loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
معین بازدید : 810 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (9)
 
اگر چه مت هوملز روی فینال امشب متمرکز است ولی آشکار کرد که علاقه مند است این تابستان به لیگ برتر ملحق شود
او مورد توجه باشگاه های منچستر یونایتد و بارسلونا واقع شده است بورسیا دورتموند برای او قیمت 30 میلیون پوند در نظر گرفته است . منچستر یونایتد بر این باوره که میتونه هوملز رو با قیمت 20 میلیون پوند به اضافه پیشنهاد دادن کاگاوا به خدمت بگیره.
هوملز علاوه بر شغل باشگاهیش در تیم ملی هم موفق بودهونشون داده کهمیتونه یک رهبر بزرگ و مستحکم در سرتاسر جام جهانی بوده وی مفق شده دو گل سی و هشت بازگیری توپ و 81.5 درصد پاس صحیح داشته باشه (مترجم:این آمار شامل  فینال نیست).
منبع futnsoccer.com/
 
بر اساس گذارش میرر وین رونی علاقه منده که کاپیتان بعدی یونایتد باشه اما از این نگرانه که رابین کاپیتان بشه. (مترجم : به نظر من شایع ای بیش نیست)
منبع /www.touchlinetalk.com/
 
و بر اساس خبری از اکسپرس ویلفرد زاها قصد جدایی از منچستر یونایتد رو داره و درخواست جدایی داده.
منبع /hltco.org/
 
و بر اساس اکسپرس آخرین نامی که به یونایتد لینک شده مارکو رویس میباشد و مربی جدید یونایت علاقه مند به افزودن این بازیکن 25 ساله به باشگاه است.
منبع www.footballfriendsonline.com/
 
و بر اساس یک خبر دیگر رئال مادرید که خواهان جیمز رودریگز است برای فراهم کردن شرایط این انتقال قصد فروش دیماریا را داردقیمتی 48 میلیون پوندی تایین کرده است که گر چه PSG و منچستر یونایتد هر دو توان پرداخت این مبلغ را دارند ولی دیماریا ترجیح میدهد  به PSG منتقل شود  . 
منبع /www.givemesport.com/

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohsen a در تاریخ 1393/04/23 و 12:59 دقیقه ارسال شده است

معین جان دستت درد نکن
دمتگرمشکلک
روس خوبه منم خیلی دوسش دارم همینطور هوملز ، اما نمیدونم چرا با دی ماریا حال نمی کنمشکلک
این زاها هم میشه مثل پوگبا ، حالا بش بازی نمیدن بعد باید 60-70 میلیون بابتش پول بدن

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/04/23 و 5:40 دقیقه ارسال شده است

نظر قبلی برا پست پایینی بود شرمنده شکلک
اما درمورد این پست پس خبر میرر هم درست بوده که گفته دی ماریا خودش دوست نداره بیاد یونایتد...
من تو تیم ملی آرژانتین دقت نکردم رابطه ش با لاوتزی چه جور بود اگه رفیق باشن که صد در صد PSG رو انتخاب می کنه البته اسپورتویتنس می گفت رئال خودش می خواد بفروشه به یونایتد... در کل دی ماریا رو دوست ندارم مغزش معیوبه شکلک
پاسخ : فقط امیدوارم یه وینگر خوب بگیریم این یانگ و نانی و والنسیا رو رد کنیم برن (حداقل دو تا شون رو). روی هم فک کنم 500 هزارتایی در هفته بگیرن با این مبلغ دیماریا یا رویس با سر میان شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/04/23 و 5:37 دقیقه ارسال شده است

ممنون معین جان خیلی خیلی زحمت کشیدی داداش شکلک
این ویدال خیلی احتمال اومدنش بالاست اسپورتویتنس خیلی با خوش بینی زوم کرده روش!
اما در مورد فان خال هم دمش گرم... دست راستش رو سر مویز که پارسال یک روز از تعطیلاتش نزد زودتر بیاد باشگاه! این فان خال با اینکه قانونا اجازۀ استراحت داره ولی بی خیال شده و میاد تیم رو جمع کنه ... چه پادگانی بسازه از کارینگتون شکلک
پاسخ : خواهش میکنم شهاب جان کاری نکردم که شکلک
ویدال رو باید صبر کنیم تا از تعطیلات برگرده من که صبر ندارم شکلک
واقعا منم حال میکنم باهش تو این چند وقته که چیزای زیادی ازش دیدم و شنیدم حسابی عاشقش شدم کارش درسته.

این نظر توسط امیر بهادر در تاریخ 1393/04/23 و 4:21 دقیقه ارسال شده است

اول از همه میخام یک تشکر جانانه بکنم از عزیزانی که در این وبلاگ زحمت میکشن و عذر میخام اگه به طور مستمر نظر نمیذارم
این تیم بزرگترین عشق منه از 7سالگی تا الان که 24 سالمه و بخش جدایی ناپذیری تو زندگیمه.ممنونم که شما من و امثال من رو با گذاشتن اخبار به روز عشقمون شاد میکنیم
اما در مورد اخبار نقل و انتقالات و شایعه هایی که از شبکه های اجتماعی و خبرگزاری های معتبر به گوشم میرسه و بر اساس تجربم میگم
ویدال هدف اصلی فن خال تو نقل و انتقالاته و دو تا خریدمون(هررا و شاو)خریدهایی بودن که دیوید مویس اونا رو تو فصل قبل قطعی کرده بوده.کروس هم میخاسته که فن خال با ورودش ترجیح میده ویدال رو بخره و فکر میکنم موفق هم میشه.برای دیماریا هم فکر نکنم باشگاه به اندازه ویدال تلاش کنه چون تو اون پست بازیکن خوب داریم و فکر میکنم عدنان خودش میتونه از دیماریا هم برامون بهتر باشه.فقط میمونه دفاع که مطمئنا هوملس از گزینه هاس اما اینم بستگی به دورتموند داره.بین رویس و هوملس یکی باشگاه رو ترک میکنه.که احتمال زیاد هوملسه.پیشنهاد منچستر اگه 20تا بعلاوه کاگاوا باشه شک نکنید دورتموند فروشندس
من فکر میکنم ویدال و هوملس رو یونایتدی بدونید و به دیماریا فکر نکنید٬چون لقمه ما نیست
پاسخ : بنده انجام وظیفه میکنم. منم به نمایندگی از همه ی نویسنده های سایت که البته کوچیک همشونم هستم از شما تشکر میکنم بابت انرژی مثبتی که میدید. ممنونم. افتخار میکنیم که خدمتی رو به خونواده یونایدیمون ارائه کنیم . بازم ممنون امیر جان شکلک
در مورد نقل وانتقالات راستش منم خیلی با خرید هررا حال نکردم ولی بدم نیست به هر حال گرفتیمش امیدوارم بدرخشه شاو هم که خرید خوبی بود تا 10 سال دفاع چپمون بیمه س .ویدال هم که معرکس. فقط در مورد وینگر من فک کنم این تابستون رویس از دورتموند جدا بشه آخه سال آخر قردادشه و دور از دسترس نیست دیماریا هم که رفتنیه از رئال اگه تو لیگ قهرمانان بودیم خیلی کارمون راحت تر بود شکلک هوملس زو هم یهرقیب داریم براش بارسای تشنه ی مدافع امیدوارم بگیریم هوملس رو

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/04/23 و 2:57 دقیقه ارسال شده است

هوملز عالیهشکلک خداکنه بیاد،اما خب کمی بعید به نظر میرسه...(این فصل)
هرکدوم ازین دوتا کاپیتان بشن،اون یکی دلخور میشهشکلک
رویسشکلک
مرسی داش معینشکلک
پاسخ : آره فک کنم تا 2017 قرداد داره ولی خیلی خوبمیشه اگه بیاد
رویس منم خیلی دوسش دارم شکلک
خواهش حمیدجان شکلک

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/04/23 و 2:46 دقیقه ارسال شده است

خب حقه وین کاپیتانیه ولی خب بستگی به ون‌خال داره
رویس بخاطر بارسا به ما پشت کرد حالا از انتقال به بارسا ناامیده
دی‌ماریا هم ۱۸۰درجه به سمت پاریسن‌ژرمن چرخیده حالا ببینیم چی میشه

متشکرم آقا معین
پاسخ : بله منم حق وین میدونم البته اگه کاپیتان ویدیچ اینجا بود دیگه دعوا هم نمیشد حیف
رویس و دیماریا یکیش لازمه بیاد
خواهش میکنم

این نظر توسط ابوالحسن در تاریخ 1393/04/23 و 2:26 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون شکلکشکلک انصافا رویس خییییلی بهتره.گلزن هم هست.رویسشکلکشکلکشکلکشکلک باوجودرفتن سوارز ب بارسا رویس میاد ممنون معینشکلکممنون شهابشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام خواهش میکنم شکلک البته دیماریا هم خیلی تکنیکیه جزو بهترین وینگرای دنیاس ولی خوب رویس هم عالیه خیلی دوسش دارم شکلک

این نظر توسط amir mu7 و دیگردوستان(نام دوستان زیر کامنت) در تاریخ 1393/04/23 و 0:21 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه داش معینشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم امیر جان شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/04/22 و 23:47 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنووون آقا معین!
رونی نگرانه؟؟شکلک .. یعنی می خوان تخریبش کنن؟!!
رویس عاالیه اگه بیادشکلک
پاسخ : خواهش میکنم
به نظر من که شایعس
فعلا که نه رویس قطعیه نه دیماریا امیدوارم یکیشون قطعی شه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 496
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,607
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,637
  • بازدید ماه : 40,615
  • بازدید سال : 211,809
  • بازدید کلی : 3,836,974
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30