loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسام بازدید : 609 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (1)

 

Goal.com _ بعد از تساوی 1-1 منچستریونایتد مقابل سوانسی در بازی یکشنبه شب دو تیم در لیگ برتر، سرالکس فرگوسن، سرمربی شیاطین سرخ، زبان به انتقاد از وین رونی، ستاره انگلیسی تیمش گشود و اعلام کرد که عملکرد او در جریان این بازی به اندازه کافی خوب نبوده است.

حالان رونی بی صبرانه درانتظار آن است تا در بازی امشب تیمش مقابل نیوکاسل خوش درخشیده و بازی ضعیفش در مصاف با سوانسی را جبران کند.

در آستانه بازی امشب ورزشگاه اولدترافورد وین رونی در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:«گاهی وقتها یک روز تعطیل هستی و این در زمین مسابقه (مثل بازی با سوانسی) کاملا محسوس است. به خاطر این نمایش، وقتی تعویض می شوی، دیگر نمی توانی گلایه ای داشته باشی ولی حالا بازی باسوانسی تمام شده و قطعا بازی ای نخواهد بود که در یاد و خاطر من بماند و حالا امیدوارم که بتوانم در بازی بعد جبران کنم.»

رونی ادامه داد:«  ما خوشحالیم که با4 امتیاز فاصله درصدر جدول هستیم.ما هنوز در جایگاه خوبی هستیم و دو بازی خانگی پیش رو داریم. باید مطمئن شویم که حداکثر امتیازها را از این بازیها می گیریم .مسیری طولانی پیش رو داریم ولی در حال حاضر در جایگاه خوبی هستیم.»

تساوی با سوانسی ، به منزله پایان دادن به روند 5 برد متوالی یونایتد در لیگ برتر بود. رونی دراین باره ادامه داد:« آنچه دردنیای فوتبال و به ویژه در روزهای نزدیک کریسمس رخ می دهد، این است که تیم بازیهای زیادی پیش رو دارد. باتوجه به جایگاهی که داریم، حالا فرصت خوبی داریم که فاصله مان در صدر جدول را بیشتر و بیشتر کنیم. ما دربازی با سوانسی نتوانستیم این کار را انجام دهیم ولی امیدواریم که در دوبازی بعدی مان مقابل نیوکاسل و وست بروم این کار را انجام دهیم.» 

 


 

EPL, Patrice Evra, Manchester United v FulhamGoal.com _ اورا در صحبت هایی درآستانه دیدار حساس تیمش مقابل نیوکاسل گفت:« این مهمترین بخش فصل است و منچستریونایتد همیشه در بازیهایی که در حوالی جشن های سال نو و کریسمس برگزار می کرده، عملکرد خوبی داشته. در همین بازه زمانی ما همیشه امتیازات زیادی کسب کرده ایم. من واقعا نسبت به بازیهای پیش رویمان خوشبینم.»

این ستاره فرانسوی در بازی با سوانسی سومین گلش در رقابت های این فصل را به ثمر رساند و امیدوار است که بتواند به تعداد گلهایش در طول فصل جاری بیفزاید. اورا در مورد گلی که در بازی با سوانسی زد گفت:« این هم یک ضربه سر دیگر بود. من فکر نمی کنم که این گل تصادفی بوده باشد. من همیشه فکر می کردم که شانسی است ولی الان می بینم که وقتی هر ضربه کرنر و ارسال برروی دروازه ای که داریم، من همیشه در جایگاه درست  مناسبی جایگری می کنم. راستش را بخواهید، من همیشه  توپ های خوبی از وین و یا روبین فان پرسی می گیرم ولی مهمترین چیز در بازیهای ما این است که هر سه امتیاز بازی را مال خود کنیم. الان واقعا ناامید هستیم که نتوانستیم در بازی به سوانسی به هر سه امتیاز مسابقه برسیم و پیروز شویم.»

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب در تاریخ 1391/10/06 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم داش حسام اتفاقا این خبر رونی رو می خواستم ترجمه کنم. که شکر خدا هست الآن شکلک

رونی رو نباید بذاریم افت کنه.... رونی رو فرم باشه هیچ دفاعی نمیتونه جلو خط حمله مقاومت کنه. چاق شده یکم فکر کنم به قول مزدک...
اون پست اورا هم همون پست مصاحبه بعد بازیش بود شکلک
پاسخ : ببخشید اصلا حواسم نبود
پاسخ : این حرفا چیه بابا تو هرچی دم دستت بود بذار کاری به این چیزا نداشته باش. فقط گفتم فکر نکنی حواسم نیست پستات رو نمی خونم شکلک
پاسخ : راستی داش شهاب من چطوری در پاسخ به نظرات شکلک بذارم
پاسخ : حسام جون کدش رو باید وارد کنی....
یه بار پنجره نظرات رو از خود بلاگ باز کن.... شکلکها رو وارد کن کدهای اونایی که می خوای بذاری رو یاد بگیر حفظ کن.... مثلا نیش باز دو نقطه و حرف دی هست: : D
به هم چسبیده البته که می شه شکلک
زبون بیرون دو نقطه و پی : P شکلک
یا خندۀ ریز سمی کالن با دو تا پرانتز یعنی ; ) ) به هم چسبیده ولی که میشه شکلک
و ....
کلا کد شکلک رو باید وارد کنی شکلک
پاسخ : x:
پاسخ : :x
پاسخ : شکلک
پاسخ : درست شد ممنون شکلک
قبلیا امتحانی بود شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 224
  • بازدید سال : 313,672
  • بازدید کلی : 3,938,837
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30