loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 869 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (17)

نشست خبری دیوید مویز

 

ویدئوی اولین کنفرانس خبری مویز با زمان 28 دقیقه و حجم 191 مگا با فرمت mp4 از سایت باشگاه. دانلود کنید.

 

 

مویز: چگونه این شغل به من ابلاغ شد!

"من واقعا از این که این فرصت در اختیار من قرارداده شده احساس افتخار میکنم و از سر الکس و هیئت مدیره که به محقق شدن این امر کمک کردند ممنونم. واقعا موقعیت عجیبی برای من بود. من کلا اطلاعی نداشتم. اصلا هیچ چی نمی دونستم مادامی که سرالکس به من زنگ زد که به خونه ش برم."


"من انتظار داشتم که بگه می خواد یکی از بازیکنای ما رو بخره ولی اولین چیزی که به من گفت این بود که او می خواد بازنشسته بشه! من گفتم. "اوه چه موقع؟ اصلا (به نظر نمی اومد) که او هیچ موقع بازنشسته بشه. او گفت هفتۀ بعد! و حرفهای بعدی این بود: "و تو سرمربی بعدی منچستر یونایتد هستی!". من شوکه بودم ولی همچنین حسابی هیجان زده بودم که فرصت سرمربیگری منچستر یونایتد به من اهدا شده."

"باید تأکید کنم که هر کسی که این شغل رو بر عهده میگرفت، قدر این موقعیت رو میدونست. سرمربی پیشین خارق العاده بوده، کسی که تمامی اهالی فوتبال نگاه محترمانه ای به وی داشتند. شاید فردی بهتر از او نبوده. او یکی از اعضای لیست بزرگترین سرمربیهای اسکاتلندیه: اشتین، شنکلی... و سرالکس قطعا در صدر اون لیسته."

"تمام کاری که من میتونم انجام بدم اون چیزیه که دیوید مویز (من) پیش از این انجام میداده. قطعا من سنتهای منچستر یونایتد رو ادامه خواهم داد ولی البته که لازمه خودم هم مهر خودم رو روی باشگاه بزنم (و کمی هم شیوۀ خودم عمل کنم). سرالکس هم همین کار رو کرد. من واقعا خوش اقبالم که هدایت تیم قهرمان انگلیس به من سپرده شده. مربیهای خیلی زیادی نبودن که چنین شروع کاری رو (بر عهده گرفتن یک تیم مدافع قهرمانی!) رو داشته باشن. من باید بگم که سرالکس و هیئت مدیره رفتارشون بامن عالی بوده."
"کار من اینه که موفقیتهای این باشگاه رو ادامه بدم. باشگاه باید جام ببره. و من هم تشنۀ این موفقیت هستم. من مهیای موفقیت هستم. با این حال این (فکر کنم فقدان جام) تغییری در من ایجاد نمی کنه. من مصمم هستم که اولین جام رو بگیرم."

"من در خیلی از زمینه ها فاقد تجربه هستم و سرمربیهای خوب زیادی بودن که می شد این سمت رو به اونها واگذار کرد. ولی بزرگترین مسئلۀ روحیه بخش برای من همینه که سرالکس فرگوسن به من گفت تو سرمربی بعدی منچستر یونایتد هستی."

"یونایتد فصلی عالی در لیگ برتر داشته و ما هر کاری بتونیم برای افزودن به ترکیب تیم خواهیم کرد. این باشگاه همیشه به دنبال بهترین بازیکنان و خریدشان خواهد رفت و ما هر کاری بتونیم می کنیم که در صدر بمونیم." منبع


 

David Moyes


رییس از صحبت در مورد رونالدو سر باز می زند:

مویز در پاسخ به پرسش در مورد خرید رونالدو تأکید کرد که یونایتد "هر کاری بتواند باری تقویت ترکیب خواهد کرد. ولی من هیچ وقت در مورد بازیکنانی که با دیگر باشگاهها قرارداد دارن صحبت نمی کنم. این مرام من نیست. وقتی مردم با بقیه باشگاهها قرارداد دارن درست نیست در موردشون صحبت کنیم. ولی این باشگاه همیشه به دنبال خرید بهترین بازیکنان بوده و هست."

"یونایتد سال قبل فصلی عالی رو در لیگ برتر سپری کرد و ما هر کاری بتونیم برای تقویت ترکیب خواهیم کرد. این باشگاه همیشه به دنبال خرید بهترین بازیکنان بوده و ما هر کاری بتونیم برای موندن در اوج خواهیم کرد."

(در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنی قبل شروع پیش فصل می گیرند؟ ) "سعیم رو میکنم ولی نمی تونم دقیق بگم که بله. زمان خیلی کمه."

"این شیوه که پنجرۀ نقل و انتقالات پیش میره، فکر میکنم که این فصل قراردادها کمی دیرتر نهایی بشن. سرمربی های جدیدی برای تیمها گمارده شدن و فکر نمی کنم که مسایل سریع جفت و جور بشه."

(در مورد پایبندی به سنت باشگاه و استفاده از جوانان....) "در پنجره های انتقالاتی که یونایتد خرید میکرد، اورتون به همون شیوه خرید نمی  کرد! ولی این باشگاه همیشه تلاش میکنه که بهترین بازیکنان رو بخره و تلاش میکنه بازیکنان رو از آکادمی به تیم اصلی منتقل کنه."

"این کار (استفاده از جوانان) در ژن باشگاهه و ما به دنبال استفاده از بازیکنان محصول خودمون خواهیم بود." منبع

 

15:52 Stu Mathieson: Think Utd over estimated attendance at Moyes conf. Empty seats #fb #mufc 1
- استوارت متیسن: یونایتد خیلی فکر کرده بود نشست خبری مویز کولاک میکنه! ولی اینجا صندلیهای خالی هست! -
15:53
It will be interesting to hear Moyes' thoughts on Baines - he clearly wants him at OT with the latest that Everton rejected a £12m bid. Will he also want to go for Fellaini? We'll find out soon hopefully. 2
- شنیدن تفکرات مویز در مورد بینز هم جالب می شه. واضحه با توجه به پیشنهاد 12 میلیون پوندی رد شده، او بینز رو در اولدترافورد می خواد آیا او فلینی رو هم طالب خواهد بود؟! به زودی می فهمیم -
- 3
- عکس خبرنگاران منتظرمویز! ویدیچ در نشست خبری همراه مویز خواهد بود و این نشست در تالار مخصوص اروپای اولدترافورد برگزار خواهد شد. -
-

16:00 Phil Townsend introduces David and skipper Nemanja Vidic to the floor. "I'm incredibly privileged," admits the boss. "I had no idea whatsoever. I knew nothing at all about it until Sir Alex gave me a call." The pair met at Sir Alex's house and was told you're the next Manchester United manager by his fellow Scot.

4
- فیل تونسند دیوید مویز و نمانیا ویدیچ رو به حضار معرفی میکنه.رییس میگه: "من واقعا از ملاقات شما مفتخرم. من در کل نظری در موردش ندارم! من تا زمانی که سر الکس به من تماس گرفت از ماجرا اصلا اطلاعی نداشتم!" و بعد این دو در خانۀ سرالکس ملاقات داشتند و به او گفته شده که او جانشین هموطن خودش و سرمربی آیندۀ یونایتد خواهد بود. -
- 16:01 "Old Trafford is the place you want to go," adds Moyes, who feels it is a plus for British coaches that he has been handed this fabulous opportunity. He admits to some trepidation at stepping into Sir Alex's shoes as he has so much respect for the man he has replaced. 5
- "اولدترافورد جایی هست که شما آرزوی رفتن به اونجا رو دارید." و دیوید مویز با گفتن این نکته اشاره میکنه که این نکتۀ مثبتی برای مربیهای بریتانیایی محسوب میشه که این موقعیت استثنایی به او پیشنهاد شده. همچنین اعتراف میکنه جانشینی فرگوسن و پا گذاشتن جای کسی که بسیار برایش احترام قایل است، کمی ترس و اضظراب خواهد داشت.! -
- 16:02 David Moyes has met Sir Bobby Charlton, which was a "thrill" and has spoken to Wayne Rooney about overtaking the legend's goalscoring record. "He's not for sale and will remain a Manchester United player." The striker is training 'brilliantly well' and will target the all-time goals record. 6
-
رونی برای فروش نیست صلوات!!!
دیوید مویز با سر بابی چارلتون ملاقات داشته که ملاقاتی هیجان انگیز بوده و او با وین رونی هم در مورد رسیدن به این اسطوره در رکورد گلزنی صبحت کرده: "او برای فروش نیست و بازیکن منچستر یونایتد میمونه." این مهاجم واقعا عالی تمرین میکنه و هدفش رسیدن به رکورد گلزنی خواهد بود.
-
-

16:06 The new boss hopes Sir Alex does sit in the directors' box as he won't be intimidated by his presence. There are thanks due also to Rene Meulensteen, who was asked to stay but felt it fair on the Scot to leave, and Mike Phelan. "Sir Alex is not there to pressure me," stresses Moyes. "The players have also responded well."

16:04 David is looking forward to working with Wayne again, as he did at Everton, and getting the best out of him as the journalists pepper the new manager with questions about the striker. "Wayne won't be sold by Manchester United," he reiterates.

7
- در حالی که روزنامه نگاران پیوسته از مویز درمورد رونی می  پرسند، او تأکید میکند که پس از همکاری با  رونی در اورتون، به دنبال همکاری مجدد با وی است و تلاش دارد بهترین بازده را از این مهاجمش بگیرد. "وین توسط منچستر یونایتد فروخته نخواهد شد." او مجددا تأکید میکند.

مویز آرزو میکند که فرگوسن در جریان بازیها در جایگاه مدیران حضور داشته باشد و اینکه با حضور او مویز دچار ترس شود را رد میکند! همچنین از رنه موئلستین که ازش خواسته شد بمونه ولی ترجیح داد بره تشکر کرد، و همچنین از مایک فیلان: "سر الکس نمی آد در هیئت مدیره که به من فشار وارد کنه! بازیکنا هم همچنین نسبت به این مسئله و جانشینی خوب و منطقی پاسخ دادن."
-
-

16:11 Paul Scholes is taking some time off to spend with his family. Ryan Giggs is described as an "incredible footballer" and the new man wants some young members of staff behind him.

16:10 David says it's not his style to speak about players who are contracted to other clubs after being asked directly about any interest in Cristiano Ronaldo. "This club is always interested in the best players," he reiterates.

16:08 "I come to a club where success is tattooed across its badge," states the boss, who says he has gained great confidence from being told he would be the club's manager by Sir Alex. "We'll do everything we can to add to the squad," he says.

8
- رییس تأکید میکند:"من به باشگاهی اومدم که کلمۀ موفقیت روی آرم و نشانۀ آن خالکوبی و حک شده است." و همچنین اشاره میکنه که از اینکه بهش گفته شده جانشین فرگوسن در این باشگاه خواهد شد روحیه ای مضاعف گرفته است. "ما هر کاری بتونیم برای افزودن به ترکیب تیم میکنیم."

پل اسکولز کمی مرخصی رفته تا با خانواده ش باشه. از رایان گیگز هم به عنوان یک "فوتبالیست عالی و حیرت انگیز" یاد شده و همچنین مویز در کادر فنیش نیروهای جوونی رو میخواد که حضور داشته باشن.

دیوید مویز همچنین گفته شیوه ش و مرامش این نیست که در مورد بازیکنایی که با دیگر باشگاهها قرارداد دارن صحبت کنه.. و وقتی که در مورد کریس رونالدو ازش سؤال شد میگه: "این باشگاه همیشه به بهترین بازیکنها علاقمند بوده و خواهد بود." او تأکید میکنه.
-
- 16:13 "I've never seen United get a tougher Premier League start over the years," jokes the manager. He hopes to get balance right between winning and entertaining. "I hope I have the same magic touch as Sir Alex," he asserts. It is made clear that not all of the squad is back in training. 9
- سرمربی به شوخی در مورد شروع سخت تیم میگه: "من به یاد ندارم که یونایتد شروعی سختتر از این شروع فعلی رو در لیگ برتر پیش رو داشته باشه." او امیدواره بتونه بین بازی زیبا و نتیجه گرا یک تعادل خوبی برقرار کنه. و ادعا میکنه "امیدوارم بتونم اون نیروی جادوی لمسی رو (که دست به هر چی بزنی طلا بشه! مثل بازیکنای جوون) که سر الکس داشت داشته باشم!" همچین شفاف سازی شد که هنوز همۀ ترکیب تیم برای تمرینات برنگشتن. -
-

16:17 David thinks he has been left a squad capable of retaining the Barclays Premier League and was pleased to be handed a six-year contract. The boss believes managers are sacked too quickly these days and feels fortunate to have worked at Preston and Everton where that hasn't been the case.

16:15 Ashley Young, Chris Smalling and Nani (who has had an operation on his nose) are doubts for the tour. They will be assessed at the start of next week before the flight out. Wilfried Zaha is due out in on Monday. Shinji Kagawa will meet up with the squad in Japan but Javier Hernandez has more time off.

10
- حضور اشلی یانگ، کریس اسمالینگ و نانی (که عمل جراحی روی دماغش داشته!) در تور در هاله ای از ابهامه! وضعیت اونا هفتۀ بعد پیش از پرواز بررسی میشه. ویلفرد زاها انتظار میره به زودی و در دوشنبه اضافه بشه. شینجی کاگاوا در ژاپن به ترکیب اضافه میشه و خاویر هرناندز هم زمان بیشتری رو برای مرخصی داره.

دیوید فکر میکنه که ترکیبی برای او به  ارث گذاشته شده که توانایی دفاع از عنوان قهرمانیش در لیگ برتر رو داره و از قرارداد 6 ساله ش هم خوشحاله. رییس باورش اینه که این روزها سرمربیها خیلی زود اخراج میشن و از اینکه در باشگاههای چون پرستون و اورتون که اوضاعشون در مورد اخراج مربیها اینگونه نبوده سرمربی گری کرده احساس خوش اقبالی میکنه
-
-

16:23 The boss stresses the club needs to do well in all the competition it enters. "There's a tradition of being used to winning trophies." Nemanja Vidic says Wayne Rooney is in the best physical shape for the past five years and he hasn't spoken to him about his future.

16:20 Sir Alex will be used for advice and David concedes it will probably be impossible for a manager to reign for 25 years at this level again. On transfers, he admits: "It does change as we used to shop in a different window at Everton. This club will always look to buy the best young players and a big part of my job is to bring young players through the Academy. We're looking to bring through our own players."

11
- ......؟!! در مورد انتقالات مویز اعتراف میکنه: "اوضاع تغییر میکنه در اورتون هم ما در چهارچوبی دیگر خرید میکردیم. این باشگاه همیشه بهترین بازیکنای جوون رو می خریده و یکی از اصلی ترین کارهای من اینه که بازیکنای جوون رو از آکادمی به تیم اصلی بیارم. ما به دنبال استفاده از جوونای خودمون خواهیم بود."

رییس تأکید میکنه که باشگاه باید در هر رقابتی که در اون حاضر میشه، خوب عمل کنه. "یک سنتی از قدیم بوده مبنی برا عادت داشتن به قهرمانی و بردن جامها." نمانیا ویدیچ هم تأکید میکنه که رونی در بهترین فرم فیزیکی قرار داشته در پنج سال اخیر و اینکه در مورد آینده ش با رونی صحبتی نداشته.
-
-

16:25 That's the end of the press conference. Thanks for joining us.

16:25 "I'll try but time is closing in," David Moyes replies when asked about transfers and the prospect of having a new player in before the tour.  

16:24 David spent an hour or two on the phone with Paul Scholes. "There will be a place for him and we'll look to bring him back in."

12
- دیوید یکی دو ساعتی رو تلفنی با اسکولز صحبت کرده. "در باشگاه جایی برای او خواهد بود و ما به دنبال بازگرداندن او به باشگاه هستیم."

دیوید در پاسخ به این پرسش که آیا قبل تور بازیکنی می خرند گفت: "من تلاشم رو میکنم ولی زمان خیلی کمه."

پایان نشست خبری! با تشکر از همراهی شما!
-
- سایت باشگاه طبق معمول خورده و جویده اخبار رو گذاشت! ولی سریع تایپ میکردن! حالا اخبار کامل اومد و تفکیک شده میذاریم! 13

 راهنما:

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/04/14 و 21:46 دقیقه ارسال شده است

agha dastet dardnakone karet harf ndareشکلک
پاسخ : بهتر از داش شهاب تو كل اينترنت پيدا نمي كني
پاسخ : آقایی بهزاد جان خواهش میکنم شکلک
داش قاسم علی چوب کاری نکن شکلک شکلک
پاسخ : چرا داداش مگه دروغ ميگم بهتريني بهترين

این نظر توسط Saeed Elec در تاریخ 1392/04/14 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

سلام داش شهاب
واقعا خسته نباشی شکلک
شهاب نمیدونم چرا از وقتی که کنفرانس رو خوندم اعصابم 3 برابر خورد شده
هیچی نگفت
هیچیییییییی
اومد چرتو پرت گفت یه جورایی
بخدا یه سری حرف کلیه ای زد
خیلی موقع نقل و انتقالات اذیت میکنن
بد کفریم نمیدونم چرا !!
پاسخ : چرا برعكس صحبت مي كني داداش من
خيلي خيلي هم خوب بود و من نمره خوبي به اين كنفرانس مويز ميدم
واقعا خوب بود
عزيز من مثلا دلت ميخواست بگه ما ميخوايم تياگو رو بخريم اما به اين هم فكر كن اگر چنين حرفي رو ميزد بارسا ميتونست از دست باشگاه شكايت كنه و بگه دارن تياگو رو از ما ميدزدن چون بازيكن هنوز به صراحت نگفته من ميخوام از تيم برم
اصلا كنفرانس رو به حاشيه نبرد و مديريتش در كنفرانس با اين آرامش واقعا تحسين برانگيز بود عزيز من
من ياد كنفرانس هاي سر الكس افتاده بودم
پاسخ : سلام داش سعید گل شکلک
سلامت باشی! شکلک
با قاسم علی موافقم.... تیاگو یه بند آزاد سازی داره به بارسا هم مربوط نیست والسلام! الآن باید رو مخ تیاگو کار کنه فقط لازم نیست توی بوق و کرنا بکنه که تیاگو رو میخوان یا نه...داش سعید یاد چتهای بی انتهای ماه رمضون پارسال همین موقع افتادم شکلک شکلک
یادش بخیـــــــــر ایشالا یه خرید مــــــــــــس میکنیم شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1392/04/14 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

رونی نمیره اکادمی هم به راهه شکلک
لا مصب هیچی از نقل و انتقالات نگفت :|
نه از تیاگو نه از استروتمن نه از بینز
پاسخ : داداش من هيچ مربي اي نمياد مستقيم بگه من ميخوام فلان بازيكن رو بخرم
جز مطمئن بشن اون بازيكن به تيم مياد
همين فرگوسن مگه نبود ميگفت ما در اين تابستان چند خريد داريم هيچوقت اسمي از بازيكن نمي آورد از كجا معلوم مويز دنبال اين بازيكن ها باشه جز بينز كه بهش پيشنهاد داده عزيز دل اين ها همه شايعات روزنامه هاست دليل نميشه صحت داشته باشه
پاسخ : اتفاقا برام جالب بود نه خودش مثلا از تیاگو و بینز چیزی گفت، نه کسی جرأت کرد چیزی بپرسه شکلک
برا خودش فشار کاری درست نکرد خوشم اومد از این اخلاقش! خودش رو بدهکار کسی نمیکنه که فردا ازش طلبکار بشن شکلک
پاسخ : دليل نميشه چون تو سايت باشگاه خبري در مورد اين بازيكن ا رو در كنفرانس خبري مويز پوشش ندادن پس سوالي نشده شايد سوال كردن و صلاح دونستن كه اين خبر رو پوشش ندن
چون خبري در سايت باشگاه پوشش داده نشده دليل بر سوال نكردن خبرنگارا نيست
شايد سوال كردن و مويز جواب نداده

این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/04/14 و 20:55 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب دست گلت درد نکنه شکلکشکلکشکلک
ولی مثل اینکه خبری نشد کلا چیزه خاصی نگفت
این بابا کلا سرش تو لاک خودشه اهل حاشیه نیست
فک کنم هنوز یکم منگه باشگاه به این بزرگی ندیده بنده خدا
بابا یکم هیجان بده مصاحبت
پاسخ : اتفاقا یه جورایی خوب شد خبر خرید بزرگ همین نشست اول اعلام نشد! الآن تو پیش فصل برا خودش استرس کاری درست نکرده و با آرامش به کارای دیگه ش میرسه خریدی هم شد به موقعش اعلام میکنه... لامصب خیلی حرفه ای فشار رو مدیریت میکنه شکلک
خواهش میکنم رضا جون شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/04/14 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

یه سری تیترها که از این نشست برداشت شده:
مویز: فرگی از من نخواست که سرمربی یونایتد بشم! بلکه بهم (دستوری!) گفت که تو سرمربی جدید یونایتد هستی!
------------------
MEN - مویز گرچه گفته رونی فروشی نیست، ولی حاضر نشده بگه خود رونی هم می خواد که در باشگاه بمونه و لذا این قضیه هنوز ختم به خیر نشده!

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/04/14 و 20:18 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش شهاب...
خب از تیاگو که خبری نشد...رونی هم که به گفته مویز میمونه...
این یعنی اینکه هنوز هیچی معلوم نیست

پاسخ : خواهش میکنم داش حمید شکلک
کلا چیز خاصی نشد به نظر منم شکلک
نفهمیدیم آخر خوشحال باشیم یا نه! استرس الکی داشتیم فقط! تازه گفته نانی هم پیش فصل نمی آد!

این نظر توسط امیر بهادر در تاریخ 1392/04/14 و 20:16 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب واقعا ممنون
پاسخ : خواهش میکنم داش امیر بهادر گل وظیفه ست شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/04/14 و 20:15 دقیقه ارسال شده است

تموم شد انتظار داشتم یه خریدم امروز معرفی بشه ولی نشد.در هر صورت دمت گرم شهاب
پاسخ : قطعا خودش هم خیلی دوست داشت روز اولی بترکونه شکلک
ولی این بارسا اگه یه بازیکن راحت به کسی فروخت، ...
چاکرم داداش گل شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/04/14 و 20:08 دقیقه ارسال شده است

مثل این که خبری از تیاگو نیستشکلک
پاسخ : گفته ديگه من در مورد بازيكنايي كه با تيم خودشان قرارداد دارند صحبت نميكنم

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/04/14 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

امیدوارم الان بگه تیاگو رو هم میخریم
پاسخ : روش نشد بگه! مثکه بارسا بدجور موی دماغه شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 193
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 426
  • بازدید امروز : 386
  • باردید دیروز : 2,203
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 9,069
  • بازدید ماه : 7,878
  • بازدید سال : 179,072
  • بازدید کلی : 3,804,237
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30