loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
xaniar74 بازدید : 598 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (2)
دی ماریا احتمالا فردا در تست پزشکی پاریسن ژرمن شرکت می کند
جیانلوکا دی مارتزیو، ایجنت مشهور ایتالیایی دقایقی پیش از حضور دی ماریا در تست های پزشکی قهرمان فرانسه خبر داد.

طرفداری- ستاره آرژانتینی و ناراضی منچستر یونایتد در آستانه انتقال به پاریسن ژرمن قرار دارد. جیانلوکا دی مارتزیو، ایجنت مشهور ایتالیایی با بیان این مطلب عنوان داشت که آنخل دی ماریا، بال سرعتی تیم ملی فوتبال آرژانتین امشب از این کشور برای شرکت در تست های پزشکی قهرمان فرانسه راحی دوحه قطر خواهد شد.

پس از این که در پایان بازی سوپر کاپ فرانسه زلاتان ابراهیموویچ از احتمال جدایی خود سخن گفت، در فاصله چند ساعت دومین خبر پر سر صدا هم از پایتخت فرانسه در بازار نقل و انتقالات به گوش می رسد.

منبع:طرفداری


ایراد بزرگی که هواداران از پیراهن جدید تیم می گیرند
منچستریونایتد از لباس جدید خود با سر و صدای فراوان رو نمایی کرد. لباسی که شرکت آدیداس آن را تولید کرده و با تبلیغات گسترده و جذاب آن را در معرض دید دوستداران فوتبال قرار داده است.

به گزارش ورزش 11، این لباس که برگرفته از لباسهای کلاسیک منچستریونایتد است طراحی زیبایی دارد اما هواداران شیاطین سرخ در عین حال که از طراحی لباس تمجید کرده اند یک ایراد بزرگ را به آن گرفته اند.

اکثر هواداران منچستر در واکنش به انتشار تصاویر پیراهن جدید در صفحات اجتماعی مربوط به باشگاه منچستریونایتد، از لوگوی بزرگ شورلت که روی این پیراهن قرار دارد ایراد گرفته و گله کرده اند که این لوگو آنقدر بزرگ کار شده که دیگر زیباییهای پیراهن باشگاه به چشم نمی آید. یکی گفته آدیداس طراحی خوبی داشته االبته اگر لوگوی زشت شورلت را نادیده بگیریم. دیگری نوشته اگر منچستریونایتد یک اسپانسر دیگر به غیر از این لوگوی گنده‌ی شورلت داشت، لباس جدید جذاب می شد. یک هوادار دیگر توئیت کرده که لباس طراحی آدیداس قشنگ است اما آن لوگوی بزرگ که وسط پیراهن کوبیده شده همه زیبایی آن را نابود کرده است.

البته با توجه به ایکه شورلت سالانه 53 میلیون پوند (حدود 250 میلیارد تومان) برای نشاندن لوگوی خود روی پیراهن یونایتد می پردازد، خیلی هم غیر منطفی نیست که لوگوی این شرکت تا این حد بزرگ روی پیراهن یونایتد کار شود.

منبع:ورزش11


منچستریونایتد خواهان دو پدرو

تیم فوتبال منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات تابستانی برخلاف تصورات عامه خواهان ۲ بازیکن با نام مشترک «پدرو» است.

به گزارش ورزش 11، در چند هفته گذشته منچستری‌ها با اوج‌گیری بازار نقل و انتقالات تابستانی خواهان پدرو، مهاجم ملی‌پوش و اسپانیایی بارسلونا شده‌اند.

ستاره‌ایی که به علت نیمکت‌نشینی نزد کاتالان‌ها علاقمند است در صورت امکان تیم جدیدی را برای بازی انتخاب کند. با توجه به همین موضوع و انتشار شایعاتی در این مورد، هواداران و علاقمندان تصور می‌کنند یونایتد‌ها تنها خواهان وی هستند.

در حالی که هم اکنون از اولدترافورد خبر می‌رسد که بازیکن دیگری به همین نام در پنجره تابستانی نقل و انتقالات مورد نظر لویی فان‌خال برای خرید است.

در این مورد شبکه فاکس اسپورت شنبه  گزارش کرد این پدرو ثانوی، بازیکنی برزیلی و 18 ساله است که در تیم جوانان کشورش نیز بازی می‌کند.

فوتبالیستی که پیش‌بینی می‌شود آینده روشنی دارد و من‌یونایتد هم حاضر شده بابتش 4 میلیون یورو هزینه کند.

البته این پدرو که عضو پالمیراس است، برخلاف همنام اسپانیایی‌اش،‌مدافع بوده و در صورت انتقال، جناح راست خط دفاعی شیاطین سرخ را می‌تواند محکم کند.

منبع:ورزش11

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/05/11 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش، خواهش میکنمشکلک
من خودم از آرم شورلت خیلی خوشم میاد، خیلی عالیه، خود آرم که قاعدتا قشنگه اما شاید یکم بزرگیش و رنگش جزییات دیگه ی لباس رو ببره تو حاشیه اما بهرحال باکلاس ترین و بهترین اسپانسریه که روی لباس تیم های فوتبال تاکنون دیدمشکلک
..
منم امیدوارم دی ماریا زودتر بره، دارم ثانیه شماری میکنم برای اون لحظه، اولش که مخالف بودم اما وقتی که فهمیدم خودش میخواد جدا شه بیصبرانه میخوام هرچه زودتر جداشه...

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1394/05/11 و 23:05 دقیقه ارسال شده است

سلام...

دیگه با کاریکه دیماریا کرد،امیدوارم هرچه زودتر مراحل انتقالش سپری بشه...شکلک

در مورد لباس هم بگم که: بالاتر از سیاهی که رنگی نیست دیگه. از کجاش بنالیم؟ خط پهن سر آستین؟ سه خط آدیداس؟ حالامکه لوگوی بزرگ شولت. البته گزینه آخر زیاد مهم نیست. از اون دوتای دیگه قابل تحمل تره...
مرسی داداش زانیار...شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 561
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,381
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,411
  • بازدید ماه : 41,389
  • بازدید سال : 212,583
  • بازدید کلی : 3,837,748
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30