loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
امیرمحمد بازدید : 732 جمعه 12 دی 1393 نظرات (15)
لوییس فن خال ادعا می کند که منچستریونایتد حتی استحقاق کسب 1 امتیاز از بریتانیا را هم نداشته است.

به گزارش اسکای اسپرتس، ضربه پای چپ رادامل فالکائو باعث شد تا شیاطین سرخ به واسطه گل زود هنگان رایان شاوکراس بازنده به رختکن نرود، اما در نیمه دوم پاترزها در آستانه پیروزی بودند، تا جایی که حتی ضربه پتر کرواچ به تیرک دروازه یونایتد برخورد  کرد. فن خال نیز در این باره به اسکای اسپرتس گفت: "تساوی ای را کسب کردیم که به نظرم لایق کسب آن نبودیم. آن ها از ما بهتر بودند و حتی می توانستند پیروزی میدان هم باشند. 

"ما دیدیم که در برابر توپ های بلند آن ها بسیار ضعیف هستیم، نکته ای که در بازی رفت هم وجود داشت. در نیمه دوم کمی بهتر بودیم، اما نتوانستیم موقعیت چندانی را خلق کنیم و بخاطر ارسال هایی که آن ها داشتند، آن ها از ما بهتر و نزدیک تر به پیروزی بودند."

مدافعان یونایتد در شرایطی که در ورزشگاه باد می وزید چندان راحت نبودند. تا جایی که در صحنه ای شرم آور برای جانی اوانز، ممه بیرام دیوف فرصت داشت تا روی اشتباه این مدافع دروازه یونایتد را باز کند. اما فن خال با آوردن توجیهی کوچک، سعی در چشم پوشی از این اشتباهات کرد. وی در این باره گفت: "حریف هم مشکل باد را داشت. اما آن ها از این موضوع استفاده کردند و موفق شدند با توپ های بلند ما را اذیت کنند. در طرف مقابل هم ما فرصت این را داشتیم که موقعیت هایی خلق کنیم که البته از این فرصت ها استفاده نکردیم و در کل باید بهتر از این ها بازی می کردیم." 

موضوع دیگری که باعث سردرگمی و عصبانیت فن خال شده است؛ اشتباه عجیب مدافعان و فضا دادن آن ها به بازیکنان استوک در صحنه گل است. روی گل استوک، پیتر کرواچ به راحتی موفق شد توپ را برای شاوکراس آماده کند و او هم گل برتری را به ثمر برساند. سرمربی هلندی یونایتد در این باره نیز گفت: "شما می دانید که این اتفاق می افتد و من هم در این باره دو جلسه صحبت کرده ام. ما می دانستیم که کراوچ در آن بالا همیشه این کارها را انجام می دهد و همچنین می دانستیم  که همیشه ضربات او به قصد گل نیستند. اما موضوعی که برای ما مشکل ساز شد، این بود که بازیکن دوم بسیار آزادانه کار کرد و این موضوع خیلی بد است. 

"تنها نکته خوب این است که ما به تلاش خود ادامه دادیم و گل تساوی را به ثمر رساندیم. ما باید در بازی های خارج از خانه بهتر کار کنیم چرا که به نظر من فرقی میان بازی های داخل و خارج خانه وجود ندارد. هواداران در خانه و در خارج از خانه فوق العاده اند، بنابراین ما نیاز داریم که بهتر کار کنیم."

آخرین موضوعی که فن خال در مورد آن صحبت کرد، مسئله مصدومیت اشلی یانگ بود. وی در این باره نیز افزود: "فکر می کنم او برای هفته های زیادی بیرون از زمین باشد. اما من دکتر نیستم و باید ببینیم چه چیزی پیش می آید."

 

منبع:طرفداری

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/10/12 و 16:32 دقیقه ارسال شده است

ای بابا جرارد رفت ؟؟
پس حالا ما به کی بخندیم ؟؟؟؟؟ شکلک
-----------------------
اقا این که میگید از بین فن پرسی و فالکایو یکی باید بمونه ، این رو در نظر بگیرید که فصل بعد بازی های چمپیونز لیگ هم هست و به مراتب امار مصدومین خیلی میره بالا ! البته جالب اینه که رابین این فصل به جز بازی های ابتدایی رو که تو استراحت بعد جام جهانی بود همه رو بازی کرده و اصلا هم مصدوم نشده که واسه خود من جای تعجبه ... مخصوصا از بازی باکسینگ دی به اینور که هر 3 تا رو 90 دقیقه بازی کرد !!!!
به نظر من جفت مهاجم ها عالین و تو گل زنی استادن فقط زیاد واسشون ساخته نمیشه !! الان شما این بنزما کچل رو نگاه کن تو هر بازی 3-4 بار تک به تک میشه ولی این دو تا اکثرا پشت محوطه و پشت به دروازه صاحب توپ میشن !!! از نظر حفظ توپ هم فالکایو قدرت حفظ توپش به مراتب ضعیف تر از رابینه حالا یا به خاطر مصدومیتش و دوریش از میادین یکم بازیش بد شده یا کلا اینجوری بوده رو نمیدونم ! اما الان برای قضاوت خیلی خیلی زوده .... تازه 3-4 بازی رادامل فیکس بوده و 2 تا گل هم زده !!
الان مشکل خط حمله ی ما یکم به سرعت خلاصه میشه ! تو این دو بازی آخر من انتظار داشتم ویلسون بیاد تو بازی و با سرعتش گره گشا باشه ولی نیومد تو !! از طرفی ماتا و رونی کند بازی میکنن ... نمیگم رونی ذاتا بازیکن کندیه ولی کند بازی می کنه .. اون رونی که من دوست دارم ببینم رونی جلوی ارسنال بود که با دیماریا فوق العاده ضد حمله میزدن !!! به نظرم با اومدن دیماریا و والنسیا سرعت بازیمون بره بالاتر شرایط خیلی بهتر بشه!

این نظر توسط پویا در تاریخ 1393/10/12 و 15:49 دقیقه ارسال شده است

فصل آخر سر الکس تو یونایتد یادمه که قرارداد اشلی کول و لمپارد رو به اتمام بود و تو ژانویه شایعات قوی ای شنیده میشد که سر الکس با این دو قرارداد می بنده ، اون زمان خیلی دوست داشتم هر دو ، به خصوص لمپارد بیاد و شاگرد سر الکس بشه و تو یونایتد بازی کنه ، با در نظر گرفتن اینکه سر الکس استاد بازی گرفتن از بازیکنای مسنی بود که بقیه ی مربی ها روشون حسابی نمیکردن.

این نظر توسط پویا در تاریخ 1393/10/12 و 15:43 دقیقه ارسال شده است

البته من هم موافق نیستم که به یکباره تیم رو از مهاجمای اصلی خالی کنیم ، و به همین دلیل گفتم که از بین رابین یا فالکائو یکی رو حتمن باید نگه داشت ، که اگه فالکائو واقعن صغر سن داشته باشه با توجه به هزینه ی گزافش خیی نمیارزه ، و در عوضش میشه کین یا براهینو یا سایرین رو گرفت البته با در نظر گرفتن این نکته که با تک مهاجم بازی می کنیم و چیچاریتو هم شاید برگرده و جزو گزینه های خط حمله بشه ، و البته یک گزینه ی همیشگی در شرایط اضطراری برای خط حمله خود رونیه.
اگر پاول برگشته باشه به باشگاه یکشنبه واقعن بهترین زمانیه که میشه بهش بازی داد به نظر من میتونه از گزینه های خط هافبکمون باشه حتی تو همین فصل اگه بهش فرصت داده بشه.وقتی پیشرفت بازیکنی مثل کین رو می بینیم که الان چطور به گزینه ی اول خط حمله ی تاتنهام تبدیل شده ، و در کنارش سرنوشت نامشخص دو تا از پر امیدترین خریدهای سر الکس به عنوان آینده دارترین بازیکنای انگلیسی یعنی پاول و زاها رو می بینیم ، خیلی ناراحت کننده س ، که شاید اگه خود سر الکس همچنان عهده دار بود شاید استعداد این دو تا الان ظهور کرده بود.

این نظر توسط AMIR MU7 در تاریخ 1393/10/12 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

درباره ی ونپرسی هم بگم ون پرسی مهاجمیه که جا گیری هاش خیلیلی خوبه
امسالم که اونجور که باید تغذیه نشد در کل من فن پرسیو رو فالکائو ترجیه میدم اینجوری واسه ویلسونم بهتره به نظر من

این نظر توسط AMIR MU7 در تاریخ 1393/10/12 و 14:55 دقیقه ارسال شده است

خدا کنه با رفتن جرارد لیورپول بتونه رکورد جام نگرفتنو تو لیگ رو حفظ کنه شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/10/12 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

اشلی یانگ تو بک چپ بود عینه اشلی کوله استایلش اما وقتی تو هافبکه استایلش شکلک
یانگ یه سه سالی میشد ازش خوشم نمیومد اما امسال بدجوری تو دلم نشته بود که نگوشکلک
این ایونز هم کلا هنرنماییاشو داره به معرض نمایش میزاره...
از وقتی که فلینی مصدوم شده تو 4 بازیه اخیر 3 تا مساوی و یدونه برد داشتیم،قبلش با فلینی 6 تا برد پشت سر هم داشتیم....این سیستمی که داریم بازی میکنیم به فلینی نیازمندهشکلک باورم نمیشه فلینی انقدر نقش مهمی تو فلسفه ی کاریه فن خال داشته،کلا ریییید تو فلسفه ی فن خال و فلسفشو عوض کرد....
من از فن خال انتظار هر نوع بازی ای دشتم به جز این بازی ایی که میکنیم ،50-60 دصد توپارو از دفاع و هافبک میزنیم زیرش...
پاسخ : امسال که اوانز بدجوری داره دلبری میکنه ینی تو اسن دو سه سالی درصد رشدش منفیه
مکنیر حدود 10 سال ازش کوچیکتره از این بهتر بازی میکنه

این نظر توسط rasol utd در تاریخ 1393/10/12 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

ازین رک بودنش خوشم میاد
اشلی یانگ حیف شد هرچند با حضورمشکلی نیست اما انصافا این چند بازی خیلی بهتر از شاو وهردفاعی کارکرد، ایشالا هرچه زود برگرده
پاسخ : شاو هنوز اماده نیست ایشالا زودتر اماده میشه
یانگم از همسترینگ اسیب دیده فک نکنم تا یکی دو هفته دیگه بتونیم ازش استفاده کنیم

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/10/12 و 14:29 دقیقه ارسال شده است

روی کین یک حرف خیلی خوبی که زد تو تفسیراش گفت لمپارد شکلک و اسکولز شکلک یک سر و گردن از کسی مثل جرارد بالاتر هستن... لمپارد و اسکولز بهشون یه اصطلاحی می گن تنظیم کنندۀ نبض بازی نکرومتر کرنومتر یه همچین چیزی یادم نیست شکلک
روی کین گفت لمپارد و اسکولز باعث میشن همتیمیهاشون بهتر بازی کنن ولی کسی مثل جرارد فقط خودش خیلی خوب بازی می کنه... پاسهاش اصلا ظرافت نداره و خیلی زمخت و خشن پاس میده مهندس نیست جرارد تراکتوره... همیشه با خرید هافبکایی در سبک لمپارد و آلونسو و حتی سسک فابرگاس موافق بودم... ولی جرارد به هیچ وجه.
-----------------------------------------
کاملا موافقم شایستۀ اون تک امتیاز هم نبودیم.
پاسخ : مگه باید شایسته باشیم شکلکشکلک پس کی شانس میخواد به ما روی بیاره
از وقتی که فرگی جون رفته این داورا هم دمشون در اومد الان یک سالو نیمه درغ از یک پنالتی حالا لیرپول هر بازی باید براشون دوتا پنالتی بگیرن

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/10/12 و 14:27 دقیقه ارسال شده است

یوگی لو=یورگن گلوپ

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/10/12 و 14:24 دقیقه ارسال شده است

فالکائو یا فن پرسی؟؟؟
اگه فن خال بخواد از سیستم 4-3-3 یا 4-2-3-1 محبوبش استفاده کنه به احتماله زیاد یکی از این دوتا باید برن رو نیمکت.
رابین و رادامل دو تا مهاجم نوک فوق العادن اما با سبک مختلف...فالکائو مثله اکثر مهاجمای آمریکای جنوبی غریزی بازی میکنه و با شوق و شور حرارت عجیبی توی باکس حریف دنبال توپ میدوه،اما رابین رو میشه یه تعریف جدید از مهاجمان نوک کلاسیک دونست کسی که تایمینگش عالیه و کمتر مثله فالکائو به بر و پای بازیکنای حریف میپیچه اما با پرسینگ صحیح مدافعا و هافبکای تیم مقابل باعث میشه توپ به همبازیاش برسه و اگه به یاد بیاریم فن پرسی تو اوجش مخصوصا بین سالهای 2011 تا 2013 میتونست تو یه بازی و یک نیمه تو چهار پست مختلف در عین اینکه یک مهاجم مرگبار باشه بازی کنه ،بعد از بازیه آرسنال و دورتموند بود که یوگی لو اون بهترین مهاجم نوک قرن خوند و گفت هیچ تاکتیکی نمیتونه اونو مهار کنه ،میگفت فن پرسی کل تیم منو دچار سرگیجه کرده بود!!!
رادامل و رابین جفتشون عالین اما احتمالش هست یکیشون تو آینده نیمکت نشین یکی دیگه بشه و یا یکیشون جدا بشه.....


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 264
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 313,712
  • بازدید کلی : 3,938,877
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30