loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 683 پنجشنبه 12 شهریور 1394 نظرات (4)
 
روزنامه AS مدعی شده است که داوید ده خیا و خورخه مندس ملاقات هایی را در روزهای اخیر داشته اند و ده خیا تصمیم گرفته است تا برای داشتن شانس بازی در منچستریونایتد، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند...
 

به گزارش سایت AS، داوید ده خیا حالا این اجبار را حس می کند که باید قراردادش را با منچستریونایتد تمدید کند. قرارداد فعلی ده خیا تا ژوئن 2016 اعتبار خواهد داشت. تنها چند روز پیش بود که مسیر زندگی دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد در حال تغییر جهت به سمت پایتخت اسپانیا - مادرید - بود. او حتی قرارداد با رئال مادرید را امضا کرده بود و در مادرید به سر می برد تا روز بعد در مراسم معارفه رسمی اش حضور یابد. با این حال، نوعی از بی اعتمادی بین دو باشگاه رئال مادرید و منچستریونایتد باعث شد تا روند توافق و امضای این قرارداد به کندی پیش رود، تا جایی که قرارداد کیلور ناواس با منچستریونایتد حتی تا 10 دقیقه پس از پایان مهلت نقل و انتقالات هنوز نهایی نشده بود. در نهایت نیز چندین مشکل مختلف باعث شد تا رویای ده خیا برای انتقال به مادرید، خیلی زود رنگ ببازد.

 

اکنون خورخه مندس در حال فراهم کردن شرایطی است که این دوران شکنجه آور برای موکلش هر چه زودتر به پایان برسد. ده خیا و مندس در روز سه شنبه با یکدیگر دیدار کردند و به تصمیمی مشترک دست یافتند. قرارداد ده خیا تا ماه ژوئن سال آینده اعتبار دارد، اما مشکل حال حاضر او، حضوری مستمر در دروازه منچستریونایتد است. مندس ملاقات هایی را با سران بونایتد داشته است و از آن ها درخواست کرده است که هرچه سریع تر مسئله ده خیا را حل و فصل کنند. با توجه به اینکه لوییز فن خال، داوید ده خیا را تا زمان تمدید قراردادی که در فصل پیش به این دروازه بان پیشنهاد شده بود در ترکیب اصلی قرار نخواهد داد، این دروازه بان اسپانیایی اکنون این اجبار را برای تمدید قرارداد پیش روی خود حس می کند. ده خیا می داند که تنها شانس او برای بازی در تیم اصلی، تمدید قرارداد است و همچنین برای قرار داشتن در دروازه تیم ملی اسپانیا در یورو 2016 به تمدید قرارداد خود و بازی کردن برای منچستریونایتد نیاز دارد.

 
 
 
 
 
خاویر هرناندز پس از انتقال به بایر لورکوزن در روز آخر نقل و انتقالات، در یادداشتی کوتاه از هواداران منچستریونایتد تشکر و خداحافظی کرد...
 

به گزارش سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، چیچاریتو در سال 2010 از گوادالاخارا به منچستریونایتد پیوست و با به ثمر رساندن 20 گل در همان فصل اول حضور در این تیم به بازیکن مورد علاقه هواداران این تیم تبدیل شد. در همان فصلt تیم تحت هدایت سر الکس فرگوسن موفق شد تا با کسب نوزدهیمن عنوان قهرمانی اش در لیگ برتر به پر افتخارترین تیم انگلستان در این زمینه تبدیل شود.

 

2 سال بعد، منچستریونایتد در فصلی که هرناندز باز هم نقشی کلیدی را در آن داشت و موفق به زدن 18 گل در آن شد، بیستمین عنوان قهرمانی خود در انگلستان را کسب کرد. در مجموع، چیچاریتو 157 بار برای منچستریونایتد به میدان رفت و موفق به زدن 59 گل شد. او که چند روز قبل به بایر لورکوزن پیوست، در یادداشتی در حساب اینستاگرام خود از هواداران منچSJVیونایتد قدردانی کرد. متن یادداشت چیچاریتو این چنین است:

 

من می خواهم از سر الکس فرگوسن و جیم لالور (مدیر استعدادیاب باشگاه)، کارکنان باشگاه و تمام بازیکنانی که با آن ها هم بازی بودم تشکر کنم. اما می خواهم تشکر به خصوصی را داشته باشم از هواداران منچستریونایتد در انگلستان و سراسر جهان که در 4 سال گذشته حمایت خارق العاده ای را از من داشتند و همچنین به خاطر تمام آرزوهای خوبی که برای من در فصل جدید زندگی ام داشتند.

 

در پایان، باشگاه منچستریونایتد نیز آینده خوبی را برای چیچاریتو آرزو کرد.

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/06/12 و 15:28 دقیقه ارسال شده است

ایشالله که تمدید کنهشکلک
خدا بین هیچکی رو بهم نزنه، اما آرزو میکنم تا زمان اتمام قراردادش بین دخیا و اون دختره بهم بخورهشکلک
در ضمن دخیا باید بفهمه رئال این بین نه با دخیا صادق بوده و نه با منچستر، چرا پیشنهاد 40 میلیونیش رو دقیقا باید ساعات آخر بفرسته!!!!!
پاسخ : ایشالا...
آخ آخ ادورن چقدر این وسط نابود شد...شکلکشکلک
این رئال بود که باعث این آوارگی دخیا شد. چرا؟
چون حس میکنم رئال بعضی کارارو از قصد انجام داد، از یه لحاظ میخواسه تلاششو دق آخر به نمایش بذاره تا به دخیا بگن: (دیدی که ما تلاشمونو کردیم) تا برا فصل بعدی هم تو دل دخیا بمونن.
ولی از یه جهت دوست نداشتن این انتقال انجام بشه، تا سال بعد مجانی بگیرنش. این پرز خییییلی با سیاستهشکلک من یکی که شناختمش.
اما اگر دخیا تمدید کنه، وااااااااااااای چهره پرز دیدنیه.شکلک چون فصل بعد باز باید با مبلغ بیشتر و رسمآ بخرنش.
کار ندارم که اخلاق فنخال مغرورانه ست. ولی حداقل اینجا به دردمون خورد، چراکه یکی باید میبود که از جلو رئال درآد و جای خودشون بنشونتشون. که فنخال با لجاجت تمام اینکارو انجام داد، به بهترین شکل ممکن.
من واقعآ این یکی عمل فنخال رو مورد تحسین قرار میدم.شکلک
امیدوارم میانه دو باشگاه در زمینه خریدو فروش بازیکن تا ابد بهم بخوره...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/06/12 و 15:03 دقیقه ارسال شده است

دخیا میخواد با یونایتد دوباره بر سر تمدید قراداد مذاکره کنه.
سایت espn به نقل از منابع اسپانیاییشکلک
امیدوارم این اتفاق بیافته، ولی برای من در حال حاضر مهمترین چیز اینه که دخیا در اسرع وقت برگرده به دروازه...
پاسخ : ظاهرآ داره حساب کار دستش میادشکلک حداقل تمدید کن که مجانی نریشکلک توکه بهرحال میری دیگه. با اینکار تا حدودی از آبروریزی که به بار آورد کاسته میشه.
چیزیکه منو امیدوار میکنه به بازگشت و درخششهای دخیا، اینه که مجبووووووره به خاطر تیم ملی هم که شده، خودشو نشون بده.
ولی واقعآ خوشحال میشم اگر یک قرارداد 3ساله ببنده و تو باشگاه موندگار بشه. میشه همون دخیای سابق و محبوبشکلک
ولی در حال حاضر این تمدید قرارداد اجبارَستو اجبارو اجبار.ولی هنوزم معتقدم دخیا واسه ما بهترینه...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/06/12 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

موفق باشهشکلک
بعضی از بازیکنا در گذر زمان محبوبیتشون کم میشه، چیچا زمان سرالکس محبوبیتش خیلی زیاد بود، حتی یادمه تو فروش پیراهن باشگاه هم آمار خیلی خوبی داشت، اما خب پایین اومدن کیفیت بازیش و مسائل دیگه باعث شد هوادارا کمتر بهش اعتنایی کنن. بهرحال ممنون از گلهای سرنوشت سازی که به ثمر رسوند، مخصوصا گلایی که به چلسی میزدشکلک
پاسخ : نمیدونم چرا بعضی بازیکنا وقتی از باشگاه میرن، فکر میکنن به سمت خوشبختی میرن. در واقع با رفتنش به رئال، خیلی به خودش مطمئن بود. ولی اونچه که مشخص بود، سطح بازیش بود. در حد همون نیمکت نشینی و تعویض طلایی بازیکن فوق العاده ای بود.
تنها چیزی که باعث شد حسم بهش تغییر کنه، همون مصاحبه هایی بود که بعد از رفتنش به رئال انجام داد. آخه توکه قرضی رفتی و احتمال بازگشتت زیاده، چرا پلهای پشت سرتو خراب میکنی.
بهرحال براش آرزوی موفقیت دارم. همونطور که نیشو کنایه هاشو نمیتونم فراموش کنم، قطعآ کمکهاش و شادی بخشیدنهاشم نمیتونم فراموش کنم. واین است ترازوی عدالت...شکلک

این نظر توسط امیر فلچر در تاریخ 1394/06/12 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

خداحافظ قصاب چلسی شکلکشکلک
پاسخ : قاتل چلسی...شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 391
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 899
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 4,504
  • بازدید ماه : 16,125
  • بازدید سال : 187,319
  • بازدید کلی : 3,812,484
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30