loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 626 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (2)
  • Wilfried Zaha آرسن ونگر گفت آرسنال هیچگاه علاقه ای به خرید زاها نداشته: "اگر زاها به یونایتد بره براش آرزوی موفقیت میکنم. آرسنال هیچ وقت برای جذب او تلاش نکرده." ولی ونگر عملکرد هافبک وست هام، محمد دیامه را ستود. (خبر: قاسم علی) منبع

 


  • باشگاه، با خریدن سهام اسکای مربوط به شبکۀ MUTV، اکنون تنها مالک این شبکه محسوب میشود. این شبکه در سال 1998 با سهام مشترک با شبکه های ITV و Sky راه اندازی شد که در سال 2007 باشگاه یک سوم سهم ITV را خرید و اکنون یک سوم سهم Sky را هم تصاحب کرده تا حقوق انصاری حق پخش پربیننده ترین کانال ورزشی یک باشگاه در جهان، منحصرا در احتیارخود باشگاه قرار بگیرد. البته ریچارد آرنولدز، مدیر روابط تجاری باشگاه، از اسکای در ساخت این شبکه تشکر کرده و گفته که همکاریهای آیندۀ باشگاه با شبکۀ اسکای حفظ خواهد شد. منبع
  •  خوان لاپورتا، رییس سابق بارسلونا اعتراف کرد که خورخه مندس (!!! ای تو روح این خورخه مندس!!) سال 2003، که ایجنت کریس رونالدو در اسپورتینگ لیسبون بود، رونالدو رو به بارسا پیشنهاد داده بود و بارسا فرصت این رو داشت که رونالدو رو با قیمتی کمتر از اونچه یونایتد برای رونالدو پرداخت کرد، به خدمت بگیره. ولی بارسا اون فصل رونالدینیو، کوارشما و رافا مارکز مکزیکی رو خریداری کرده بود و نتونست پول لازم برای خرید رونالدو رو آماده کنه وگرنه رونالدو الآن نوک حملۀ بارسا کنار مسی بازی میکرد! (مترجم: جالب اینجاست که اون سال 2003 خیلی اتفاقهای دیگه بین باشگاهها افتاد. یونایتد رونالدینیو رو از پاریس سن ژرمن می خواست، بارسا هم با لاپورتا شدیدا دنبال بکام بود. بکام با فرگی دعواش شد رفت رئال! مصادف شده بود با ظهور آبراموویچ که پیتر کنیون (مدیر سابق یونایتد پیش از گیل) رو رومن بُر زده بود برده بود چلسی! کنیون اونجا افتاد دنبال اهداف یونایتد! این وسط لاپورتا پرید رونالدینیو رو که یونایتد شدیدا می خواست از پاریس خرید! فرگی هم تونست رونالدو رو بخره) منبع
  • 20130119 00000000 goal 000 0 view A new Man United song for Kagawa spreads: Shinll fix it for you, and you & you!شینجی کاگاوا هم گویا صاحب تشویق و شعار اختصاصی شده توی ورزشگاه و شعار زیر براش خونده میشه از این به بعد:
    Borussia Dortmund was only the start of it. Fergie signed him and now he’s a part of it. Shin’ll fix it, Shin’ll fix it for you… and Kagawa!
    معنای تقریبی شعار:
    دورتموند فقط شروع کارش بوده
    فرگی خریدتش اونم یه جزئی از تیم شده
    شین درستش میکنه
    شین درستش میکنه برای شما
    کاگاوا!
    منبع

  • جانی اونز در مصاحبه ای کامل با اینساید یونایتد، در بخشی از مصاحبه ش به تمجید از رافائل و پیشرفتش پرداخته:

    "من فکر میکنم که رافائل واقعا خوب کار کرده. او بلوغی عالی رو نشون داده. اکنون برادرش باشگاه رو ترک کرده و شاید این او رو با مسؤولیت بیشتری مواجه کرده.
    به ویژه اینکه به خاطر مصدومیتهای بقیه خیلی رقیب برای او نبوده و او بلافاصله به این پست رفته و اونجا رو برای خودش تصاحب کرده."

    "رافائل خیلی از من جوونتره ولی شاید همون فصلی که من به تیم اول راه پیدا کردم او هم به تیم اول رسید. ما هر دو فصل نقطۀ عطفمون رو در یک فصل سپری کردیم. او در اون فصل حدود 30 بازی انجام داد. که برای یک بازیکن جوان خارق العاده ست."

    "حتی اون موقع هم می شد فهمید که او به بازیکنی عالی تبدیل خواهد شد. او برای چند سالی اینطور بوده. مردم بعضیهاشون جنب و جوش و حملات بیش از حد او رو مورد انتقاد قرار دادن، ولی من فکر میکنم که اکنون تونسته تعادل و بالانس لازم رو پیدا کنه و از نظر من تونسته الآن به یکی از بهترین مدافعین کناری دنیا تبدیل بشه." منبع

  • تام تورپ، جوان نوزده سالۀ باشگاه، که با تیم زیر 17 ساله های انگلیس، به عنوان کاپیتان در سال 2010 قهرمان شده (اشاره نشده چه جامی) و در زیر 19 ساله ها نیز سال گذشته انگلیس را تا نیمه نهایی کاپیتانی کرد.

    سایت یوفا مصاحبه ای با این بازیکن آینده دار یونایتد ترتیب داده که بخشیش به این صورته:

    "شما میدونید که اگر به اندازه کافی خوب باشید، اگر خوب تلاش کنید، او (مربی) به شما اطمینان خواهد کرد. این شانس برای خیلی از بازیکنای جوون هست. پس خیلی سخت نیست اینکه ببینید آیا رییس به شما فرصت میده یا نه – اگر به اندازه کافی خوب باشید، او فرصت خواهد داد."

    تورپ در مورد تجربۀ سفرش به جهنم، یعنی خاک گالاتاسارای همراه تیم اصلی برای بازی در لیگ قهرمانان می گوید:

    "بله. تجربه ای عالی بود. به ویژه رفتن به گالاتاسارای. اون مکان خیلی پرشور و هیجانه. و یک نقطۀ عطف آموزشی خوب برای خیلی از ما بود که همراه تیم رفته بودیم. خیلی از بازیکنای جوونتر، حتی بعضیهامون که بازی نکردیم. همچنان حضور در اون جو عالی بود، بودن کنار ترکیب اصلی تیم. و ما چیزهای زیادی آموختیم." مصاحبه انگلیسی کامل از سایت یوفا در منبع

  • نمانیا ویدیچ، لیگ قهرمانان و لیگ برتر را مهمترین جامها می داند و عقیده دارد که بازی با رئال مادرید یک بازی بزرگ برای هواداران خواهد بود:

    "لیگ قهرمانان واقعا مهم است. در لیگ برتر هم به ویژه در فصول اخیر میبینیم که چقدر در فوتبال انگلیس رشد وجود داشته و با اضافه شدن بازیکنان با کیفیت بالا به این لیگ تا چه حد قهرمانی در آن دشوار شده. این دو جام جامهایی بزرگ هستن و بردنشون سخته."

    "بازی با رئال بازی سختیه. دو تیم با کیفیت و ریشه دار. مادرید در حال حاضر در لالیگا خوب کار نکرده ولی این بازی با ما براشون به منزلۀ موقعیتی محسوب میشه که بتونن ثابت کنن تیم خوبی هستن. ما به دنبال این هستیم که پایانی بهتر از فصل قبل را برای این فصل خودمون رقم بزنیم. ما انگیزۀ خوبی برای خوب بازی کردن و بردن این بازی داریم. فکر میکنم که این بازی ای عالی برای هواداران از آب دربیاد." منبع

    "از زمانی که من 5 یا 6 ساله بودم، هر روز فوتبال بازی میکردم. من عاشق فوتبالم. فقط یه حس ذاتیه. من لازم نبود که تصمیمی (در مورد فوتبالیست شدن) بگیرم. خودش برای من اینجور شد! در بازیها خانواده ام از من پشتیبانی کردن و من تونستم که یک فوتبالیست حرفه ای بشم."

    "(در مورد روزی که در ستارۀ سرخ یک فوتبالیست حرفه ای شد:) مشخصه که یک رؤیا بود که به حقیقت پیوست. اون روزیه که من همیشه به یاد خواهم داشت. اون روز خوبی برای من و خانواده ام بود چون برای اون روز و رسیدن به اون هدف خیلی سخت تلاش کرده بودم."

    "(در مورد اینکه او استعداد و مهارت فوتبالش چطور است:) من یک مدافع هستم، من مهارت ندارم! مهارت من همینه که توپ رو از حریفا بگیرم و این کاریه که من به بهترین نحو انجام میدم. من دوست دارم در تمرینات حرکت
     Two Touch (پاس دقیقا دو ضرب نه یک ضرب نه سه ضرب) رو تمرین کنیم. ما همیشه توی یونایتد دوست داریم این کار رو تمرین کنیم. من توی اون بدک نیستم!" منبع منبع

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/11/04 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

شرمنده که کمتر نظر میدم آخه نمی رسم زیاد اینجا بیام درس ها سنگین و نمی شه
مندس عجب مارمولکیه شکلک
عکس های قطر هم درست شد
از اینکه یه هدر جدید دادی ممنون شکلک
پاسخ : دشمنت شرمنده داش حسام خودم می دونم منم درسا داره فشارش زیاد میشه باید فشار اینجا رو کم کنم کم کم بازده هم نداره شکلک
خواهش میکنم شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/11/03 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان
زاها رو بخريم براي فصل بعد ميتونيم روش حساب كنيم بازيكن خوبيه
خدايا اين يهودي ها ديگه چه بشري هستن هر جور بگي به تيم پول تزريغ ميكنن (اما فقط به فكر خودشون هستن) يه درصد اين پول ها رو ميشه بهترين بازيكن هاي جهان رو خريد اما لاصبا پول خرج نميكنن
اين مندس هم از اون حروم زاده هاست لامصب اصلا به فكر منچستر نيست فقط ميخواد ضربه بزنه خدا لعنتش كنه
شينجي اگه تو پست خودش بازي كنه يكي از بهترين هاي جهانه
اوانز با اينكه سوتي هاي عجيبي ميده اما اگر نباشه جاي خاليش خيلي احساس ميشه
من بازي اي از تورپ نديدم اما خيلي ازش تعريف ميكنن اين هم مثل جوون هاي ديگه نزاره بره حالمون رو نگيره مثل رفتن پوگبا
ويديچ كه اصلا نيازي به تعريف نداره فقط اميدوارم ديگه مصدوم نشه و با يه تيم بدون مصدوم جلوي رئال بازي كنيم
پاسخ : سلام داداش قاسم علی گل
زاها رو اینجور که دیلی میل نوشته تا فردا صبح قطعی میشه!
واقعا این یهودیها توی برنامه ریزی اقتصادی تک هستن..
مندس کفر من رو هم در آورده شکلک اسپورتویتنس نوشته یونایتد رو به شکل یه گاو شیرده میبینه!
شینجی استقامتش کمه برعکس پارک. همیشه نیمه دوم کم میاره. پارک خودش میگفت باباش بچگیهاش بهش سوپ قورباغه میداد استقامتش زیاد شده بوده شکلک
به شینجی هم باید سوپ قورباغه بدیم شکلک
اونز رو من خیلی دوست دارم
تورپ هم واقعا خوشتیپه ایشالا که به تیم اصلی راه پیدا کنه... شاید به عنوان هافبک دفاعی حتی بشه جای کریک نشوندش
ویدیچ یا فن پرسی جلوی رئال مصدوم باشن حذفیم... فقط به این دو تا امید دارم برای بردن رئال


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 416
  • آی پی دیروز : 624
  • بازدید امروز : 2,198
  • باردید دیروز : 1,648
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,846
  • بازدید ماه : 3,846
  • بازدید سال : 317,294
  • بازدید کلی : 3,942,459
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30