loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 941 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (14)

اسکای اسپورتس - آندر هررا "حقیقت" را در مورد پیشنهاد نافرجام یونایتد فاش میکند

آندر هررا از پیشنهاد یونایتد و علاقه شان به وجد آمده بود، ولی تأکید میکند که هیچگاه با قهرمان انگلیس به توافق نرسیده بود.

در حالی که تنها چند ساعت به پایان نقل و انتقالات مانده بود، امید یونایتد برای جذب بازیساز اتلتیک بیلبائو نافرجام ماند و در واپسین ساعات، یونایتد تنها مارونه فلاینی را به عوان هدف اصلی خرید داشتند.

هررا با وکیلش در جریان این اتفاق در تماس بود اتفاقی که گویا سه وکیل که ادعا میکردند نماینده های یونایتد هستند، در سازمان لیگ اسپانیا حاضر شدند - با این ادعا که 31 میلیون پوند بند آزاد سازی بازیکن را پرداخت خواهند کرد.

یونایتد بعدا ادعا کرد که این سه نفر را نمی شناسد، و قراردادی نمی توانند با اتلتیکو تا پیش از ساعت ددلاین 11 منقعد کنند.

و هررا که در نشست خبری صحبت میکرد و این نشست در توئیتر باشگاه بیلبائو پوشش داده شد، تأکید کرد که آن وکلا از جانب او نبودند و او به غیر از صحبت روی بندهای شخصی قرارداد، کار دیگری صورت نداده است.

هررا می گوید: "تنها گزینه،همانطور که رییس باشگاه هم گفته بود، پرداخت کامل بند آزادسازی من بوده است. و یونایتد هم هیچ وقت به من نگفته بود که این پول رو پرداخت خواهد کرد."

"در هیچ برهه ای نه من نه ایجنتم به توافق با یونایتد نرسیدیم."

" هب دلیل اهمیت بازی یکشنبه برابر رئال مادرید من سکوت اختیار کرده بودم. امروز من اینجام، بدون هیچ مشکلی، و با صداقت و حقیقت."

"من به نشان دادن تعهدم به باشگاه ادامه خواهم داد همونجور که از روز اول آمدنم به باشگاه اینگونه بوده. من برای خودم صحبت میکنم. نه برای دیگران. باشگاه هم میتونه این رو تأیید کنه که رفتار من همیشه خارق العاده بوده."

"من واقعا مفتخرم که چنین باشگاه بزرگی همچون یونایتد برای جذب من اقدام کرده ولی من در هیچ مقطعی با یونایتد صحبت نکردم. من خیلی ساکت بوده ام." منبع


 http:///images/38343237349139051208.jpg

اما اسپورتویتنس، ساعاتی قبل از انتشار خبر اسکای، در مورد این شرایط چه نظری دارد؟؟؟؟!!!

اسپورتویتنس - عذرخواهی منچستر یونایتد از وکلا به ماجرای Benny Hill تشبیه شده است، آخرین اخبار از اسپانیا در مورد هررا

امروز صبح، روزنامۀ ال کورئو از بیلبائو، ماجرای علاقۀ منچستر یونایتد به آندر هررا رو به نمایشنامۀ بنی هیل (کمدین انگلیسی) تشبیه کرده بود. اونا این شائبه رو مطرح کرده بودن که آیا چنین سناریویی تحت نظر سر الکس فرگوسن هم روی میداد؟ و این رویۀ باشگاه رو "کثیف" و "عاری از حس مسؤولیت پذیری" خطاب کردن. هیچ اتهامی به بیلبائو وارد نشده.

ادعا شده که یونایتد آنچنان بد جلوه داده شده در این ماجرا که در واقع این وجهۀ بد تنها به آندر هررا کمک میکنه که دوباره توسط هواداران باشگاه اتلتیک در بیلبائو پذیرفته بشه. چنان تحیری از رفتار یونایتد در این ماجرا ایجاد شده که توسط برخی، هررا دراین ماجرا بیشتر به شکل یک قربانی دیده میشه تا کسی که تمام تلاشش رو کرده تا از باشگاه فرار کنه. هم تیمیهاش پشتش رو حسابی گرفتن و هوادارا هم هیچ کمپین تنفر از این بازیکنی راه ننداختن، هیچ نامۀ عمومی توهین آمیزی هم وجود نداره، چیزهایی که همگی در مورد لیورنته دیده میشد و به نظر میاد این ماجرا در بیلبائو خاتمه یافته و یک انگشت اتهام بزرگ به سوی یونایتد در این ماجرا نشونه رفته.

http:///images/22992296899011475206.jpgاین روزنامه دوباره اشاره کرده که مشکل کاملا تقصیر یونایتد بوده که پول کافی برای بازیکن نداده و نمی خواسته بند آزاد سازی رو پرداخت کنه، بحثی که ما (اسپورتویتنس) دیروز هم پوشش دادیم. منچستر یونایتد مشخصا در اواسط آگوست با هررا تماس گرفت. برای همین کل کار اونجوری هم که به نظر می آد یک کار دقیقه نودی نبوده. با این حال این دو هفته مذاکره برای همراه کردن اتلتیک در این معامله کافی نبوده و خوب نشون میده که منچستر یونایتد کاملا در این شکست مقصر نیست.

ال کورئو میگه که مقامات جدید یونایتد که به انتقالات رسیدگی میکنن، تجربۀ کافی و لازم رو ندارن انتظار داشتن که مقامات اتلتیک دقایق آخر از انتظاراتشون در هزینه کوتاه بیان. اونا تأکید میکنن که LAffer (این چند نفر وکیل هر بار یک چیزی خطاب میشن!) (مترجم: یه بار شیاط، یه بار وکیل، یه بار لفر) از طرف یونایتد خودشون رو معرفی کرده بودن، و این حرفشون رو هم از یک مقام نانشاس در لیگ اسپانیا نقل کردن.

این روزنامه همچنین ادعا کرده که با یک منبع در Laffer صحبت کردن و این منبع هم ادعا کرده که این اتحادیه یک عذرخواهی دیروز از جانب منچستر یونایتد دریافت کرده! ما با این اتحادیه وکلا صحبت کردیم روز سه شنبه، و واضح بود که به شدت از این شرایط ترس و واهمه داشتن ولی به نظر نمی آد که خیلی زبون به انتقاد از یک باشگاه فوتبال (می خواد یونایتد باشه یا اتلتیک) باز کنن، چون خیلی کارشون به این باشگاههای فوتبال می افته در آینده.

دیروز، نویسندۀ ما تام کوست یک گزارش جایگزین رو پوشش داد از اسپانیا، که مدعی شده بود انتقال بیشتر به خاطر خود اتلتیک و عدم تمایلشون به این انتقال شکست خورده. این روزنامه نگار اسپانیایی الآن داره تلاش میکنه این مسیر رو برگرده و از حرفش برگرده و با بقیه حرفها و روزنامه های ورزشی کشورش همراه بشه! که همین هم باز شرایط رو باز پیچیده تر میکنه.

میشه گفت که هر کسی به نوبۀ خودش در این واقعه مقصره، شاید به غیر از اتحادیه Laffer، و این مجمع و اتحادیۀ وکلا هست که در این ماجرا بیشترین ضربه رو میخوره... منبع

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali81 در تاریخ 1392/06/13 و 21:29 دقیقه ارسال شده است

شهاب جان ممنون بابت خبر. امروز خبری هم آمده بود که یکی از ایجنتهای نزدیک به هررا مویس را مقصر اصلی دانسته و گفته از زمانی که فرگوسن نقشی در مذاکرات ندارد مسئولان منچستر راه خودرا در مذاکرات گم کرده اند.ولی مشکل اصلی منچستر این است که در این چند ساله استعداد جوانی را رو نکرده ایم و اگر استعدادی رشد کرده به سادگی به تیمهای دیگر واگذار کرده ایم، سیاستهای بسته ای را در جدب بازیکن اتخاذ کرده ایم ، اصرار به حفظ باریکنان بیکیفیت داریم، باریکنان مسن را همچنان اصرار به استفاده ازشان داریم، و امسال بیشتر از اینکه به ارتقای کیفیت تیم نظر داشته باشیم به فکر قراردادهای تجاری بودیم. من یونایتد را دوست دارم اما به نظرم چند سالیست که از رقبای مهم خود مخصوصا رئال و بایرن (نه سیتی و چلسی) که مشابه یونایتد تاریخ درخشانی دارند عقب افتاده ایم.
پاسخ : خواهش میکنم علی آقا شکلک
خوب نسبت به بایرن که واقعا میشه گفت عقب افتادیم بایرن تیم فوق العاده ای هست که تمام استعدادهای فوتبال آلمان رو داره استفاده میکنه، آلمان کشوری هست که سود جام جهانی 7 سال پیش رو تماما تو خود ورزش سرمایه گذاری کرد و دولت نخورد پولش رو و الآن هم با استعدادهای متعددی مثل کروز و شورله و گوتزه و .... دارن نتیجه ش رو میبینن... که اول و آخر هم بایرن ازش سود میبره چون تیم اول آلمانه.... ولی نسبت به رئال مخالفم.... رئال فقط با خریدهای ستاره فرمی بالا نگه داشته خودشو... تازه ما نسبت به اونا این مزیت رو داریم که اسطوره هامون رو با تیپا بیرون نکردیم و رائول و کاسیاس و .... های تیممون رو آوارۀ این در و اون در نکردیم... نمی دونم نسبت به رئال من سیاست یونایتد رو که تا میشه از اسکولز و گیگز استفاده کرد ترجیح میدم...
منچستر هم فراموش نکنیم داره یه خورده چوب ضعف تیم ملی انگلیس رو هم میخوره در مقایسه با بایرن...
تیم ملی ای که حسابی از فشردگی بازیهای ژانویه و حضور جام حذفی و تبلیغاتی اضافۀ کارلینگ کاپ و بازیهای دو بازی در هفته داره ضربه میخوره و باشگاههای انگلیسی نیز هم.... تا زمانی که فدراسیون انگلیس از پول تبلیغات و اسپانسرها نگذره، نه تیم ملی انگلیس مثل تیم ملی اسپانیا و آلمان در سطح جهان موفق و محکم عمل میکنه و نه باشگاههای انگلیسی میتونن جلو آلمانیهایی که لیگشون 18 تیمه ست و ژانویه استراحت دارن و یک جام حذفی کاری از پیش ببرن... نتیجه ش هم این میشه که فینال لیگ قهرمانان میشه آلمانی.. نیمه نهایی میشه اسپانیایی آلمانی... مدافع عنوان قهرمانی، چلسی که تازه اونم به ضرب ول دادن بازیهای داخلی لیگ قهرمان اروپا شده بود، از دور گروهی حذف میشه... نتیجه ش میشه این که بازیکنای بوندسلیگا مثل پودولسکی و روسیچکی و کاگاوا و هارگریوز که میان لیگ برتره جزیره، مصدومیت و فشار بازیها نابودشون میکنه....
این سطح اختلاف به نظرم بیشتر این دلایل رو داره که خلاصه گفتم و خیلی مشکل مدیریت یونایتد نبوده تا اینجا... بحث پوگبا به کنار البته پوگبا یه موردیه که جداگانه باید بحث بشه... البته مدیریت یونایتد تا این جا مشکل نداشته ولی اینطور که بوش میاد مدیریت جدید ضعیفه و تازه مشکلات ما می خواد شروع بشه از این به بعد شکلک

این نظر توسط AMIR-Orton در تاریخ 1392/06/13 و 20:59 دقیقه ارسال شده است

حالا به این نتیجه رسیدم که کلا سرکار بودیمشکلک
موچکریم داش شهابشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بده دو ماه سرگرممون کردن؟ شکلک

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1392/06/13 و 19:38 دقیقه ارسال شده است

فلچر به نظرم اگه حالش خوب شد باید بره مستقیم واسه مربیگری دیگه فک نکنم بتونه مثل اون موقع ها بازی کنه واسه یونایتد
پاسخ : خوب به نظرم اگه خوب شه هنوز میتونه همپای کریک بازی کنه... لامصب خیلی غیرت داشت.... ولی بعید میدونم خوب شه اصلا!

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/06/13 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

عجیبه فلچر هم نیس
پاسخ : فلچ شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/06/13 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخ
هررا مثل چی ترسیده (با توجه به مسائلی که برای یورنته پیش اومد و اون هم از نزدیک دید)
وقتی باشگاه همه کاراش رو مخفیانه انجام میده و شایعات رو رد نمی کنه باید انتظار این مشکلات رو هم داشته باشه :|
پاسخ : ترس رو میشه تو تک تک کلماتش دید شکلک
آدم سنشو ندونه از قیافه و حرفاش فکر میکنه 15 سالشه شکلک

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1392/06/13 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

لیست بازیکن های اروپای یونایتد منتشر شد

<. 1.De Gea (GK); 2. Rafael; 3. Evra; 4. Jones; 5. Ferdinand; 6. Evans; 8. Anderson; 10. Rooney; 11. Giggs; 12. Smalling; 13. Lindegaard (GK); 14. Hernandez; 15. Vidic; 16. Carrick; 17. Nani; 18. Young; 19. Welbeck; 20. v. Persie; 22. Fabio; 23. Cleverley; 25. Valencia; 26. Kagawa; 28.Büttner; 29. Zaha; 31. Fellaini; 34. Cole*; 35. Lingard*; 39. Thorpe*; 48. W.Keane*; 50. Johnstone (GK)*.
همونطور که می بینید عدنان یانوزای در این لیست جایی نداره شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : این عدنان پوگبا نشه صلوات! البته پارسال هم پاول لیگ قهرمانان بازی کرد همچین چیزی هم نبود خیلی! فقط یه تیرک به گالا زد فکر کنم شکلک آخ اگه اون گل میشد شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/06/13 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

مقصر اصلی ماییم که باید تو نقلو لنتقالات اینقدر غصه بخوریم...شکلک
پاسخ : نبینم غمتو داش حمید شکلک شکلک

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1392/06/13 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب جانشکلک
اقا دیروز یه خبری اومده بود که یونایتد می خواد این هررا و بینز رو زانویه بگیره اون چی میگه شهاب؟؟
حالا یه جا هم اسم دو سه تا بازیکن ازاد رو نوشته بود که یونایتد می تونه بگیردشون جالبیش اینه که جوون هم هستند
Franco Zuculini این 22 سالشه هافبک دفاعی هم هست
Cristian Lobato این 24 سالشه دفاع چپ
پاسخ : سلام داش حسین گل شکلک
اونم تو اخبار جدید گفتم.. منبع خاصی نداره... حدسه بیشتر...این دو تا بابا رو هم نمی شناسم شکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1392/06/13 و 19:03 دقیقه ارسال شده است

یه سؤال، اینجا به جز عضویت سریع عضویت عادی نداره؟
پاسخ : نه والا همون عضویت سریعش عضویت عادیشه
که البته به هیچ دردی نمی خوره مگه اینکه دیگه مطمئنید کسی نمی تونه جاتون کامنت بذاره همین تاحالا که به درد نخورده شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/06/13 و 18:58 دقیقه ارسال شده است

احتمالا تا ژانویه مشخص میشه قضیه چی بوده. من که فکر میکنم اونا گفتن 36 میلیون اینا هم گفتن 30 تا . هر دو طرف هم فکر میکردن طرف مقابل روز آخر کوتاه میاد ولی هیشکی کوتاه نیومده به توافق نرسیدن شکلک
ولی دلم میخواد بمونه مثل یورنته آزاد بیاد آخ که حال میده شکلک شکلک
پاسخ : دقیقا قضیه اصلی این بوده.... خود یونایتد هم مثکه گفته اون سه وکیل رو نمی شناخته... الآن خبر اکسپرس رو گذاشتم بخون.... اسپورتویتنس فکر کنم اینجا داره پیاز داغشو زیاد میکنه... البته روزنامه شون ال کورئو یه خورده حرف الکی زده....


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 369
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 1,228
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 8,937
  • بازدید ماه : 20,558
  • بازدید سال : 191,752
  • بازدید کلی : 3,816,917
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30