loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 753 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (18)

چکیدۀ نشست خبری ون هال از ستون امروز یونایتد سایت باشگاه:

 

از ون هال خواسته شد که شغلش در یونایتد را با شغلهای سابقش مقایسه کند و وی پاسخ داد: "من هیچگاه شغلهایی که داشته ام را مقایسه نخواهم کرد. نمی توانید شرایط را با بایرن یا بارسلونا مقایسه کنید - کلا جو و فرهنگی متفاوت در هر جا حاکم است، به عنوان یک سرمربی وظیفۀ شما این است که با فرهنگ هر کشور وفق پیدا کنید."

 

خبرنگاران این پرسش را مطرح کردند که آیا شغلش در یونایتد از آنچه فکر می کرد سختتر بوده است، و ون هال پاسخ می دهد: "من مقالات شما را خوانده ام - در ایالات متحده من را در حد پادشاه بالابرده بودید. ولی الآن... ولی من همان لویی فن خال هستم با همان فلسفه و من اطمینان دارم که در اینجا موفق خواهم بود. بارها گفته ام که به زمان نیاز است. بازیکنان به فلسفه ی دیگری عادت داشته اند و تغییر این زمان خواهد برد."

 

مارکوس روخو همچنان منتظر مجوز کار است و فان خال می گوید: "من نمی توانم قانون آرژانتین را تغییر دهم! درست است که سرمربی بزرگترین تیم جهان هستم ولی نمی توانم قانون را تغییر دهم. این کار نیز به زمان نیاز خواهد داشت."

 

در مورد انتصاب وین رونی به کاپیتانی تیم ملی انگلیس: "البته که او با این مسؤولیت تطبیق پیدا خواهد کرد. اگر غیر این بود من وی را کاپیتان یونایتد نمی کردم."

 

در مورد آزمون روز شنبه برابر برنلی: "ورزشگاه بزرگی نیست ولی فکر می کنم که جو خارق العاده ای خواهد داشت. تیمشان با اشتیاقی وافر و با توپهای ارسالی بلند بازی خواهد کرد. ما باید در برابر این تاکتیک و این اشتیاق مبارزه کنیم. بازی بسیار سختی خواهد بود ولی ما باید نشان بدهیم که می توانیم فوتبال را به نمایش بگذاریم."


 

 

قهرمانی در لیگ قهرمانان هدف فان خال

 

فان خال فاش می کند که هدفش قهرمانی با یونایتد در لیگ قهرمانان است. این سرمربی لیگ قهرمانان را با آژاکس برده است و اکنون سرمربی اشاره می کند که مطمئن است به این هدف دست پیدا خواهد کرد:

 

"من هیچگاه به خودم شک ندارم. ما گامهایی رو در طی فرآیند تغییرمون برداشتیم. این فرآیند به زمان نیاز دارد. ما در حال ساختن تیمی جدید هستیم و امید دارم که موفق خواهیم بود. امیدوارم که برای این فصل در جمع 4 تیم اول باشیم و سپس گام بعدی قهرمانی خواهد بود، سپس قهرمانی لیگ قهرمانان. ولی این نیز زمان خواهد برد."

 

فان خال در مورد انتقالات احتمالی نیز می گوید:

 

"من در مورد انتقالاتی که از الآن تا دوشنبه صورت می گیرد چیزی نمی دانم چون من آدمی نیستم که انتخاب دست او باشد. من نظر خودم را می گویم و خود بازیکن می تواند طبق این نظر هرچه را که خودش می خواهد انجام بدهد. البته که خواهم گفت چه بازیکنانی را می خواهم و چه بازیکنانی بهتر است تیم را ترک کنند و اد (وودوارد) مشغول رسیدگی به بازار انتقالات است. من در آن فرآیند دخالتی نمی کنم."

 

"پیش از آنکه کار خودم را آغاز کنم گفتم که به هر بازیکن یک فرصت منصفانه خواهم داد و همین کار را هم کردم. بازیکنانی که در ایالات متحده حضور نداشتند هم برابر MK Dons بازی کردند. من به بازیکنان این فرصت را دادم تا 1 سپتامبر یا بروند یا بمانند - به انتخاب خودشان بستگی خواهد داشت. من همیشه این را گفته ام. فکر نمی کنم که وجهۀ خوبی می داشت اگر به عنوان سرمربی می آمدم و 11 بازیکن جدید طلب می کردم - من اینجا به بازیکنان فرصت دادم." منبع


فان خال مدعی است که می تواند یونایتد را امسال قهرمان کند:

 

"بله در همین اولین سال من هم می توانیم قهرمان شویم. شاید شما به این حرف بخندید. در باشگاههای قبلی هم من همین  شکل کار را آغاز کردم - برای همین خیلی ادعای بزرگی نیست. به عنوان یک سرمربی فقط باید از اخراج جان به در ببرید چون این روزها هواداران به دنبال نتیجه هستند و سؤال اینجاست - «آیا به من زمان کافی برای انجام دادن تمامی مراحلی که می خواهم انجام بدهم داده می شود؟» شاید وقتی که به لویی فان خال ایمان آوردید، بتوانید از وی حمایت کنید." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amir mu7 و دیگردوستان(نام دوستان زیر کامنت) در تاریخ 1393/06/07 و 21:06 دقیقه ارسال شده است

تیموتی فوسو منسا. این نام یک بازیکن ۱۶ ساله هلندی است که اخیرا به منچستریونایتد پیوسته.

به گزارش تقدم ، در حالی که همسن و سال های منسا درگیر و مشغول مدرسه رفتن و رسیدن به تکالیف مدرسه خود هستند او به منچستریونایتد پیوسته ، آن هم در حالی که علاوه بر یونایتد باشگاه هایی نظیر منچسترسیتی و میلان هم مشتری او بودند.
البته ماجرای پیوستن این بازیکن ۱۶ ساله سابق آژاکس به منچستریونایتد در سایه انتقال پر سر و صدای آنخل دی ماریا به من یونایتد گم شد. به هر حال این بازیکن به عنوان یکی از آینده دارترین بازیکنان اروپا معرفی شده است، بازیکنی که در پست دفاع بازی می کند.
پاسخ : پیوست جدی جدی شکلک
خوب این فصل و فصل بعد که زیر 18 ساله بازی می کنه ایشالا از دو فصل بعد میاد بالا ... شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/06/07 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

این مصاحیه ها زرنگی فنخال رو نشون میده
مویس سال قبل مصاحبه های اولش اینجوری بود : اینجا یونایتده ما برای هر جامی تلاش میکنیم !
بعد 2 تا بازی که میباخت نمیدونست چی بگه همه چیز رو می بست به شانس !!
باز فنخال از همون روز اول داره میگه زمان زمان زمان که حداحقل اگه 2 تا بازی دیگه باخت نگه بد شانس بودیم بگه گفته بودم یکم زمان میخواهیم این زمان الانه !!!!
پاسخ : نظر شخصی من اینه که فان خال و مویز اصلا قابل مقایسه نیستن... قدرت یک کادر تجزیه تحلیل هلندی با قدرت جیمی لومزدن و استیو راند رو اصلا نمی خوام مقایسه کنم... اقلا فان خال یک هدفی داره که می خواد 3-5-2 رو پیاده کنه و اگه موفق نشه و اخراج شه می گیم فان خال سیستم یا فلسفۀ 3-5-2 ش شکست خورد در یونایتد... ولی مویز... حرف نزنم بهتره شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1393/06/07 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

*همیشه

این نظر توسط پویا در تاریخ 1393/06/07 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

جوری از فلسفه ای که بازیکنا تا حالا باهاش کار کردن حرف میزنه که هر کی ندونه فک میکنه تیم دست آبراموویچ و شیخ منصور بوده ، خوبه تیم 27 سال دست سر الکس بوده و قبلشم دست سر مت بازبی ، دیگه فلسفه از نگرش و ذهنیت سر الکس بهتر ؟!
فک کنم منظورش از فلسفه این سیستم مزخرف 352 باشه ، غیر از این دیگه معنایی نداره ، جوونگرایی رو که یونایتد توش همیهش جزو پیشتازان بوده ، کسب افتخار و داشتن هوادارای فوق العاده م همینطور ، دیگه نمیدونم منظورش از این فلسفه چیه.
فردا به سختی یه مساوی میگیریم.
پاسخ : در مورد آبراموویچ راستش داشتم فکر می کردم اتفاقا ظهری که آبراموویچ دو سری مربی عوض کرد، گرانت که رسوندشون فینال لیگ قهرمانان... آنچلوتی که دوگانۀ بسیار باکلاس اف ای کاپ و لیگ برتر رو براشون برد... دی متئو لیگ قهرمانان رو برد... بنیتز جام لیگ اروپا رو.. تو مربی عوض کردن آبراموویچ یک مثال بی نقصه انصافی ما داریم تو اخراج مربی شاید پا جای پای آبراموویچ میذاریم در صورتی که بازدهی آبراموویچ تو جام گرفتن بسیار بسیار مثال زدنی بوده...

قطعا منظورش از فلسفه همین سیستمش هست همه جا در کنار هم ذکر شدن...

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/06/07 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

افلاطونه؟
پاسخ : ...شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/06/07 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

خفه کردی با فلسفه ت ما رو! شکلک
من نمیفهمم این چه طوری میتونه همه چیز رو به فلسفه ربط بده!
پاسخ : خوب جدی جدی می شه همه چیز رو از چند بعد نگاه کرد که یک بعدش فلسفیه شکلک
خفه نشی حالا ولش کن شکلک

این نظر توسط amir mu7 و دیگردوستان(نام دوستان زیر کامنت) در تاریخ 1393/06/07 و 19:40 دقیقه ارسال شده است

کامارا: جک ویلشر باید کاپیتان انگلیس میشد خخخخخخخخخ )شکلکشکلک
پاسخ : کامارا کیه؟!!!
من جرا اول این رو کاگاوا خوندم شکلک
گفتم به کاگاوا چه ربطی داره شکلک

این نظر توسط amir mu7 و دیگردوستان(نام دوستان زیر کامنت) در تاریخ 1393/06/07 و 19:34 دقیقه ارسال شده است

این ون خال چقدر حرف میزنه شکلکشکلک
ممنون داش شهاب
پاسخ : خواهش می کنم داش امیر
خیلی حرف می زنه شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/06/07 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

میخواد* = میگه
شکلک
پاسخ : تصحیح شد شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/06/07 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

فنخال گفته دیماریا برای بازی کردن آمادست ......
خدا کنه فیکس بازیش نده شکلک و گرنه تو فانتزی مفت ضرر میکنمشکلک
اصلا دلیل نمیشه بازیکن 2 روز اومده فیکس باشه
دقیقه 70 به بعد شکلک
راستی بازی فردا از شبکه ورزش پخش میشه ؟
پاسخ : من که از فانتری قطع امید کردم شکلک
مثکه پخش میشه شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 532
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,940
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,970
  • بازدید ماه : 40,948
  • بازدید سال : 212,142
  • بازدید کلی : 3,837,307
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30