loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 546 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (8)

چیچاریتو به معنای نخود فرنگی کوچک است !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این عکس رو بیشتر به خاطر دروازه بان سابق تیم گذاشتم!

 

 

 

 

 

ببخشید اگه عکس ها زیاد بودن! آخه احساس کردم هر کدوم از این عکسا حرفی واسه گفتن دارن و دارای جذابیت هستند !

این شد که سانسور نشد!

 

 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/04/05 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

نه نه نه نه نه نه...خدااااا کوچیکیاشو ببین...شکلک
چشماش و دهنش که فکر کنم به مامانش رفته...

واقعآ دستتون طلا من هیچکدومشونو ندیده بودم...
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

مر30
پاسخ : خواهش میکنم
زنده و سلامت باشین
------
در کل خانوادگی خوشگلن دیگهشکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/04/05 و 17:16 دقیقه ارسال شده است

واقعا بازیکن دوست داشتنی هست
ممنون شکلک
پاسخ : همینطوره!
خواهش میکنم شکلک

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1392/04/05 و 15:35 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه مرسی از پست عالی خانم زینب علی انشالله خیر ببینین ..خسته نباشی...شکلکشکلک
این چیچا رو خیلی دوس دارم حتی از رابین و رونیشکلک
از داش شهاب هم تشکر میکنم بابته پستهایه پایینشکلک
انصافا کسانی که با موی سره تراشیده خوشتیپن اگه مو بزارن اصلا خوشتیپ نیستن و برعکسش کسی که مو بهش میاد با کچلی خیلی بد ریخت میشه یکیش خودِ من مو نداشته باشم از جلبک هم زشتتر میشمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
من چیا رو که میبینم یادِ سریال ماریچی و خوان میگل میفتم شما هم همینطورین عایــــــــــا؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام خواهش میکنم .. سلامت باشین و موفق انشالله
خوشحالم خوشتون اومده
-----
شکلک
------
سریال چی؟؟؟؟!! شکلکشکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/04/05 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

مرسی عالی بود.فقط امیدوارم فصل بعد بیشتر بهش بازی برسه البته در عین حال امیدوارم رونی تمدید کنه و در عین حال نمیشه که رابین بازی نکنه پس فکر نکنم بازم بهش زیاد بازی برسه شکلک البته ممکنه اینقدر خوب بشه که رابین رو نیمکت نشین کنهشکلک
پاسخ : خواهش میکنم!
من هم امیدوارم ..
و دوست دارم با رونی و رابین کلا فیکس باشنشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/04/05 و 14:23 دقیقه ارسال شده است

من حساب کردم 37% صورتش به باباش رفته!شکلک

*خواستم آمادگی خودم رو برای کنکور فردا نشون بدم.شکلک
پاسخ : آفرینشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/04/05 و 14:10 دقیقه ارسال شده است

کاش این پست رو اون سیانکی بیاد بخونه پدر ما رو درآورد بسکه توی گزارشهاش گفت لوبیا سبز شکلک
فرق نخود و لوبیا رو نمی فهمه اونوقت به سیستمای تاکتیکی فرگوسن ایراد میگرفت شکلکشکلک
کسی هست چیچا رو دوست نداشته باشه؟! شکلک
نمی دونم این بچه چرا انقد محبوبهشکلکشکلک
ممنون دست شما درد نکنه کلا خوش قیافه بوده از بچگیش... فقط نمی دونم چرا مو نمیذاره همه ش کچل میکنه شکلک
پاسخ : آره کاش بیاد بخونه!
کلا زیاد سوتی میده و گاهی هم بیشتر از حد خودش نظر میده!شکلک

کسی هست سیانکی رو زیاد دوست داشته باشه؟
نمی دونم چرا این بچه انقد نامحبوبه!شکلک
-----
خواهش میکنم... قابل نداشتشکلک
شاید میخواد خیلی مثبت باشهشکلک تازه بی دردسر تر هم هست!



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 547
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,138
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,168
  • بازدید ماه : 41,146
  • بازدید سال : 212,340
  • بازدید کلی : 3,837,505
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30