loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
Xaniar بازدید : 346 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

 

سال 1990 بود که فرگوسن تحت فشار با قهرمانی در جام حذفی جایگاه خود در منچستر را حفظ کرد؛ آیا فن خال می تواند تاریخ را تکرار کند؟

به گزارش دیلی میل، فن خال که بعد از شکست یک بر صفر برابر ساوتمپتون دوباره به شدت تحت فشار قرار گرفت و حتی شایعاتی مبنی بر استعفای او به گوش رسید باید در بازی بعدی خود در دیداری خارج خانه به مصاف دربی کانتی برود.

 وقتی از او درباره حمایت وودوارد در شرایطی که به راحتی می توانست او را برکنار کند سوال شد پاسخ داد:

البته که فوق العاده است. اما این در عین حال فشار را بیشتر هم می کند. وقتی هیئت مدیره اینطور به شما اعتماد می کند فشار بیشتر ی روی شماست تا اینکه بگویند این بازی آخرین فرصت توست یا چنین چیزی. چون در آن صورت حمایت از شما زیاد نیست و می توانید در برابر آن بجنگید و داشتن دلیلی برای جنگیدن انگیزه بیشتری به شما می دهد تا حمایت شدن. همه می دانند که من یک قرارداد سه ساله امضا کرده ام و این یک پروسه است و می خواهم تا انتها ادامه دهم. اگر نمی خواستم اینکار را بکنم پس یک و نیم سال پیش این کار را قبول نمی کردم.

یونایتد کمترین میزان امتیاز بعد از 23 بازی در دوران حضور خود در لیگ برتر را کسب کرده است. آنها امسال در 11 بازی پیاپی از گلزنی در نیمه اول در اولدترافورد ناتوان بودند و در لیگ قهرمانان هم از گروهی که در آن مدعی اصلی صعود به حساب می آمدند حذف شدند. وقتی به فن خال گفته شد که یونایتد در دومین فصل حضور او از فصل اول ضعیفتر بوده است او فوراً جبهه گرفت:

چرا باید از خودم دفاع کنم؟ شما شرایط را می دانید، ما هشت بازیکن مصدوم داریم و پست اکثر آنها مشترک است و این تقصیر سرمربی نیست. ما یک ماه و نیم پیش در لیگ صدرنشین بودیم و بعد مصدومیت ها از راه رسیدند. اگر می توانستم از آن جلوگیری کنم پس آره شاید من گناهکار می بودم و باید کناره گیری می کردم. اما من چینین برداشتی ندارم. من نمی خواهم از خودم دفاع کنم، بلکه می خواهم شرایط تیم را آنالیز کنم و وضعیت اینگونه است.

شاید فن خال مجبور باشد با فهرستی بلند بالا از مصدومین کار کند اما وقتی در نظر بگیریم که او 250 میلیون پوند پول خرج کرده است این حرف او اعتبار چندانی پیدا نمی کند.  جام حذفی در سال 90 ناجی الکس فرگوسنی شد که به شدت تحت فشار بود و قهرمانی در این جام او را از اخراج نجات داد. فن خال باید امیدوار باشد که قدیمی ترین جام فوتبالی دنیا دوباره جادو کند و باعث رستگاری او شود. شاید قهرمانی در این جام بتواند نظر هواداران ناامید یونایتد را نسبت به او تغییر دهد.

 

منبع:طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/11/10 و 1:16 دقیقه ارسال شده است

ادم نفهم..

این نظر توسط فرشاد در تاریخ 1394/11/09 و 23:07 دقیقه ارسال شده است

پس عمه من مسئوله لابد؟
پاسخ : انگاری شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1394/11/09 و 21:53 دقیقه ارسال شده است

من مسءولم من شکلک
پاسخ : دوستان... بفرمایید یقه ایشونو بگیرین... مقصر شناخته شد..
اعترافم کرده شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 542
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,055
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,085
  • بازدید ماه : 41,063
  • بازدید سال : 212,257
  • بازدید کلی : 3,837,422
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30