدال راحته
فقط میمونه 1مدافع 6دنگ
پاسخ : اگر هم یهو خبر تمدید ویدال با یووه اومد تعجب نکن شکلک
یا حتی دو مدافع..


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 1,020
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,203
  • بازدید ماه : 38,181
  • بازدید سال : 209,375
  • بازدید کلی : 3,834,540
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30