loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 525 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

 

 

-

زمان صرف شده در آماده سازی پست 50 دقیقه

-

 

- 1
-  

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

دانلود والپیپرهای تقویم یونایتدی

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

1
-

منچستر یونایتد در سوم آگوست 2016 (13 مرداد 1394)، مسابقه ای به افتخار کاپیتان خود، وین رونی برگزار خواهد کرد. عواید این مسابقه از طریق مؤسسۀ خیریۀ تازه تأسیس "وین رونی" Wayne Rooney Foundation بین خیریه هایی با انتخاب خود وین رونی توزیع خواهد شد. انتظار می رود این مسابقه برابر تیم سابق رونی، اورتون انجام بگیرد و همچنین رونالدو نیز در این بازی بار دیگر با رونی هم بازی شود. رونی برای تشکر از این موقعیتی که باشگاه در اختیار او و خانواده ش قرار داده است به سایت باشگاه می گوید:

 

"می خواهم از تمامی کسانی که در تحقق این بازی افتخاری دخیل بوده اند تشکر کنم. بیش از همه می خواهم از هواداران از بابت حمایت خارق العاده ای که از زمان پیوستنم به باشگاه از من و تیم داشته اند،تشکر کنم. شب بازی قطعا شبی ویژه برای من و خانواده ام خواهد بود در عین حال امیدوارم که شبی سراسر جشن و سرور برای همگی حاضرین باشد و بتوانیم یکی دو سورپرایز نیز ارائه دهیم."

 
2

http://www.sportechplc.com/ImageGen.ashx?Image=/media/1189/cliff-baty-16_200x200.jpg&Width=100&AllowUpsizing=true-منچستر یونایتد با هدف گرفتن رئال مادرید در صدر جدول ثروتمندترین باشگاههای جهان، کلیف بتی Cliff Baty را به عنوان رییس مالی خود برگمارد. یونایتد گویا رکورد 500 میلیون پوند درامد را برای سال آتی خود پیش بینی می کند که اگر این اتفاق بیفتد، بسیار محتمل خواهد بود که به سلطۀ 10 سالۀ رئال مادرید در صدر جدول ثروتمندترین باشگاههای دنیا در لیست Deloitte پایان بدهد. همچنین جهش اصلی در سال 2016/17 رخ خواهد داد، جایی که لرزه های رقم نجومی قرارداد 5 بیلیون پوندی حق پخش تلویزیونی باشگاههای لیگ برتر تأثیر خود را بر امور مالی باشگاهها خواهند گذاشت و حتی تیم انتهای جدولی لیگ، 99 میلیون پوند عواید خواهد داشت و تیمهای صدر جدولی تا 150 میلیون پوند کسب خواهند کرد. و اسپورتسمیل دریافته است که با نگاهی به این چشم انداز بوده است که یونایتد این سمت جدید را ابداع کرده و کلیف بتی، رییس سابق Ladbrokes و Sportech را با ضرب الاجل اخراج 12 ماهه استخدام کرده است (یعنی اقلا 12 ماه پس از حکم اخراج فرصت ادامۀ کار خواهند داشت). یک سخنگوی باشگاه می گوید:

 

"باشگاه دانش و تجربۀ مدیر گروه مالی باشگاه، استیو دیویل Steve Diville را حفظخواهد کرد اما با به خدمت گرفتن کلیف باشگاه تیم مالی خود را برای تحقق نیازهای رشد اقتصادی در تجارتی که به سرعت در حال رشد است را تقویت کرده است.  انتظار می رود که عواید امسال از 395 میلیون پوند، به 500 میلیون پوند افزایش پیدا کند، که ارقام را استیو در زمان شروع کار کلیف به وی گزارش خواهد داد."

 

همچنین اد وودوارد، نایب رییس اجرایی باشگاه اضافه می کند:

 

"ما بسیار خرسندیم که به کلیف خوشامد می گوییم. او یک مدیر مالی اثبات شده است که تجربه ای غنی در تجارت جهانی را با خود به اینجا خواهد آورد، و کمکی عالی برای تیم مدیریتی ارشد ما خواهد بود."

 
3
-اسپورت اسپانیا به نقل از ایجنت ویکتور والدز میگوید که وی منتظر اجازه ی ترک باشگاه از جانب یونایتد است اما مایل است فوتبال خود را در لیگ برتر و تیمی غیر از یونایتد ادامه دهد.  
4
-جونز و اسمالینگ در اندیشۀ تشکیل زوجی مستحکم در خط دفاعی یونایتد  
5
-ویدئوی بکام قسمت پنجم - بکام در اندیشۀ کسب درآمد هرچه بیشتر برای یونیسف در بازی ماه آینده در اولدترافورد. وی در گفتگویی اختصاصی با MUTV، از قدرت و نفوذ فوتبال بین مردم سراسر جهان من جمله فیلیپین و سیرا لئون می گوید.  
6
-پیش بازی یونایتد و میدلزبرو در کپیتال وان کاپ  
7
-استون ویلا پس از نتایج ضعیف ابتدای فصل و اخراج تیم شروود، به دنبال یک سرمربی جدید است و در این بین، ریو فردیناند، هم بازی قدیمی دوایت یورک در یونایتد معتقد است که مهاجم سابق ویلا، دوایت یورک می تواند اثری مشابه بیلیچ در وست هام را در ویلاپارک بگذارد و به موفقیتی سریع دست پیدا کند.  
8
-ایندیپندنت - یکشنبه شب جشن تولد وین رونی در هتل هیلتون شهر لیورپول برگزار شد. این جشن بلافاصله بعد دربی برگزار شد طوری که خود رونی با لباس بازی به جشن رسید! در جشن همتیمیهایی همچون اشلی یانگ، مایکل کریک، فیل جونز، کریک اسمالینگ، باستین شواینشتایگر و دوست دختر ستارۀ تنیسش آنا ایوانوویچ و همچنین هم تیمیهای سابق چون وس براون، جانی اونز و درن فلچر حضور داشتند.  
9
-آیتور کارانکا، سرمربی تیم میدلزبرو پیش از تقابل تیمش با یونایتد در کپتال وان کاپ، اشاره کرد که امیدوار است غیر مستقیم چیزهایی را از لویی فن خال فرا گرفته باشد. وی که در رئال مادرید دستیار ژوزه مورینیو بوده است، اشاره کرد ژوزه دستیار فن خال بوده و از وی درس گرفته و من هم دستیار ژوزه بوده ام و از وی درس گرفته ام، لذا امیدوارم چیزهایی را از فن خال آموخته باشم!  
10
-رونی: مارسیال و دیپای می توانند زوجی همچون من و رونالدو را در یونایتد تشکیل بدهند.  
  11
-  
  12
-  
  13
-  
  14
-  
  15
-  
  16
-  
  17
-  
  18
-  
  19
-  
  20
-  

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1394/08/07 و 1:08 دقیقه ارسال شده است

سلام بچه ها ببخشید نمی تونم طبق قولم عمل کنم حال و روزم سر جاش نیست. برمیگردم یک روز به این وب ولی فعلا توانشو ندارم شرمنده... خدا نگهدار همگی فعلا
پاسخ : سلام آقا شهاب

کاملا بهتون حق میدیم ...
بی انصافیه که بگم درک میکنم حالتون رو !!
چون خدا فقط از احوالتون آگاهه و بس !

براتون آرزوی سلامتی و آرامش داریم ... ان شاالله خدا بهتون صبر بده .
توان مقاومت بده ...

خدا محافظ و همراهتون باشه ..
----


ازاین که با این حالتون این روزها به یاد وب بودین نهایت تشکر و قدردانی رو داریم .

موید باشید

این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/08/05 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

دروووووود ........ سلام زانیار چان ..... اخ گل گفتی استونز عالی .... بازی با پاش هم عالیه ...... رو به جلو .......... فصل بعد امییییییدوارم بگیریمش .........

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/08/05 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

زوج جونز و اسمالینگ عالی بودن تو دوبازی اخیر دوبازی که بسیار سخت هم بود، اما زوج اسمالینگ رو دوست دارم جان استونز باشه، این پسر خیلی سطح بالا بازی میکنه خیلی دوست دارم بیاد یونایتد...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/08/05 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش شهاب، بسیار ممنون و بسیار عالیشکلک دلمون برای خودت و همچنین تیترهای نیوزنو بشدت تنگ شده بودشکلک
-چه زود گذشت، رونی پسر شر و لجوج 18 ساله الآن اسطوره ی باشگاهه،
حقشه که براش همچین مراسمی بگیرن فارغ از اینکه حتی تو دو فصل اخیر بازیکن همیشگی نبوده.
-با آوردن این مدیر مالی جدید امیدوارم از اینم بهتر بشیم،
معتقدم یونایتد با استفاده از برند و شهرت خودش هرسال به این میزان درآمد میرسه اما حقیقتا رئال بخاطر اسم رونالدو، احتمال اینکه برای کنار زدن رئال برای خرید یه سوپراستار دست به کار بشن زیاده، همونطور که پدر نیمار گفت یونایتد نیمار رو میخواسته و همچنین بالاگو خبر داده مسی تمایل داره به جزیره بره و از یونایتد هم جز مقاصد احتمالی اسم بردن، خرید یه سوپراستار خیلی هزینه بردار اما به مرور این هزینه جبران و به سود تبدیل میشه.
-بیصبرانه منتظر بازگشت دیوید به اولدترافورد هستم همچنین و صدالبته مربیگری دوباره ی سرالکسشکلک

این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/08/05 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

دروووووووود ....... خیلی هم خوب .......... ممنون از شما..شکلک
پاسخ : سلام قابل نداشت سعید جان


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 547
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,145
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,175
  • بازدید ماه : 41,153
  • بازدید سال : 212,347
  • بازدید کلی : 3,837,512
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30