loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 706 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (5)

http://matsdaehli.co.uk/images/mats_daehli_mainpage_pic.png

سرمربی پیشین متس داهلی در تیم استابائک، این جوان نروژی یونایتد را ترکیبی از مسی و اینیستا می داند! مورتن تی وت به سایت گل می گوید: "من فکر میکنم که او برای تیم اول بازی خواهد کرد و همۀ مربیها در منچستر یونایتد این عقیده رو دارن. او یکی از بهترین بازیکنای اروپا در گروه سنی خودش محسوب میشه. او بهترین بازیکنی هست که من در این سن دیدم و البته که من بازیکنای بین المللی زیادی رو در سن و سال او دیده ام. او میتونه در جناح راست یا چپ یا حتی به عنوان مهاجم مرکزی بازی کنه. او میتونه کمی مثل مسی باشه، و کمی مثل ژاوی." منبع


 

چند تیتر

  • اگر یونایتد امشب قهرمان شود، جام قهرمانی ماه آینده در بازی خانگی برابر سوانسی به شهر منچستر و ورزشگاه اولدترافورد فرستاده خواهد شد. منبع
  • نایجل وینتربرن، مدافع کناری اسطوره ای آرسنال، اشاره کرده که آرسنال در فصل نقل و انتقالات در رقابت با باشگاههایی همچون چلسی و یونایتد مشکل خواهد داشت و قطعا بازیکنان رفتن به این دو باشگاه را به آمدن به آرسنال ترجیح می دهند. منبع
  • مارک کلاتنبرگ، برای اولین بار از زمان قضاوت پر حاشیه بین دو تیم چلسی و منچستر یونایتد، باز هم قضاوت بازی چلسی و این بار قضاوت بازی برابر سوانسی را بر عهده خواهد داشت. منبع
  • مایکل کریک، تمرکز یونایتد پس از کریسمس را کلید موفقیت این تیم می داند. منبع
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/02/02 و 23:25 دقیقه ارسال شده است

آها حالا یادم اومد تو مقاله ی دت بوی هز گات اسکیلز دائهلی آخرش مصاحبه ی مربی قبلیش رو گذاشته بود-تعطیل شدمشکلک
ولی اینیستا کجاش کجاست؟
پاسخ : ژاوی شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/02/02 و 23:15 دقیقه ارسال شده است

فکر کنم این مصاحبه هه قدیمی باشه نه؟یا جدیده؟شکلک
فکر کنم یه همچین چیزی ترجمه کرده بودمشکلک
پاسخ : بعید نیست قدیمی باشه... چون گیو می فوتبال خودش از فوتبال فن کست لینک داده که اون فوتبال فن کست آخر از همه اخبار رو میذاره!

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/02/02 و 22:54 دقیقه ارسال شده است

جوجه موهاش رو رنگ میکنه.
پاسخ : بذار رنگ کنه مبارک زنش شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/02/02 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

خوب کاری کردی شهاب ، البته منم دارم از اینترنت اکسپلورر هندلی استفاده میکنم !
فقط امیدوارم این بازیکنا رو از دست ندیم ببینم لاماسیا با کی میخاد جلومون عرض اندام کنه !
پاسخ : این هندلی رو منم داشتم تا یه ماه پیش!! یه ماه پیش وسوسه شدم IE10 جایگزین کردم الآن حسابی پشیمونم... یه موقعهایی چیزای قدیمی در برابر فتنه های جدید مصونن :إ

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/02/02 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

اون بالا تو هدر سایت fanzone رو نوشتین faszone !
ایشالا که داهلی و عدنان با هم دیگه میان تیم اصلی و به همه آکادمی یونایتد رو نشون میدن.
پاسخ : ایشالا پویا جان امیدوارم جوونا همین فصل به تیم اصلی راه پیدا کنن مخصوصا پاول و عدنان... داهلی حالا زوده هنوز براش مخصوصا جلو بازیکنای پرانرژی چلسی و آرسنال مصدوم میشه با جثۀ ضعیفش بدتر میشه اوضاع....
اون هدر رو هم من نساختم از اینترنت سرچ کردم کش رفتم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 269
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,144
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,144
  • بازدید ماه : 42,619
  • بازدید سال : 213,813
  • بازدید کلی : 3,838,978
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30