loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 557 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (7)

 http://enev.net84.net/img/9e4ff886ade1.png

ترکیب منچستر یونایتد در بازی برابر تاتنهام اعلام شد:

De Gea; Rafael, Vidic, Ferdinand, Evra; Carrick, Jones, Cleverley, Kagawa; Welbeck, Van Persie

ذخیره ها:

 Lindegaard, Valencia, Anderson, Rooney, Giggs, Smalling, Hernandez.


لینک آنلاین برای تماشای بازی منچستر یونایتد برابر تاتنهام در لیگ برتر:

- لینک یک - لینک دو - لینک سه -
دوستان این بلاگ چون در زمانهای بازی کاربری آنلاین نداره، فعلا گزارش زنده انجام نمی دیم. اگر در زمان بازی به اینجا سر زدید و گزارش زنده رو مایل بودید داشته باشیم، حتما در نظرات عنوان کنید. با تشکر

گزارش زنده: بازی زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

ترکیب تاتنهام:
Tottenham: Lloris; Walker, Caulker, Dawson, Naughton; Parker, Dembele, Lennon, Bale, Dempsey; Defoe
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1391/11/02 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

نه خداشاهده خیلی هم ناراحتم بودم ولی نمی تونستم بشینم گریه کنم یا تظاهر به عصبانیت کنم..... شکلکشکلکشکلک
پاسخ : خالی نبند شکلک
من می دونم اون هفت امتیاز چقدر به جونت چسبیده D:
من با دو سال سابقه برگزاری جدول پیش بینی رگ خواب اعضا دستم نباشه و ندونم چقدر با هفت امتیاز کیف میکنن باید برم غاز بچرونم شکلک

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1391/11/01 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

شهاب تو جدول اون پایین مایینا میبینمت 28خخخخخخخخخخخوخخ عاشق پیشرفتتم از وقتی که من برگشتم معکوس شدهشکلکشکلکشکلک
پاسخ : یعنی درک میکنم چقدر از اون گل دقیقه 93 دمپزی روحت شاد شد!

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1391/11/01 و 22:38 دقیقه ارسال شده است

سوتی دادای اقا شهابشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مانیتورت لک داره حاجی یه دسمال بکش به اون شیشه شکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/11/01 و 22:24 دقیقه ارسال شده است

خیلی دفاع عالی بود ولی حیف ...
پاسخ : عیب نداره... خوبه... ولی این تاتنهام این فصل 5 امتیاز ازمون کم کرد! فعلا یه امتیاز از نیم فصل اول جلوتریم چون از تاتنهام یک امتیاز گرفتیم شکلک
اورتون و نورویچ هم میشه بردشون! حتی سوانسی تو اولدترافورد! مهم اینه که از آمار نیمفصلمون عقب نیفتیم...

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1391/11/01 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

1-من 10 بار گفتم من کیبورد مشکل داره! حالا تو هی گیربده!
2- دفعه بشر!نه دقعهشکلکشکلک
3- بپر برو7 امتیاز بهم بده اعصاب ندارماشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اون نقطه رو چه جور دیدی تو! شکلک

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1391/11/01 و 20:04 دقیقه ارسال شده است

من حوس کردم تو امروز برامون گزارش کنیشکلک
پاسخ : هوس بشر! نه حوس شکلک
نمیشه بابا گزارش کسی نباشه زور داره! دقعه قبل کل بازی رو گزارش کردم هیچکس نبود! شکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/11/01 و 19:10 دقیقه ارسال شده است

چرا فرگوسن این طوری کرد
رونی و چیچا نیستند
بدترین ضدحال هم ایه که سیانکی گزارشگر باشه
پاسخ : الآن دقیقا نمی دونم نقش جونز چیه شکلک
فکر کنم یارگیر اختصاصی بیل باشه! نمی دونم!ویدیچ و فردیناند جلو سرعت دفو، بیل لنون کم میارن خدایی! شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 313,532
  • بازدید کلی : 3,938,697
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30