loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
قاسم علی بازدید : 715 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (6)

دیوید مویس میگوید ممکن است تغییرات تاکتیکی متفاوتی برای دیدار برگشت در برابر بایرن مونیخ در نظر بگیرد.
 

 

دیوید مویس در گفتگویی در جمع خبرنگاران ضمن اذعان به این موضوع که ممکن است استراتژی متفاوت و جدیدی در برابر تیم گواردیولا به کار گیرد، تصدیق کرد:" شما میتوانید به سمت برخی بازیهای سالهای اخیر لیگ قهرمانان بروید، زمانی که تیمها عقب نشینی میکنند، صبر میکردند، صبر میکردند، صبر میکردند و از این طریق بازی میکردند. من فکر نمیکنم هیچ شرم و خجالتی از آنچه در دیدار رفت لیگ قهرمانان انجام دادیم وجود داشته باشد، نه در مسیری طولانی. فکر میکنم از نظر تاکتیکی ما شب بسیار خوبی داشتیم. اما باید بگویم که با توجه به روشهای مختلف در دیدار اول، ممکن است در بازی دوم نیاز به فکر و اندیشه متفاوتی باشد".
مویس ادامه داد:" تاکتیکها چیزهایی هستند که من بهشان نگاه و در موردشان فکر میکنم. ما با یک برنامه بازی میکنیم و من فکر میکنم پپ اندکی نیاز به تغییرات در تیم خود داشته باشد. از نظر تاکتیکی آنها به همان روش بازی خواهند کرد و شاید تفاوتها در پوزیشن و موقعیتها باشد. آیا ما باید تصمیم بگیریم که بازی متفاوتی انجام دهیم؟ این چیزیست که من باید عمیقاً و جزئی در مورد آن فکر کنم".
سرمربی اسکاتلندی در ادامه افزود:" تصور میکنم فوتبال به شیوه مدرنی در جریان است و شما هرگز نمیدانید در بازیها چه اتفاقی رخ میدهد. بسیاری از تیمها تملک توپ و میدان زیادی در اختیار دارند، اما در پایان روز کار شما با تعداد گلها به پایان میرسد. بسیاری از تیمها که با روش ضدحمله بازی میکنند ممکن است گل دریافت کنند. من دو، سه بازی اخیر بایرن و نیز بازی آنها در برابر آرسنال را نگاه کردم و تنها احساس میکنم آنها به روش پرسینگ بازی میکنند و شاید بهتر باشد در آن شب ما توپ را در عقب ( خط دفاعی ) نگه نداریم. ما تلاش خواهیک کرد که خط دفاعی در تصرمان باشد سپس میتوانیم با این روش بازی را اداره کنیم".
مویس در پاسخ به این پرسش که آیا او از موفقیتهای اخیر باشگاههای انگلیسی در مونیخ دلگرم شده یا خیر، ضمن تأکید به این نکته که این موجب اعتماد به نفس خواهد شد اما کارهای دشواری برای انجام دادن وجود داد تصدیق کرد:" من فکر میکنم این به شما این را میگوید که مردم میتوانند به آنجا ( آلیانز آرنا ) بروند و نتایج خوبی کسب کنند. ما در مورد عملکرد خوبمان در اولدترفورد صحبت کردیم ( بازی رفت ) و بسیاری از مردم گفتند که این یک نتیجه خوب بود، اما در حال حاضر به مونیخ میرویم، مگر آنکه کارهایی برای آن انجام دهیم. از دقیقه اول این لزوماً بدین معنی نیست، اما در جایی که ما در آن بازی میکنیم، ما باید کارهایی را انجام دهیم که به شما شانس و موقعیت میدهد".
دیوید مویس در خاتمه تأکید کرد:" ما باید مطمئن شویم که گلی دریافت نمیکنیم و پس از آن نیاز به تعقیب بازی داریم. اگر شما بازی مقابل بایرن را دنبال کنید، این میتواند مشکل باشد، زیرا آنها به خوبی با توپ کار میکنند. ما باید سعی کنیم گل اول را به ثمر برسانیم. آنها در دیدار رفت به خوبی تملک توپ و میدان را در اختیار داشتند و ما نیز در بازی هجومیامان بسیار خوب بودیم، بنابراین بازی متعادل بود. این یک جام فشرده است".

mufctalk

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/01/18 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

ما ماتایی رو داریم که با تفکرات دفاعی دیمتئو و چلسی تو فینال مونیخ جلو مونیخ قهرمان شدن.... فرگی رو داریم که دو تا فینال جلو پپ و تفکراتش شکست خورده... و خود مویز رو داریم که بازی رفت تونست با بستن کناره ها جلو بایرن رو بگیره.... در کل داشته هامون کافیه برای این بازی...اگر رونی برسه شانس 50-50 داریم اگر تاکتیک خوب به کار گرفته بشه... استقبال می کنم اگر مویز می خواد جلوی بایرن هجومی بازی کنه! ببینیم و تعریف کنیم... ولی دیمتئویی هم صعود کنیم عالی میشه... یعنی مویز به اون شجاعت رسیده که تو خاک مونیخ جلو این بایرن هجومی بازی کنه شکلک
ببینیم و تعریف کنیم.... خوب بازی کنیم و حذف بشیم اصلا مهم نیست...

این نظر توسط edrek در تاریخ 1393/01/18 و 15:58 دقیقه ارسال شده است

دخیا
باتنر ویدیچ جونز والنسیا
فلینی کریک
ولبک کاگاوا نانی
رونی
shak nadaram age b evra bazi bede roben bicharamon mikone,bazie raft bottner foqolade bood bazam baiad az hamon estefade kone akhe evra b hich onvan nmitone dar moqabele sorate roben moqavemat kone tazegia joloye mamolitarlnbazikona ham ja mimone ,dar morede nani ham motmaen nistam vali tajrobash tu baziaye bozorg momkene b dardemon bokhore,faqat omidvaram ba har tarkibi k bazi mikonim time sood konande ma bashim b omid khoda

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/01/18 و 0:55 دقیقه ارسال شده است

گواردیولا،بایرن رو هم به سبک بارساش در آوردهشکلک

ایشالا مویس از پس اینکار بربیاد، خیلی مشکله، اما غیر ممکن نیست...

دستت طلا قاسم جانشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/01/18 و 0:18 دقیقه ارسال شده است

همونجا كارشون رو تموم ميكنيم بايرن از منچستر ميترسه همين كافيه...
ديويد
اورا ويديچ ريو والنسيا
گيگز فلچر كريك ناني
روني
چيچا

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/01/18 و 0:02 دقیقه ارسال شده است

ممنووون آقا قاسم علی
خدا خیرتون بده
ان شاالله که یه بازی فوق العاده رو انجام بدیم و با پیروزی زمین حریف رو ترک کنیم

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/01/17 و 23:34 دقیقه ارسال شده است

جاااااااااااااااااااان مادرت هر کاری می کنی سمت سانتر تو گل نرو .... این تن بمیره نرو
اشلی یانگ هم بازی نده ... فلاینی رو هم بازی نده.... دمت گرم شکلک
پاسخ : دم شما گرم که حرف دل ما رو زدیشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 542
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,037
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,067
  • بازدید ماه : 41,045
  • بازدید سال : 212,239
  • بازدید کلی : 3,837,404
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30