loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
امیر بازدید : 540 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (1)

 

 

 

باشگاه منچستریونایتد که چندی پیش از توافق بر سر انتقال شواین اشتایگر با باشگاه بایرن مونیخ خبر داده بود رسما این بازیکن را به عنوان خرید جدید خود در این تابستان معرفی کرد.
 
شواین اشتایگر در مصاحبه با سایت باشگاه گفت :
 
"من واقعا از دوران حضورم در بایرن لذت بردم. آن دوران یک تجربه ی فوق العاده بود و تصمیم ترک بایرن کار ساده ای نبود. منچستریونایتد تنها باشگاهی بود که من به خاطر آن مونیخ را ترک می کردم. من آمادگی کاملی برای این چالش جدید و هیجان انگیز که خودم از آن به عنوان حضور در رقابتی ترین ایگ دنیا نگاه میکنم، دارم و مشتاقانه منتظر کار کردن دوباره با لوئیز فنخال هستم.
 
" من هرگز دوران حضور خودم در بایرن را فراموش نخواهم کرد و میخواهم از همه ی عوامل باشگاه و هواداران برای رقم زدن خاطرات فوق العاده تشکر کنم."
 
لوئیز فنخال نیز در این باره گفت :
 
" باستین ، مشخصا ؛ برای من بازیکن نا شناخته ای نیست. من در زمان حضورم در بایرن مونیخ با او کار کردم و من واقعا خوشحالم که او به منچستریونایتد آمده است. آمار او گویای همه چیز است. او تمامی افتخارات در سطح باشگاهی را فتح کرده است و عضو مهمی از تیم آلمان در قهرمانی جام جهانی سال گذشته بود.
 
"باستین یک بازیکن فوق العاده حرفه ای است و هیچ شکی در استعداد و توانایی او در کنترل بازی وجود ندارد. او تجربه ی زیادی را با خود به همراه دارد و یک خرید عالی برای تیم است."

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/22 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

به بهشکلک چقدر بهش میاد این لباسشکلک
قویترین خط هافبک اروپا برای ماست 100%.
کریک،اشتایگر،اشنایدرلین،هررا،ماتا باکیفیت ترین، اسمی ترین و بهترین خط هافبک اروپا رو میتونن تشکیل بدن.
بدون اغراق 10 ساله همچین خط هافبکی نداشتیم.
فکرشو کنید حتی بارسلونا هم حرفی نداره با اینیستا و بوسکتس و راکیتیچ جلوی این اسامی بزنه!!!!!!! وای من خیلی تو کف این خط هافبکمشکلک
فقط باید باهم مچ بشن اونوقت تو هیچ بازی منچستر کم نمیاره از هیچ لحاظی این هافبکا موقعیت خط دفاعمون رو هم بهتر میکنن و دفاعمون هم مستحکم تر میشه.
پاسخ : خیلی بازیکن داریخ خدایی !!!
آدم دلش میخواهد همه رو با هم بازی بده !!!
واقعا فنخال چجوری دلش میاد بین کریک و شواینی یکی رو انتخاب کنه ؟
یا بین اشنایدرلین و هررا !!! تازه دیماریا هم هست !!!
فقط ایشاللا دیگه فلینی رو تو ترکیب ننبینیم :////


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 916
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 916
  • بازدید ماه : 42,391
  • بازدید سال : 213,585
  • بازدید کلی : 3,838,750
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30