loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 597 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (4)
  • Cristiano Ronaldoدیوید گیل، در گفتگو با اسکای اسپورتس از نظر دادن پیرامون شایعات خریدن کریستیانو رونالدو امتناع کرد و گفت:

    "او بازیکنی درخشانه ولی دو سال و نیم دیگر با مادرید قرارداد داره."

    "ما فعلا منتظر آینده و خوش آمد گویی به او هستیم. او استقبالی عالی رو در اولدترافورد در اوایل ماه مارچ (یک ماه و نیم دیگه) دریافت می کنه و این تموم چیزی هست که باید بگیم." منبع

  • Fabio and Rafael da Silva line up for Manchester Unitedفابیو در گفتگو با فولام کرونیکل اذعان کرد که آیندۀ مبهمی را پیش روی خودش می بیند:

    "ذهن من فعلا فقط روی این فصل تمرکز کرده. و باید تیم رو از مشکلات حذف شدن نجات بدم."

    "ولی بله مشخصه که من دوست دارم بازی کنم. و من در یونایتد بازیهای زیادی نتونستم انجام بدم – به همین دلیل بود که اونجا رو ترک کردم."

    "هرچه بیشتر بازی میکنید، بیشتر به بلوغ میرسید. وقتی که هر هفته بازی میکنید، اعتماد به نفستان بیشتر می شود و خیلی بهتر بازی میکنید."

    (در مورد ژولیو سزار هموطنش در کوئینز...) "ژولیو خارق العاده ست، او دروازه بانیه که از یک باشگاه بزرگ به اینجا اومده و من خیلی از اینکه او هم مثل من برزیلیه احساس غرور میکنم. او باید در لیست سه دروازه بان برتر دنیا قرار داشته باشه." منبع

  • Robin van Persie: More to United than striker according to Sir Alex Fergusonسرالکس فرگوسن در گفتگو با یونایتد ریویو، این فرضیه را که یونایتد با روبین فن پرسی به یک تیم مبتنی بر یک بازیکن تبدیل می شود رد کرد و گفت:

    "من با این نظریه که ما یک تیم بازیکن محور شدیم مخالفم. تاریخهایی در باشگاه ما بوده که ما مدتهایی رو روی دوش یک بازیکن حرکت میکردیم. (مثلا) اریک کانتونا وقتی بقیه از جوش و خروش افتاده بودن، با گلهاش ما رو در رقابت حفظ کرده بود."

    "ولی الآن مسائل متفاوتن. خاویر هرناندز 12 گل زده و وین رونی هم تا همینجا 9 گل به ثمر رسونده."

    "دو مدافع ما، اونز و اورا روی هم 8 گل زدن و واضحه که منطقی نیست ما رو به عنوان یک تیم تک بازیکن بر پایۀ ون پرسی که در گلسازی و گلزنی خارق العاده بوده، ببینند."

    "او کاملا از چالش و رقابت جدیدش خوشحاله. الآن همه چی سر جای خودشه یعنی او به عنوان یک بازیکن صحیح (ایدآل) در زمانی صحیح(ایده آل) در یک باشگاه صحیح (ایده آل) قرار داره."

    "او ذهینتش برای بردن آماده ست، ولی همونطور که اشاره کرده، این (ذهنیت بردن) یکی از چیزهایی هست که در ترکیب تیم ما وجود داره و همین یکی از اجزا (و ابزاری) هست که ما امیدواریم به پیشروی ما هم در لیگ و هم در جامهای دیگه کمک کنه و ما رو با موفقیت از این برحۀ شلوغ و چالش برانگیز عبور بده." منبع

  • مدیر برنامه های فدریکو ماکدا ، پنجشنبه در گفتگو با TMW تأیید کرد که با اشتوتگارت برای انتقال قرضی فدریکو مذاکره می کنند و یکی از بندهای قرارداد، خرید دایم ماکدا خواهد بود:

    "ما در مذاکرات پیشرفته ای با اشتوتگارت قرار داریم. مذاکرات خوب پیش میرن."

    "او بازیکنیه که توسط باشگاههای زیادی خواهان داره. به عنوان مثال دو باشگاه اسپانیایی خواهان ورود به مذاکره هستن."

    "باشگاههایی ایتالیایی هم هستن، از سینا گرفته تا بولونیا و بقیه شون. ولی من فکر میکنم که سرالکس فرگوسن می خواد او رو به یک کشور خارج از وطنش در شبه جزیره (منظور ایتالیا) بفرسته."

    "او به صورت قرضی به یک باشگاه خواهد پیوست با این شرط که بتونه با قرارداد دایم به خدمت گرفته بشه چرا که قرارداد فعلیش ژون سال آینده (خرداد سال بعد 1393) پایان میپذیره." منبع

  • تیتر خبر: متخصص فوتبال اسپانیای رادیو تاکسپورت، پیت ینسن، باور دارد که گواردیولا قصد دارد از بایرن مونیخ به عنوان پله و جای پایی برای پیوستن به یونایتد در آینده استفاده کند. منبع
  • Jürgen Klopp (Dortmund)یورگن کلاپ، سرمربی کنونی دورتموند در گفتگو با سایت یوفا اعتراف کرد ون پرسی بهترین مهاجمی است که او دیده:

    "از نظر خودم، وقتی ما در لندن به مصاف آرسنال رفتیم (به عنوان بازیکن)، من بهترین مهاجم تاریخ رو دیدم: رابین فن پرسی."

    "من بازیکنی رو نمی شناختم که در طول 90 دقیقه بتونه در 3 پست مختلف بازی کنه! تجربه ای عالی بود – و ما می خواهیم از اون تجربه الآن استفاده کنیم." منبع

  • سرالکس فرگوسن از پنالتی از دست رفته توسط رونی عصبانیست و در این مورد می گوید:

    "این چیزی نیست که ساده بشه ازش گذشت. ما باید بهتر کنیم عملکردمون رو. صحبتها از اون پسر، ریکی لامبرت در ساوتهمپتونه، او 33 پنالتی از 33 پنالتیش رو گل کرده! پنالتی زدن باید اینجوری باشه!"

    "در طول سالیان تاریخ فوتبال، چند پنالتی زن قهار وجود داشتن، مت لی تسیر (که در ساوتهمپتون بازنشسته شد، 47 پنالتی از 48 پنالتی خودش رو گل کرد. یک بازیکن در اسکاتلند هست که برای رنجرز بازی کرد و 57 پنالتی متوالی خودش رو گل کرد."

    "ضربه های پنالتی شما باید ازشون استفاده بشه. می خواد از روی هند به دست اومده باشه یا از روی خطا. و باید گل بشه."
    همچنین اعلام شده آلردایس به دلیل اعتراض به داوری بازی دیشب و مشکوک دانستن معضل پنالتی ها در اولدترافورد، در خطر محرومیت از جانب فدراسیون قرار داره. منبع

  • ستارۀ تیم پسکارا، خوان فرناندو کوئینترو که شایعات علاقه یونایتد به او وجود دارد (با کمال پررویی! – مترجم) گفت:
    "یونایتد؟ نه من اینتر رو دوست دارم!!!" من نراتسوری (لقب اینتر) رو ترجیح میدم چون بازیکنان اهل امریکای جنوبی زیادی اوننجا بازی کردن. همچنین من در ایتالیا راحتم."

    "بگم که، واضحه من بقیه علایق شدید دیگه رو زمین نمی زنم چون من خیلی آرزو دارم: منچستر، میلان، یوونتوس..."

    "من با خانواده ام و مدیر برنامه هام تصمیم خواهم گرفت." منبع

  • یک هنرمند منچستری، مایکل براون Michael Browne، این نقاشی حماسی را از بازیکنان یونایتد در گذشته امروز خلق کرده است تا به سلطۀ آنها در سالهای اخیر فوتبال انگلیس ادای دین کرده باشد.

    این نقاشی را می توان در موزۀ ملی فوتبال مشاهده کرد.

    براون همان نقاشی است که نتابلوی مشهور "هنر بازی" را با محوریت اریک کانتونا خلق کرده است و هم اکنون این اثرش هم در موزه وجود دارد. خود براون می گوید:

    "من خیلی می خواستم که یک تابلو از بازیکنان در طول زمان بکشم. باشگاه دست آوردهای خیلی زیادی داشته و تصاویر (و تابلو ها در این مواقع) خیلی اهمیت دارند. شیوۀ این اثر رونسانس هست. ولی خیلی هم سبک نورثرن (شمالی) داره، با یک صنعت خاص و خیابانهای سنگ فرش شده که احساس رو در اون اضافه میکنه. طوری طراحی شده که شامل رژۀ بازیکنان هست در حالیکه اولدترافورد سمت راست تصویر هست. بچه های بازبی هم آنجا (عقب سمت راست روی یک تابلو) هستند، و همچنین من می خواستم ته زمینۀ گلادیاتوری به این اصر بدهم، که بازیکنها رو در حال خروج از یک امارت کالیزئومی (مکانهای نبرد روم باستان مخصوص گلادیاتور ها و...) نشان میدهد." برای دیدن عکس روی عکس کلیک کنید. منبع

  • همچنین دیروز یک مقالۀ عالی از اسپورتویتنس برای اسنایدر اومده بود که طولانی بود و من هم دیروز خیلی درگیر کارهای دیگۀ بلاگ بودم ذخیره کرده بودم امروز ترجمه کنم که خوشبختانه سایت امیر زحمت کشیدن ترجمه کردن. حتما بخونیدش مقاله های اسچورتویتنس همه شون ارزش خوندن دو یا سه بار رو دارن! به جایی که چندین خبر بخوانید، خبرهای اسپورتویتنس را چند بار بخوانید! منبع

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/10/29 و 8:34 دقیقه ارسال شده است

عجب عکس باحالیه خیلی خوشم اومد
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : آره خيلي خيلي قشنگه
ببين براي عشقشون چه كار ها كه نميكنن
بايد به تيممون افتخار كنيم
خدايا شكرت كه در قلب ما عشقي به نام عشق به منچستر قراردادي
پاسخ : -----------------
دنبال کیفیت بالاش هستم پیدا نکردم شکلک
یه خورده صورتها رو غیر طبیعی درآورده نسبت به یه نقاشی دیگه که من از کانتونا و بکام و نویلها و... دیده بودم. ولی باز هم عالی کشیده. همین که همه رو میشه تشخیص داد کلیه.
----------------
یه نکته جالب که کریس رونالدو رو توی این اسطوره ها نیاورده شکلک

این نظر توسط cadence در تاریخ 1391/10/28 و 22:48 دقیقه ارسال شده است

salam web ghashangi dari be manam sar bezan va age khasti ba ham tabadol link konim

این نظر توسط امیر(orton) در تاریخ 1391/10/28 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

میگم چرا فرگی رابی بردبو فروختشکلکشکلک
پاسخ : رابي بردي نميتونست تو منچستر پيشرفت كنه مطمئن باش بهتر بود كه بره و اينكار رو هم كرد
پاسخ : قاسم علي : جواب بالايي من بودم

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/10/28 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز داش شهاب گل
آقا ببخشيد نتونستم پست ارسال كنم
هم كامپيوترم خراب شده بود و هم اينترنتم قطع شده بود تازه وصل شده شما هم كه همه خبر ها رو گذاشتي پس ما چي؟
پاسخ : سلام داش قاسم علی گل شکلک
این حرفها چیه داداش شما هر وقت دوست داشتی و راحت بودی پست بذار شکلک شکلک
---------------


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 911
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 911
  • بازدید ماه : 42,386
  • بازدید سال : 213,580
  • بازدید کلی : 3,838,745
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30