loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 586 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (4)

-

زمان صرف شده در آماده سازی پست 57 دقیقه

-

 

- 1
-

 

گواردیولا در مورد اینکه به وی سرمربیگری فرگوسن توسط یونایتد پیشنهاد شده است؟

"او من رو به یک سوپر رستوران مجلل دعوت کرد و ما زمان بسیار خوبی رو با هم صرف کردیم."

"انگلیسی من چندان خوب نیست و سر الکس خیلی سریع صحبت می کرد، لذا گاهی من در فهمیدن حرفهاش مشکل داشتم."

"و شاید دلیلش همین باشه که آخرش نفهمیدم به من این شغل رو پیشنهاد کرد یا نه! نه، اون یک شام دوستانه بود، او خیلی با من با نجابت رفتار کرد."

"او همیشه با من مثل یک معلم صحبت می کنه و ما زمان خیلی خوبی رو با هم سپری کردیم."

 

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

-£25m Man Utd target offers assessment of Moyes' side Give Me Sport 1
-ویدئوی مصاحبۀ تونی کروس و تمجیدش از یونایتد - کروس اشاره کرده است که بایرن باید برای عبور از این مرحلۀ لیگ قهرمانان در اوج بازی کند.  
-José Mourinho’s failed Wayne Rooney bid has cost Chelsea, says Gary Neville The Sport Review 2
-گری نویل پس از شکست چلسی برابر پالاس اشاره کرد که شکست مورینیو در جذب وین رونی در تابستان برای او گران تمام شد.  
-Guardiola on admiring Welbeck and being offered the United job by Ferguson The Peoples Person 3
-نشست خبری گواردیولا و شواینشتایگر:

گواردیولا در مورد بازی برابر منچستر یونایتد

"ما در برابر منچستر یونایتد بازی می کنیم، یکی از حایز اهمیت ترین باشگاههای جهان، صرف نظر از موقعیت فعلیشان."

"به ویژه اگه به 10 یا 15 سال اخیر آنها تحت نظر سر الکس نگاه کنید."

"اونا هنوز هم بازیکنانی عالی دارن. این باعث افتخاره که دوباره اینجا هستم، و در نهایت امیدوارم که نمایشی خوب رو ارائه بدیم. من احترام زیادی برای همکارام قایل هستم و یونایتد تصمیم گرفت که دیوید مویز رو انتخاب کنه. گاهی شما به زمان بیشتری نیاز دارید. اونا باور دارن که او مربی خوبیه و کارنامۀ قابل قبولی در اورتون بر جای گذاشته."

"وقتی که من وین رونی، نمانیا ویدیچ، دنی ولبک و چیچاریتو رو دیدم، کیفیت این تیم رو شناختم. و امکانش هست که در یک یا دو بازی اونا بتونن بهترین عملکرد فصلشون رو ارائه بدن و ما رو شکست بدن. این یک حقیقته."

 

گواردیولا در مورد اینکه به وی سرمربیگری یونایتد توسط فرگوسن پیشنهاد شده است؟

"او من رو به یک سوپر رستوران مجلل دعوت کرد و ما زمان بسیار خوبی رو با هم صرف کردیم."

"انگلیسی من چندان خوب نیست و سر الکس خیلی سریع صحبت می کرد، لذا گاهی من در فهمیدن حرفهاش مشکل داشتم."

"و شاید دلیلش همین باشه که آخرش نفهمیدم به من این شغل رو پیشنهاد کرد یا نه! نه، اون یک شام دوستانه بود، او خیلی با من با نجابت رفتار کرد."

"او همیشه با من مثل یک معلم صحبت می کنه و ما زمان خیلی خوبی رو با هم سپری کردیم."

 

شواینشتایگر در مورد بازی برابر یونایتد و خاطراتش از فینال 1999

"اولین خاطرات من سر الکس و اولدترافورد و فینال 1999 هست. من منتظر حضور در اولدترافورد هستم. اینجا منحصر به فرده. تمامی اعضای باشگاه از بودن در اینجا خوشحالن. چه برای تماشا چه برای بازی."

"البته که یونایتد همیشه باید یکی از 4 تیم برتر انگلیس باشه. البته که اونها تمام تلاششون رو خواهند کرد و اگر بتونن ما روبه عنوان مدافع عنوان قهرمانی شکست بدن به 4 تیم نهایی می رسن و اون وقت یکی از مدعیان قهرمانی خواهند بود. اونا همه تلاششون رو ارائه خواهند داد و هواداراشون پشتشون خواهند بود لذا ما باید آماده باشیم. ما احترام زیادی برای یونایتد قایل هستیم."

"ما آخرین باری که اینجا بودیم 3-2 شکست خوردیم لذا دوست دارم که اینجا بازی کنم و پیروز بشیم. در 25 دقیقه ابتدایی اون بازی با حمایت هواداراشون ما زیر رگباری از فشار حریف بودیم. با این حال اگر ما برابرشون نمایش خوبی رو ارائه بدیم من به کسب یک نتیجه ی خوب امیدوار خواهم بود."

 
-Preview: Bayern Munich Manchester United - Official Site 4
-پیش بازی یونایتد برابر بایرن از سایت باشگاه - دانلود ویدئوی پیش بازی  
-Mata blog: A day to remember Manchester United - Official Site 5
-بخش "بلاگ ماتا" از سایت باشگاه - بخشی که هر هفته چکیده ای از بلاگ ماتا را به هواداران معرفی می کند و این بار ماتا از روز به یادماندنی و گلزنیش با پیراهن یونایتد نوشته است.  
-Ex-Manchester United star jokes of Ronaldo’s return to England Give Me Sport 6
-شوخی نویل در مورد شمارۀ 7 تیم جدیدش سالفورد سیتی که در توئیتر به شوخی گفته آن را برای کریستیانو کنار گذاشته است! کریس تیانو از تیم بولتون! (مترجم: من کسی به اسم کریس تیانو Chris Tiano نتونستم پیدا کنم! نمی دونم منظور خبر دقیقا چی بوده)  
-PICTURE: Manchester United’s Old Trafford mosaic for the Bayern Munich game The Peoples Person 7
mosaicc-باشگاه قصد دارد در بازی فردا به کمک هواداران با موزائیک، در سه جایگاه چنین عکسی را ایجاد کند.  
-Stats show United have little hope against Bayern Telegraph.co.uk 8
-آماری از تلگراف در پیش درآمد تقابل فردا شب یونایتد برابر بایرن - تلگراف مدعی است که یونایتد امید کمرنگی خواهد داشت.  
-Manchester United vs. Bayern Munich: Previous meetings Sports Mole 9
-تقابل های پیشین یونایتد برابر بایرن  
-Cole returns to Japan Manchester United - Official Site 10
-اندی کول از جانب باشگاه به شهر توهوکو در ژاپن، از شهرهای تخریب شده در سونامی سه سال قبل بازگشت تا جلساتی برای تدریس فوتبال با بچه های این شهر برگزار کند. گالری عکس در منبع  
-Moyes wants crack down on diving for Bayern clash as Robben comes... Daily Mail 11
-برعکس آرسن ونگر که در تقابل آرسنال و بایرن، به تبحر روبن در دایو زدن اشاره کرده بود، دیوید مویز حاضر نشد مستقیما از وی نام ببرد ولی در مورد دایو زدن بازیکنان با داوران ابراز همدردی کرد:

"ما به داورا اعتماد می کنیم که تصمیم درست رو میگیرن. تصمیم گیری در مورد دایو یکی از سختترین مسایلیه که بشه در موردش درست قضاوت کرد. من از اعمال مجازاتهای ما تأخر و ثانویه در این مورد حمایت می کنم."

"من نمی خوام که از بازیکن و شخص خواصی نام ببرم ولی این کار برای داورا سخته و می شه در مورد قضاوت در این مورد کمی بهشون کمک رسوند."

مویز همچنین در مورد شایعات لینک شدن یونایتد به تونی کروس گفت:

"به نظرم بایرن بازیکنای خوب زیادی داره، ولی من هیچ وقت در مورد بازیکن خاصی از باشگاه دیگه صحبت نخواهم کرد. تونی کروس یک بازیکن بایرن هستش."
 

 
-Man Utd urged to poach Liverpool's 'genius' psychiatrist Give Me Sport 12
-سوپراستار بازی بیلیارد، رونی اوسولیوان معتقد است که یونایتد اگر می خواهد به فرم خوب بازگردد، باید روانپزشک باشگاه لیورپول، دکتر استیو پیترز را که در کارش تبحر دارد استخدام کند!  
-Moyes hopes Guardiola clash is first of many Manchester Evening News 13
-دیوید مویز همچنین اشاره کرد که اطمینان دارد این اولین تقابلش با گواردیولا، آخرین تقابلشان نخواهد بود.  
-Gary Neville reveals anguish at Liverpool or Man City winning title The Sport Review 14
-گری نویل و ابراز اضطرابش از این احتمال که لیورپول ممکن است لیگ را ببرد.  
-Proof that Ryan Giggs is going to take over from David Moyes? Give Me Sport 15
Ryan Giggs insists he gets on with Moyes.-در نشست خبری امروز توسط یک خبرنگار امریکایی از گیگز سؤال شده است که آیا او جانشین مویزی می شود که تحت آتش انتقادات است؟ و پیش از جواب دادن گیگز به این سؤال، متصدی اتاق رسانۀ خبری اولدترافورد وارد اتاق می شود و این سؤال را مسدود (باطل) می کند!  
-Manuel Neuer wary of Manchester United threat Sports Mole 16
-مانوئل نویر نیز در نشست خبری تأکید کرد که تیمش یونایتد را دست کم نخواهد گرفت.  

-

 
-Man United dealt massive transfer blow - Bayern star not moving Give Me Sport 1
Kroos will be playing for Bayern next year.-ضربه به یونایتد و امیدهایشان برای عملی کردن بزرگترین هدف انتقالات تابستانیشان - کارل هاینز رومنیگه، رییس باشگاه بایرن مونیخ به خبرنگاران گفت که صد در صد تونی کروس فصل بعد پیراهن بایرن مونیخ را خواهد پوشید.  
-Parish praises Pulis' impact Sky Sports 2
-استیو پریش، رییس باشگاه لندنی کریستال پالاس به تمجید از عملکرد ویلفرد زاها در بازی اخیر کاردیف و قابلیتهای این بازیکن پرداخته است و اشاره کرد اگر در لیگ برتر حفظ شوند و تابستان فرصتی برای جذب دوبارۀ زاها مهیا شود، با کمال میل از بازگشت زاها استقبال خواهند کرد البته پریش اشاره کرده یونایتد هنوز هیچ اقدام رسمی در مورد فروش زاها صورت نداده است.  
-Man United & Arsenal dealt blow over £37m Bundesliga playmaker star Give Me Sport 3
-ضربه ای دیگر به یونایتد و آرسنال در مسیر جذب دراکسلر - مدیر ورزشی باشگاه شالکه، هلدت اشاره کرد که باور دارد دراکسلر با شالکه می ماند.  
-Bayern believe Man Untied wonderkid will sign for them Give Me Sport 4
-دیلی میل معتقد است که بایرن باور دارد می تواند عدنان یانوزای را در پیوستن به مونیخ و تیم بایرن متقاعد کند. به عنوان جانشینی بلند مدت برای روبن و ریبری پا به سن گذاشته  
-Man Utd transfers: Red Devils warned off Luke Shaw and Adam Lallana The Sport Review 5
-رییس باشگاه ساوتمپتون فروش شاو و لالانا را در تابستان رد کرد و گفت پوچتینو، سرمربی تیمش در تابستان برای فروش بازیکنان کلیدی تیمش به هیچ وجه تحت فشار نخواهد بود و قدیسها نیازی به فروش ندارند.  
-Guardiola insists Kroos is staying put Manchester Evening News 6
-گواردیولا نیز در نشست خبری اشاره کرد کروس قطعا سال بعد در بایرن است و ابراز امیدواری کرد این جوان خوب، قراردادش را تمدید هم بکند.  

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/01/12 و 13:09 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب

یه خبر فوری

مویز:در صورت باخت به بایرن استعفا میدهمشکلکشکلک
پاسخ : ////شکلک
پاسخ : دروغ اول آوریل نیس؟
پاسخ : هست شکلک
پاسخ : ادیت کردی کامنتم پرید :| شکلک
پاسخ : ////شکلک
پاسخ : چه کامنتی بود؟ شکلک
داش حمید خیلی حال میده این دروغ اوریل شکلک
پاسخ : خلاصه مضمون کامنتم این بود:
کرمـــــــــــــو :| شکلک
پاسخ : آوریل،ضدحالهاش مال من...همه خوشیو حالهاش مال تو...
زندگی،سردیو یآسش مال من...همه سرفرازی،عشقو امیدش مال تو
این جمله دوم،چه ربطی داشت آخهشکلک
پاسخ : خیلی حال میده کاملا هم توجیه داری برای کرم ریختنت شکلک
یه توصیه ای به همتون امروز و فردا هیچکدوم از حرفای من رو باور نکنین شکلک
پاسخ : مهندس توجیح اشتباهه!توجیه! شکلک
زینب خانم کجایید؟! شکلک
پاسخ : همین کلمه(توجیح)(توجیه) هنوزم که هنوزه منو اذیت میکنهشکلک
پاسخ : چرا؟! شکلک
پاسخ : بابک تو هم الان داری دروغ ا اپریل رو میگی؟ شکلک
پاسخ : آقا تو ملع عام خوب نیستشکلک
پاسخ : نمیدونم! شکلک
پاسخ : کدوم رو میگی؟! شکلک ناراحتی؟! نه!
پاسخ : آقا محمد رضـــــــــاشکلک..... ویرایش؟؟؟؟؟!!!!!!!شکلکشکلک
پاسخ : نه شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/01/12 و 2:22 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب جان شکلک باز مارو یاد الکس انداختی هوایی شدیم
پاسخ : خواهش می کنم معین عزیز شکلک
فرگی اتفاقا همین دیشب بعد این مصاحبه گواردیولا بدجور یادش افتادم ....

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/01/12 و 1:50 دقیقه ارسال شده است

من ازین جور کارای هوادارا خوشم میادشکلکشکلکشکلک(موزاییک)
امیدوارم فقط اون روبن گل نزنهشکلک خوشحالی مسخره ش،بعد گل به وندرسار یادم نمیره...

من از قهرمانی لیورپول میترسم...یعنی پلیگرینی و مورینیو این اجازه رو میدن؟شکلک
ممنون شهاب جانشکلک
پاسخ : والا ما که ورزشگاه رو درست نمی بینیم با تلویزیون ایران لذا خیلی توفیر نداره برام...
آخ آخ روبن روبن من تنها کسی که دوست دارم با ناخونگیر و اسید بکشمش ضجر کشش کنم همین روبنه شکلک
لیورپول چهارم میشه ما قهرمان لیگ قهرمانان بببیـــــــــــــــن کی گفتم داش حمید شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/01/12 و 1:39 دقیقه ارسال شده است

سپاس ازشما
اه اه گودزیلاشکلکشکلکشکلکشکلک
روانپزشک خوب شکلک آری
پاسخ : خواهش می کنم...
کلا اسمش بر وزن هرچی موجود موهومیه، گودزیلا هیولا شکلک
بعد فرگی نصف جهان فوتبال به روانپزشک نیاز دارن...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 342
  • آی پی دیروز : 365
  • بازدید امروز : 696
  • باردید دیروز : 1,457
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,300
  • بازدید ماه : 15,921
  • بازدید سال : 187,115
  • بازدید کلی : 3,812,280
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30