loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 440 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (0)

 

 

 

دیوید دخیا معتقد است منچستر یونایتد با وجود فرم ضعیف خود در هفته های اخیر هنوز هم می تواند برای عنوان قهرمانی لیگ برتر را به چالش بکشد.
 منچستریونایتد در هفته گذشته پس از شکست برابر ولفسبورگ و به دنبال ان در روز  شنبه با شکست 2-1 برابر بورنموث از لیگ قهرمانان حذف شد.

لوییس فن خال به خاطر این نتایج در الدترافورد شدیدا تحت فشار است اما با این حال دخیا اصرار دارد یونایتد هنوز  لیگ برتر را به چالش می کشد.

دخیا گفت: "من فکر می کنم که لیگ برتر بسیار رقابتی است و بسیاری از تیم ها قوی هستند ، تلاش زیادی برای صعود به جدول لازم است  و مبارزه دشواری برای برنده شدن در لیگ برتر وجود دارد."

" این یک جنگ واقعی است و پیروز شدن در این لیگ بسیار دشوار است . مثل هر سال تعداد زیادی از تیم ها هستند که برای قهرمانی کُری میخوانند و تحت  فشارمان می گذارند .. اما صبر کنید من امیدوارم .ما  قوی هستیم (!!!!!ان شاالله درست ترجمه کردمangry) و بدست آوردن عنوان قهرمانی در پایان فصل است که مهم است "

به دست اوردن یک قهرمانی حداقل انتظاری است که در حال حاضر باید از فن خال داشت و تیمی که خارج از لیگ  قهرمانان است بخصوص با هزینه و پولی که در تابستان صرف کرده است.

اگر این مرد هلندی با شکست مواجه شود ، در اینده  سوالات جدی از او خواهد شد. بنا به گزارش ها پپ گواردیولا در تابستان اینده در دسترس است و در فرصت باقی مانده باید ببینیم ایا هیت مدیره منچستر با فن خال کنار می اید یا خیر ؟؟

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/09/28 و 10:03 دقیقه ارسال شده است

سلام، صبح بخیرشکلک

آنتونی مارسیال گلدن بوی ۲۰۱۵ اروپا لقب گرفت، فکر کنم باید بخاطر این دستاوردش یخورده پول بریزیم حساب موناکو شکلک
پس از گزارش espn مبنی بر علاقه ی خوزه به مربیگری در یونایتد، راب بیزلی یکی از دوستان نزدیک خوزه هم این به این مسئله صحه گذاشته و گفته خوزه همیشه دوست داشتهذیه روز سرمربی منچستر بشه، همچنین ایندیپندنت هم دیشب علاقه ی خوزه به مربیگری در یونایتد رو اعلام کرده بود،
فعلا فقط خوزه داره ناز یونایتد رو میخره، ببینیم یونایتد جواب بله رو میده شکلک
پاسخ : سلام.. وقت به خیر

به بـــــــه شکلکشکلک

خوزه خوبه شکلک بیاد یه جونی می گیره منچستر ان شاالله شکلک

کلوپ :| .. خییییییییلیییی حیف شد شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/09/27 و 22:16 دقیقه ارسال شده است

یه چی تهه دلم هست همش میخوام بگم اما رووم نمیشهشکلک
یجور اعترافه و دوست دارم در میون بزارمش با دوستان
تا سبک و راحت بشم شکلک شکلک
یجورایی هم این چیزی که میخوام بگم حقارت محسوب میشهشکلک :|
پاسخ : حالا بگین ببینیم چی میشه ؟شکلکشکلک

-----

هی می خوام یه چیزی بگم .. گفتم شاید فکر کنین متلک هسش یا ...
سانسور کردم شکلک
پاسخ : شکلک شکلک
نمیدونم چی رو سانسور کردید شکلک شکلک
ولی بگم درخصوص عاشقی و این حرفا نیست شکلک فعلا سرم به سنگ نخورده :| شکلک شکلک
در خصوص بازیه فرداست شکلک
به قول معروف نمیخوام جزء اهل کوفه باشم، اما یجورایی دوست دارم شرایط مهیا بشه فن خال رو اخراج کنن، خب قطعا اخراج فنخال هم بستگی به نتیجه ای داره که تیم میگیره شکلک
تا حالا تو عمرم آرزوی باخت تیم رو نداشتم و نخواهم داشت، ولی میترسم این گزینه های فعلی مربیگری مثل خوزه، گواردیولا و کارلتو از چنگمون در بیارن، فنخال احتمال زیاد آخر فصل خودش استعفا بده ولی چه فایده که این مربیا اون مقطع زمانی تیم خودشونو انتخاب کرده باشن...
تهه قلبم خوزه رو فاقد از سبک بازیش خیلی دوست دارم، شخصیت و کاریزماش حرف نداره واسه منچستر، مثل مجسمه هم نمیشینه رو نیمکت، میاد کنار زمین داد و بیداد میکنه آدم جیگرش حال میاد همچین مربی پر جنب و جوشی داره شکلک
امیدوارم بهترین اتفاق واسمون بیافته بازم میگم چه با فنخال چه بی فنخال.
بعد از فرگی شکلک هیچوقت این استیکر رو نزاشتم جلوی اسم فنخال و مویس چون اصلا هیچ حسی به آدم نمیدادن،
ولی خوزه بیاد چه اونایی که تا الآن ازش متنفر بودن چه اونایی که ازش خوششون میاد بعد از یکی دو بازی این استیکر رو بکار میبرن شکلک خوزه بیاد یونایتد از من یکی یونایتدی تر میشه، ولی فنخال کلا مشخص نیست چی میگه و با خودش چند چنده، فکر کنم دچار زوال عقلی شده!!! :|
پاسخ : اوووووووووووه

ای باباااا.. ما گفتیم چی شده و چی می خواااااین بگین که هعــــی دارین می خورین شکلکشکلک

فقط همین قد بگم که تو این حس تنها نیسین شکلک
والسلام شکلکشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/09/27 و 16:41 دقیقه ارسال شده است

با این اعتماد بنفسی که فنخال داره مصاحبه کنه فعلا فعلنا موندنیه :|
گفته حمایت مدیران و بازیکنان رو دارم!
خوزه روزای آخرش گفت که بازیکنا بهم خیانت کردن!
چه بازیکنای بی غیرتی!!!
چی بگم والا گیر کردم، دوست دارم خوزه بیاد اما از یه طرف این تیم ساختارش طوریه که بدرد همون سبک فنخال میخوره و اگه خوزه بیاد تیم بازهم باید دچار تغییر و تحولات زیادی بشه که بضرر تیم خواهد بود، بهمین خاطر اومدن گواردیولا محتملتر بنظر میرسه تا مورینیو! چون گواردیولا کم و بیش همین سبک فنخال رو ارائه میده!
پاسخ : مربی سیتی هم تا لحظه ای که اخراجش کردن اعتماد به نفش شدیدی داشت شکلک

حتی یه سری حرفا زد که .... شکلک


(هی می گفتن ظاهرا می خوان اخراجت کنن .. می گفت نه.. پس چرا من نمی فهمم .. و اگه انقد واضحه که من نمی فهمم من خیلی احمقم... یه همچین چیزی شکلکشکلک
پاسخ : آره،مانچینی کلی گفت اگه منو اخراج کنن یعنی من احمقم شکلک خخخخ
فردا تیم نبره به احتمال زیاد دیگه حکم اخراجشرو میدن دستش اگرم ببره یه ماهی وقت پیدا میکنه تیمو درست کنه شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/09/27 و 12:37 دقیقه ارسال شده است

خیلی اضطراب دارمشکلک
هم بخاطر امتحانات هم بخاطر این مربیای بیکار مثل گواردیولا و خوزه و آنچلوتی که ریخته دور و برمون و تیم ما هم هیچ کاری نمیکنه :| شکلک
از من شب امتحانی تر این وودوارده شکلک کافیه یه تور پهن کنه از این سه تا یکیشون میشه واسه خودمون، زودباش ووووودیشکلک
پاسخ : می بنین تو رو خداااشکلکشکلک

انجلوتی که رفت بایرن شکلک
بلافاصله بعد پپ شکلکشکلک
پاسخ : کلا یونایتدی جماعت به آسایش نمیرسه شکلک
زمان فرگی هم دغدغمون خرید بازیکنای ستاره بود که به ندرت میخریدیمشون و همیشه چشم انتظار ورود بازیکنای باکیفیت بودیم!
الآن هم چشم انتظار مربی هستیم، مربی ای که تفاوت ایجاد کنه...
خوزه اگه عقل داشته باشه خودشو آماده ی حضور در یونایتد میکنه، مدیران یونایتد هم عقل داشته باشن هم واسه ی پپ و هم خوزه تدارکاتی میچینن و برنامه هاشونو واسه ی ورود این مربیا آماده میکنن.
آنچلوتی فعلا مشخص نشده 100% میره بایرن شکلک
من که لحظه شماری میکنم واسه ی خبرای خوب شکلک فقط امیدوارم تا هفته ی بعد سرنوشت مربیمون مشخص بشه...
پاسخ : می بنین تو رو خداااشکلکشکلک

انجلوتی که رفت بایرن شکلک
بلافاصله بعد پپ شکلکشکلک
پاسخ : می بنین تو رو خداااشکلکشکلک

انجلوتی که رفت بایرن شکلک
بلافاصله بعد پپ شکلکشکلک
پاسخ : اینجا چرا همچین شده ؟؟شکلک چی کار کردین ؟؟ شکلک
پاسخ : نمیدونم شکلک
خودش از خودش ریپلای شده شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/09/27 و 11:21 دقیقه ارسال شده است

سلامشکلک
خوزه رو هم اخراج کردن از دو جهت خدشحال شدم،
1-خوزه میتونست چلسی رو به مراتب بالاتری برسونه و چلسی رو تبدیل به یه تیم بزرگ کنه
2-و همچنین دوست ندارم خوزه زیاد جام ببره تو تیمای دیگه شکلک تو شرایطی هست که بتونه حتی دوتا چمپیونز دیگه هم بگیره و به مذاق من که سرالکس رو میپرستم خوش نمیاد، خوزه بیاد یونایتد قدمش رو چشم هزارتا جام بگیره هم خوشحال میشمشکلک
....
به به داش حامد، از اینوراشکلک
پاسخ : سلام
بسیاار عالی شکلک

این نظر توسط hamed eminem در تاریخ 1394/09/27 و 1:18 دقیقه ارسال شده است

ایشالا
هنوز امیدی هست
دیگه نباید مصدوم بدیم مصدومیت ها بدجور به تیم ضربه میزنن و به یکم روحیه نیاز داریم
پاسخ : امیدوارم..
مصدومیت ها هم شده قوز بالا قوووز :|

این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/09/26 و 22:18 دقیقه ارسال شده است

هیچوقت دوست ندارم منچستر با ونخال به اوج برسه ...
اصلا هر چیزی که باعث بشه فنخال بمونه ازار دهندست ...
فقط فنخال بره ..
همین گیگز خودمون بیاد ........
پاسخ : خیییلی دلتون پره هاااا شکلکشکلک

آتشی شدین بدجووور شکلک

فن خال بشنوه خودش استعفا میده شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/09/26 و 15:18 دقیقه ارسال شده است

ممنون زینب خانوم شکلک
ایشالله تیم بتونه به فرم خوبش برگرده حالا چه با فنخال چه بی فن خال،
همچنین امیدوارم مسولان تیم زودتر تصمیمشون رو در رابطه با فنخال علنی کنن، چه موندن فنخال چه اخراج فن خال!
پاسخ : خواهش می کنم شکلک
منم فقط می تونم آرزو کنم همینطور بشه شکلک

آخ آخ... ان شاالله ...
تو رو خدا فقط هر کی میاد یه کم تیم جون بگیره .. بازیهاش زیبا بشه شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 445
  • آی پی دیروز : 343
  • بازدید امروز : 858
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,320
  • بازدید ماه : 67,612
  • بازدید سال : 311,203
  • بازدید کلی : 3,936,368
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30