loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 477 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (6)

David Moyes

(در مورد بازار نقل و انتقالات که دوشنبه شب به پایان میرسد....) "من نمی دونم که چقدر دیگه فعال خواهد بود ولی واقعا یک بازار فوتبال شلوغه. شاید در چند روز آتی هم فعال باشه و من امیدوارم بتونیم مذاکراتی داشته باشیم ولی من نمی تونم تضمینی بدم."

(در مورد اینکه آیا رونی می ماند؟) "من از روز اول به شما و تمامی افراد دیگه گفتم و لزومی نمی بینم دوباره موضع باشگاه رو در قبال رونی تکرار کنم. وین رونی سالهای زیادی بازیکنی عالی برای منچستر یونایتد بوده. به عنوان یک فوتبالیست جوان موفق در اورتون کارش رو خیلی خوب آغاز کرد و پیشرفت کرد و دوران ورزشیش همان مسیری را طی کرده که مردم از وی انتظار داشتند. فکر میکنم که او در بازی برابر چلسی خیلی خوب کار کرد و به نظر میاد در شرایط خوبی به سر میبره و همچنین از نظر ذهنی هم در فرم خوبیه. ما هرکاری بتونیم برای حفظ این شرایط انجام خواهیم داد و به اینکه او به نمایش خوبش ادامه بده نیاز داریم. در حال حاضر او فرم خوبی داره." منبع


 

"همیشه انفیلد یکی از سختترین جاها برای بازی بوده. یک ورزشگاه عالیه و من بی صبرانه منتظر بازگشت به اونجا هستم."

"از یه نظر خیلی فرقی با بازیهای دیگه نداره چون شما فقط میتونید سه امتیاز بگیرید ولی اگه بتونیم پیروز بشیم، پیروزی بزرگی خواهد بود. لیورپول یکی از تیمهای نیرومند این فصله برای همین اگه بتونیم پیروز بشیم شروع خوبی خواهد بود."

"فعلا نمی دونم با یونایتد به انفیلد رفتن (به جای رفتن با اورتون در دربی مرسیساید) حس متفاوتی خواهد بود یا نه چون هنوز تجربه ش نکردم! همه بهم گفتن که رقابت بین یونایتد و لیورپول رقابتی حساسه، و در مورد رقابت بین اورتون و لیورپول هم همینطور بود. من منتظر این بازی هستم و یکی از انگیزه های پیوستنم به یونایتد هم شرکت کردن در چنین بازیهای حساسی بوده است."

(در مورد خریدهای متعدد لیورپول در این فصل...) "به نظرم برندن راجرز خودش تیمش رو ساخته و اونجوری که میخواسته و دوست داشته تغییرات لازم رو اعمال کرده. لیورپول همیشه باشگاه فوتبالی عالی بوده، و برای جامها می جنگیده." منبع

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/06/09 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

پیغام خصوصی دیگه شکلک
پاسخ : زورمون زیاده دیگه.شکلک
پاسخ : والا پیغام خصوصی که اینجا زیاده!!! تا دلت بخواد! چه بحثهایی شکلک
رنگ و وارنگ آبی و سبز و قرمز و بنفش و زرد و.... مثل جوجه رنگی!
اینجا میفتیم به بحث کردن شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/08 و 22:50 دقیقه ارسال شده است

سرالكس يه مصاحبه كنه بگه مويس يه خريد انجام بدهشکلک
پاسخ : یعنی خوشم میاد سرالکس رفته تو افق محو شده خیلی حال میکنم با این مرد یک مصاحبه هم نکرد نمی خواد مویز به هیچ وجه تحت فشار باشه... شکلک

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/06/08 و 20:00 دقیقه ارسال شده است

ممنون.
از هررا کلیپ نداری؟
راستی پ . خ جدید نداشتی؟ چن پست قبل...
پاسخ : سلام! خریدش نزدیک بشه حتما کلیپ هم میذارم محمد جان شکلک
پ.خ جدید یعنی چی؟ شکلک

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1392/06/08 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

مرسي شهاب جان
شرمنده حواسم بنود
ميخواي خبر ها رو بعدا بذارم؟؟؟
پاسخ : خواهش میکنم داش حسین گل... دشمنت شرمنده تقصیر این باشگاهه زمان نشستشون حساب کتاب نداره یه روز صبحه یه روز ظهر شکلک
نه بابا بذار باشه من که دارم میرم دوباره نمی رسم خیلی نظر جواب بدم.... نگران پست تو بودم که آوردمش بالا شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/06/08 و 17:23 دقیقه ارسال شده است

سر الکسشکلک شکلک
پاسخ : هــــــعــــــی شکلک
پست از پارسال مونده بود یادم رفت ادیت کنم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 673
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 673
  • بازدید ماه : 42,148
  • بازدید سال : 213,342
  • بازدید کلی : 3,838,507
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30