loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
Xaniar بازدید : 487 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)
شب گذشته آلساندرو الچیاتو خبرنگار معتبر اسکای ایتالیادر خبری فوری اعلام کرد که خوزه مورینیو و باشگاه منچستریونایتد به توافق رسیده اند و این مربی پرتغالی بعد از فصل جاری جانشین فنخال هلندی میشود. اماجذابیت این خبر برای اکثر هواداران یونایتد عمر زیادی نداشت، چرا که ساموئل لکهرست خبرنگار نزدیک باشگاه منچستریونایتد و خبرگزاری منچستراونینگ نیوز اخبار مبنی بر توافق خوزه مورینیو و منچستریونایتد را "بی اساس" تلقی کرد.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/11/16 و 2:03 دقیقه ارسال شده است

داداش سعید...
درووود
فصل بعد بنظرم یکی از سختترین و با کیفیت ترین لیگ چندسال اخیر رو مشاهده میکنیم، یه لیگ در حد لیگ 2007یا 2008
...
زینب خانوم...
چرا ببخشید، من کوچیک همتونم شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/11/16 و 2:00 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان گلمشکلک
ببخشید من مسافرتم، تا دو سه روز نمیتونم بیام، ایشالله از دوشنبه...
البته حدالمقدور سعی خودمو میکنم اگه خبر فوری برسه بزارم رو سایت، البته با فرمت نچندان جالب، خودمم از همچین شکل و شمایلی راضی نیستم و برام اصلا جالب نیست.
.
فقط یه خبر فوری....
ال کانفیدنشال اسپانیا، ادعا کرده خوزه و یونایتد با هم به توفق رسیدن.
البته ال کانفیدنشال یه جورایی مرموزه،بعضی از خبراش یهویی درست در میاد در عین نابادری و خیلی از خبراشم چرته.
امیدوارم این خبرش حقیقت داشته باشه، من که خسته شدم، دوست دارم خوزه رو زودتر ببینم، یا حتی دوست دارم باشگاه رسما اعلام کنه فصل بعد خوزه مربیمون میشه تا خیالم آسوده بشه از هر جهت، فنخال هم بتونه تو مدت باقی مونده اشتباهاتش رو جبران کنه شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/11/15 و 23:12 دقیقه ارسال شده است

من چرا رفرش کردم این پست رو ندیدم


وااای ببخشید


این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/11/15 و 21:38 دقیقه ارسال شده است

درود میگم به همه دوستان ...
باید خوزه بیاد ..
من نمیدونم چرا لفتش میدن .... نه گیگز نه فنخال نمیتونه فصل بعد با پپ و کلوپ و ونگر و احتمالا کنته مقابله کنه .. فقط خوزه

این نظر توسط hamed eminem در تاریخ 1394/11/15 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

حیف شد شکلک
ولی خوب به نظرم حرف کسی که به باشگاه نزدیک باشه درسته
پاسخ : واقعا حیف شکلک
اصلا به ما شادی نیومده، دیشب خبر رو دیدم، نیم ساعت بیشتر با خبر حال نکردم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 313,523
  • بازدید کلی : 3,938,688
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30