loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/01/24 و 18:39 دقیقه ارسال شده است

از نظر گل زنی فالکائو و لواندوسکی خیلی خوب هستند ولی رونی در خیلی از بازی ها مصدوم بوده و او دارد در سخت ترین لیگ جهان بازی می کنه و از همه مهم تر فالکائو و لواندوسکی در نوک حمله اند
به نظرم فن پرسی خودمون از فالکائو و لواندوسکی بهتره چون هم زیاد پاس گل می ده و هم گل می زنه شکلک

این نظر توسط منچستری در تاریخ 1392/01/23 و 23:18 دقیقه ارسال شده است

به نظر من این بازیکنانو باید بفروشیم

اشلی یانگ. والنسیا. اندرسون.فلچر.و بازیکنان قرضی

بازیکنان وردی: گوتزه.هوملس. رودریگوز.سانچز

اگه بتونیم این بازیکنارو جذب کنیم فوق العاده هیچ کس جلودارمون نمیتونه وایسته

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/01/23 و 22:51 دقیقه ارسال شده است

بچه ها والنسیا در گفتگو با ال کامرچیو گفته:
"هفت بازی باقی مونده و ما فقط میتونیم به قهرمان شدن فکر کنیم. هیچ کس به ما هیچ چیزی نگفته. من خونسرد و خوشحال هستم."

"اگر علاقه ای از باشگاه دیگه ای هست یا وقتی شما در مورد آیندۀ من می دونید، اونوقت شما اولین نفری هستید که این رو اطلاع دارید ازش (یعنی خودم هم نمی دونم)"

سایت پیپلز این رو تیتر زده که والنسیا اعلام کرده آینده ش در یونایتد نامعلومه... حالا نه با این غلظت این تیتر... ولی تیترش قابل تأمله

این نظر توسط منچستری در تاریخ 1392/01/23 و 21:36 دقیقه ارسال شده است

دمتون گرم اقا اما کلیپ رودریگوز تو اون سایت که گفتین دانلود کردم اما خراب بود اجرا نشود. اما بازم دمتون گرم

تقریبا من اکثر سایت هوادران منچستر میرم این سایت خوبه واقعا اما اون پست زده بودین که دیگه کمتر پست میزارین حالم گرفته شود.

راستی خیلی دوست دارم فردا نانی بازی کنه 3 تا گل بزنه . خدایش دوست ندارم فرگی بازیکن به این خوبیو بفروشه
پاسخ : داداش دو تا کلیپ گذاشته، یکیش فرمتش webm هست که فکر کنم با نرم افزارهای مرورگر مثل موزیلا اجرا بشه. با KM Player هم اصولا باید اجرا بشه...
دومی که گذاشتن با فرمت FLV هست که با همه نرم افزارهای کامپیوتر اجرا میشه شکلک
بازی که پس فردا است ایشالا بازی میکنه گل هم میزنه شکلک
اگه خودش تمدید کنه بعیده فرگی بفروشتش... امسال هر ضرری کردیم از بد بودن فرم ویننگرامون بود اگه وینگرامون فرم پارسال رو داشتن قطعا نتایج عالی میگرفتیم و همه رو له و لورده میکردیم

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1392/01/23 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

این امار به شرطی درست بود که رونی هم تو پسته اصلیش بازی میکردشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/01/23 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

هافبك طراح باكلاس جهاني اگه بود تو تيم بجاي كريك كه بيشتر بازي در عرض داره روني هم ميرفت كار خودشو ميكرد. روني قرباني شد...

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/01/23 و 18:54 دقیقه ارسال شده است

به نظر من هم نباید فراموش کنیم رونی عقب تر از این دو تا بازی میکنه.
بین اون دو تا من لواندوسکی رو بیشتر قبول دارم.سبک بازیش جالب تره.

این نظر توسط amir007 در تاریخ 1392/01/23 و 18:14 دقیقه ارسال شده است

اقا وبلاگتون ماشاللا به سرعت برق اپ میشه من شرمندم نمیتونم تو همه پستاش نظر بدم ولی خوب از مطالبشون استفاده میکنم...
من فقط نفهمیدم قرارداد اسپانسر با باشگاه چه ربطی به فیر پلی مالی داره؟؟؟؟
مگه اون قانون بیشتر برای دستمزد بازیکنا و قرار داد ها نبود؟؟؟!!
راستی مثل اینکه دیروز هم اتحادیه فوتبال انگلیس قانون فیر پلی مالی رو با رای باشگاه ها تصویب کرد....
من سیتی مخالف بود ولی جالب این بود ردینگ و ساوتهمتون و سه چهار تا تیم داغون دیگه مثل استون ویلا رای منفی داده بودن!!!!!!
پاسخ : من که اقتصاد خیلی سر در نمیارم ولی فیر پلی مالی خلاصه ش اینجور که فهمیدم می شد توازن بین دخل و خرج باشگاهها. هر که دخلش بیش، خرجش بیشتر.... و قراردادهای اسپانسری هم چون توی دخل و درآمد باشگاهها تأثیر دارن، برای همین توی فیر پلی مالی لحاظ میشن... باشگاههایی که ثبات مالی خوبی ندارن و از راه تغذیۀ مالکینشون خرج میکنن و مدام قرض بالا میارن، باید نگران این قوانین باشن... در کل از جزئیات بیشترش خبر ندارم فقط میدونم چلسی هم از این قانون استقبال میکرد حتما یک دلیلی داشته

این نظر توسط amir007 در تاریخ 1392/01/23 و 18:03 دقیقه ارسال شده است

اقا اسکای اسپورت دیروز نوشته بود که امکان خرید فالکائو تو اسکای بت از 111 به 25 افزایش یافته بعد نوشته بود احتمالا مبلغه هم هرناندز + مقداری پول هستش...
یکی خواهشا توضیح بده این اسکای بت اصلا چی هست این عدداش چیه؟؟!!!
پاسخ : اسکای بت اسپانسر شرطبندی هست و اصلا اینکه اعدادش جابجا بشن ملاک خبری محسوب نمیشه امیر جان. این اعداد هم ریسک خبر رو مشخص میکنه نسبت اون دو عدد میزان پولی رو که شرط بندنده (!!) از این شرطبندی میبره نشون میده. البته تا حدودی... دقیق نمی دونم..
خود خبرش رو هم من خوندم همون خبر دیگو سیمئونه هست که خود اسکای پریروز با عنوان تکذیب دیگو سیمئونه آورده بود که گفته بود "اینا اخبار قطعی نیست و هر سال این موقع فصل این شایعات قوت میگیره. ولی علاقۀ باشگاههای بزرگ مثل یونایتد به فالکائو طبیعی هست و من متعجب نیستم." .. که دیروز اسکای بت قسمت اول رو حذف کرده و قسمت دوم رو فقط از سیمئونه نقل کرده بود. کلا معلوم نیست چه خبره در مورد فالکائو ولی این اسکای بت همونجور که از اسمش هم معلومه فقط بنگاه شرطبندی هست و اصلا رو اخبارش و ارقامش حساب نکن شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/01/23 و 17:20 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم داش قاسم علی حالا جالبه لواندوفسکی این فصل افت داشته تازه کاگاوا هم کنارش نبوده خیلی کارش سختتر بوده شکلک
ولی با محمدرضا کاملا موافقم اگه لواندوفسکی حاضر شد بیاد پشت فن پرسی تو خط هافبک بازی کنه، اون وقت میشه آمارش رو با رونی مقایسه کرد... یک بار خود فرگی این کارها رو که آمار پایین گلزنی رو رسانه های انگلیسی به رخ میکشن زیر سؤال برده بود که رونی عقبتر بازی میکنه نباید ازش انتظار آمار بالای گلزنی داشت


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 269
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,147
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,147
  • بازدید ماه : 42,622
  • بازدید سال : 213,816
  • بازدید کلی : 3,838,981
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30