loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 436 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

 

 

 

 به گزارش سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، چکیده ای از کنفرانس مطبوعاتی لوییز فن خال پس از بازی با ساندرلند را مرور می کنیم:

درباره قرار داشتن در صدر جدول:

سال گذشته در این مقطع از فصل فکر می کنم در جایگاه سیزدهم قرار داشتیم، بنابراین من به عنوان یک مربی، خوشحال هستم.

درباره گل زدن منچستریونایتد در مواقع مناسبی از این بازی:

بله، اما باید این را هم بگویم که تیم حریف زمان زیادی را تلف می کرد و داور به این عمل آن ها واکنشی نشان نمی داد، بنابراین این به نحوی تنبیه آن ها نیز بود.

اولین گل ممفیس و رونی در فصل جاری لیگ برتر:

برای آن ها خوشحالم، اما این موضوع برای من هیچ تفاوتی را ایجاد نمی کند، زیرا از نظر من ما به عنوان یک تیم گل می زنیم. کسی که آن ها را به ثمر می رساند مهم نیست. شما باید حریفانتان را شکست دهید و هنگامی که یک گل بیشتر از حریفتان به ثمر می رسانید، تیم پیروز هستید. فوتبال این گونه است.

درباره پاس گل مارسیال:

از عملکرد آنتونی بسیار خشنود هستم، زیرا او نه تنها یک گلزن است، بلکه یک قدرت تهاجمی است و می تواند گل هم بسازد. او برای ما مهم تر از چیزی بوده است که پیش از ورود او به تیم، فکرش را می کردم. چیزی که من از یک مهاجم می خواهم این است که یک قدرت تهاجمی باشد، در فضاهای خالی پشت مدافعان بدود، پاس گل دهد و به سمت تیر نزدیک بدود. این تمام جنبه های یک مهاجم نیست، اما آنتونی مارسیال این کارها را در بازی امروز انجام داد و من از عملکرد او خشنود هستم. با این حال او همچنان می تواند بهتر از این هم بازی کند و سایر بازیکنان هم می توانند بهتر از آن چه که نشان داده اند عمل کنند. به همین دلیل است که نمی خواهم چندان درباره عملکردهای انفرادی صحبت کنم، زیرا به عنوان یک مربی، همیشه چیزی وجود دارد که شما قادر به پیشرفت کردن در آن باشید. 

درباره نتیجه بازی و انعکاس آن از تسلط یونایتد بر بازی:

بله، چنین فکر می کنم. من برای هواداران هم خیلی خوشحال بودم. در نیمه دوم بیش از آن که حمله کنیم، بازی را کنترل کردیم و امیدوارم که هواداران این موضوع را درک کنند. از گل سوم اما خشنود بودم، زیرا انعکاسی از روند بازی بود.

درباره زدن 3 گل در 3 بازی پی در پی- چه چیزی نسبت به اوایل فصل تغییر کرده است؟

این کمی به شانس هم مربوط بوده است، اما ما در کار کردن با توپ با آرامش بیشتری کار کرده ایم و در فازهای سوم و چهارم تصمیمات بهتری را گرفته ایم. با این حال شما کمی به شانس هم نیاز دارید و به عنوان یک بازیکن باید در لحظات حساس، آرامش داشته باشید. ممفیس گلی عالی را به ثمر رساند، اما بزرگترین موقعیت، موقعیت دوم او بود که در آن لحظه از آرامش و تمرکز ذهنی برخوردار نبود.

درباره بازی های سخت پیش رو:

بله همینطور است. نه تنها در مورد لیگ قهرمانان، بلکه در مورد حفظ جایگاهمان در صدر جدول لیگ برتر. در هفته بعد باید در خارج از خانه به مصاف آرسنال برویم. این سخت ترین بازی است، اما سال گذشته در آن جا به پیروزی رسیدیم، بنابراین امید داریم. فکر می کنم منچستریونایتد قادر به شکست دادن هر تیمی می باشد، اما شما به شانس هم نیاز دارید و امروز، شانس ما در دقیقه آخر نیمه اول بود. البته که گل فوق العاده ای بود، اما در دقیقه آخر بود. کم و بیش، مجازاتی بود برای ساندرلند به خاطر تمام دقایقی که در بازی به هدر دادند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 457
  • آی پی دیروز : 343
  • بازدید امروز : 878
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,340
  • بازدید ماه : 67,632
  • بازدید سال : 311,223
  • بازدید کلی : 3,936,388
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30