loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 461 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (6)

بازیکن سابق منچستر یونایتد گفته است که رونی برای بازیافتن فرم خود باید محبت دیگران را احساس کند.

از وقتی که ون پرسی به منچستر پیوسته و رونی کمتر مورد توجه قرار میگیرد شایعات زیادی مبنی بر جدایی او منتشر شده است.

ولی با وجود درخواست جدایی از باشگاه٬مربی جدید منچستر یونایتد٬دیوید مویس٬عنوان کرده که آینده ی رونی در منچستر است.

و اوون که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ در یونایتد بازی کرده بود گفته اگر رونی اعتماد به نفسش را بازیابی کند دوباره به مرد اصلی تیم تبدیل خواهد شد.

((این بیشتر درباره ی این است که او را میخواهند؟او را دوست دارند؟و قدر او را میدانند؟او میخواهد بهترین و گلزن اصلی تیم باشد٬و من فکر میکنم این چیزی است که باعث خشمیگن شدن او شده.))

من فکر میکنم چیزی که باعث شد او فصل گذشته کمی پسرفت داشته باشد آمدن ون پرسی و تبدیل شدن او به نفر اصلی بود.

اگر تو برای مدت زیادی مهاجم تیم باشی دوست داری که زیر فشار باشی و اگر کسی بیاید و بالاتر از تو انتخاب شود اعتماد به نفست کاهش میابد و نتیجه اش این است که احساس نمیکنی بهترین هستی))

((او میخواهد که مطابق معمول برای منچستر یونایتد گلزنی کند و اگر این اتفاق بیفتد او برای ماندن بیشتر خوشحال خواهد شد.

وضعیت ایده آل او این است که به تیم برگردد٬به بالاترین سطح برگردد و در باشگاه بماند.

چرا او باید بخواهد از باشگاهی مانند منچستر یونایتد برود؟))

((اما حالا تیم مربی مربی جدید دارد و خوشبختانه مویس و رونی در یک وضعیت هستند.رونی برمیگردد و فصل بعد گلزنی میکند))

منبع: ESPN

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/04/19 و 21:50 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش بایک.حالا دیگه خود رونی ول کرده اسطوره ها ول نمیکنن شکلک
پاسخ : خواهش میکنم.


بعضی از اسطوره هامون بدجور کتک میخوان.شکلک


این رابسون موقعی که فرگوسن بود اصلا دهنش رو باز نمیکرد.الان فرت و فرت نظر میده.مثلا گفته منچستر به تیاگو احتیاج نداره.خوب چرا؟وقتی اسطوره هامون به بازیکنی که میخوایم رحم نکنن معلومه توی نقل و انتقالات به مشکل برمیخوریم.


یا هر کی از بازیکن های قدیمی میخواد در مورد رونی صحبت کنه میگه تقصیر ون پرسیه که این وضع به وجود اومده!انگار ون پرسی بیچاره نباید گل بزنه!خوب دروازه خالی رو بزنه بیرون بعدا من سیتی قهرمان بشه خوبه؟
پاسخ : رابسون يكي از بزرگان تيممونه پس در مورد اين اسطوره درست صحبت كنيد لطفا


اين اسطوره چيزي ميدونه كه منو شما نميدونيم كسي كه تو تيم بوده و بااش بزرگ شده حتما از منو شما دلش بيشتر به حال تيم ميسوزه
پاسخ : داداش قاسم علی از اون اول که من اومدم این وب گیر دادی به من ولم نمیکنی.شکلک

من بد صحبت نکردم درباره ی رابسون.ولی میشه بد برداشت کرد.بستگی داره چجوری بخوای بخونی.

بازیکنی رو که تیم میخواد و یکی از بهترین استعدادهاست نباید اینجوری پروند.یعنی مویس داره اشتباه میکنه رفته دنبال تیاگو؟

من خیلی رابسون رو دوست دارم.اصلا هم دوست ندارم هافبک بخریم که جای جوون های خودمون رو بگیرن.ولی به نظر من نباید اسطوره ها کارمون رو برای بازیکن خریدن سخت کنن یا درباره ی ون پرسی اینجوری حرف بزنن.این یه جورایی دخالت تو کار مربیه.

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/04/19 و 18:28 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش بابکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم داداش حمید.

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/04/19 و 13:59 دقیقه ارسال شده است

آهان این عکس خوبه شکلک

37 کیلوبایته شکلک

اون عکس بینز 1.3 مگ بود شکلک شکلک شکلک

زوم میکردی قشنگ میشد میل بزنی چند میلیمتر از موهای دماغ مویز از دماغش زده بیرون شکلک
پاسخ : حواسم نبود اون عکس رو گذاشتم.شکلک

بده میخوام بچه ها ریزبین باشم؟شکلک
پاسخ :

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/04/19 و 13:57 دقیقه ارسال شده است

والا من از وقتی یادمه داشتیم به این بشر محبت میکردیم.... به خاطر این و اتفاقاش تو جام جهانی کریس تو یونایتد کمبود محبت پیدا کرد از همون زمونا کله کرد بره رئال! این همه محبت بهش کردیم... البته قبول دارم طرفدارا یه سری اوایل فصل قبل خیلی لیلی به لالای فن پرسی گذاشتن (یه ماهی دعوامون تو فیسپوک بود اونجا که فن پرسی هی داشت رکوردای باشگاه تو فصل رو میشکست!)... ولی خوب اینم باید دست از لوس بازی برداره :|
پاسخ : من فکر میکنم زیادی بهش رو دادیم.
صد در صد رونالدو هم به خاطر این رفت که تماشاگرها اذیتش کردن.مگه میشه بازیکنی که قبل از جام جهانی گفه بود میخوام برای همیشه توی منچستر بمونم بعد از جام جهانی رئال بشه تیم رویاییش؟!
همون موقع که رونی به خاطر پول تمدید کرده بود مطمئن بودم دوباره کارش رو تکرار میکنه.ولی فکر نمیکردم با این وضع.خوب به جای این که بهونه بیاره یه کم وضع بازیش رو بهتر کنه.
اون بوتنر که باید اندازه ی سیب زمینی عقل داشته باشه میشینه اختصاصی تمرین میکنه اونوقت رونی میره اینور اونور که توی جشن ها راهش ندن.

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/04/19 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش بابک شکلک
پاسخ : خواهش میکنم سعید جون.

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/04/19 و 8:49 دقیقه ارسال شده است

این هم دو تا عکس از مایکل:
http://media.zenfs.com/en-GB/blogs/early-doors/owen640.jpg

http://www.chinadaily.com.cn/sports/2005-09/01/xin_400603131501971276296.jpg


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 255
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 337
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 337
  • بازدید ماه : 337
  • بازدید سال : 313,785
  • بازدید کلی : 3,938,950
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30