loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 855 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (11)

منچستر یونایتد خرسند است که خرید لوک شاو را از باشگاه فوتبال سوتمپتون اعلام کند. او با قراردادی چهار ساله باامکان تمدید یک ساله به باشگاه ملحق شد.

 

شاو 18 ساله اخیرا و با بازی در جام جهانی سومین بازی ملیش را برای انگلیس انجام داد. این مدافع چپ از زمان اولین بازیش در سال 2012، 67 بازی برای ساوتمپتون انجام داده است.

لوک شاو گفت:

"من از پیوستن به منچستر یونایتد خوشحال و هیجان زده ام. من از 8 سالگی در ساوتمپتون بوده ام و می خوام ازشون و از هوادارا برای تمام کارهایی که برای من کردن تشکر کنم. من می خوام به پیشرفت در دوران ورزشیم ادامه بدم و پیوستن به منچستر یونایتد مکانی ایدال برای این پیشرفته. من بیصبرانه منتظر اجرای این فصل بعدی از داستان زندگی خود هستم و همچنین چشم به آینده و یادگیری از بازیکنانی با کلاس جهانی و سرمربیگری باشگاه دارم."

 

کمک مربی منچستر یونایتد، رایان گیگز نیز گفت:

"لوک مدافع چپی  بسیار با استعداده که پتانسیلی عالی داره. در دوران حضورش در ساوتمپتون شدیدا پیشرفت داشته و تمامی ویژگیهای لازم برای تبدیل شدن به بازیکنی تاپ رو داره. من خوشحالم که او به منچستر یونایتد ملحق شده چرا که باور دارم این باشگاه بهترین مکان برای ادامۀ پیشرفتش به عنوان یک بازیکن جوان و محقق کردن تمامی پتانسیلش هست." منبع


 

 

لوک شاو | مدافع منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

 

(انجام انتقال پس از انتظاری طولانی...!) "حسی عالیه. مدت زمانی طول کشیده و هفته ها بود که فهمیده بودم یونایتد به من علاقمنده. امیدوار بودم که قبل جام جهانی نهایی بشه این انتقال ولی این طور نشد اما نهایتا من اینجا هستم و انتقال انجام شد. واقعا خوشحالم و باورم نمی شه اتفاق افتاده."

 

(انگیزه از پیوستن به یونایتد...) "منچستر یونایتد بزرگترین باشگاه دنیاست و همیشه هم بهترین خواهد بود. به نظرم دلیل اصلی اومدن من اینجا اینه که یونایتد می خواد قهرمانی جامها رو به دست بیاره و من هم هدفم همینه. آرزوی من به عنوان یه پسر جوون قهرمانی  و بردن جامهاست."

 

(رقابت با پاتریس اورا....) "من واقعا از کار کنار او هیجان زده ام. در سالهای اخیر او یکی از بهترین مدافعین چپ لیگ بوده و تمرین کردن کنار او چیزیه که بی صبرانه منتظرش هستم. امیدوارم بتونم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم." منبع

http://8pic.ir/images/nq61gmegbhbw8w574r6z.jpg

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/04/06 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

اي واي ننه باورم نميشه آخ آخ خانم فدوي جاي برادري يه صحبتي با مادر ما بكن عروس ما شوشکلک
تبريك
پاسخ : تبریک حسابی شکلک شکلک
تو هم زن بگیری دیگه غصه ندارن یونایتدیها شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/04/06 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

به به لاکی لوک نمیدونی ما چقدر منتظرت بودیم شکلکشکلک
مبارک السونشکلک
پاسخ : خوش اومد واقعا این دو روز به کام هوادارا شیرین شد محشر کار کرد وودوارد سر لوک و آندر...شکلک
هرچند ترکی بلد نیستم ولی این احتمالا میشه مبارک باشه همچنین شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/04/06 و 20:31 دقیقه ارسال شده است

به به مبارکه دو تا بازکن خوب خریدیم چه خوش تیپم هست جونممرگشکلک
پاسخ : حسابی مبارکه معین جان شکلک
اون کلمه آخر رو نفهمیدم چیه اگه جوانمرگ هست معنیش رو نفهمیدم چیه راستش شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/04/06 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

میراندا چپ پا هستش ؟؟؟ آخه فن خال اعتقاد داره دفاع وسط یکی راست پا باشه یکی چپ پا تو آکادمی کی چپ پا هستش ؟؟؟ فرمائلن خیلی اوشگوله شکلک ایندی بهتره چغر و بد بدن هم هست شکلک فقط مونده ویدال یک یا 2 عدد وینگر (مثلا دی ماریا-دیپای شکلک ) تو fb شایعه شده روبن ok داده بعد از جام جهانی میاد ولی زوج سانچز-ویدال هم خوبه هااااااااااا شکلک
کلا گزینه های روی میز به جز فرمائلن حذاب هستن شکلک مهاج نوک چی؟؟؟ چیچیا میره رو نیمکت فقط ویلسون رو داریم (ولبک هم بوووق)
من 4 تا خرید دیگه میخوام شکلک
من تو این اوضاع فردا امتحان تفسیر موضوعی قرآن رو دارم چقدر هم سخته شکلک استادش هم مفهموی باید براش بنویسی مثل جزوه باشه نمره نمیده شکلک
پاسخ : میراندا فکر کنم راستپاست البته با چپ هم خوب زیر توپ میزنه شکلک
این چه اعتقادیه فان خال داره شکلک
خوب چیچا میره ویلسون میاد دیگه بسه! تازه ویل کین هم هست هی می گفتن نیستلروی نیستلروی شکلک
نیک پاول هم الآن می تونه نقش برباتف رو تو تیم بازی کنه شکلک
برو بشین بخون یه تفسیر المیزان هم نرم افزارش رو بریز رو گوشیت شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/04/06 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

اقا من به خریدن بیشتر از یک بازیکن در فصل عادت ندارم شکلک
خرید خوبیه ولی من هنوز دنبال یه خریدی هستم که بشه خیلی باهاش حال کرد مثل خریدن ویدال یا پوگبا با خرید شاو و هررا فقط میشه یکم حال کرد شکلک
بیچاره مویز خودش رو ترکوند تا شاو و هررا رو بیاره منچستر نشد ولی تا رفت جفتشون با کله اومدن شکلک
پاسخ : لیورپول هم مثل این که لالانا رو داره میخره شکلک
پاسخ : مویز خودش عامل دافعه بود شکلک
پوگبا شکلک
خدایی ترجیح می دم برنگرده! الآن فقط تو سرمون می زنن که چه استعدادی رو مفت از دست دادیم ولی اگه با 50میلیون پوند برگرده تو سرمون میزنن مفت دادین 50 میلیون پوند براش دادین برگرده شکلک
حالت دوم خفتش خیلی بیشتره شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/04/06 و 19:23 دقیقه ارسال شده است

بودجه ی یونایتد رو بعضی جاها میگفتن 200 بعضی جاها تا 150 هم پایین میاوردن ، اگه بدترین فرض رو بگیریم و بگیم از فروش بازیکن هیچی گیرمون نمیاد و با تقریب لوک شاو و هررا رو روی هم بزاریم 60 میلیون پوندش خرج شده .....
90 میلیون پوند دیگه اولویت اول و مهم با دفاع وسطه ، دیگه با توجه با قیمتا حد اکثر 30 تا که واسه دفاع وسط بیشتر خرج نمیشه ؟
اون 60 تا رو هم کامل بدن ویدال رو بخرن شکلک من دیگه چیزی نمیخواهم .....
البته به نظرم یه وینگ چپ هم لازم داریم ، اگه بشه دیپای رو خرید ولی حالا چون عدنان هست و لوک شاو و اورا هم میتونن وینگ استفاده بشن زیاد مهم نیست .....
خدایی تا الان از کیفیت خریدا راضیم ( از قیمتشون نه ) ، ایشاللا دفاع وسط خوبی بخریم ، جانشین بر حق ویدیچ .....
من خودم سوبوتیچ رو خیلی دوست دارم ، راموس هم راه نداره از چنگ ریال در بیاریم ، دیگه اینا نشد گزینه ی آخر من گری کیهیله که اونم یه جورایی غیر ممکنه .....
ایشاللا یه دفاع خوب بخریم
پاسخ : دفاع وسط هم آخرین اخبار این بود که انتقال میراندا به یونایتد رو قطعی می دونن... فقط چیز جالب اینه که بند آزاد سازیش 30 میلیون یورو هست (24 میلیون پوند) اونوقت اکسپرس تیتر زده بود پیشنهاد 25 میلیون پوندی یونایتد برای میراندا رد شده! دفاع به نظرم بین میراندا و ورمالن حتما یکیشون میاد... این وسط جفتشون رو هم من دوست دارم... ورمالن رو خیلی ارزونتر نهایت 12 میلیون پوند می شه خرید...
سمت چپ هم با خود گیگز ضعیف بود حالا که دیگه گیگز هم رفته شکلک
بین سوبوتیچ و هوملز من حس می کنم هوملز سال بعد با کله بیاد یونایتد شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/04/06 و 19:09 دقیقه ارسال شده است

حرفی نیست جز شکلک شکلک شکلک
15313 جان من فکری کنید این کد ها چیه شکلک
پاسخ : یکم ذهنت ورزش می کنه با این اعداد بده شکلک
تحریمها رو شکستی شکلک

این نظر توسط m.moein در تاریخ 1393/04/06 و 19:09 دقیقه ارسال شده است

سلام
تا الان نقل و انتقالاتمون خوب بوده.
این خیلی خوبه که 18 سالشه.
و امیدوارم رکورد خریدمون بالای 37 نره و اگه زیر این قیمت بمونه خوبه چون الان تو سال 2014 ایم و دیگه از دهه 80 و 90 گذشته.
پاسخ : سلام معین جان خیلی خوش آمدی شکلک شکلک
تا الآن نقل و انتقالات یکم از چلسی و سیتی و لیورپول عقب بودیم و وودوارد خیلی به موقع عمل کرد پنجره شروع می شد و ما هافبک و دفاع چپ نمی داشتیم خیلی فشار روی تیم وارد می شد... عالی شد شکلک
دقیقا موافقم 37 هم ماتا بود که کلی قرارداد داشت با چلسی و بهترین بازیکن فصل چلسی بود و. ... وگرنه کمن بازیکنایی که اون قدر ارزش داشته باشن ولی بین 20 تا 30 هر قیمتی شد معقوله تقریبا... البته شاو گرون بود یکم شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/04/06 و 18:55 دقیقه ارسال شده است

تبریکشکلک
این خرید از قبلی خوشحال کننده ترهشکلک خوشتیپ ترم هستشکلک
طی دو روز دو خرید قطعی:چه حرکتی زده وودواردشکلک اگــــــــــــــــــر کار اون باشهشکلک
پاسخ : یه دفاع وسط و یه هافبک دیگه من دیگه از خدا هیچی نمی خوام شکلک
تبریک می گم داش حمید شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/04/06 و 18:47 دقیقه ارسال شده است

تبریک یه خوشتیپ بهمون اضافه شد! شکلک
پولشم کوفت ساوتهمپتون! شکلک
شهاب نوار موفقیت های من رو پاره کرد! شکلک
پاسخ : تبریک به قول بچه ها فان خال قبل بازیها برا ترکیب می خونه
میون این همه خوشکل کیو انتخاب کنم
شکلک
خسته نباشی شکلک
فکر کنم خبر با اختلاف یک دقیقه مخابره شد شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 193
  • بازدید ماه : 41,668
  • بازدید سال : 212,862
  • بازدید کلی : 3,838,027
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30