loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 587 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (6)

آمار و سخنان بازی برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان

منبع: thebusbybabe.com

 

The Busby Babe United Madrid
شوت (درچهارچوب)  13(6) 28(8)
تعداد پاسهای سالم  221 412
درصد پاسهای سالم 72% 86%
مالکیت توپ 39% 61%
تکلهای صحیح و موفق 24 21
قطع توپها 13 10
خطا 12 14
کرنر 9 12
آفساید 3 0

 
 گل ولبک به رئال مادرید: (با تشکر از حمید بکام عزیز)

برای مشاهدۀ فایل متحرک کلیک کنید

 گل رونالدو به یونایتد: (با تشکر از حمید بکام عزیز)

برای مشاهدۀ فایل متحرک کلیک کنید

 

دو واکنش خیره کنندۀ دخیا برابر دو ضربۀ کوئنترائو:
واکنش اول - واکنش دوم

چند فایل دیگر:

شوت فن پرسی که به تیرک خورد - کلیک کنید
ضربۀ آزاد رونالدو که روی سقف دروازه نشست - کلیک کنید
شوت دقیقه آخر فن پرسی که لوپز مهار کرد - کلیک کنید
گل ولبک - کلیک کنید
گل رونالدو - کلیک کنید


 


آمار بازیکنان منچستریونایتد

 

راهنما: ترجمۀ آمار به ترتیب اینگونه است

saves: واکنش برای نجات دروازه

Goal Conceded: تعداد گل دریافت شده

35/39 passing (90%) :  پاس صحیح/کل پاس (درصد پاس صحیح

1/1 long balls :  توپ بلند سالم/کل توپهای بلند ارسالی

 tackle,  interception :  تکل، قطع توپ

11 clearances (5 effective) : دفع توپ (دفع توپهای کامل و مؤثر

shot blocked, 0 fouls :  شوتهای بلاک شده سمت چهارچوب، خطا

successful dribble:  دریبل موفق

fouls won: تعداد خطای انجام شده روی بازیکن

crosses: سانتر

chance created: تعداد موقعیتهایی که توسط (پاسهای) بازیکن خلق شده

************

 

* David de Gea (goalkeeper): 6/18 passing (33%), 1 goal conceded, 7 saves

* Rio Ferdinand (right-center-back): 29/35 passing (83%), 5/9 long balls, 0 tackles, 0 interceptions, 12 clearances (7 effective), 1 shot blocked, 1 foul

* Jonny Evans (left-center-back): 21/30 (70%), 2/6 long balls, 2 tackles, 2 interceptions, 9 clearances (7 effective), 3 shots blocked, 0 fouls

* Rafael (right-back): 12/18 passing (67%), 0 chances created, 0/0 crosses, 1/1 long balls, 0 successful dribbles, 6 tackles, 1 interception, 3 clearances (1 effective), 0 shots blocked, 3 fouls

* Patrice Evra (left-back): 12/15 passing (80%), 0 chances created, 0/2 crosses, 0/0 long balls, 0 successful dribbles, 3 tackles, 1 interception, 3 clearances (1 effective), 2 shots blocked, 1 foul

* Phil Jones (central-midfield): 28/36 passing (78%), 1 chance created, 0/0 crosses, 1/2 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 2 tackles, 1 interception, 1 shot (0 on target)

* Michael Carrick (central-midfield): 40/46 passing (87%), 2 chances created, 0/0 crosses, 2/4 long balls, 0/0 through balls, 1 successful dribble, 4 tackles, 2 interceptions, 0 shots

* Wayne Rooney (right-winger | substituted off 84'): 21/34 passing (62%), 2 chances created, 4/8 crosses, 2/5 long balls, 0/2 through balls, 0 successful dribbles, 2 fouls won, 1 tackle, 3 interceptions, 2 shots (0 on target), 1 assist

* Danny Welbeck (left-winger | substituted off 73'): 17/22 passing (77%), 1 chance created, 0/1 crosses, 0/0 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 2 fouls won, 4 tackles, 1 interceptions, 3 shots (2 on target), 1 goal

* Shinji Kagawa (central-attacking-midfielder | substituted off 64'): 18/21 passing (86%), 1 chance created, 0/0 crosses, 0/0 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 1 foul won, 1 shot (0 on target)

* Robin van Persie (striker): 10/20 passing, 2 chances created, 2/6 crosses, 0/1 long balls, 0/1 through balls, 2 successful dribbles, 1 foul won, 4 shots (4 on target)

* Ryan Giggs (left-winger | substituted on 64'): 6/8 passing (75%), 0 chances created, 0/0 crosses, 0/0 long balls, 0/0 through balls, 1 successful dribble, 1 foul won, 1 tackle, 0 interceptions, 1 shot (0 on target)

* Antonio Valencia (right-winger | substituted on 73'): 2/2 passing (100%), 0 chances created, 0/1 crosses, 0/0 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 0 fouls won, 0 tackles, 0 interceptions, 0 shots

* Anderson (central-midfield | substituted on 84'): 1/1 passing (100%), 0 chances created, 0/0 crosses, 0/0 long balls, 0/0 through balls, 0 successful dribbles, 0 interceptions, 0 shots

 

 

 سخنان پس از بازی

 

سرالکس فرگوسن | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(در مورد جذابیت بالای بازی...) "فکر میکنم که این بازی مفرح و جذابی بود. هر دو سمت شانسهایی داشتن. داوید دخیا سه یا چهار واکنش خارق العاده داشت و ما هم خودمون موقعیتهای واقعا خوبی رو از دست دادیم. دروازه بان اونها (دیگو لوپز) یک واکنش عالی در آخرین دقیقه داشت و روی صحنه ای که رابین توپ رو به تیر زد هم خوب کار کرد. صحنه های زیادی داشت و این موجب شده بود بازی واقعا جذاب بشه."

(در مورد تاکتیک بهتر شدن یونایتد در نیمۀ دوم...) "ما نیمۀ اول خیلی جلوی اونها عقب نشستیم و اونها تونستن بازی زیادی رو حول و حوش محوطۀ ما انجام بدن که دیدنش خیلی خوب و دلچسب نبود. این شیوه به ما نمی خورد ولی در نیمۀ دوم شیوه رو تغییر دادیم و دنی ولبک رو اطراف ژابی آلونسو قرار دادیم. این کار موجب تفاوت زیادی شد و جریان بازی رو واقعا تغییر داد. ما در نیمۀ دوم شروع واقعا خوبی داشتیم، در کل، با فوتبال هجومی گاه و بیگاه موقعیتهای خوب زیادی خلق کردیم، ولی اون مالکیت توپی رو که میبایست، در اختیار نداشتیم. رئال بدون شکک مالکیت توپ رو برد ولی اونا تو خونه بازی میکردن و اینجا بازی کردن دشواره."

(رضایت از نتیجه....) "من باید راضی باشم. بازیکنا تلاش کردن و نتیجه رو گرفتن. این به ما این شانس رو میده که با بختی عالی به اولدترافورد برگردیم."

(در مورد گل کریس و تمجید از او...) "عجب هدی بود. باورنکردنیه. نمی شد جلوش رو گرفت. باید بگم، با اون پرش و انعطاف و نگه داشتن خودش روی هوا. و قدرت اون ضربۀ سر...  من در بین دو نیمه رفتم و گفتم که پاتریس تو تلاشی برای مهار اون توپ روی سر رونالدو نکردی، ولی من ویدئو را دیدم. من فکر میکنم که ما خوب کار کردیم و بازی برای کریستیانو در برابر ما، برابر تیم سابقش سخت بود. شاید کمی اسیر احساسات شده بود ولی با این حال یک خطر عمده برای تیم حریف محسوب میشد."

(در مورد شانس یونایتد در بازی برگشت....) "بازی خیلی باز خواهد بود. من فکر میکنم که اونها در اولدترافورد گلزنی خواهند کرد. ما می دونیم که اونها در ضد حملات شگفت انگیز خواهند بود چون این رو توی بازیشون در اتحاد برابر منچستر سیتی دیده بودیم اونها کاملا در نیمۀ اول تیم برتر زمین بودن. برای همین ما کار بزرگی رو باید انجام بدیم ولی قطعا اوضاع توی چنگ ماست، شکی نیست."

رابین فن پرسی | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(در مورد کیفیت نتیجه 1-1....) "ما شانسهای خوبی داشتیم و فکر میکنم که اگر قبل بازی به شما میگفتن که نتیجه 1-1 رو کسب میکنید، ما راضی می بودیم."

(در مورد جذابیت بازی...) "دور از خونه این نتیجه خوبی محسوب میشه. برای مردمی که بازی رو تماشا کردن، موقعیتهایی در هر دو سمت میدان وجود داشت و در کل بازی ای عالی برای تماشا کردن بود."

(در مورد شانسهای خود فن پرسی....) "من سه موقعیت در نیمۀ دوم داشتم، به ویژه شوتی که به تیر دروازه زدم. اون یک موقعیت بزرگ بود. من باید اون رو به داخل دروازه می فرستادم. من کمی بد به توپ ضربه زدم. خیلی خوب ضربه نزدم به توپ. با کمی شانس میشد اون توپ به گل تبدیل بشه ولی اون موقعیتها گل نشدن و در دقایق تلف شده نیز دروازه بانشون یک واکنش واقعا خوب نشون داد - من توپ رو دنبال میکردم بلکه به داخل چهارچوب بره."

(در مورد عدم شانس بیشتر یونایتد در بازی برگشت در اولدترافورد...) "در این سطح بازی من جدا فکر نمی کنم که برای تیمها مهم باشه داخل خونه بازی میکنن یا خارج از خانه. ما اهمیتی براممون نداره و واقعا برای اونها هم اهمیتی نداره. فعلا انگار یک نیمه از یک بازی طی شده و ما واقعا باید برای نیمۀ دومش آماده بشیم."

کریستیانو رونالدو | مهاجم رئال مادرید (در گفتگو با MUTV)

(در مورد احساسی بودن تقابل با تیم سابق...) "بازی کردن برابر منچستر یونایتد سخت بود، به ویژه برای من. ولی من فقط سعی کردم حرفه ای عمل کنم و تمام تلاشم رو به کار بگیرم."

(در مورد شادی نکردن پس از گل..) "من بعد گل شادی نکردم چون من شش سال در منچستر بازی کردم و برام خیلی احساسی بود. فقط سعی کردم که تمام تلاش خودم رو بکنم، تا برای مادرید بازی کنم، تا گل زنی کنم، ولی شادی نکردم چون فکر میکنم که منصفانه نبود، محترمانه نبود اگر شادی میکردم."

(در مورد بازی برگشت و اینکه آیا مادرید شانس صعود دارد یا نه...) "میدونید که در فوتبال چیزهای زیادی می تونه اتفاق بیفته. شاید آره، شاید هم نه. این بازی بزرگی خواهد بود و بذارید ببینیم چه اتفاقی میفته. بازی کردن در اونجا بعد از 4 سال اعجاب انگیز خواهد بود و یک بازی احساس برانگیز دیگه خواهد شد."

 

 دنی ولبک | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(در مورد رمز نمایش حرفه ای یونایتد در برنابئو...) "اومدن به برنابئو، ورزشگاهی به این عظمت. با تمام اسم و رسمی که اونها داشتن، ما می دونستیم که فقط باید طوری بازی کنیم که انگار جلوی (هر) تیم دیگه ای قرار گرفتیم. ما اومدیم اینجا که فوتبال بازی کنیم، نه اینکه اسیر جو بشیم، و مهم نبود که جلوی کی قرار میگیریم بلکه فقط تلاش میکنیم طوری بازی کنیم که منچستر یونایتد بازی میکنه و سعی کنیم که بازی رو ببریم."

(در مورد گلش روی ضربۀ کرنر رونی..) "به محض اینکه وازا کرنر رو زد، من میدونستم که کجا فورد میاد. ما شیوه های مختلفی رو در ضربۀ ایستگاهی تمرین کرده بودیم، و خوشبختانه این بار توپ به سمت من اومد و من هم توپ رو به تور دروازه رسوندم."

(در مورد صحنه ای که لوپز نگذاشت دنی گل دومش را بزند...) "خیلی نزدیک بود. رابین پاس خیلی خوبی رو فرستاد، فقط با چند اینچ اختلاف گل نشد. فقط یه مرحله تا گلزنی مونده بود و شاید میتونستم توپ رو به گل تبدیل کنم، ولی توپ داخل دروازه نرفت."

 رایان گیگز | وینگر منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(در مورد شیوۀ بازی تیم و گلزنی....) "نکات مثبت زیادی در این بازی بود. قطعا این نتیجه نتیجه خوبیه. ما گلزنی کردیم – که همیشه زدن این گل خارج خونه مهم محسوب میشه – و واقعا خوب دفاع کردیم برای همین نسبتا خوشحالیم. با تیمی که ما انتخاب کرده بودیم، می شد گلهای خوبی زد، و این کاری بود که ما سعی میکردیم بکنیم، گلزنی کنیم و خلق موقعیت بکنیم."

(در مورد گلزنی ولبک...) "او تمام طول بازی درخشان بازی کرد. او برای حریف همه جور مشکلی به وجود می آورد. او استحقاق گلزنی رو داشت."

(در مورد اینکه گیگز هنگام ورود به زمین به جای شینجی کاگاوا، توسط تماشاگران مادریدی تشویق شد...) "باعث تعجب من شد. مشخصه که خیلی خوب بود – من باید گهگاهی بیام و اینجا بازی کنم!"

 

 مایکل کریک | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(دربارۀ گل خوردن و شادی نکردن رونالدو پس از گل...) "به نظرم او به باشگاه و هواداران احترام گذاشت – با این احترامش، بازی جوانمردانه رو رعایت کرد. گل خوردن هیچ وقت و به هیچ وجه خوب نیست، ولی واقعا گل ساده ای بود که خوردیم – یک سانتر و یک ضربۀ سر بدون مزاحمت. ولی ما ادامه دادیم و برای باقی مسابقه قوی ظاهر شدیم."

(در مورد تمجید از جونز برای مهار موقعیتهای رونالدو...) "او بازیکنی عالیه. شما میدونید که بالاخره در طول بازی او موقعیتهایی رو خلق میکنه، ولی مسئله اینه که چند بار بهش این اجازه رو میدید. او خیلی این فرصت رو پیدا نکرد. و ما تلاش میکنیم که در اولدترافورد هم همین کار رو در خنثی کردن او تکرار کنیم."

 

 فیل جونز | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با PA Sports)

( ناراحتی از به ثمر نرساندن گلهای بیشتر..) "همۀ بچه ها در رختکن بعد بازی ناراحت بودن چون ما همگی فکر میکردیم که می تونیم بیش از یک گل بزنیم. ما شانسهای گلزنی داشتیم و با کمی شانس بیشتر میشد اونا رو به گل تبدیل کرد."

(گلزنی و نحوۀ مدیریت بازی پس از گل خوردن...) "اینکه اول جلو افتادیم به ما باوری قوی داد. مثل یه مهمیز (سیخ اسب) یا نیرو محرکه بود. ولی اونا با یک هد عالی از رونالدو گل رو جواب دادن. بعد گلزنی اونها دیگه بیشتر اوضاع ما جوری بود که (انگار) پشتمون به دیوار خورده بود (کنایه از فشار حملۀ حریف و رسیدن پشت به دیوار...) ولی ما سخت تلاش کردیم و خیلی برامون مهم بود که بدون گل خوردن دوباره، به رختکن بریم بین دو نیمه. در بین دو نیمه ما گفتیم که الآن فقط باید باور بیشتری از خودمون نشون بدیم. ما می دونیم که توانایی بازی خوب فوتبال رو داریم و در نیمۀ دوم این رو نشون دادیم. اگر توپهای رابین گل میشد، نتیجه میتونست 3-1 باشه."

(دفاع خوب تیم..) "همه جای زمین ما از نظر دفاعی خارق العاده کار کردیم. شما همیشه باید جلوی اونا گارد گرفته وآماده برای ضربه باشید. ما اکنون باید همین  نمایش رو مشابهش رو توی اولدترافورد تکرار کنیم و حمله کنیم و اونا رو شکست بدیم."

(جونز از چند روز قبل میدانست که مأمور مهار رونالدو است...) "رییس به من گفته بود که من باید مراقب او باشم و اگر او به تو زد، من او رو تعقیب کنم. یکی دوباری او از چنگم در رفت و باعث شد من گوش به زنگ بشم چون او واقعا تند و تیزه، ولی در کل فکر میکنم که ما خوب با او کنار اومدیم. قطعا کریستیانو خطر اصلی مادرید محسوب میشه،  ولی بازیکنای دیگه ای هم دارن که می تونن برای شما جهنمی مملو از مشکلات به پا کنن. مهم این بود که محمک و استوار د رعقب زمین مقاومت کننیم. ما این کار رو خیلی هم عالی انجام دادیم."

(در مورد عادلانه بدن نتیجه...) "مادرید تیمی عالیه و فوتبال واقعا خوبی رو نمایش گذاشتن، ولی به نظر من ما اونا رو به یکی دو موقعیت محدود کردیم. شما باید گاهی به شانستون هم تکیه کنید ولی شاید اگر یک روز دیگه بود و شانس ما بهتر می بود، ما گلهای بیشتری میزدیم. در کل من فکر میکنم که تساوی عادلانه بود."

 

نمرات بازیکنان از سایت  Thebusbyway



 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/11/26 و 19:15 دقیقه ارسال شده است

طبق گزارشات رسیده ، سود یونایتد در نیمه دوم سال 2012 افزایشی 74% داشته و بدهی های این باشگاه از مبلغ 439 میلیون پوند در 31 دسامبر 2011 به مبلع 366.6 میلیون پوند در 31 دسامبر 2012 رسیده.
http://www.espn.co.uk/football/sport/story/193106.html?CMP=OTC-RSS
پاسخ : دمت گرم داش قاسم علی گذاشتم توی خبرا شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1391/11/26 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

سلام قاسم علی .به نظر من که باید ازین نتیجه راضی بود.اگر قرار بود فرصتهای فن پرسی گل بشه چه بسا شوتهای اونام گل میشد.اون وقت میدونید چه کار سختی تو اولدترافورد داشتیم.مورینیو دفاعی میکرد بعد بیاوو درستش کن.ما اونوقت باید حمله میکردیم اونام با بازیکنای سرعتیشون ضد حمله میزدن .افسوس برای هردو تیم هست اما فعلآ نتیجه به نفع ماست.راضی راضی باش.فقط من میترسم به فرصت خراب کردن عادت کنه فن پرسی که فکر نکنم اینجوری بشه.
اما خودمونیم ها رافائل کم کم داشت گریه ش میگرفت
پاسخ : فن پرسی آمارش توی دور حذفی لیگ قهرمانان ضعیفه این از جدول دییلی میل هم که پریروزی گذاشتم کاملا مشهود بود کاریش هم نمی شه کرد... نباید بر مبنای فن پرسی بچینیم قهرمانی توی لیگ قهرمانان رو روی همون ولبک و چیچا بیشتر میشه حساب کرد مثل سال 99 که نهایتش کاری از دست کول و یورک برنیومد و گلهای قهرمانیمون رو سولسژر و شرینگام زدن شکلک
دم فن پرسی هم گرم ولی خیلی خوب و فداکارانه خودش رو انداخت جلو ضربه آزاد کریس رونالدو..

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/11/26 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان
نميدونم خوشحال باشم يا ناراحت واقعا خوب بازي كرديم والا من موندم تو حركت هاي ون پرسي اگر يكي از ضربه هاش رو گل ميكرد الان با خيال راحت به بازي برگشت ميرفتيم فقط ميگم ان شاء الله ببريم بازي برگشت رو
پاسخ : سلام قاسم علی جان شکی نیست که می شد برنده از زمین خارج بشیم ولی خوب فن پرسیه دیگه برا آرسنال هم که بازی میکرد، یکی دو تا موقعیت گل رو اگه جلو میلان که تک به تک صد در صد بود گل کرده بود یا جلوی بارسا اخراج نمی شد شاید آرسنال بیشتر صعود میکرد ولی خوب فوتبال پر اما اگره نباید خودمون رو درگیرش کنیم چون مربیمون فرگی به ما یاد داده که در لحظه عصبانی بشیم ولی بعدش دیگه حسرت نخوریم و به فکر آینده باشیم (اینو نیل لنون تو مصاحبه ش گفته بود)... خلاصه که با قدرت باید بریم به سمت بازی برگشت و دیگه کاری هم به بازی رفت نداشته باشیم توی اولدترافورد ما توان مقابله با بزرگترین تیمها رو داریم...

این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/11/26 و 8:48 دقیقه ارسال شده است

بالاخره تموم شد
نتیجه که عالیه انشااله در بازی برگشت کار را تمام کنیم
دم دخیا هم گرم عالی بود
پاسخ : یک نفس راحت شکلک
ایشالا اولدترافورد رو براشون جهنم میکنیم خدا کنه تماشاگرا سنگ تموم بذارن....دخیا حرف نداشت مخصوصا واکنشی که با پا داشت

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/11/26 و 6:10 دقیقه ارسال شده است

یک قانونی هست که میگه:
تا قبل از اینکه پرواز کنی هر چقدر خواستی
بترس، فکر کن، شک کن، دو دل شو، پشیمون شو
اما وقتی که پریدی
اگه وسط راه پشیمون شدی، بازی رو باختی

اینم دزدیه بوخودا شکلک
پاسخ : عجب جنس دزدیش قشنگ بود راست میگه بوخودا

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/11/26 و 6:10 دقیقه ارسال شده است

شهاب چی شد تیم دلخواد برده ایشالا من نمیفهمم

که کی به کیه نخندم شکلکراستش و میگم اما دعا کردم تیم قرمزت ببره اون طرف و قرمز دوست داری این و فهمیدشکلک
پاسخ : باز هم مساوی شدن شکلک
کشید به بازی بعدی بازی بعدی دو سه هفته بعده هر کی ببره صعود میکنه شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,066
  • بازدید ماه : 4,066
  • بازدید سال : 317,514
  • بازدید کلی : 3,942,679
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30