loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 635 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (6)
 
 
 
به نظر می رسد که گرت بیل در میان بازیکنان مد نظر فن خال برای فصل آینده جای دارد. در همین حال، اد وودوارد از کار کردن روی نقل و انتقالات تابستانی این تیم خبر داده است...
 

به گزارش سایت mirror، اد وودوارد–- مدیر اجرایی منچستریونایتد - می گوید که این باشگاه پیشرفت های خوبی را برای جذب بازیکنان مورد نظرش در تابستان پیش رو انجام داده است. وودوارد که امروز به مناسبت منتشر شدن وضعیت مالی 4 ماه گذشته یونایتد سخن می گفت، اظهار کرد که کار جذب بازیکنان مد نظر لوییز فن خال شروع شده و در حال جریان است. گمان می رود که گرت بیل -–وینگر کم فروغ این روزهای رئال مادرید -  نیز در بین این گزینه ها باشد.

 

 

منچستریونایتد که هم اکنون در رتبه چهارم جدول لیگ انگلستان قرار دارد، به احتمال قریب به یقین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهد کرد و وودوارد به این دلیل از عملکرد لوییز فن خال در اولین فصل حضورش در اولدترافورد تمجید کرد. وودوارد گفت: "ما از پیشرفتی که در اولین فصل حضور لوییز در اولدترافورد حاصل شده، خشنود هستیم. در حالی که 2 بازی تا اتمام فصل باقی مانده است، در موقعیت مناسبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و بازگشت به این رقابت ها در فصل آینده قرار داریم."

 

او درباره فعالیت های این تیم در بازار نقل و انتقالات نیز گفت: "در مورد فصل نقل و انتقالات تابستان، ما از پیش از این برنامه هایمان را کلید زده ایم و جذب ممفیس دیپای که یکی از هیجان انگیزترین استعدادهای اروپا می باشد را هم به طور رسمی اعلام کردیم. انتظار داریم که در طول فصل نقل و انتقالات فعال باشیم، ولی اکنون برای اشاره کردن به نقل و انتقال ها و میزان حقوق بازیکنان کمی زود است."

 

 

وودوارد در ادامه افزود: "آیا ترکیب ما از عمق کافی برای جنگیدن (برای موفقیت) برخوردار است؟ یقیناً ترکیب ما در سال آینده برای جنگیدن در تمام جبهه ها و تمام رقابت ها از عمق کافی برخوردار خواهد بود. مثل همیشه ورودی ها و خروجی هایی را در تابستان خواهیم داشت، اما نمی توانم اشاره ای به تعداد آن ها بکنم."

 

 

قرارداد تعدادی از بازیکنان یونایتد–- داوید ده خیا در رأس آن ها - در پایان فصل آینده با این تیم به پایان خواهد رسید. در همین حال وودوارد می گوید تلاش ها برای تمدید قرارداد تمام بازیکنان مورد نیاز انجام شده و همچنان در حال انجام است.

 

او در این باره گفت: " از بین 30 بازیکن باشگاه، تعدادی از آن ها -–شاید 8 یا 9 تن از آن ها -– هستند که قراردادشان در پایان فصل آینده با باشگاه به اتمام خواهد رسید.  چند تن از این بازیکنان در طول فصل حضور چندانی در ترکیب تیم نداشته اند، بنابراین تمدید قرارداد با آن ها از بُعد ایجاد تورم در میزان حقوق داده شده توسط باشگاه، نگرانی خاصی را ایجاد نخواهد کرد. به تعدادی از بازیکنانی که یک سال از قراردادشان با باشگاه باقی مانده است پیشنهاد تمدید قرارداد خواهد شد و مذاکرات با تعدادی از آن ها در جریان است."

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/02/25 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

خدا رو شکر بازیای لیگ ایران هم امروز تموم میشه و تداخلی با بازیه یکشنبمون نخواهد داشت!
چندتا بازیه مهم لیگ جزیره رو بخاطر بازیه تشتک سازی و آفتابه سازی پخش مستقیم نکردن.
...........
از هری کین خوشم نمیاد یه سابقه ذهنی بدی دارم ازش که مربوط به 3 سال پیش میشه. تاتنهام پول مفت زیاد میگیره، بابت بربا خیلی تیغمون زدن دوست ندارم بازیکنی ازشون بگیریم مگر اینکه اون بازیکن خیلی خیلی عالی باشه!
که کین عالی نیست بنظرم! همینطور لوریس!
تو خبرا هم اومده که پیشنهاد 45 میلیونی برای کین رد شده.
...........
بهترین گزینه برای هافبک وسط واقعا وراتیِ، خیلی محشره، پاریسن سخت ول کنش میشه، معاوضه دیماریا و وراتی خیلی بنفعمونه اما پاریسی ها تا جایی که بتونن پای وراتی رو تو این معامله باز نمیکنن، از طرفی وراتی بیشتر خواهان رفتن به سری آ و لالیگاست و همینطور تو پاریس زندگیه ایده آلی داره.
پاسخ : بازی ماکه یکشنبه پخش میشه،مشکلی نداره...
تی وی ایران با خودش میگه: اگه خودمون خودمونو مهم جلوه ندیم،کی جلوه بده پس...شکلک بخاطر همین بیشتر وقتا برنامه های داخلیو ترجیح میدن(با اینکه میدونن درصد هوادار برنامه شون کمتره)
.........
نمیدونم چرا منم با کین حال نمیکنمشکلکشاید چون بیش از حد و زود بزرگش کردن،شاید چون با وجود اینکه بزرگش کرده بودن،نتونست مقابل خودمون کاری بکنهشکلک بهرحال تو دل برو نیست...
کین هم مثه بیل اول سر از رئال در میاره.
...........
وراتی هم با این سطح علایقش،سری آ و لالیگا آخه؟ :|

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1394/02/25 و 19:44 دقیقه ارسال شده است

لوک شاو و رونی جفتشون بازی با ارسنال و احتمالا تا آخر فصل رو از دست دادن !
باز اگه فقط شاو مصدوم بود میگفتیم بلین میره دفاع چپ و رونی میاد وسط ولی الان که رونی هم نیست خدا کنه فنخال هرکاری میکنه دفاع رو 3 نفره نکنه شکلک
البته گفته مارکوس روخو هم میرسه ولی خب احتمال اینکه بازیش بده خیلی کمه چون چند وقتی نبوده !
دیگه اگه روخو رو هم بازی نده و امید داشته باشیم که 3 دفاعه نکنه فقط میمونه اشلی یانگ بیاد دفاع چپ و دیماریا بال راست باشه ! البته شاید هم عدنان رو بازی بده !!!
خلاصه اینکه خدا کنه هرجور شده بازی رو ببریم که این آرسنالیا یه بازی اونم رو سوتی خودمون تونستن ببرن دیگه خیلی شاخ شدن !!!!
پاسخ : ایشالا نبود رونی بهمون ضربه نزنه...شکلک
مرسی داش امیر...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/02/25 و 18:42 دقیقه ارسال شده است

رئالایعه ی انتقال بیل رو دیلی اکسپرس همه‌جا پخش کر‌‍‍درئال پارسالم اکسپرس خیلی خبرای متفاوت از اومدن کروس گذاشت و سرآخر هم خود اکسپرس اومدن کروس رو‌منتفی دونست(بعد از اومدن فنخال اکسپرس ادعا کرد که فنخال کروس رو‌نمیخواد)
الآن شرایط رئال پیچیده شده ،احتمال اینکه آنچلوتی بره خیلی زیاده!
رفتن آنچلوتی آینده بیل رو تو مادرید مبهم میکنه، هرچند پرز میتونه خودسرانه هر کاری بکنه تو نقل و انتقالات رئال، اما بازم اینجا قضیه پیچیده میشه، چون انتخابات ریاست رئال در پیشه و پرز احتمالا محتاط تر تصمیماتش رو میگیره، و نمیخواد با فروش بیل بهش انگ ناموفق بودن بزنن.
بنظرم تنها دلیلی که اسم بیل با ما لینک شده فقط و فقط بخاطر دخیاست و گرنه با دنبال کردن خرید بیل یه جورایی مثل این می مونه که داریم سر خودمون رو شیره میمالیم.
پاسخ : اتفاقآ منم این موضوع از ذهنم خطور کرد: اگر آنجلوتی فصل آخرش باشه،شرایط نقل و انتقالات باشگاهشونم پیچیده میشه،مثلآ شاید مربی بعدِ رئال به بیل اعتقاد داشته باشه یا شایدم بلعکس آنجلوتی درحال حاضر به بیل اعتقاد داره و مربی آینده نه.شکلک

بهرحال اگر دخیا قصد رفتن داره،باید تو بخشیش در ازاش یه ستاره ازشون بگیریم،رونالدو که منتفیه اما بیل میتونه تنها گزینه باشه. در غیر این صورت رئال دخیارو از چنگمون درآورده...

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/02/25 و 15:36 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا حمید . سلام دوستان. ایشالا که خوب کار کنیم تو نقل و انتقالات خوب کار کنیم . به نظر من دیماریا رو بدن پاریس جاش وراتی و ت.سیلوا رو بگیرن . عالی میشه . در درجه اول دوست دارم دخیا بمونه ولی در نهایت اگه رفت بیل و از رئال بگیریم اگه بیل هم اومد اون موهاش و کوتاه کنه بهتر بهش میاد و بهتر بازی میکنه موهاش تعادلش و بهم زده. شنیدم دنبال هری کین هستن جوونه اینده داره مهمتر اینکه اینگیلیسیه . یه هوملس و یه دفاع راست بگیرن تیم تکمیله . البته زیاده روی کردم. امیدوارم خوب کار کنیم
پاسخ : سلام داداش سعید...
گمون نکنم دیماریا رو از دست بده باشگاه،بیشتر شاید سعی کنن برا پیشرفتش برنامه ریزی کننشکلک
احتمال اینکه شاهد این معاوضه باشیم هم خیلی زیاده دخیا--><--بیل.فقط در یک صورت میشه از رفتن دخیا ضربه نخورد: که دفاع مستحکمی شکل بدیم...
هرکی میره رئال،اولویت با تریپشهشکلک مثکه بهشون میگن اینکارارو بکنین،چیچا هم اینجا بود کچل بود،رفته اونجا برامن تیفوسیو ازین حرفا میذاره...شکلکشکلک
انتقال هریکین هم شاید سخت باشه،اما از جادوی پول،نمیشه چشم پوشی کرد.


این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1394/02/25 و 2:10 دقیقه ارسال شده است

تا الان موفقیت هایی که وودوارد در بعد نقل و انتقالات داشته (از نظر من البته) اینا بوده :
اول از همه تمدید کردن با رونی ! هر چند حقوقش رو کردن تو پاچه باشگاه ولی خب تو اون شرایط سخت تیم و پیشنهاد جدی مورینیو به رونی نگه داشتن رونی واقعا کار برجسته ای بود !
دوم درآوردن ماتا از چنگ چلسی با توجه به اینکه پیشنهاد اونا برای رونی با قاطعیت رد شده بود !
اومدن هررا و روخو و بلیند به نظر من کار سختی نبود ولی درآوردن دیماریا و فالکایو و شاو از چنگ بقیه تیم ها واقعا کار بزرگی بود ! هر چند شاید بگین عملکردشون خوب نبوده ولی خداییش اومدن یکی مثل فالکایو رو که ریال چند سااال بود دنبالش بود رو تو 2 روز نهایی کرد !
الان هم که اومدن دیپای اصلا ربطی به وودوارد نداره چون قطعا نهایی کننده ی کار فنخال بوده ولی نگه داشتن دخیا و شاید شاید اوردن گرت بیل وودوارد رو 100 برابر محبوب تر بکنه !!!
پاسخ : با توجه به اون شرایط و دورانی که بعد از فرگی میخواس پشت سر بذاریم،نگه داشتن رونی از واجبات بود.حالا به هر قیمت.(و اگر بخوایم دستمزد بالاشو پیش بکشیم میگیم: اونهمه سال باشگاه خرج نکرد،حالاکه یه جا واسه این بازیکن اینکارو کرد،جای دوری نمیره.شکلک)
دخیل نکردن انتقال ماتا با رونی،یکی از بهترین حرکتهای وودی بود و باید آفرین گفت...
بهرحال دیماریارو وقتی گرفتیم،بهترین بازیکن رئال بود.فالکائو هم شرایط آمادگیش نا معلوم بود،اما جزو بهترینها ازش یاد میشد...
و اگر وودی موفق به نگه داشتن دخیا و آوردن بیل بشه،واقعآ فراتر از عالی کار کرده.چیزی شبیه به انتقال ماتا-رونی.ولی این یکی یکم سخت تر به نظر میرسه...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/02/25 و 0:53 دقیقه ارسال شده است

چه جیگریه وودیشکلکشکلک
خدا سایش رو از سر تیم کم نکنه..
سیاستهای باشگاه تو‌ نقل و انتقالات با اومدن وودوارد خیلی تغییر کرده،که خوشایند هم هست به هرحالشکلک
وودوارد به خرید بازیکنای پر زرق و برق خیلی علاقه منده.
زمان دیوید گیل فرگی یه لیست به گیل میداد و خواسته هاش رو میگفت و گیل بیشتر تابع دستورات فرگی بود.
اما وودی یه جیبش لیست مایحتاج فنخاله یه جیبشم لیست بازیکنای مورد علاقه خودششکلک یه جورایی وودی مثله مار خوش خط و خالِ،اما از هیچی کوتاه نمیاد بموقع میتونه خیلیا رو سرجای خودشون بنشونه!
وودی محبوبیتش روز به روز داره بیشتر میشه.شکلک
پاسخ : وودی گفت که بگم: خواهش میشه،جیگری از خودتونه...شکلکشکلک
آاااااامــــیـــــن...
در واقع میشه گفت بعد از فرگی هم سیاستای باشگاه تغییر کرد.خب بهرحال هیچکس نمیتونست مثه فرگی از هیچ و پوچ،بهترین بازدهی رو بگیره.
مشخصه وودی هم به بازیکنای اسمو رسم دار علاقه داره.در آینده ماهم میشیم کهکشانیهای وودی.شکلک
فرگی ریاست میکرد اینجا،چیزی که مستحقش بود.شکلک
خداییش با همین تیم و ستاره های احتمالی،فقط یه مربی میخوایم که تیمو مچ کنه. ایشالا فنخال از عهده ش بر بیاد...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 561
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,374
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,404
  • بازدید ماه : 41,382
  • بازدید سال : 212,576
  • بازدید کلی : 3,837,741
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30