loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 746 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

  • روزنامۀ میرر – آنتونیو والنسیا با پیگیری سرانجام خیرینی را که به کشورش کمک ارسال کرده اند شناسایی کرد و از آنها قدر دانی کرد!
    به وینگر یونایتد توسط خانواده ش در اکوادور اطلاع داده شد که گروهی از جوانان انگلیسی به یکی از فقیر ترین نقاط کشورش کمک ارسال کرده اند.
    آنها این خبر را از تلویزیون شنیده بودند ولی نام مدرسۀ کمک کننده را نمی دانستند.
    آنتونیو خودش پیگیر شد و با خیریۀ اکوادور در انگلیس تماس گرفت ونهایتا این جوانان وسیع القلب را پیدا کرد که 4 هزار پوند کمک و اعانه را برای کودکان امریکای جنوبی ارسال کرده بودند.
    و بچه های این مدرسه بسیار متعجب و ذوق زده شدند وقتی که دیدند آنتونیو برای کمک به خیریۀ آنها، یک پیراهن امضا شده را به همراه یک نامۀ تشکر فرستاده است. او در نامه نوشته:
    "من فقط می خواستم در یک سخن کوتاه از شما یک تشکر جانانه بکنم برای جمع آوری اعانه و کمک به پوئترو کوئیتو در کشور زادگاه من، اکوادور."
    "کودکان زیادی در اکوادور در فقر زندگی می کنند و من می دانم که این کمکها برای این جامعه شان حیاتی خواهد بود و خیلی این کار شما را ارج می نهند."
    "فعالیتهای جمع آوری اعانۀ شما خیلی خوب عمل کرده و مقدار اعجاب انگیزی کمک جمع شده که من خیلی از این بابت ممنونم از شما."
    "من یکی از پیراهنهای خودم را که امضا کرده ام برای شما ارسال کرده ام و امیدوارم به شما در جمع آوری اعانه کمک کند."
    پیراهن والنسیا به قیمت 300 پوند در حراجی فروش رفت و به پولهای اعانه اضافه شد. یک سخنگوی اولدترافورد می گوید:
    "آنتونیو خیلی تحت تأثیر حرکت این کودکان مدرسه ای برای کشورش قرار گرفته. او می خواهد که با آنها دیدار کند و شخصا از آنها تشکر کند." منبع

  • خبر غیر مترقبه: روزنامۀ میرر اعلام کرده فهمیده که رونی می تواند در بازی با لیورپول، به عنوان یار تعویضی روی نیمکت بنشیند. البته که پیش از این فرگوسن گفته بود رونی این دیدار را از دست خواهد داد. منبع
  • Wayne Rooney & Robin van Persie: Have been firing this seasonپادشاه گلزنی منچستر یونایتد، دنیس لاو، باور دارد که زوج رونی و رابین ون پرسی تیم سابق او را به سوی قهرمانی هدایت خواهد کرد. لاو در گفتگو با MUTVمی گوید:
    "اگر هردوی آنها کنار هم بازی کنند، هر خط دفاعی دچار مشکل خواهد شد."
    "همینطور که در این مدت کوتاهی که کنار هم بوده اند می بینیم که گلهای زیادی زده اند."
    "وقتی که دو بازیکن اینچنینی دارید، شانس خیلی خوبی برای بردن لیگ و یا لیگ قهرمانان در اختیار شما است. قطعا آنها یکی را خواهند برد."
    "ون پرسی بازیکنی قوی است که گلهای زیادی می زند."
    "این چیزیه که بهش نیاز دارید به موقعش ثابت خواهد شد که او یک خرید عالی بوده."
    پس از بازی یکشنبه، یونایتد در صورت پیروزی می تواند ده امتیاز بالای سیتی ای باشد که روز دوشنبه با آرسنال بازی می کند. ولی لاو می گوید کهبا توجه به اتفاقات فصل پیش این هم خیلی برتری مطمئنی نیست:
    "اوضاع (از نظر برتری) بهتر از فصل قبل نمی تونست باشه. پس از هزاران بازی نهایتا لیگ در وقتهای اضافه و تقریبا در آخرین ضربۀ لیگ تکلیفش عوض شد! کمتر چنین اتفاقاتی می افتد."
    "ولی این اتفاق ثابت کرد که تکلیف لیگ هیچ وقت تا زمانی که شما مطمئن نشدید دیگر شکست نخواهید خورد مشخص نمی شود."
    "تا زمانی که قهرمانی قطعی نشده، گفتن اینکه کدام تیم قهرمان خواهد شد عاقلانه نخواهد بود." منبع

  • OLD TRAFFORD: An appeal is to be made for Souvik Patel ahead of the Manchester United game this weekendپلیس در جریان دیدار منچستر یونایتد برابر لیورپول در اولدترافورد، با همکاری منچستر یونایتد و بازجویی و سؤال از هواداران، به دنبال یک دانش آموز هندی گم شده به نام سوویک پاتل Souvik Patel خواهد بود.
    این جوان 18 ساله که برای درس به انگلیس آمده، در کنار درس کار هم میکرد مانند سرو کردن نوشیدنی در روزهای بازی منچستر یونایتد و آخرین بار در یک مرکز رقص در نزدیکی اولدترافورد و در روز بازی با وست برومویچ آلبیون رؤیت شده است.

    پدر سوویک به انگلیس پرواز کرده و سوگند خورده است تا او را پیدا نکند به هند باز نگردد.
    قرار است در تابلوهای دیجیتالی کنار زمین و از بلندگوهای ورزشگاه از هواداران در خواست شود تا هر اطلاعاتی پیرامون او دارند، با پلیس در میان بگذارند.
    کالین لارکین، کارآگاه ویژه این پرونده می گوید: "پلیس و خانوادۀ سوویک بسیار بسیار از منچستر یونایتد برای صدور اجازۀ این همه پرسی و همکاری متشکریم. ما طی تحقیقات به نتیجه ای نرسیدیم و امیدواریم از طریق این اعلان بتوانیم سرنخی بدست بیاوریم."منبع

  • Real Betis midfielder Benat Etxebarria celebrates after scoring against Getafe at the Coliseum Alfonso Perez (AFP)شایعه انتقالات: روزنامۀ CdS ایتالیا ادعا کرده که یونایتد به دنبال بنات 25 ساله Benat به عنوان جانشین اسکولز است. بنات در رئال بتیس بازی می کند و اخیرا به تیم ملی اسپانیا دعوت شده و دل بوسکه او را به عنوان "گزینه احتمالی جانشین ژاوی" در اسپانیا می داند. این روزنامه عنوان کرده که بنات در قراردادش بند آزاد سازی به شرط 20 میلیون یورو ذکر شده است. این گزارش ادعا کرده است که فرگوسن بنات را با توجه به دید بالایش، پاسکاریش و تواناییش در کنترل خط هافبک به عنوان جانشینی بلند مدت برای اسکولز مد نظر دارد. منبع
  • دیلی میل - یان هالووی، سرمربی باشگاه کریستال پالاس در مصاحبه با برنامه ای در اسکای اسپورتس 1 تأیید کرد که می خواهند زاها در صورت انتقال به باشگاهی دیگر به صورت قرضی به پالاس برگردد.
    مجری اسکای پساورتس، دیوید جونز از هالووی می پرسد: "خوب پس نقشه شما برای زاها چیه اونوقت؟ یک مبلغ بزرگ بابت او میگیرید و بعد به صورت قرضی پسش میگیرید؟"
    هاولووی لبخند میزند، یک قلپ آب می خورد و جواب می دهد: "خیلی نباید باهوش باشید که به یه همچین نتیجه ای رسیدید؟! باید باشید؟!"
    هالووی همچنین تأیید کرد که ریس باشگاه با یک یا دو باشگاه در مورد این وینگر انگلیسی متولد ساحل عاج صحبتهایی داشته است. منبع
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 897
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,373
  • بازدید ماه : 67,665
  • بازدید سال : 311,256
  • بازدید کلی : 3,936,421
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30