loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 640 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (8)

داوید دخیا | دروازه بان منچستر یونایتد

 

(در مورد واکنشهای خوبش...) "به نظرم ما بازی واقعا خوبی رو به نمایش گذاشتیم. در ده دقیقۀ پایانی حریف خیلی فشار آورد... ولی من موقعیتها رو مهار کردم و از این بابت خوشحالم. به نظرم واکنش خوبی بود. توپ رو نمی دیدم، فقط دستم رو در مسیر توپ قرار دادم."


لویی ون هال | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC)

 

(رضایت از دخیا...) "باز دوباره در انتهای بازی ما منتظر سوت داور برای پایان بازی بودیم. اورتون موقعیتهایی در پشت محوطه به دست آورد و شوتهای خوبی را روانۀ دروازه کردند، ولی داوید دخیا عالی بود. کار برای وی ساده نبود چرا که بازیکنان زیادی جلوی دید او قرار داشتند. علی رغم این، او خوب و سریع جلوی شوتها را گرفت. من خیلی از نمایش وی خوشحالم."

 

(فالکائو بهتر خواهد شد...) "فالکائو هفتۀ گذشته برابر وست هام خیلی زور زد. من به او گفتم از نمایشش راضی باشد و اینکه بالاخره پایش به گل هم باز خواهد شد. گلهای بیشتری در پیش خواهند بود! بعد وقفۀ بازیهای ملی او حتی بهتر هم خواهد شد."

 

(اشاره به بی حسی زانوی شاو...) "او زانویش بی حس شده بود. می توانست اوضاعش خرابتر شود، برای همین وی را بیرون کشیدیم."


روبرتو مارتینز | سرمربی اورتون (در گفتگو با BBC Sport)

 

(دخیا مانع اورتون....) "داوید دخیا دو واکنش در کلاس جهانی رو صورت داد، واکنشهایی که ما رو از کسب یک نتیجۀ خوب بازداشت. اختلافات خیلی کم هستن. ما این حقیقت رو پنهان نمی کنیم که می بایست امتیازات بیشتری کسب می کردیم - ما خیلی امتیاز از دست دادیم. ما با 4 تیم از 6 تیم اول در این فصل بازی کردیم ولی داریم نیرومندتر و زهردارتر می شیم. اکنون وقفۀ بازیهای ملی رو در پیش داریم و باید با قدرت برگردیم و شروع کنیم به کسب پیروزی."


 

لویی ون هال | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

 

(یک بازی متشکل از دو نیمه...) "نیمۀ اول بسیار خوب بود، مثل بازی برابر وست هام. ما موقعیتهای زیادی خلق کردیم ولی در نیمۀ اول از میان آن همه موقعیت فقط یکی را به گل تبدیل کردیم. سپس یک پنالتی علیه ما گرفته شد. اورتون تا آخرین دقیقه از آن نیمه هیچ موقعیتی خلق نکرده بود، ولی خوشبختانه دخیا آن پنالتی را مهار کرد. بعد آن به نظرم نیمۀ دوم بازی برابر اورتون ساده تر بود چرا که آنها می خواستند کار را به تساوی بکشانند، لذا ما باید توپ را حفظ می کردیم. ولی نمی توانستیم این کار را صورت دهیم. من تعویضهایی صورت دادم تا سازماندهی تیم را ترمیم کنم ولی علی رغم تعویضهای من اوضاع بهتر نشد چرا که در 15 دقیقۀ انتهایی آنها سه موقعیت بزرگ خلق کردند."

 

(نمایش عالی دخیا...) "داوید دخیا امروز خارق العاده بود. به عنوان یک دروازه بان اینکه بازیکنان زیادی جلوی دید شما باشند خیلی خوب نیست. وقتی که توپ از پشت محوطۀ جریمه شلیک می شود، در واپسین لحظه است که شما توپ را می بینید، ولی رفلکسهای او بسیار خوب هستند."

 

(فالکائو کمی فاصله تا اوج) "بله او به آن گل نیاز داشت. من با او صحبت کردم و به وی گفتم که خیلی برای گلزنی زور می زند. او بازیکنی است که در هر بازی گلزنی می کند، ولی اکنون خیلی برای گلزنی صبر کرده بود. اکنون او این گل را زده، بعد وقفۀ بازیهای ملی اوضاع بهتر هم خواهد شد."

 

(نمایش تحسین برانگیز دی ماریا...) "من در نشست خبری خود گفته ام که وی یک بازیکن تیمی است، که پاس گلهای زیادی ارسال می کند و گلهای زیادی می سازد. وقتی توپ در اختیار تیم ما نیست هم به تعادل احتیاج داریم. برای این مسئله باید راه حل پیدا کنیم. او عالی کار می کند. میخواهد وظیفۀ دفاعی خود را انجام بدهد، ولی تعادل تیم ما در نیمۀ دوم باید بهبود پیدا کند. وقتی که توپ را در اختیار داریم، باید آن را حفظ کنیم که این کار را نکردیم. به همین دلیل در نیمۀ دوم کار برای هواداران، بازیکنان، تعویضیها و همچنین سرمربی خیلی سخت بود."

 

(در مورد مصدومیت شاو...) "روی زانویش ضربه وارد شده بود و زانویش بی حس شده بود. می توانست اوضاعش وخیمتر شود و برای همین بیرون کشیده شد."


آنخل دی ماریا | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با BT Sport)

 

(در مورد جایزۀ بهترین بازیکن زمین) "به نظرم داوید کسی است که به جای من استحقاق این جایزه را دارد. او ما را در جریان بازی نجات داد به ویژه در اواخر بازی و همچنین در ضربۀ پنالتی."

توضیح: اسپورتسمول نوشته است که دی ماریا جایزه ی بهترین بازیکن را کسب کرده است. نمیدانم جایزه ی اصلی بوده یاخیر. در سایت باشگاه که دخیا طبق نظر سنجی هواداران بهترین شد.


لویی ون هال | سرمربی منچستر یونایتد (به نقل از MEN)

 

(ون هال خواهان بازی خوب در 90 دقیقۀ کامل....) "ما خوب بازی نمی کنیم ولی چهارم جدول هستیم. اگر خوب بازی کنیم چه شود؟ ما باید 90 دقیقه این بازی خوب را به نمایش بگذاریم. ما برای 45 دقیقه خیلی خوب بازی کردیم، گاهی هم 50 یا 60 دقیقه خوب بازی می کنیم ولی باید این بازی خوب را 90 دقیقه انجام بدهیم و این کار به زمان احتیاج خواهد داشت. این دومین بازی ما است که در نیمۀ دوم خوب بازی نمی کنیم. شاید هفتۀ قبل بهانه داشتیم ولی من به بازیکنان خود گفتم که بازی با 10 نفر جلوی 11 نفر بهانه ی خوبی نیست، بلکه این کم بودن نفرات به سازماندهی شما بیشتر کمک خواهد کرد چرا که به شما اجازه می دهد فشرده بازی کنید. ما هفتۀ گذشته این کار را نکردیم و این بار این هفته نیز این کار را نکردیم."

 

(در ادامۀ صحبتهایش با دخیا....) "من به او گفتم، همیشه این خوبه که یک دروازه بان چنین بازیهایی داشته باشه، این بازی اعتماد به نفس وی را بالا خواهد برد."


David de Gea playing for Manchester United

 

داوید دخیا | سنگربان منچستر یونایتد

 

(اهمیت مهار پنالتی بینز...) "مهمترین واکنش من کدام بود؟ شاید مهار پنالتی. هر مهاری حایز اهمیت است ولی تیم خیلی خوب بازی کرد. به نظرم بازیکنان جوانتر از این قبیل بازیها درس خواهند گرفت. اکنون لازم هست که تیم و سرمربی به آینده چشم داشته باشند."


 

رادامل فالکائو | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

 

(خوشالی فالکائو از اولین گلش...) "همۀ مهاجمها به گل نیاز دارند، و برای من به ثمر رسوندن اولین گلم کمی باعث آسودگی خیالم شد. امیدوارم در آینده گلهای متعددی به ثمر برسونم. این خارق العاده ست که اولین گل من در اولدترافورد بود، من لذت این گل را با تمامی هواداران حس کردم و می خوام خدا را سپاس بگویم، همچنین از هم تیمیهایم، تمام اعضای کادر فنی و مربیها تشکر کنم."

 

(تمایل به ماندن دایم در یونایتد...) "من و خانواده م در اینجا خوشحال هستیم و دوست خواهیم داشت که برای سالهای متمادی اینجا در منچستر یونایتد بمانیم."


 

داوید دخیا | سنگربان منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

 

(در مورد هواداران و خواندن نام دخیا بعد پایان بازی...) "این یکی از بهترین بازیهای من در منچستر یونایتد بود و به واقع از بابت این مهارها، بابت پیروزی و همچنین برای تیم خوشحالم. گفتن حرف در مورد جمعیت ورزشگاه دشوار است. وقتی که آنها نام شما را اینچنین می خوانند باور نکردنی است."

 

(تمجید از خط دفاعی تیمش...) "من پنالتیهای بینز را قبل بازی نگاه کرده بودم ولی گاهی باید خوش اقبال نیز باشید. من تصمیم گرفتم که به سمت راست خود شیرجه بزنم و پنالتی را مهار کردم. به نظر من تمامی واکنشهای دروازه بانها برای پیروزی در بازی مهم هستند ولی به نظرم خط دفاع چهار نفره واقعا واقعا خوب بازی کرد. پدی خیلی جوان هستش ولی بسیار خونسرده و روی توپ قوی و با تسلط هست. به نظرم او و مارکوس روخو مدافعین واقعا خوبی هستند."

 

(اهمیت سه امتیاز...) "به نظرم این سه امتیاز حیاتی بود، امتیازهایی واقعا مهم برای تیم تا به جمع 4 تیم اول برسد. اکنون لازم است که به تیمهای ملی ملحق بشویم ولی باز خواهیم گشت و به آینده چشم خواهیم داشت."

 

(تمجید از گلزنی دی ماریا و فالکائو در کسب پیروزی...) "وقتی که ما بازیکنی مثل دی ماریا را به خدمت میگیریم و وقتی که او جلوی شما بازی می کند، تیم حس بهتری خواهد داشت. این عامل تفاوت است. او یک بازیکن تاپ است و گلهای زیادی به ثمر می رساند. امیدوارم که این گل یکی از گلهای متعدد فالکائو در آینده باشد. او یک تمام کنندۀ مهلک ذاتی است و گلزنی در خون او جریان دارد. امیدوارم که او گلهای خیلی بیشتری به ثمر برساند."


 

لوک شاو | مدافع منچستر یونایتد

 

(شاو برای کسب بازی به اردوی زیر 21 سال تیم گرت ساوتگیت می رود) "مصدومیتم مصدومیت بدی نیست، بی حسی در زانومه. در 20 دقیقۀ اول بازی حسش کردم ولی در طی بازی هم ادامه پیدا کرد و فکر کردم که شاید بهتر باشه که قبل بدتر شدنش بیرون بیام. من با پزشک تیم و البته با سرمربی صحبت کردم و هردو حس می کنند که بهتر این هست که با تیم زیر 21 سال به اردو بروم چرا که این مصدومیت، مصدومیتی نیست که من را از بازی کردن منع کند. امیدوار هستم که ظرف دو روز آینده تمرین را از سر بگیرم و بتوانم دو بازی 90 دقیقه ای را بازی کنم. همونطور که گفتم، با سرمربی صحبت کرده ام و در مورد این صبحت کردیم که این ایده عالی است که بروم و به تیم زیر 21 سال کمک کنم و همچنین کمی بازی هم نصیبم بشود."

 

(در مورد صحنۀ پنالتی...) "این پیروزی عالی بود. نمی خواهم بگویم که تصمیم پنالتی تصمیم بدی بود ولی تصمیمی بود که حس نمی کردم صحیح باشد. به نظرم من توپ را زدم و اگر به تصویر آهسته هم نگاه کنید، فکر کنم ببینید که من توپ را زدم. من داغون شده بودم که پنالتی گرفته شده بود ولی ممنونم که دخیا مهارش کرد. بلافاصله بعدش توئیت کردم و از وی تشکر کردم! او امروز در کلاس جهانی بود و باعث شد ما سه امتیاز رو کسب کنیم."

 

(سه امتیاز مهمتر از هر چیزی...) "در کل بازی خوبی بود ولی در برهه هایی لازم بود که تملک رو بیشتر حفظ کنیم چرا که به راحتی توپ رو از دست می دادیم و این کار به قیمت گل خوردن تموم میشه. ما می دونیم که خیلی می تونیم بهتر از نمایش امروزمون کار کنیم. در کل مسئلۀ اصلی کسب سه امتیاز هست."


Di Maria: Leaving Real Madrid for Manchester United a step up for my career

 

دی ماریا: آمدنم به منچستر یونایتد باعث پیشرفتم خواهد شد؛ برای مدت طولانی به این تیم آمده ام

طرفداری- دی ماریا می گوید ترک رئال مادرید و رفتنش به منچستر یونایتد برای پیشرفت بیشتر بوده است.

به گزارش گل، دی ماریا در فصل نقل و انتقالات از باشگاه رئال مادرید به منچستر یونایتد منتقل شد. او امروز در برابر اورتون سومین گل خود را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند تا یکی از تاثیرگزارترین مهره های فن خال تا به اینجای فصل باشد.

دی ماریا پس از بازی به MUTV گفت: "ترک یک باشگاه بزرگ مانند رئال مادرید و آمدن به یک تیم بزرگ دیگر مثل منچستر یونایتد باعث می شود شما پیشرفت کنید و به شما در این راه کمک می کند. انتقال من یک لحظه بسیار مهم بود و من در این جا بسیار خوشحال هستم.

هر روز که می گذرد احساس می کنم که فصل آرامی خواهم داشت و به خوبی این فصل را پشت سر می گذارم. من یک خانواده دارم و آن ها در این شهر بسیار خوشحال هستند.

از روزی که من به منچستر آمدم مردم استقبال گرمی به عمل آورده اند، در درون زمین هر جا که می روم، پشت ضربه کرنر یا ضربات ایستگاهی مرا مورد تشویق قرار می دهند. من در طول بازی احساس می کنم که همه آن ها درست پشت من هستند و شما با این وجود احساس شادی می کنید. همه چیز امیدوار کننده است و من برای سال های طولانی به منچستر آمده ام."

مرجع انگلیسی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پویا در تاریخ 1393/07/14 و 9:32 دقیقه ارسال شده است

امیر ، منم گفتم ، اگه فاکتور تجربه رو مد نظر نداشته باشیم بلکت رو به روخو ترجیح میدم و به نظرم تو جایگیری های دفاعی هم بلکت از روخو سر تره.
متاسفانه مشکل با فن پرسی اینه که تحت هر شرایطی 90 دیقه ی کامل بازی می کنه ، درسته که دیروز هر دو مهاجممون بد بودن ، اما فن پرسی فرصت دو سه تا ضد حمله ی خیلی خوب رو از تیم گرفت ، یه خطای خیلی بد کرد ، و دو سه تا ضربه ی عجیب غریب تو محوطه ی جریمه به توپ زد ، در کل که خیلی ضعیف بود.

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/07/14 و 0:21 دقیقه ارسال شده است

شهاب دستت درد نکنه دمت گرم شکلک
آقا این مصاحبه ی شاو رو دو بار کپی کردی من فکر کردم از یه منبع دیگه است و صحبتاش فرق داره جفتش رو خوندم آخرش فهمیدم :///////
----------------------------
آقا من دیگه واقعا نمیدونم چرا به روخو و ون پرسی انقدر گیر میدین ؟؟؟؟؟
آخه داش پویا اولا انتظار داری روخو رو بازی نده به جاش بلکت رو بزاره ؟ روخو باز چند سال تو لیگ پرتغال بازی کرده تجربه ی بازی تو فینال جام جهانی رو داره ، هر چقدر تو لیگ برتر تازه کار باشه ولی باز هم که تجربه اش از بلکت بیشتره !!! تازه روخو اصلا بدم بازی نمیکنه خداییش اصلا امروز از لوکاکو و نی اسمیت چیزی دیدی ؟؟ زوج مک نیر و روخو که عالی بازی کردن ....درسته میگی بلکت قدرت پاس دادن خوبی داره ولی آقا ما الان یکی رو لازم داریم تو دفاع توپ جپع کنه نه اینکه توپ پخش کنه !!!!! رافایل هم خوب بوده بعد مصدومیتش من الان فقط شاو رو به خاطر مشکل های دفاع مقصر میدونم به قول شهاب یه 5 ثانیه طول میکشه تا بفهمه باید بره دنبال توپ !!!!
راجب ون پرسی هم 2 تا مطلب هست ،!!!
اول اینکه شما انتظار داری رابین رو بکشه بیرون فالکایو 90 دقیقه بازی کنه خب این از لحاظ تاکتیکی نه ولی از لحاظ سلامتی امکان نداره !!!! فالکایو خیر سرش تازه از مصدومیت 7 ماهه برگشته ، تیم ملی کلمبیا هم بازی با برزیل فقط 15 دقیقه بازیش ادن .... فنخال هم همونجوری که رابین رو 3-4 بازی اول 90 دقیقه بازی نمیداد تا وقتی فالکایو کامل کامل اماده نشه نمیزاره 90 دقیقه بازی کنه !!!!
دوم اینکه اخه خداییش ون پرسی کی انقدر که شما میگید بد بازی کرد ؟ هر کی ندونه انگار 20 تا دروازه خالی نزده و 20 بار هم باعث شده تیم ضد حمله بخوره !!!! اصلا نمیخواهم بگم فالکایو بد بوده ولی خداییش فالکایو که خیلی این بازی توپ خراب کرد !!!
----------------------------------
و من الله توفیق دیگه خیلی نوشتم
شکلکشکلک
پاسخ : خواهش می کنم امیر جان آره درسته اولش مصاحبه شاو دو بار کپی شده بود شکلک
ان شاو الله دیگه مصاحبۀ شاو تکرار نمی شه شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1393/07/13 و 22:39 دقیقه ارسال شده است

خب اصولن مدافع ها توانایی و استعدادشون یه طرف قرار می گیره و تجربه شون به کل یه طرف دیگه ، بلکت به شدت خام و کم تجربه ست ، اما به شدت با استعداد و توانا ، همین راموس اوایل دوران بازیش با اینکه دفاع کناری بود سوتی وحشتناکی بود ، کیهیل ، تیاگو سیلوا ، دانته ، ویدیچ و خیلی از بزرگترین مدافعای حال حاضر جهان تو حدود 27 سالگی به بالا بود که اسمی برا خودشون دست و پا کردن.
به نظرم بلکت هوشیاری تاکتیکی ش از روخو خیلی بالاتره ، خودش رو توی فضاهایی قرار میده که بازیکن صاحب توپ و تحت فشار بتونه بهش پاس بده ولی روخو این قابلیت رو نداره ، پاسهای بلند و کوتاه بلکت و برتریشون که به نظرم کاملن واضحه و گفتن نداره ، و حرکات پا به توپش هم به مراتب بهتر از روخوست ، امروز چند بار پیش اومد که روخو گزینه ای برای پاس دادن نداشت اما میتونست خودش حرکت کنه و به جلو بزنه اما اصلن توان این کار رو نداشت.
مک نیر اما به نظرم اون دایناسور لوکاکو رو خیلی عالی مهار کرده بود ، فقط یه جا ناهماهنگی پیش اومد که هم روخو و هم مک نیر مقصر بودن که به خیر گذشت.
بلیند با توجه به بدن ضعیف تری که نسبت به کویت داره من تا همین حد هم ازش راضیم ، اگه بشه استروتمنی کسی رو بخریم برای اونجا که خیلی بهتر میشه.

این نظر توسط پویا در تاریخ 1393/07/13 و 20:31 دقیقه ارسال شده است

تبریک
دوره ی سخت بازیهامون رو با برد شروع کردیم ، با لشکری از مصدوم و محروم در مقابل اورتونی که مثل خود ما کلی مصدوم داشت ، خیلی برد لازم بود.
درخشش دخیا و گرفتن پنالتی از بینزی که پنالتی گرفتن ازش جزو عجایبه دنیای فوتباله بسیار امید بخش بود به خصوص تو فصلی که اینقدر تا الانش ضعیف بوده.
این سنت فن خال که فن پرسی تحت هر شرایطی تو زمین میمونه به شدت روی اعصابه و روان همه س ، دیگه گندشو در آورده ، امروز واقعن افتضاح کار کرد رابین و باید تعویض میشد.
این روخو به نظرم قابلیت تبدیل شدن به پاشنه ی آشیل تیم رو داره ، اصلن مطمئن نیست تو جایگیری هاش ، موقع پاس دادن فقط توپ رو لو میده و مک نیر که 5 سال ازش کمتر داره به مراتب بهتر بود ازش ، اگه من تصمیم گیرنده بودم بلکت رو بهش ترجیح میدادم که پا به توپش به شدت بهتره و پاسهاش بسیار دقیق تر
جای خالی هررا به شدت حس شد حتی بیشتر از رونی و باید یه فکری به حال جایگزینش بشه
بلیند بسیار پر تلاش و با قطع توپهای فراوان اما ای کاش بدن قویتری داشت
و رافائلی که چند بازیه داره عالی کار میکنه انشالله که همین روند رو ادامه میده
و امیدوارم که مصدومیت شاو جدی نباشه ، سوای اون پنالتی خیلی عالی کار کرد
پاسخ : تبریک پویا جان...
هرچند این اورتون هم خیلی لشکر داغونی بود مثل خودمون... ولی من خیلی امید دارم که فان خال و تیم آنالیزش جلو بازیکنهای بزرگ نتایج بهتری بگیرن... این بازی هم مثلا لوکاکو و بینزی که به خوبی شناخته شده بودن رو فان خال خوب مهار کرده بود به نظرم هرچند باز رو نبوغ بینز گل خوردیم...
دخیا بیست بود این بازی...
در مورد فان پرسی و بلکت و روخو من نظرم متفاوت هست.. بلکت جلو لستر واقعا بد کار کرد که البته من ربطش می دم به نوع کاپیتانی رونی یکم... ولی در کل خط دفاع مطمئن نیست که باز از نظر من رفتن همزمان ویدا و اورا و فردیناند بیشترین تأثیر رو داشته حتی شاو هم به شدت خامی در نوع بازیش موج میزنه حیف این شاو که در تمرینات یه اسطوره بالا سرش نیست که تو خط دفاعی بهش سازماندهی یاد بده... استعدادش فوق العاده ست...
من هنوز اصلا از بلیند راضی نیستم چون من بازی بازیکن بسیار تأثیر گذار و زحمتکشی مثل کویت رو دیدم و خیلی دوست دارم که بلیند هم از کویت الگو برداری کنه... مشتاقم ببینم با بازگشت کریک فن خال چه جور خط هافبک خودش رو می چینه..
چون به قول تو هررا که محشره و واقعا نمی شه از خط هافبک حذفش کرد...

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/07/13 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

واقعآ باید این پیروزی رو مدیون دخیا باشیم...عالی بود،عالی...شکلکبلآخره بعد از مدتها،یه نمونه واقعی از دخیا دیدیم...موقع پنالتی با خودم میگفتم: (یعنی میشه اینبار این پنالتی رو بگیری؟:|)نمیدونستم که تا آخر بازی مدیونش میشیم...شکلک
از نکته های مهم این بازی هم میشه به گلزنی فالکائو اشاره کرد،که بدون شک تو بازیهای آینده تآثیر گذاره و با اعتماد به نفس و انگیزه بیشتری میتونه بازی کنه...
(ما خوب بازی نمی کنیم ولی چهارم جدول هستیم. اگر خوب بازی کنیم چه شود؟)شکلکاین جمله عالی بود...شکلکبه امید بازیهای خوب آینده...شکلک

T Y L B شکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش حمید شکلک
فالکائو خیلی موقعیت براش ساختن که متأسفانه بیشتر 90 درصدشون اومد رو پای چپش هرچند پای چپش هم عالی هست ولی خوب این بازی پای چپش نگرفت... این گل ایشالا باعث کاهش فشار و راه افتادن پای چپش میشه شکلک

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1393/07/13 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

يه سوال بلکت کارت قرمز،مستقيم گرفت ولي يه جلسّه محروم شد نه سه جلسه؟ روني هم همينطوره؟
يا قانونش فرق داره؟ قبلا دو کارت زرد و اخراج يه جلسه بود ، قرمز مستقيم سه جلسه.
شايدم برا تک به تک ها مثه بلکت فقط يه جلسه محروميت باشه برا وحشي بازي سه جلسه؟
پاسخ : من الآن دقیق قوانینش رو نمی دونم ولی سایتهای رسمی همه نوشتن که خطای رونی 3 جلسه محرومیت داشته و خطای بلکت یک جلسه... من خودم اصلا خطای رونی رو هنوز ندیدم

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/07/13 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

ون هال می گوید که به بازیکنانش گفته است: \"ما خوب بازی نمی کنیم و اکنون چهارم جدول هستیم - پس اگر که خوب بازی کنیم چی میشه؟!\"

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/07/13 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

یعنی یه حالی کردم اورتون رو اینجوری شکست دادیم...پارسال بازیمون تو اولدترتفورد سرتر بودیم ولی باختیم،این بازی هم تا دقیقه ی ۷۰ بازی رو در اختیار داشتیم و جلوی اورتون عالی بودی به همچین نتیجه هایی نیازمندیم ،روحیه ی تیم حسابی بالا میره.
پاسخ : از اول فصل فقط چشم داشتم که حال این اراذل و اوباش ناحیۀ شمال غرب رو بگیریم... این اولیشون اورتون... مونده 5 تا بازی دیگه با سیتی و لیورپول و اورتون... پارسال بهشون بد باختیم این 5 بازی و به نوعی 5 دربی من فقط از تیم نتیجه می خوام همینو بس شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 603
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 603
  • بازدید ماه : 42,078
  • بازدید سال : 213,272
  • بازدید کلی : 3,838,437
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30